Goeie tip. Ga ik ook proberenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toegevoegde suikers, conserveermiddelen, enzo.
Ik vond Vikings wel tof.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:23 schreef Tegan het volgende:
Iemand nog een leuke serie/film, ik verveel me.
Anders zou hetquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toegevoegde suikers, conserveermiddelen, enzo.
Gelukkig is er bier.quote:
Dat kennen ze hier niet. En dat is niet erg.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vooral Euroshopper. Met toegevoegde suiker en conserveermiddelen.
Gelukkig heeft C1000 basis dat ontwerp min of meer overgenomen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:17 schreef rubbereend het volgende:
binnenkort is het er niet meer met die briljante verpakkingen
En terras.quote:
21 hier, ik klaag ook nietquote:
Vandaag met vier chicks uit eten geweest. Ik klaag ook niet. Nou ja, het was in Utrecht, da's dan wel weer beklagenswaardig.quote:
Verrader.quote:
quote:
Tja, ook dat is Utrecht. Al ben ik in Amsterdam ook ondergefluimd door een hoestend iemand toen ik daar was met jou, A. en W.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Beetje jammer alleen van die hoestende oude kerel.
Sorry, ik heb lief gezegd de andere kant op te hoestenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Beetje jammer alleen van die hoestende oude kerel.
Hoestende oude kerel was niet in gezelschap van een chick.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:37 schreef missbehavin het volgende:
Sorry, ik heb lief gezegd de andere kant op te hoesten
Echt waarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, ook dat is Utrecht. Al ben ik in Amsterdam ook ondergefluimd door een hoestend iemand toen ik daar was met jou, A. en W.
Tja, je kunt het die mannen geeneens kwalijk nemen ook dat het water hen in de mond loopt als ze jou zien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Echt waar![]()
Ze mikken dus op mij maar jullie staan er steeds tussen.
En dan komen ze dichterbij en dan verslikken ze zich van ellende zeker.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, je kunt het die mannen geeneens kwalijk nemen ook dat het water hen in de mond loopt als ze jou zien.
Meer van genot, je kan maar zoveel liter in één keer doorslikken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:45 schreef CherryLips het volgende:
En dan komen ze dichterbij en dan verslikken ze zich van ellende zeker.
prima vergelijkingquote:
Nog nooit geweest, kan ik niet over oordelenquote:
Ik hou eigenlijk heul niet van steden, maar een stad waar je zomaar dit soort dingen tegen kunt komen isquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, kan ik niet over oordelen
Lijkt me wel een supergave stad
En dan hier doodgaan omdat je van het keukentrapje afdondert...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:30 schreef rubbereend het volgende:
ik wacht wel met Japan tot ze alle kernenergie enzo daar gesloten hebben. Ze worden er alleen maar onhandiger mee
ik blijf van keukentrapjes afquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan hier doodgaan omdat je van het keukentrapje afdondert...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Verstandigquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:33 schreef MissMSX het volgende:
Wat ik nou het meeste mis aan Japan is dit
[ afbeelding ]wtf is that?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Groene(poeder)thee frappucinoquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:33 schreef MissMSX het volgende:
Wat ik nou het meeste mis aan Japan is dit
[ afbeelding ]zie je wel, dat krijg je met die lekkende kerncentralesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zie je wel, dat krijg je met die lekkende kerncentrales
je wil iets wat je vies vindt.......quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
blegh
ik lus al die frappucino zooi toch niet
of nou ja ik zeg zooimaar ik ben altijd jaloers als ik iemand er mee zie want ik wil ook!
maar het is zo vies
Echt waar, deze is bril-jant!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
blegh
ik lus al die frappucino zooi toch niet
of nou ja ik zeg zooimaar ik ben altijd jaloers als ik iemand er mee zie want ik wil ook!
maar het is zo vies
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zie je wel, dat krijg je met die lekkende kerncentrales
Dudequote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer van genot, je kan maar zoveel liter in één keer doorslikken.
quote:
Dat verwacht je niet in mei.quote:
Het zou eens tijd worden!quote:
Ik ben blij voor jullie. Allemaal.quote:
Tenminste iets in Nederland dat warm is.quote:
zo...dat was snel voorbijquote:
What happened?quote:
collega'squote:
Klap ze!quote:
Ik heb al de hele week dat ik ga liggen en een seconde later gaat de wekkerquote:Op maandag 27 mei 2013 10:06 schreef rhubarbje het volgende:
Goeiemorgen dropjes!
Ooh ik heb echt te weinig geslapenen ik heb straks nog college tot half 10
hier komt vriendlief gewoon niet naar bed want hij is zijn scriptie aan het schrijvenquote:Op maandag 27 mei 2013 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al de hele week dat ik ga liggen en een seconde later gaat de wekker
spinazie manchego kroketjesquote:Op maandag 27 mei 2013 10:17 schreef Barbusse het volgende:
Risotto
![]()
Ik weet nog niet wat ik ga maken, iemand suggesties?
Receptjes?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
spinazie manchego kroketjes
Pasta pesto met groene groenten
Cannelloni
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
spinazie manchego kroketjes
Pasta pesto met groene groenten
Cannelloni
spinazie manchego kroketten haal je gewoon bij de sligroquote:
O ja, die pasta pesto maak ik met broccoliquote:Op maandag 27 mei 2013 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
spinazie manchego kroketten haal je gewoon bij de sligrogeen idee hoe je die maakt
en voor pasta pesto met groene groenten maak je eerst zelf pesto (basilicum, olijfolie, pijnboompitten, parmezaan, knoflook) en dan kook je de pasta. Wok ondertussen wat groene groenten (spinazie, erwtjes, boontjes, groene asperges) en doe daar de pasta, de pesto en wat kookroom bij
Cannelloni
http://www.jamiemagazine.(...)azie-en-ricotta.html:
heb ik allemaal in huis, behalve alle groenten. Groene aspergesquote:Op maandag 27 mei 2013 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
spinazie manchego kroketten haal je gewoon bij de sligrogeen idee hoe je die maakt
en voor pasta pesto met groene groenten maak je eerst zelf pesto (basilicum, olijfolie, pijnboompitten, parmezaan, knoflook) en dan kook je de pasta. Wok ondertussen wat groene groenten (spinazie, erwtjes, boontjes, groene asperges) en doe daar de pasta, de pesto en wat kookroom bij
Cannelloni
http://www.jamiemagazine.(...)azie-en-ricotta.html:
ooh maar zelf pesto maken is zo heerlijk en zo makkelijk!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, die pasta pesto maak ik met broccoliIk ben alleen te lui om zelf de pesto te maken en ik gebruik creme fraiche. Lekker
ik heb altijd hongerquote:
Check.quote:
Bijna weekend!quote:
Dat spreekt voor zich!quote:
Dat groeit toch in potjes?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:23 schreef L-E het volgende:
Ja, groene aspergesLiggen hier klaar voor door de risotto
Ik heb nog nooit zelf pesto gemaakt, het is een schande
Net zoals mosterd?quote:
MissM kan het je leren.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:33 schreef L-E het volgende:
Mijn bodem is altijd te dik als ik zelf pizza maak. En telkens denk ik: nu een dunnere bodem dan vorige keer, en dan toch faal ik.
Mits goed gemaakt en niet een te zoute prutbrij.quote:
Kip in coca cola. Duh.quote:Ik weet nog niet wat ik ga maken, iemand suggesties?
Pizza met pompoen, geitenkaas, gecarameliseerde ui en ruccolaquote:Op maandag 27 mei 2013 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
ja daar heb ik ook al een poos zin in
helemaal zelf gemaakt
Ik wil vlees.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pizza met pompoen, geitenkaas, gecarameliseerde ui en ruccola
Dan pleur je d'r salami of ham op of zoquote:
Dat spreekt voor zich natuurlijkquote:Op maandag 27 mei 2013 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mits goed gemaakt en niet een te zoute prutbrij.
Daar geef ik niet zoveel omquote:[..]
Kip in coca cola. Duh.
quote:
Ik wilde dat van de week eens gaan maken, maar dan met gewoon kipfilet ofzo ipv drumsticksquote:Op maandag 27 mei 2013 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mits goed gemaakt en niet een te zoute prutbrij.
[..]
Kip in coca cola. Duh.
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pizza met pompoen, geitenkaas, gecarameliseerde ui en ruccola
Oke oke oke, cocktailworstjes of bifi mag ook. Voel je nou maar niet benadeeld schatjequote:
Ik maak t zelf ook met filet ipv drumsticks, omdat ik niet van botten houquote:Op maandag 27 mei 2013 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde dat van de week eens gaan maken, maar dan met gewoon kipfilet ofzo ipv drumsticks
Een keer gegeten in Melbourne en dat was echt zo lekker! Nu 2x zelf geprobeerd thuis te maken. OOK goed, maar toch niet the real thing.quote:
Ik ook niet, maar dat is dus geen probleem? Ik zie echt tig verschillende receptenquote:Op maandag 27 mei 2013 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maak t zelf ook met filet ipv drumsticks, omdat ik niet van botten hou
Dan ga ik maar even naar Melbourne. Vind ik niet erg.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een keer gegeten in Melbourne en dat was echt zo lekker! Nu 2x zelf geprobeerd thuis te maken. OOK goed, maar toch niet the real thing.
Ik ook. Ik pak ff een krentenbol met kaasquote:
Tietvlees ftw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
Karma!quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:36 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Tietvlees ftw.Lekker. Salami-tepelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nee die groente pizza van jouw trekt volle zalen.quote:
Van z'n watquote:Op maandag 27 mei 2013 13:42 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee die groente pizza van jouw trekt volle zalen.
Hihi hij zei schatje tegen me.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke oke oke, cocktailworstjes of bifi mag ook. Voel je nou maar niet benadeeld schatje
Proteïne-nijd detectedquote:Op maandag 27 mei 2013 13:42 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee die groente pizza van jouw trekt volle zalen.
1e werkdag weer na m'n vakantie, vergeef me.quote:
En bier.quote:
Heb je je vakantie al gehad, dat is kutquote:Op maandag 27 mei 2013 14:15 schreef Seikcid het volgende:
[..]
1e werkdag weer na m'n vakantie, vergeef me.
Was het maar kut.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je je vakantie al gehad, dat is kut
Tieten en tequilashots is trouwens ook best een goede combinatie kwam ik laatst achter.quote:
Tieten en alles is een goede combinatie.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tieten en tequilashots is trouwens ook best een goede combinatie kwam ik laatst achter.
Goed punt wel.quote:
Oh ja, royalis pluralis.quote:
Streepjes.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt wel ja, anders zijn het twee streepjes
Ik neem genoegen met één streepje.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt wel ja, anders zijn het twee streepjes
Alstu!quote:
quote:-
Liever verticaal dan.quote:
Nog eisen stellen ook? Verwend nest!quote:
Een verwend nest kan ook prima zijn, zolang ik de verwennerij maar mag verzorgen.quote:
"Jij wilt een prinsesje, want jij bent de erwt"quote:Op maandag 27 mei 2013 15:40 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Een verwend nest kan ook prima zijn, zolang ik de verwennerij maar mag verzorgen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Boehoehoe, de Free Record Shop nu offficieel failliet.
The end of an era.
Goedemorgen, MissmooieBenen.quote:
Ja, nu moet je je cd's saai bestellen via internet of in een te dure speciaalshopquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]Een van de vele winkelketens die het Nederlandse winkelstraatbeeld tot één grote eenheidsworst hebben gemaakt. Ik kan er niet wakker van liggen. Ohjee, nu hebben Madonna en de 3J's minder verkooppunten, boehoehoe
Het leven is hardquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, nu moet je je cd's saai bestellen via internet of in een te dure speciaalshop
Schijnbaar wel in deze tijdenquote:
Wat muziek betreft was ik bij FRS met 5 minuutjes klaar met neuzen. Dat kun je beter doen bij die 'dure' speciaalzaken. Artiesten vinden waar je nog nooit van had gehoord, genres beluisteren welke je nooit echt aandacht had gegevenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schijnbaar wel in deze tijdenEn ik snap ook wel dat hardcopy cd's kopen niet helemaaaal meer van deze tijd is, maar ergens vind ik 't toch jammer. Ik neusde er graag door de bakken. Meer voor films trouwens, maar goed. Zelfde probleem.
Dat doe ik via festivals en last-fmquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat muziek betreft was ik bij FRS met 5 minuutjes klaar met neuzen. Dat kun je beter doen bij die 'dure' speciaalzaken. Artiesten vinden waar je nog nooit van had gehoord, genres beluisteren welke je nooit echt aandacht had gegeven
Op een druilerige dag in Rotterdam eens een halve ochtend en hele middag bij Velvet wezen luisteren, met iets van 30 cd's daarna naar buiten wandelenquote:
Moest je vroeger naar een winkel toe om concertkaartjes te halenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:07 schreef CherryLips het volgende:
FRS was wel handig voor de verkoop van concertkaartjes. Stond er bij het postkantoor om zes uur al een rij van hier tot Tokio, bij de FRS als derde aan de beurt
Ik heb nog eens een nacht voor de VVV gezeten toen ik 17 was jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Moest je vroeger naar een winkel toe om concertkaartjes te halen
De winkel of het postkantoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Toen waren we nog jong en onschuldigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb nog eens een nacht voor de VVV gezeten toen ik 17 was ja
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toen waren we nog jong en onschuldigNu zijn we alleen nog maar jong
Toen nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een postkantoor zit toch altijd ín een winkel?
Ik ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb nog eens een nacht voor de VVV gezeten toen ik 17 was ja
Schande!quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een postkantoor zit toch altijd ín een winkel?
Ja. maar ik liet het personeel ze altijd voor me uitdraaien zodra de voorverkoop begon en dan haalde ik ze ergens in de middag een keertje op. Rij 1quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet echt nodig om in de rij te staan voor het songfestival concertquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. maar ik liet het personeel ze altijd voor me uitdraaien zodra de voorverkoop begon en dan haalde ik ze ergens in de middag een keertje op. Rij 1Connecties
Zeker weer zo'n hetero daarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. maar ik liet het personeel ze altijd voor me uitdraaien zodra de voorverkoop begon en dan haalde ik ze ergens in de middag een keertje op. Rij 1Connecties
Ga je daar met al je gay dinnetjes heen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet echt nodig om in de rij te staan voor het songfestival concert
Hetero-meisje jaquote:
Ga je die nu ook al lopen bekeren?quote:
Hoe dichter bij m´n lul.. uh..quote:
ieuwquote:
Nee meid. Daar ga ik niet heenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je daar met al je gay dinnetjes heen?
Die MILF's ben je ook een keer zat.quote:
Ja daar heb je ook een punt.quote:
Dat ging makkelijk.quote:
Ik ben niet altijd een vervelend kreng.quote:
Maar meestal en heel vaak en zeer regelmatig toch zeker wel?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd een vervelend kreng.
Ik ook niet. Ik haat het ESF. Belediging van muziek.quote:
Ja, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:16 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Maar meestal en heel vaak en zeer regelmatig toch zeker wel?
Euphoriaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik haat het ESF. Belediging van muziek.
Dat hadden wij niet in de buurt dus gingen wij voor het postkantoor van het buurdorp zitten want daar verkochten ze wel kaartjes, bij ons in het dorp niet. Heel wat nachten daar doorgebracht.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:07 schreef CherryLips het volgende:
FRS was wel handig voor de verkoop van concertkaartjes. Stond er bij het postkantoor om zes uur al een rij van hier tot Tokio, bij de FRS als derde aan de beurt
Wel eens een meet van het MUZ-forum gehad in allerlei CD-winkels in Amsterdam, gemiddeld ging men met zo'n 25 cd's naar huis.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op een druilerige dag in Rotterdam eens een halve ochtend en hele middag bij Velvet wezen luisteren, met iets van 30 cd's daarna naar buiten wandelenFestivals zijn daar natuurlijk ook goed voor.
Fok! is goed voor de locale economie!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel eens een meet van het MUZ-forum gehad in allerlei CD-winkels in Amsterdam, gemiddeld ging men met zo'n 25 cd's naar huis.
dat zou ik hebben als je met mij schattige boekwinkeltjes af zou gaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel eens een meet van het MUZ-forum gehad in allerlei CD-winkels in Amsterdam, gemiddeld ging men met zo'n 25 cd's naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:19 schreef Seikcid het volgende:
Lief.ja dat is het eerste wat in me op komt 'lief'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
En als 2e?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat is het eerste wat in me op komt 'lief'
haar trui is te grootquote:
"Kans op een klap onweer" later in de middag/avond. Ik zie het nog niet gebeuren maar je mag altijd hopen toch?quote:
de goede oude tijd ipv de ticketservice-loterijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:07 schreef CherryLips het volgende:
In het zuiden, zie ik staan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Kans op een klap onweer" later in de middag/avond. Ik zie het nog niet gebeuren maar je mag altijd hopen toch?
Dat was idd beter ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de goede oude tijd ipv de ticketservice-loterij
Helaas niet neequote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het zuiden, zie ik staan.
Daar woon ik niet
Het was wel een heel stuk eerlijker toen. Nu is het idd een loterij. Achterlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de goede oude tijd ipv de ticketservice-loterij
Ook als je binnen zit?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
Neeeee ik wil geen onweer!
ik vind dat eng
ja!quote:
Vooralsnog gaat het alleen in België los, als dat ons al bereikt zal het niet veel meer voorstellen denk ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja!
en dan moeten overal de stekkers uit en dan moet ik ze weer terug gaan doen en zo
en dan kan ik niet op mijn laptop want die moet altijd met een stekker voorstaan
veel te veel gedoe
mooi! misschien kom ik er dan eindelijk eens toe om te beginnen aan mijn scriptiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat het alleen in België los, als dat ons al bereikt zal het niet veel meer voorstellen denk ik
wij hebben voortaan een e-reader! hoe hip is dat!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon met je kladblok aan je scriptie beginnen! Net als vroeger!
Sja, hoe zou je "echt" defineren dan? Het blijft een beeld...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij hebben voortaan een e-reader! hoe hip is dat!
dan ga ik gewoon even e-readeren
hoewel, hij maakt me nerveus
het lijkt net nep dat beeld
Nee man, e-readers zijn hip!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bestaan die nog? Ik dacht die helemaal weggeblazen waren door de tablets?
Als er tablets komen met reflectieve schermen ga ik ook overwegen zo'n ding aan te schaffen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
E-readers hebben nog steeds een voordeel t.o.v. tablets, het leest veel rustiger.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat nou ook weer niet, pas eentje voor m'n schoonmoeder moeten instellen en al m'n bejaarde ooms kwamen met 'stickies' vol met boeken aanzetten.quote:
De Sony schijnt wel goed te zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Noem 's een goeie, misschien wil ik er ook wel één
M'n moeder kreeg misschien de oude van m'n oom, jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:35 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet, pas eentje voor m'n schoonmoeder moeten instellen en al m'n bejaarde ooms kwamen met 'stickies' vol met boeken aanzetten.
volgens mij hebben wij diequote:
E-ink noemen ze dat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij hebben wij die
ik vind juist dat reflectieve zo raar
alsof iemand de lettertjes gewoon op een tablet die uit staat heeft geplakt
Klopt, wij gaan er ook eentje kopen binnenkort. Blijft een raadsel waarom we dat niet voor de vakantie hebben gedaan..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder kreeg misschien de oude van m'n oom, jaMaar ze worden wel veel verkocht, bij alle generaties.
ja dattusquote:
het is gewoon bijna een optiequote:
owja ik heb nog geen pimp!quote:
Ik houd mijn nier voor familie en/of heel goede vrienden.quote:
ik bedoelde mezelf hoererenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik houd mijn nier voor familie en/of heel goede vrienden.![]()
Behalve als ik dood ben, dan is het first come, first served.
Al aanbiedingen gehad ja?quote:
ik ben veel te bang dat ik verbleek naast jouquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:44 schreef missbehavin het volgende:
Ik ken het probleem overigens, door ex gezeik kan ik de vakantie wel schudden ben ik bang
Zullen we als duo gaan rhu? Leveren we ms wel meer op
ZOMFG!1!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:44 schreef missbehavin het volgende:
Ik ken het probleem overigens, door ex gezeik kan ik de vakantie wel schudden ben ik bang
Zullen we als duo gaan rhu? Leveren we ms wel meer op
Dit wordt me echt teveelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |