Wel een oude foto van toen ik nog meer haar had, maar Ronnie lijkt nu wel op mijn toenmalige fysiek.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:52 schreef kaasplankje het volgende:
coleman scheerd ook tog
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenwoordig heb ik die ekte aesthetic haircut ipv al die krullen
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Was vroeger mattie, niks geen photoshop alleen dat dere celltechquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:59 schreef kaasplankje het volgende:
die lijkt idd wel op de fisiek van coleman wat pak jij allemaal vriend?
Lichaamseigen stof.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mijn lichaam maakt celltech aan gek!
dat bedoel ik, het is bloed irritant en ik ben goed opgevoed, ik praat er bij haar ook niet doorheen, dus een bitchslap moet gewoon helpen!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn baas doet dat ook altijd, sla hem gewoon hoor.
helpt niet, ik toets het direct in, onder het mom, heb je mijn nr ook, wel zo eerlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik zou dan gewoon een random nummer opschrijven.
Jij niet gedist in het openbaar ik niet gestalkt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:15 schreef kaasplankje het volgende:
die vrouw moet gwn der plaats weten in de gezin
en zijn brutaal, niet hoffelijk en hebben altijd smoesjesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vrouwen kennen in algemeenheid plaats in de maatschappij niet...
klaagsoldaat zegt weer eens watquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ga trouwens nooit meer zelf ingegroeide haren verwijderen uit mijn been, een groot slachtveld geworden
straks kickboksen met badr?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:02 schreef ChesterPerry het volgende:
wie scheert zn benen nou weer op michael boogerd na
ja sws ff checken is al geweest leiver niet spoilerenquote:
ooh, dacht dat het live was, lekker geregeld van rtl 7quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ja sws ff checken is al geweest leiver niet spoileren
ja ze hebben ook geen enigste idee waarom het de essentie van respect isquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vrouwen kennen in algemeenheid plaats in de maatschappij niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |