Echt? Netjes man!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:33 schreef franckribery22 het volgende:
Shit he, paar punten gemist door falen bij lezenMaar toch 66/67 punten, prima voor een aankomend Scheikunde student denk ik zo
Ja eiwitjes tekenen, aminozuurtjes ontcijferen enz.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:32 schreef SiIk het volgende:
Ik miste wel een hoop biochemie trouwens. Biochemie
Nice!!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:33 schreef franckribery22 het volgende:
Shit he, paar punten gemist door falen bij lezenMaar toch 66/67 punten, prima voor een aankomend Scheikunde student denk ik zo
Ja, zat er amper in. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:32 schreef SiIk het volgende:
Asymmetrisch C-atoom? Wat? Waar?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:37 schreef ShortyGirl het volgende:
Hadden ze niet ff erbij kunnen zetten dat je moest zeggen welk C atoom. Ik wou het nog tekenen maar dacht nee dat slaat nergens op xD bij die vraag over A-symmetrisch C atoom.
Inderdaad, ik heb gewoon gezegd dat er een assymetrisch c atoom aanwezig was.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:37 schreef ShortyGirl het volgende:
Hadden ze niet ff erbij kunnen zetten dat je moest zeggen welk C atoom. Ik wou het nog tekenen maar dacht nee dat slaat nergens op xD bij die vraag over A-symmetrisch C atoom.
Ja met die twee vormen. Dat was asymmetrie.quote:
Niet eens aan een asymmetrisch C-atoom gedacht daar.quote:
Ik heb geen bio, was dus wel blij.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:32 schreef SiIk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |