Als Van Gaal ook daadwerkelijk een aandeel heeft gehad? De VI-mensen mogen weliswaar een hekel aan de man hebben, en niet verder willen gaan dan dat het een goede trainer is, feit is wel dat hij meer heeft gedaan dan dat en inderdaad ontzettend veel voor het Nederlands voetbal en wereldvoetbal betekend heeft. Kennelijk heeft Van Gaal ervoor gezorgd dat er een aangepaste cursus voor Seedorf was, of iig deze vormgegeven. Mag hij best de credits voor hebben.quote:Op maandag 20 januari 2014 04:55 schreef TLC het volgende:
Oh ja van Gaal moet natuurlijk ook een aandeel hebben in het succes van Milan ;
[...]
'Ik voelde me klaar voor deze stap en heb ook een fantastische brief ontvangen van Louis van Gaal, die heeft geholpen een speciale trainerscursus voor mij op te zetten.'
Als je een geweldige wedstrijd speelt als middenvelder krijg je een 7. Als je als niks toevoegende spits scoor krijg je een 8.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:34 schreef Kenju het volgende:
Als je niets verandert kun je niet verachten dat de resultaten opeens beter worden... Dat is precies de fout die Cocu maakt bij PSV. maar de Italianen zijn vrij conservatief als het om het voetbal gaat. Kijk maar naar hoezeer catenaccio nog steeds de norm is in Italië.
Het Italiaanse voetbal is al jaren een van de dominante factoren op het wereldtoneel. Dus dat het niet serieus te nemen valt is onzin. Ook wel een typisch Nederlandse opmerking dit. Grote bek over anderen terwijl we zelf in een totaal andere league zitten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:27 schreef Syntix het volgende:
Sowieso is Italiaans voetbal niet echt serieus meer te nemen. Een gemiste kans dan ook van de interviewers om even wat kritische vragen te stellen m.b.t. de speelwijze van Milan en Italië in het algemeen.
Jij vindt de Serie A een sterkere competitie dan de Eredivisie zeker?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:01 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het Italiaanse voetbal is al jaren een van de dominante factoren op het wereldtoneel. Dus dat het niet serieus te nemen valt is onzin. Ook wel een typisch Nederlandse opmerking dit. Grote bek over anderen terwijl we zelf in een totaal andere league zitten.
is het ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:21 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Jij vindt de Serie A een sterkere competitie dan de Eredivisie zeker?
Jij hebt al lang de gazzetta niet meer gelezen zeker ?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je een geweldige wedstrijd speelt als middenvelder krijg je een 7. Als je als niks toevoegende spits scoor krijg je een 8.
Niet te serieus nemen dit.
Lol, alsof dat niet zo is. Milan zou id Eredivisie heus geen tiende staan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:21 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Jij vindt de Serie A een sterkere competitie dan de Eredivisie zeker?
Klopt. Verklaar je nader.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:34 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Jij hebt al lang de gazzetta niet meer gelezen zeker ?
Is moeilijk. Want die spoort niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:55 schreef louter_genieten het volgende:
Zijn eerste echt moeilijke klus als trainer komt eraan denk ik; Balotelli weer op de rails krijgen..
Kijk...met jou kan ik praten.quote:Op maandag 20 januari 2014 07:21 schreef Evertjan het volgende:
Wees nou maar blij dat Louis van Gaal zich er mee bemoeid. Zonder Louis van Gaal was Nederland qua niveau allang afgedaald naar dat van Saarland Lapland en Legoland
1-0 gisterenquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:02 schreef webbossing het volgende:
Seedorft heeft voorlopig nog niet veel punten gepakt :-)
Maar het voetbal was van een dusdanig bedroevend niveau, dat Milan echt niet hoger gaat eindigen dan een plek in de middenmoot. Ik zie nog weinig positieve veranderingen t.o.v. het spel onder Allegriquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |