Nath zei van de week ook al dat de OP bijgewerkt moet worden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en wie gaat die lijst in de OP even bijwerken? Ik woon inmiddels alweer een maand inBorne
Als ik alle meldingen van P2000 in mijn woonplaats hier moet neerplempen kan het op sommige dagen wel 2 pagina's in beslag nemen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:33 schreef henk3412 het volgende:
Aanrijding letsel Getfertsingel Enschede; hulpdiensten ter plaatse:
Zo zat ik ook te denken. Ik hoorde net ook een ambulance rijden wat niks zegt aangezien ik niet zo gek ver weg van het ziekenhuis in Hengelo woon.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als ik alle meldingen van P2000 in mijn woonplaats hier moet neerplempen kan het op sommige dagen wel 2 pagina's in beslag nemen.
Brand is hier populair.
Woningbrand hier..schuurbrand daar..
quote:
dan moet je 100% even aan de oren trekkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en wie gaat die lijst in de OP even bijwerken? Ik woon inmiddels alweer een maand inBorne
Ik heb dat geile biggetje even aangesprokenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan moet je 100% even aan de oren trekken
ga jij dat varkentje maar eens even wassen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb dat geile biggetje even aangesproken
Ritmisch knorren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga jij dat varkentje maar eens even wassen.
quote:
foeiquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben net door de demo heengetruckt en nu de full gmae + crack aan het downen
Kwam gister nog die kerel tegen van die uitnodiging tot eurovisieding. Heedt zn excuses voor zn dronken gedrag de vorige keer aangeboden. Even gezellig geouwehoerdquote:
Heersch ze!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:31 schreef Redbaron het volgende:
Mogguh
Vandaag de finale spelen![]()
Neutraal terrein, knvb scheids
Verschillende opties werkten uiteraard niet (zelfs de truc met internet uitzetten, key invoeren, verdergaan, klaar, internet weer aanzetten deed niks), dus heb ik hem maar legaal gekochtquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kwam gister nog die kerel tegen van die uitnodiging tot eurovisieding. Heedt zn excuses voor zn dronken gedrag de vorige keer aangeboden. Even gezellig geouwehoerd
Morgen iedereen
Tijdens de warmingup? cool!quote:Op zondag 26 mei 2013 19:37 schreef rulerofdeath het volgende:
Vanmorgen moest ik voetballen, 4-5 verloren, ik heb wel gescoord
Vanmiddag met de auto bezig geweest. Hij doet het weernu nog eens een keer kijken of de ontsteking goed staat
haha, god wat flauwquote:
Ik heb het toevallig laatst op mijn werk nog 1 gedronkenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:
vannacht voor het eerst een "kloar'n" gedronken
Mijn pa dronk het af en toe nog wel eens. Tegenwoordig houdt hij het bij bier.quote:
Ah. Ik geloof dat ik dat niet lekker vindquote:
Ik vind het ook niet zo bijzonder qua smaak.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah. Ik geloof dat ik dat niet lekker vind
nee, tijdens de warming-up heb ik geen bal aangeraaktquote:
ik ken wel een henk die schaakt en bij mijn vader op de club zit, weet alleen niet of dat je schoonvader isquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miene skoonvoader was ook ne fervent skoaker...
Zeker. Was een topweekend.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:54 schreef rulerofdeath het volgende:
iedereen fris en fruitig na het weekend?
met mij is alles goed, en met jouw?quote:
Ja prima, lekker aan 't werkquote:Op maandag 27 mei 2013 13:17 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
met mij is alles goed, en met jouw?
ik ben aan het werk ja, jij ook?quote:
Oh dat was geen vraag eigenlijk haha, ik had het over mezelf. Dus jaquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:54 schreef rulerofdeath het volgende:
iedereen fris en fruitig na het weekend?
Ik heb een hekel aan die opmerking.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die opmerking.
hai Justinquote:
halloquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hallo
hij die niet te koppelen is
tjah, dat geef je zelf aanquote:
Waar gaf ik dat aan?quote:
Achterhoekquote:
bekijk je username eensquote:
woar? tegen Twente an?quote:[..]
Achterhoek
Ohquote:Op maandag 27 mei 2013 14:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bekijk je username eens
[..]
woar? tegen Twente an?
Ik kwam even kijken of jullie nog steeds zo gezellig zijn als ik jullie ken.quote:
dat is wel een heel eind wegquote:
wij zijn altijd gezelligquote:Op maandag 27 mei 2013 14:33 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Ik kwam even kijken of jullie nog steeds zo gezellig zijn als ik jullie ken.
Maar laat maar
We zijn heel gezelligquote:Op maandag 27 mei 2013 14:33 schreef Unmountable het volgende:
Ik kwam even kijken of jullie nog steeds zo gezellig zijn als ik jullie ken.
Maar laat maar
Ja daarom kom ik even schillen.quote:
Inderdaad, gezelligquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:51 schreef Kreator het volgende:
Goddomme, het is lekker weer. Gelukkig is het morgen weer voorbij en is het dit weekend ook gewoon kut. Stel je voor dat je een keer in de tuin kan zitten.
Dan zou ik mij vanmiddag kapot schrikken. Ik heb namelijk geen tuinquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:51 schreef Kreator het volgende:
Goddomme, het is lekker weer. Gelukkig is het morgen weer voorbij en is het dit weekend ook gewoon kut. Stel je voor dat je een keer in de tuin kan zitten.
gister wel gedaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:51 schreef Kreator het volgende:
Henrikequote:
slecht of ook raar?quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:50 schreef Cue_ het volgende:
Tukker is er niet he...
En ik heb slecht gedroomd
Morgenquote:
dondersquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Morgen
Nouja ook wel raar.
Ik was met een vriend naar de chinees geweest en we stonden langs de weg met onze fietsen. Hij ging ergens heen, liet z'n fiets met z'n fiets/huissleutel staan.
Pikt een jongen die fiets.. dus ik erachteraan. Kon hem te pakken krijgen, dus grijp de sleutels en ren zo hard als ik kan weg. Die jongen rent me achterna, ik een schoolgebouw in. Die jongen pakt 1 van de voorbijgangers, bijt in z'n nek totdat ie z';n halsslagader heeft en bijt die doormidden.. nouja dood dus.
Vervolgens om een vage reden is die moordenaar doodziek geworden / allemaal botbreuken. Worden we opgebeld of ik en m'n vriendin (jaja niet meer een vriend, maar een goede vriendin van mij) naar hem toe willen, soort van afsluiting voor alles. Dus wij erheen ik al helemaal panisch van
"je komt niet binnen twee meter van die gast" en "als ie iets wil fluisteren en hij je naar je toeroept.. NIET doen!"![]()
Nouja wij ontmoeten z'n vrouw buiten al.. en dat namen we ter kennisgeving aan en lopen weer weg. Vraagt ze of we het huis willen zien.
Dus wij maar mee, Die vriendin loopt ietsjes naar binnen, terwijl iemand mij aan de praat houdt. ik zie haar neit meer en roep der terug. Gelukkig, ze komt terug.
Vertelt de dokter heel leuk dat hij een half jaar lang als dood nog zal zijn. Maar hij wss wel beter wordt.
Oftewel wij zijn gedoemd, want als ie beter is.. dan komt ie ons achterna. En toen ging de wekker
En dan word je dus wakker.. met je kop nog bij die droomquote:
haha, tja. wel grappig dat je dat allemaal nog weetquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan word je dus wakker.. met je kop nog bij die droomEn dan wil je eigenlijk verder dromen.. of een nieuwe droom doen. Maarja, dat kan niet
Wouterquote:
Even smorgens je droom herhalen als je wakker wordt en dan komt het vaak wel goed.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:32 schreef rulerofdeath het volgende:
haha, tja. wel grappig dat je dat allemaal nog weet
Hier is het wel goed, ik kon ook nog wel even liggen, maarja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:34 schreef norich het volgende:
[..]
Wouter
Goed hoorAlleen een beetje kort geslapen.
En hoe is het daar?
droom herhalen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even smorgens je droom herhalen als je wakker wordt en dan komt het vaak wel goed.
Gezellig door de regen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:51 schreef rulerofdeath het volgende:
ben vandaag met de motor naar het werk.
Ik had gisteren een uitje met m'n medestudenten, en lag pas half 2 in bed en moest er om 7 uur weer uit dus ben lichtelijk brak nuquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Hier is het wel goed, ik kon ook nog wel even liggen, maarja.
ben vandaag met de motor naar het werk.
ah, op zo'n manier. helpt dat?quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ųhm doornemen, je droom doornemen. Even hardop zeggen enzo.
ik heb maar een kort stukje in de regen geredenquote:
ja, dat kan ik me dan wel voorstellenquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:54 schreef norich het volgende:
[..]
Ik had gisteren een uitje met m'n medestudenten, en lag pas half 2 in bed en moest er om 7 uur weer uit dus ben lichtelijk brak nu
Zekerquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat kan ik me dan wel voorstellen
heb je het gezellig gehad dan?
je zou er zowat een trauma aan over houdenquote:
gelukkig. Vandaag even doorbikkelenquote:
Komt wel goed!quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gelukkig. Vandaag even doorbikkelen
Haha daarvoor moet ie toch wel erger worden hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je zou er zowat een trauma aan over houden
dus straks even slapen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:07 schreef norich het volgende:
[..]
Komt wel goed!
Ik heb straks een college en vanmiddag nog een revisiesessie en verder m'n tekst vertalen dus
wat is de ergste wat je tot nu toe nog weet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha daarvoor moet ie toch wel erger worden hoor
1 nachtmerrie van meer dan 15 jaar terug als het niet al 20 jaar is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:24 schreef rulerofdeath het volgende:
wat is de ergste wat je tot nu toe nog weet?
jij kunt dus uit jezelf wakker worden uit een droom?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 nachtmerrie van meer dan 15 jaar terug als het niet al 20 jaar is.
Is lastig uit te leggen, maar dan had je soort van ruitjespapier waar een soort van band overheenliep. Dus netjes 90graden hoeken. Het geluid dat ze maakten, de muziek is heel vreemd. En heel af en toe hoor ik dat deuntje nog in m'n hoofd.
Je zag ze trouwens niet, je hoorde ze alleen.
En voor de rest.. tja als ze echt eng worden, als je bv dood gaat. Dan zorg ik dat ik voortijdig wakker wordt. Had er ooit eentje voor de 2e of 3e keer, dus ik wist wat er allemaal ging komen.
We waren thuis en m'n broer was buiten en ik was boven. Ik wist dat als ik nu naar beneden zou lopen, er iemand beneden zou staan om mij dood te schieten. Nouja ik kon/kan ze meestal niet zo sturen dat ik er echt tegenin ga, want ik wou toch ook wel graag weten of het echt zo was.
Nouja het verloop was precies hetzelfde en dat wist ik ook heel bewust.. maar zorgde er wel voor dat vlak voordat er geschoten werd ik toch wel wakker was
en lekker dromen?quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij kunt dus uit jezelf wakker worden uit een droom?
Ja, meestal zijn dromen wel tofquote:
grappigquote:
ik heb heel af en toe dat ik wakker wordt en vaag nog iets weet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:49 schreef norich het volgende:
[..]
Ja, meestal zijn dromen wel tofen helaas bedrog whehehe
wel als je zo'n rare droom hebtquote:
Ik woon nu een heel stuk dichterbij, popje, dus wie weetquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:49 schreef norich het volgende:
[..]
Ja, meestal zijn dromen wel tofen helaas bedrog whehehe
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik woon nu een heel stuk dichterbij, popje, dus wie weet
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik woon nu een heel stuk dichterbij, popje, dus wie weet
kleuren instelbaar?quote:
Yup. Maar rood is prima. Rest vd auto is ook rood.quote:
Yup. Voor de telefoon. (zowel muziek streamen als telefoonfunctie)quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:04 schreef rulerofdeath het volgende:
ga je de bluetoothfunctie ook gebruiken?
bel je veel in de auto? schijnt dat dat via zo'n radio niet optimaal is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yup. Maar rood is prima. Rest vd auto is ook rood.
[..]
Yup. Voor de telefoon. (zowel muziek streamen als telefoonfunctie)
Was laatst best geinig om in de bedrijfsauto met zo'n radio te ouwehoeren. Tot je werkgever opbelt, automagisch opneemt en hij alleen maar gemoppper hoort. Het wou niet lukken om geluid beetje normaal te krijgen. Gelukkig moest ik toch uitstappen dus meteen teruggebeld. Dat waren geen bonuspuntenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bel je veel in de auto? schijnt dat dat via zo'n radio niet optimaal is.
Zelden. Tis eigenlijk puur voor het geluid.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bel je veel in de auto? schijnt dat dat via zo'n radio niet optimaal is.
en af en toe voor als je gebeld wordt dus?quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zelden. Tis eigenlijk puur voor het geluid.
kon hij het niet hebben dat je aan het mopperen was?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Was laatst best geinig om in de bedrijfsauto met zo'n radio te ouwehoeren. Tot je werkgever opbelt, automagisch opneemt en hij alleen maar gemoppper hoort. Het wou niet lukken om geluid beetje normaal te krijgen. Gelukkig moest ik toch uitstappen dus meteen teruggebeld. Dat waren geen bonuspuntenOok al niet omdat ik te laat aankwam mede dankzij wegwerkzaamheden
Fijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi! Ik leef nog![]()
Hoe giet 't met den Tukkerts en Tukkerettes?
Henquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:00 schreef norich het volgende:
[..]
Fijn
Hier alles goed, en hoe is het met Jeff?
Pas heb ik voor het eerst een verdoving gedaan. Voelde alles nog ffs.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:01 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Lekker weer bij de tandarts geweest. Hoerenverdoving altijd..
Binnenkort 2 kronen en een brug. Gaat een duur geintje worden..
Hij was meer verbaasd omdat ik dus ook meteen daarna ophingquote:Op donderdag 30 mei 2013 07:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kon hij het niet hebben dat je aan het mopperen was?
Ik voel niks meer, maar die verdoving werkt nog wel een paar uur door, wat ik eigenlijk veel vervelender vind.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Pas heb ik voor het eerst een verdoving gedaan. Voelde alles nog ffs.
dan krijg je natuurlijk hierquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik voel niks meer, maar die verdoving werkt nog wel een paar uur door, wat ik eigenlijk veel vervelender vind..
maar het weekend is nog zo ver wegquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:48 schreef Cue_ het volgende:
Hebben we nog plannen voor het weekend dan?
Nee hoor.. nog 2,5 uurquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar het weekend is nog zo ver weg
quote:
dat jij er maar van mag genietenquote:
Dat is lief van jequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat jij er maar van mag genieten
zo ben ikquote:
mooi dingquote:
Thx. Ja ik heb er ook wel goede ervaringen mee vanuit het verleden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, daar was ik weer
[..]
mooi ding
en ik heb ook geīntegreerde Bluetooth-carkit + microfoon, werkt prima!
Wel een leuk nrquote:
het nummer of de vrouw?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
donderdag op 3FM gehoord, echt super aanstekelijk![]()
Die heeft dat topic geopend, hij was hier net ff met Lisaquote:
hehe en nu hopen dat het zo over waaitquote:Op zondag 2 juni 2013 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die heeft dat topic geopend, hij was hier net ff met Lisa
Ik vrees van niet, kuch kuchquote:Op zondag 2 juni 2013 17:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
hehe en nu hopen dat het zo over waait
quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die heeft dat topic geopend, hij was hier net ff met Lisa
okequote:Op zondag 2 juni 2013 18:51 schreef henk3412 het volgende:
02-06 18:43 VU25TI Vis ENSCHEDE ¤ 11,70
02-06 17:36 CBELEE Hartman Enschede 0655910 ¤ 16,00
02-06 16:22 ORSW8I klootwijk Enschede ¤ 13,00
Dankjewel voor de info!quote:Op zondag 2 juni 2013 18:51 schreef henk3412 het volgende:
dank Henk!quote:Op zondag 2 juni 2013 18:51 schreef henk3412 het volgende:
Nice! Woar hej almoal hen veurt?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
heuj
vandaag 240km met de motor gereden. en ik ben twente niet uit geweest
beetje bij albergen/weerselo/ootmarsum/langeveen/geesteren/harbrinkhoek/mariaparochiequote:Op zondag 2 juni 2013 22:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice! Woar hej almoal hen veurt?
Oh noh. Niet langs J gegaan?quote:Op maandag 3 juni 2013 07:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beetje bij albergen/weerselo/ootmarsum/langeveen/geesteren/harbrinkhoek/mariaparochie
Nee, ik heb samen met een oud-collega gereden.quote:
dus direct aan de bakquote:Op maandag 3 juni 2013 08:57 schreef Kreator het volgende:
Goedemorgen. Zo dat was fijn wakker worden. Hele systeem op de zaak lag eruit. Niet zo mooi op maandagochtend..
De nieuwe autoradio is wel top. Dat dan weer wel.
Klopt. Ik heb J met name al lang niet meer gezien. Dus daar moet ik ook gauw maar eens naartoe..quote:Op maandag 3 juni 2013 08:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Nee, ik heb samen met een oud-collega gereden.
maar ik kan dat wel eens doen. heb 'm al een tijd niet meer gezien.
ik heb jou ook al een tijdje niet meer gezien
niet elke ochtend?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, als er iets wat ik haat op maandagochtend....
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb J met name al lang niet meer gezien. Dus daar moet ik ook gauw maar eens naartoe..
Zodra ik mijn eigen appartement heb, kunnen jullie allemaal bij mij komen chillen
Looks like someone's got a bad case of the mondays...quote:
ach, ik vind het op zich nog wel meevallen.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Looks like someone's got a bad case of the mondays....
Maandag is altijd erger.
Zo! Bedrijfje gevonden die voor 5 tientjes mijn subwoofer gaat inbouwen.. Liever lui dan moe.
Al verder met je studiekeuze en de mogelijkheden die je hebt?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zodra ik mijn eigen appartement heb, kunnen jullie allemaal bij mij komen chillen
D is wel ok. B vond ik wat minder.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
IK heb D al twee keer op bezoek gehad, een keer met B en een keer met Lisa
quote:
Ik ben inmiddels ingeschreven op het Saxion. Ga Integrale Veiligheidskunde doen, en daarna de master Recherchekundequote:Op maandag 3 juni 2013 12:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Al verder met je studiekeuze en de mogelijkheden die je hebt?
dat hej goed geregeld! wie gaat het voor je doen?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:56 schreef Kreator het volgende:
Zo! Bedrijfje gevonden die voor 5 tientjes mijn subwoofer gaat inbouwen.. Liever lui dan moe.
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik doe het maar heel even, niet dag in dag uit
quote:
tjah, aj d'r maar skik an hebtquote:
quote:
Jawelquote:Op maandag 3 juni 2013 21:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
alles nog een beetje goed met jou?
joah, zit alleen beetje dom achter pc te zitten nuquote:
Ik zit ook een beetje dom te zitten eigenlijk. Ik ben helemaal niks aan het doen en verveel me de pleuris.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, zit alleen beetje dom achter pc te zitten nu
hmm, ik denk dat we ongeveer hetzelfde aan het doen zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit ook een beetje dom te zitten eigenlijk. Ik ben helemaal niks aan het doen en verveel me de pleuris.
Ik denk dat ik maar gewoon optijd naar bed ga. Omdat het kan.
Wat voor spelletje?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ik denk dat we ongeveer hetzelfde aan het doen zijn
volgende keer als we dat weer hebben spelletje spelen?
pff, er zijn er zoveelquote:
Meh. Allemaal spellen dat ik niets aan vindquote:Op maandag 3 juni 2013 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff, er zijn er zoveel
stratego, risk, twister, Foreplay in a Row
kolonisten van katan heb ik hier ook wel liggen. mejn weet ik zo niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh. Allemaal spellen dat ik niets aan vind![]()
Doe dan maar Kolonisten van Katan, Mens Erger Je Niet of Phase 10.
slaap lekkerquote:Op maandag 3 juni 2013 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar mijn optijd naar bed idee vond ik eigenlijk ook wel een goede. Dus dat ga ik nu doen. Trusten
Riskquote:Op maandag 3 juni 2013 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff, er zijn er zoveel
stratego, risk, twister, Foreplay in a Row
Hieropan met die spekbil'n!quote:Op maandag 3 juni 2013 22:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 3 juni 2013 22:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Risk
[/quote
Hey homo!
Schrijf je in voor een wedstrijdje. Heb je een mooie stok achter de deur.quote:
Car Hifi Twente. In Hengelo. Maar ze reageren niet meer op mail.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
dat hej goed geregeld! wie gaat het voor je doen?
je hebt al betaald?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Car Hifi Twente. In Hengelo. Maar ze reageren niet meer op mail..
tjah, niet iedereen zit constant bovenop de mailquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
nee, no shit dat ik nog niet heb betaald. Maar hij reageert niet op de mail wanneer het kan.
plaatje doet het nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:47 schreef Kreator het volgende:
Zit de laatste tijd weer een beetje motoren te koekeloeren. Heb er geen geld voor, maar als de zomer eraan komt jeukt het toch wel weer. Kwam ik dit pareltje tegen. Damn, wat een ding.
[ afbeelding ]
Ducati Diavel Dark.
Die nummerplaat ben ik ook niet over uit. Die lage koplamp vind ik juist mooi. Vind de meeste naked bikes mooi op de koplamp na, die zit er altijd zo opgeplakt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:49 schreef rulerofdeath het volgende:
ik vind de nummerplaathouder wel lelijk, en ik vind het jammer dat de koplamp zo laag zit. voor de rest wel een brute motor
[ afbeelding ]
ik vind de koplamp eruit zien alsof die een beetje is weggezakt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die nummerplaat ben ik ook niet over uit. Die lage koplamp vind ik juist mooi. Vind de meeste naked bikes mooi op de koplamp na, die zit er altijd zo opgeplakt.
Foto van die van jou is trouwens niet van de black, maar van de carbon.
jupquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |