Goeie tip. Ga ik ook proberenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toegevoegde suikers, conserveermiddelen, enzo.
Ik vond Vikings wel tof.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:23 schreef Tegan het volgende:
Iemand nog een leuke serie/film, ik verveel me.
Anders zou hetquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toegevoegde suikers, conserveermiddelen, enzo.
Gelukkig is er bier.quote:
Dat kennen ze hier niet. En dat is niet erg.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vooral Euroshopper. Met toegevoegde suiker en conserveermiddelen.
Gelukkig heeft C1000 basis dat ontwerp min of meer overgenomen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:17 schreef rubbereend het volgende:
binnenkort is het er niet meer met die briljante verpakkingen
En terras.quote:
21 hier, ik klaag ook nietquote:
Vandaag met vier chicks uit eten geweest. Ik klaag ook niet. Nou ja, het was in Utrecht, da's dan wel weer beklagenswaardig.quote:
Verrader.quote:
quote:
Tja, ook dat is Utrecht. Al ben ik in Amsterdam ook ondergefluimd door een hoestend iemand toen ik daar was met jou, A. en W.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Beetje jammer alleen van die hoestende oude kerel.
Sorry, ik heb lief gezegd de andere kant op te hoestenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Beetje jammer alleen van die hoestende oude kerel.
Hoestende oude kerel was niet in gezelschap van een chick.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:37 schreef missbehavin het volgende:
Sorry, ik heb lief gezegd de andere kant op te hoesten
Echt waarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, ook dat is Utrecht. Al ben ik in Amsterdam ook ondergefluimd door een hoestend iemand toen ik daar was met jou, A. en W.
Tja, je kunt het die mannen geeneens kwalijk nemen ook dat het water hen in de mond loopt als ze jou zien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Echt waar![]()
Ze mikken dus op mij maar jullie staan er steeds tussen.
En dan komen ze dichterbij en dan verslikken ze zich van ellende zeker.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, je kunt het die mannen geeneens kwalijk nemen ook dat het water hen in de mond loopt als ze jou zien.
Meer van genot, je kan maar zoveel liter in één keer doorslikken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:45 schreef CherryLips het volgende:
En dan komen ze dichterbij en dan verslikken ze zich van ellende zeker.
prima vergelijkingquote:
Nog nooit geweest, kan ik niet over oordelenquote:
Ik hou eigenlijk heul niet van steden, maar een stad waar je zomaar dit soort dingen tegen kunt komen isquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, kan ik niet over oordelen
Lijkt me wel een supergave stad
En dan hier doodgaan omdat je van het keukentrapje afdondert...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:30 schreef rubbereend het volgende:
ik wacht wel met Japan tot ze alle kernenergie enzo daar gesloten hebben. Ze worden er alleen maar onhandiger mee
ik blijf van keukentrapjes afquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan hier doodgaan omdat je van het keukentrapje afdondert...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Verstandigquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:33 schreef MissMSX het volgende:
Wat ik nou het meeste mis aan Japan is dit
[ afbeelding ]wtf is that?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Groene(poeder)thee frappucinoquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:33 schreef MissMSX het volgende:
Wat ik nou het meeste mis aan Japan is dit
[ afbeelding ]zie je wel, dat krijg je met die lekkende kerncentralesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zie je wel, dat krijg je met die lekkende kerncentrales
je wil iets wat je vies vindt.......quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
blegh
ik lus al die frappucino zooi toch niet
of nou ja ik zeg zooimaar ik ben altijd jaloers als ik iemand er mee zie want ik wil ook!
maar het is zo vies
Echt waar, deze is bril-jant!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
blegh
ik lus al die frappucino zooi toch niet
of nou ja ik zeg zooimaar ik ben altijd jaloers als ik iemand er mee zie want ik wil ook!
maar het is zo vies
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zie je wel, dat krijg je met die lekkende kerncentrales
Dudequote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer van genot, je kan maar zoveel liter in één keer doorslikken.
quote:
Dat verwacht je niet in mei.quote:
Het zou eens tijd worden!quote:
Ik ben blij voor jullie. Allemaal.quote:
Tenminste iets in Nederland dat warm is.quote:
zo...dat was snel voorbijquote:
What happened?quote:
collega'squote:
Klap ze!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |