abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135700344
Op het nippertje zijn eerste pot gewonnen. Molto Italiano.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_135707621
Oh ja van Gaal moet natuurlijk ook een aandeel hebben in het succes van Milan ;

Het eerste succes is binnen voor Clarence Seeorf, maar de kersverse trainer beseft dat er genoeg werk aan de winkel is bij AC Milan.

De 1-0 zege op Hellas Verona was het sluitstuk van een week waarin hij onverwacht zijn actieve carrière beëindigde om bij het kwakkelende AC Milan zijn nieuwe loopbaan te beginnen. 'Ik voelde me klaar voor deze stap en heb ook een fantastische brief ontvangen van Louis van Gaal, die heeft geholpen een speciale trainerscursus voor mij op te zetten.'

Het eerste succes heeft de kersverse trainer al binnen. 'Deze zege is zeker opgedragen aan de fans van AC Milan. Ik ben ook blij voor de spelers. Er ligt nog veel werk, maar een overwinning maakt het allemaal wat makkelijker.'

De oud-international wil de komende week gebruiken zijn ideeën verder duidelijk te maken. 'Maar op dit moment richt ik me op het herontdekken van het plezier in het voetbal en het trainen met de bal, zodat ze ermee in contact kunnen komen.'

Seedorf wil een hecht collectief smeden. Dat werd duidelijk na afloop van het nipte succes tegen Hellas Verona. 'We hebben in de kleedkamer met z’n allen een cirkel gevormd. Ik heb gezegd dat we dat na elke wedstrijd gaan doen, ongeacht het resultaat. Daarmee kunnen we elkaar in de ogen aankijken. We zijn allen verantwoordelijk voor elk resultaat.'

(van vi.nl)

Snotverdorie, moet die man zich echt overal mee bemoeien :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_135707926
Wees nou maar blij dat Louis van Gaal zich er mee bemoeid. Zonder Louis van Gaal was Nederland qua niveau allang afgedaald naar dat van Saarland Lapland en Legoland
  maandag 20 januari 2014 @ 14:26:01 #179
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135717995
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 04:55 schreef TLC het volgende:
Oh ja van Gaal moet natuurlijk ook een aandeel hebben in het succes van Milan ;
[...]
'Ik voelde me klaar voor deze stap en heb ook een fantastische brief ontvangen van Louis van Gaal, die heeft geholpen een speciale trainerscursus voor mij op te zetten.'
Als Van Gaal ook daadwerkelijk een aandeel heeft gehad? De VI-mensen mogen weliswaar een hekel aan de man hebben, en niet verder willen gaan dan dat het een goede trainer is, feit is wel dat hij meer heeft gedaan dan dat en inderdaad ontzettend veel voor het Nederlands voetbal en wereldvoetbal betekend heeft. Kennelijk heeft Van Gaal ervoor gezorgd dat er een aangepaste cursus voor Seedorf was, of iig deze vormgegeven. Mag hij best de credits voor hebben.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kenju op 20-01-2014 16:56:48 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_136578577
Ah enzijn krediet bij Berlusconi is alweer bijna verspeeld kennelijk?
Verrassend wel....
blablablabla
  dinsdag 11 februari 2014 @ 10:36:34 #181
67174 Dos37
Come on Twente
pi_136579633
Dit kan toch ook niets worden ze hebben gewoon een te matig team.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_136579729
Zou het niet erg vinden als Seedorf op zijn bek gaat. Heb me altijd afgevraagd wat mij zo stoorde aan die kerel en dat is waarschijnlijk zijn zelfvoldane kop en uitstraling van wijze opa die alles weet.
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 februari 2014 @ 12:26:20 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_136582591
Voor het eerst verloor Clarence Seedorf een competitieduel met AC Milan en prompt zwelt de storm aan rond de Nederlandse trainer. Volgens de machtige krant La Gazzetta dello Sport plaatsen eigenaar Silvio Berlusconi en de spelers vraagtekens bij de vele wisselingen van de trainer. Nog geen maand na Seedorfs entree is de euforie alweer vervlogen.

Volgens de Italiaanse sportkrant maakt niet alleen eigenaar Silvio Berlusconi zich zorgen over de vele wisselingen van Seedorf, ook de spelersgroep. De Nederlandse coach zou worstelen met zijn spelconcept en zijn speelstijl, waardoor hij het zwalkende AC Milan - tiende in de Serie A - te weinig houvast biedt.

Ten opzichte van het thuisduel met Torino van vorige week (1-1) wijzigde Seedorf zijn elftal tegen Napoli op liefst zeven posities, waaronder zijn complete aanval en middenveld. Keisuke Honda was ziek, maar niet al Seedorfs keuzes waren een gevolg van overmacht. De winteraankopen Michael Essien en Adel Taarabt stonden in Napels in de basis, terwijl hij Ignazio Abate - doorgaans een back - als rechtermiddenvelder posteerde.

Dat leidde niet alleen tot kritiek in de Gazzetta, ook bij tal van analytici op de Italiaanse televisie. 'Het leek wel of de spelers geen idee hadden wat te doen', zei voormalig AC Milan-speler Ruben Buriani. 'Seedorf zou ze wat meer vertrouwen en houvast mogen geven.' En Massimo Orlando, eveneens oud-speler: 'Met deze selectie is dit 4-2-4-systeem veel te riskant.'

Dat soort meningen hoort bij de typische Italiaanse mediacultuur, waarin het wemelt van de analisten. Milan werd eerder al uitgeschakeld in het toernooi om de Coppa Italia, maar Seedorf verloor zaterdag feitelijk pas zijn eerste van vier competitiewedstrijden. 'Dit was een tegenvaller, maar ik heb ook positieve dingen gezien', zei de trainer zelf.

Berlusconi. :D

Komt wel goed met Clarence. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_136592877
Het is juist goed dat Seedorf probeert wat het beste werkt. Die houvast aan hetzelfde systeem/spelers hebben we gezien bij Allegri en dat was nou niet echt positief
  dinsdag 11 februari 2014 @ 17:34:41 #185
300718 Kenju
Say It!!??
pi_136593655
Als je niets verandert kun je niet verachten dat de resultaten opeens beter worden... Dat is precies de fout die Cocu maakt bij PSV. maar de Italianen zijn vrij conservatief als het om het voetbal gaat. Kijk maar naar hoezeer catenaccio nog steeds de norm is in Italië.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Trouwste user 2022 woensdag 12 februari 2014 @ 13:17:20 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_136622895
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:34 schreef Kenju het volgende:
Als je niets verandert kun je niet verachten dat de resultaten opeens beter worden... Dat is precies de fout die Cocu maakt bij PSV. maar de Italianen zijn vrij conservatief als het om het voetbal gaat. Kijk maar naar hoezeer catenaccio nog steeds de norm is in Italië.
Als je een geweldige wedstrijd speelt als middenvelder krijg je een 7. Als je als niks toevoegende spits scoor krijg je een 8.

Niet te serieus nemen dit.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_136623204
Sowieso is Italiaans voetbal niet echt serieus meer te nemen. Een gemiste kans dan ook van de interviewers om even wat kritische vragen te stellen m.b.t. de speelwijze van Milan en Italië in het algemeen.
pi_136626378
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:27 schreef Syntix het volgende:
Sowieso is Italiaans voetbal niet echt serieus meer te nemen. Een gemiste kans dan ook van de interviewers om even wat kritische vragen te stellen m.b.t. de speelwijze van Milan en Italië in het algemeen.
Het Italiaanse voetbal is al jaren een van de dominante factoren op het wereldtoneel. Dus dat het niet serieus te nemen valt is onzin. Ook wel een typisch Nederlandse opmerking dit. Grote bek over anderen terwijl we zelf in een totaal andere league zitten.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_136627203
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:01 schreef Kenju het volgende:

[..]

Het Italiaanse voetbal is al jaren een van de dominante factoren op het wereldtoneel. Dus dat het niet serieus te nemen valt is onzin. Ook wel een typisch Nederlandse opmerking dit. Grote bek over anderen terwijl we zelf in een totaal andere league zitten.
Jij vindt de Serie A een sterkere competitie dan de Eredivisie zeker?
pi_136644328
quote:
12s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:21 schreef Lemsterr het volgende:

[..]

is het ook
pi_136646833
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:17 schreef tong80 het volgende:

[..]

Als je een geweldige wedstrijd speelt als middenvelder krijg je een 7. Als je als niks toevoegende spits scoor krijg je een 8.

Niet te serieus nemen dit.

Jij hebt al lang de gazzetta niet meer gelezen zeker ?
pi_136646866
quote:
12s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:21 schreef Lemsterr het volgende:

[..]

Lol, alsof dat niet zo is. Milan zou id Eredivisie heus geen tiende staan.
  Trouwste user 2022 donderdag 13 februari 2014 @ 12:29:52 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_136659447
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:34 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Jij hebt al lang de gazzetta niet meer gelezen zeker ?
Klopt. Verklaar je nader.

pi_136660582
Zijn eerste echt moeilijke klus als trainer komt eraan denk ik; Balotelli weer op de rails krijgen..
  Trouwste user 2022 donderdag 13 februari 2014 @ 13:53:34 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_136662754
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:55 schreef louter_genieten het volgende:
Zijn eerste echt moeilijke klus als trainer komt eraan denk ik; Balotelli weer op de rails krijgen..
Is moeilijk. Want die spoort niet.

pi_136677253
Seedorft heeft voorlopig nog niet veel punten gepakt :-)
pi_136731333
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 07:21 schreef Evertjan het volgende:
Wees nou maar blij dat Louis van Gaal zich er mee bemoeid. Zonder Louis van Gaal was Nederland qua niveau allang afgedaald naar dat van Saarland Lapland en Legoland
Kijk...met jou kan ik praten. ^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2014 12:18:38 ]
pi_136755458
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:02 schreef webbossing het volgende:
Seedorft heeft voorlopig nog niet veel punten gepakt :-)
1-0 gisteren
graag op anoniem
pi_136755676
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 22:59 schreef KingRoland het volgende:

[..]

1-0 gisteren
Maar het voetbal was van een dusdanig bedroevend niveau, dat Milan echt niet hoger gaat eindigen dan een plek in de middenmoot. Ik zie nog weinig positieve veranderingen t.o.v. het spel onder Allegri
pi_137828531
4-2 thuis verloren tegen Parma, gaat lekker zo.

Wel de boze fans weten te bedaren :P
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')