Nath zei van de week ook al dat de OP bijgewerkt moet worden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en wie gaat die lijst in de OP even bijwerken? Ik woon inmiddels alweer een maand inBorne
Als ik alle meldingen van P2000 in mijn woonplaats hier moet neerplempen kan het op sommige dagen wel 2 pagina's in beslag nemen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:33 schreef henk3412 het volgende:
Aanrijding letsel Getfertsingel Enschede; hulpdiensten ter plaatse:
Zo zat ik ook te denken. Ik hoorde net ook een ambulance rijden wat niks zegt aangezien ik niet zo gek ver weg van het ziekenhuis in Hengelo woon.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als ik alle meldingen van P2000 in mijn woonplaats hier moet neerplempen kan het op sommige dagen wel 2 pagina's in beslag nemen.
Brand is hier populair.
Woningbrand hier..schuurbrand daar..
quote:
dan moet je 100% even aan de oren trekkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en wie gaat die lijst in de OP even bijwerken? Ik woon inmiddels alweer een maand inBorne
Ik heb dat geile biggetje even aangesprokenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan moet je 100% even aan de oren trekken
ga jij dat varkentje maar eens even wassen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb dat geile biggetje even aangesproken
Ritmisch knorren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga jij dat varkentje maar eens even wassen.
quote:
foeiquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben net door de demo heengetruckt en nu de full gmae + crack aan het downen
Kwam gister nog die kerel tegen van die uitnodiging tot eurovisieding. Heedt zn excuses voor zn dronken gedrag de vorige keer aangeboden. Even gezellig geouwehoerdquote:
Heersch ze!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:31 schreef Redbaron het volgende:
Mogguh
Vandaag de finale spelen![]()
Neutraal terrein, knvb scheids
Verschillende opties werkten uiteraard niet (zelfs de truc met internet uitzetten, key invoeren, verdergaan, klaar, internet weer aanzetten deed niks), dus heb ik hem maar legaal gekochtquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kwam gister nog die kerel tegen van die uitnodiging tot eurovisieding. Heedt zn excuses voor zn dronken gedrag de vorige keer aangeboden. Even gezellig geouwehoerd
Morgen iedereen
Tijdens de warmingup? cool!quote:Op zondag 26 mei 2013 19:37 schreef rulerofdeath het volgende:
Vanmorgen moest ik voetballen, 4-5 verloren, ik heb wel gescoord
Vanmiddag met de auto bezig geweest. Hij doet het weernu nog eens een keer kijken of de ontsteking goed staat
haha, god wat flauwquote:
Ik heb het toevallig laatst op mijn werk nog 1 gedronkenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:
vannacht voor het eerst een "kloar'n" gedronken
Mijn pa dronk het af en toe nog wel eens. Tegenwoordig houdt hij het bij bier.quote:
Ah. Ik geloof dat ik dat niet lekker vindquote:
Ik vind het ook niet zo bijzonder qua smaak.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah. Ik geloof dat ik dat niet lekker vind
nee, tijdens de warming-up heb ik geen bal aangeraaktquote:
ik ken wel een henk die schaakt en bij mijn vader op de club zit, weet alleen niet of dat je schoonvader isquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miene skoonvoader was ook ne fervent skoaker...
Zeker. Was een topweekend.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:54 schreef rulerofdeath het volgende:
iedereen fris en fruitig na het weekend?
met mij is alles goed, en met jouw?quote:
Ja prima, lekker aan 't werkquote:Op maandag 27 mei 2013 13:17 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
met mij is alles goed, en met jouw?
ik ben aan het werk ja, jij ook?quote:
Oh dat was geen vraag eigenlijk haha, ik had het over mezelf. Dus jaquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:54 schreef rulerofdeath het volgende:
iedereen fris en fruitig na het weekend?
Ik heb een hekel aan die opmerking.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die opmerking.
hai Justinquote:
halloquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hallo
hij die niet te koppelen is
tjah, dat geef je zelf aanquote:
Waar gaf ik dat aan?quote:
Achterhoekquote:
bekijk je username eensquote:
woar? tegen Twente an?quote:[..]
Achterhoek
Ohquote:Op maandag 27 mei 2013 14:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bekijk je username eens
[..]
woar? tegen Twente an?
Ik kwam even kijken of jullie nog steeds zo gezellig zijn als ik jullie ken.quote:
dat is wel een heel eind wegquote:
wij zijn altijd gezelligquote:Op maandag 27 mei 2013 14:33 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Ik kwam even kijken of jullie nog steeds zo gezellig zijn als ik jullie ken.
Maar laat maar
We zijn heel gezelligquote:Op maandag 27 mei 2013 14:33 schreef Unmountable het volgende:
Ik kwam even kijken of jullie nog steeds zo gezellig zijn als ik jullie ken.
Maar laat maar
Ja daarom kom ik even schillen.quote:
Inderdaad, gezelligquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:51 schreef Kreator het volgende:
Goddomme, het is lekker weer. Gelukkig is het morgen weer voorbij en is het dit weekend ook gewoon kut. Stel je voor dat je een keer in de tuin kan zitten.
Dan zou ik mij vanmiddag kapot schrikken. Ik heb namelijk geen tuinquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:51 schreef Kreator het volgende:
Goddomme, het is lekker weer. Gelukkig is het morgen weer voorbij en is het dit weekend ook gewoon kut. Stel je voor dat je een keer in de tuin kan zitten.
gister wel gedaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:51 schreef Kreator het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |