quote:Patrick van Aanholt (Vitesse), Marco Bizot (FC Groningen), Daley Blind (Ajax), Jordy Clasie (Feyenoord), Memphis Depay (PSV), Lerin Duarte (Heracles Almelo) *, Leroy Fer (FC Twente), Marco van Ginkel (Vitesse), Mike van der Hoorn (FC Utrecht), Ola John (Benfica), Luuk de Jong (Borussia Mönchengladbach), Florian Jozefzoon (RKC Waalwijk), Kelvin Leerdam (Feyenoord), Jürgen Locadia (PSV), Adam Maher (AZ), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Nick Marsman (Go Ahead Eagles), Bram Nuytinck (Anderlecht), Ricardo van Rhijn (Ajax), Kevin Strootman (PSV), Tonny Trindade de Vilhena (Feyenoord), Stefan de Vrij (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (PSV), Jeroen Zoet (RKC Waalwijk).
Als je leest, lees dan goedquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom geen middenveld: van Ginkel-Clasie-Maher of Maher-Clasie-Vilhena? Is toch voetballend veel beter.
Strootman used Mean Look.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom geen middenveld: van Ginkel-Clasie-Maher of Maher-Clasie-Vilhena? Is toch voetballend veel beter.
Strootman hoort niet in de selectie thuis.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Strootman used Mean Look.
It's not very effective
twitter:KoertWesterman twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 18:07:23Wel goed dat zijn ouders hem Cor met een C hebben genoemd. De heer K. Pot staat ook zo raar... #JongOranje #nedaus reageer retweet
Ja, W.C. Pot, daar hebben die ouders goed over nagedachtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 18:07:23Wel goed dat zijn ouders hem Cor met een C hebben genoemd. De heer K. Pot staat ook zo raar... #JongOranje #nedaus reageer retweet
Troll ouders.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, W.C. Pot, daar hebben die ouders goed over nagedacht
Dat heeft overal al in de krant gestaan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:36 schreef henk3412 het volgende:
Depay debuteert vanavond voor Jong Oranje: Zoet; Van Rhijn, De Vrij, Martins Indi en Blind; Van Ginkel, Maher en Strootman; Wijnaldum, De Jong en Depay.
Je zou bijna denken dat Lambiek het niet zo op negers heeft.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon. Lambiek stond weer te zwetsen
Heb je eventueel een plaatje om deze stelling te ondersteunen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Lambiek het niet zo op negers heeft.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je eventueel een plaatje om deze stelling te ondersteunen?
en hij is Sidonia ook nog eens kwijtgeraakt aan een neger.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn woede is te begrijpen. Hij is immers zonder instemming in een kookpot gestopt.
[ afbeelding ]
ALDOOOOOOquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nou heb je me al 3x "Aldo" genoemd de laatste tijd. Leg me dat nou eens uit...?
Ja. Doet ie aardig. Die gaat het Zoet nog lastig maken.quote:
Zoet lijkt mij gewoon #1quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:54 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja. Doet ie aardig. Die gaat het Zoet nog lastig maken.
Sluit er eigenlijk nog een keeper aan, of is Zoet normaal eerste keus?
Liep tijdens de competitieopening van afgelopen seizoen constant Hutchinson er uit, toen dacht ik echt dat het een groot talent was.quote:
Alsof dat moeilijk is om een verdedigende Hutchinson voorbij te gaan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liep tijdens de competitieopening van afgelopen seizoen constant Hutchinson er uit, toen dacht ik echt dat het een groot talent was.
Dat dachten ze in de Ajax-jeugd ook ooit. Heeft Ajax hem trouwens verkocht aan RKC, of verhuurd?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liep tijdens de competitieopening van afgelopen seizoen constant Hutchinson er uit, toen dacht ik echt dat het een groot talent was.
Dat was m'n punt...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof dat moeilijk is om een verdedigende Hutchinson voorbij te gaan.
Verkocht.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:03 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat dachten ze in de Ajax-jeugd ook ooit. Heeft Ajax hem trouwens verkocht aan RKC, of verhuurd?
Die Bazoer van Ajax vind ik best goed.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:04 schreef Doublepain het volgende:
Jeugdspelers van Ajax kunnen er niks van
Is een Deen toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe Bazoer van Ajax vind ik best goed.
Uhm.. hahaha?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:07 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Is volgend jaar toch ook Ajax-jeugd?
Wijnaldum schoot slecht in, maar wel van een moeilijke hoek. Stroot had ook een moeilijke hoek, maar schoot goed in.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen Strootgod hé, dan lever je veel kwaliteit in.
Hoe waren de PSV goals trouwens?
En de 3de dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:09 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Wijnaldum schoot slecht in, maar wel van een moeilijke hoek. Stroot had ook een moeilijke hoek, maar schoot goed in.
Bij wedstrijden die niet bezig zijn heb je daar minder last van?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Depay is slecht vandaag.
Altijd als ik wedstrijden ga kijken die bezig zijn scoren ze niet meer
Al bezig zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij wedstrijden die niet bezig zijn heb je daar minder last van?
Godverdomme.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is knap want Zoet staat er niet in en Depay was niet eens in de buurt.
Wait for mequote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme.
* GGMM gaat stampvoetend naar het VI-topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |