abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 januari 2014 @ 23:30:27 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_135660866
Mooie reportage nu op NED-1

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 januari 2014 @ 23:32:09 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_135660927
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:11 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ajax en Barca in één adem noemen :') .

Ajax is idd groter.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_135663477
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:11 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ajax en Barca in één adem noemen :') .

En je weet natuurlijk niet hoe het ingevuld gaat worden. Balotelli als diepe spits met drie aanvallers erachter (Robinho, Honda, Kaka lopen best wel naar voren)? Noem ik aanvallend.
En een verdedigend blok van 6 erachter, ergo niet aanvallend zoals Ajax en Barca.
Je weet ook dat het spel van Barca op dat van Ajax is gebaseerd en niet andersom?
  zondag 19 januari 2014 @ 00:46:24 #154
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_135663517
Koeman en van Basten jaloerse zakkenhooi: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)id-van-Seedorf.dhtml

Gelukkig vind de meerderheid het een ergerlijk bericht.
pi_135664514
Hij moet echt een pak aandoen, ik denk de hele tijd nog dat hij gewoon een van de spelers is _O-

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2014 01:26:29 ]
  Moderator zondag 19 januari 2014 @ 12:35:00 #156
138438 crew  Pizzakoppo
pi_135670826
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2014 01:25 schreef Doublepain het volgende:
Hij moet echt een pak aandoen, ik denk de hele tijd nog dat hij gewoon een van de spelers is _O-

[ afbeelding ]
Is hij qua fitheid ook gewoon :D Volgens mij is hij in 20 jaar niks verandert _O-
  zondag 19 januari 2014 @ 14:31:00 #157
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135675261
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 00:45 schreef Syntix het volgende:

Je weet ook dat het spel van Barca op dat van Ajax is gebaseerd en niet andersom?
:')
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2014 01:25 schreef Doublepain het volgende:

[ afbeelding ]
Tijdens het geven van trainingen een pak?? Volgens mij doet geen enkele coach dat. Maar inderdaad wel een trainers-trainingstenue. Kennelijk hebben ze dat bij Adidas niet. Iig niet voor Milan...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Moderator zondag 19 januari 2014 @ 14:33:42 #158
138438 crew  Pizzakoppo
pi_135675382
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:31 schreef Kenju het volgende:

[..]

:')

Lol, ontken je dit?
  zondag 19 januari 2014 @ 14:38:07 #159
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135675555
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Lol, ontken je dit?
Alsof zowel Ajax als Barca altijd in een vast systeem spelen en geen rekening houden met de spelers die ze hebben. Barca speelt sinds Messi al jaren zonder echte spits. Ajax ook? Ajax speelde door de jaren heen overigens 3-4-3, 4-3-3 en het kerstboom-systeem. Barca met al die Nederlanders speelden met een midvoor, die ze bij Ajax al jaren niet meer hadden. Ook niet toen die midvoor bij Barca dezelfde speler was als bij Ajax wat jaren daarvoor.

Ik weet dat Ajacieden graag geloven dat Ajax zo'n effect op Barcelona heeft, maar de werkelijkheid is anders. Heel anders.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Moderator zondag 19 januari 2014 @ 14:42:56 #160
138438 crew  Pizzakoppo
pi_135675800
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:38 schreef Kenju het volgende:

[..]

Alsof zowel Ajax als Barca altijd in een vast systeem spelen en geen rekening houden met de spelers die ze hebben. Barca speelt sinds Messi al jaren zonder echte spits. Ajax ook? Ajax speelde door de jaren heen overigens 3-4-3, 4-3-3 en het kerstboom-systeem. Barca met al die Nederlanders speelden met een midvoor, die ze bij Ajax al jaren niet meer hadden. Ook niet toen die midvoor bij Barca dezelfde speler was als bij Ajax wat jaren daarvoor.

Ik weet dat Ajacieden graag geloven dat Ajax zo'n effect op Barcelona heeft, maar de werkelijkheid is anders. Heel anders.
Je weet wat gebaseerd op betekend? Wat er met Barca gebeurde toen Cruijff daar ging voetballen? Wat Cruijff heeft bijgedragen aan de jeugdopleiding en manier van spelen?

Denken dat Barca prijzen pakt dankzij Ajax is :'), denken dat het spel van Barca grote invloeden van een vervlogen Ajax kent is gewoon de waarheid.
  zondag 19 januari 2014 @ 14:47:12 #161
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135676017
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:42 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Je weet wat gebaseerd op betekend? Wat er met Barca gebeurde toen Cruijff daar ging voetballen? Wat Cruijff heeft bijgedragen aan de jeugdopleiding en manier van spelen?
Je weet dat dat heel lang geleden is? En dat je volgens jouw definitie wel alles onder 'gebaseerd op' kan plaatsen?
Feitelijk is het net zo dom als het stellen dat Guardiola destijds zo ontzettend naar Cruijffs filosofie keek. Wel naar die van Van Gaal overigens. Heeft Guardiola zelf gezegd. Maar niet de strategie, maar als trainer.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Moderator zondag 19 januari 2014 @ 15:03:29 #162
138438 crew  Pizzakoppo
pi_135676936
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:47 schreef Kenju het volgende:

[..]

Je weet dat dat heel lang geleden is? En dat je volgens jouw definitie wel alles onder 'gebaseerd op' kan plaatsen?
Feitelijk is het net zo dom als het stellen dat Guardiola destijds zo ontzettend naar Cruijffs filosofie keek. Wel naar die van Van Gaal overigens. Heeft Guardiola zelf gezegd. Maar niet de strategie, maar als trainer.
Heel lang geleden? Joan Laporta zweerde bij Johan Cruijff, Guardiola zweerde bij Johan Cruijff, Xavi en Iniesta zweren bij Johan Cruijff. Pas sinds Rosell aan het roer staat is alles wat Cruijff is verboden en afgezworen...
  zondag 19 januari 2014 @ 15:10:49 #163
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135677339
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 15:03 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Heel lang geleden? Joan Laporta zweerde bij Johan Cruijff, Guardiola zweerde bij Johan Cruijff, Xavi en Iniesta zweren bij Johan Cruijff. Pas sinds Rosell aan het roer staat is alles wat Cruijff is verboden en afgezworen...
Cruijff steunde Laporta vooral. Dat was zo ongeveer de enige connectie tussen de twee. Cruijff bleef Barca ook steunen met Frank Rijkaard. Je weet wel, die gewoon 4-4-2 / 4-2-4 speelde met Oranje, omdat dat het materiaal is dat hij had.

Da Guardiola zweert bij Cruijff net als Xavi en Iniesta, mag je me even uitleggen in welk opzicht, en daar een bronnetje van laten zien. Die laatste twee zijn namelijk gewoon spelers voor wie Cruijff iemand uit een ver verleden is, en dus gewoon naar de trainer luisteren, en zeker niet de ideeën van Cruijff meenemen in hun eigen spelinzicht.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Moderator zondag 19 januari 2014 @ 15:18:25 #164
138438 crew  Pizzakoppo
pi_135677708
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 15:10 schreef Kenju het volgende:

[..]

Cruijff steunde Laporta vooral. Dat was zo ongeveer de enige connectie tussen de twee. Cruijff bleef Barca ook steunen met Frank Rijkaard. Je weet wel, die gewoon 4-4-2 / 4-2-4 speelde met Oranje, omdat dat het materiaal is dat hij had.

Da Guardiola zweert bij Cruijff net als Xavi en Iniesta, mag je me even uitleggen in welk opzicht, en daar een bronnetje van laten zien. Die laatste twee zijn namelijk gewoon spelers voor wie Cruijff iemand uit een ver verleden is, en dus gewoon naar de trainer luisteren, en zeker niet de ideeën van Cruijff meenemen in hun eigen spelinzicht.
Gast alsjeblieft man. Cruijff adviseerde Laporta. Ga voor de grap eens de docu Barca the inside story kijken. Dan zul je zien welke invloed Cruijff had.

En Xavi en Iniesta hebben onder andere dit uitgesproken: http://www.vi.nl/nieuws/x(...)an-johan-cruijff.htm Lees dit artikel eens: http://www.goal.com/en/ne(...)el-messi-xavi-andres

Ga eens naar Nou camp en doe de toer, zie hoeveel Cruijff er nog aanwezig is. http://2013editie15.ajax-imag.nl/#!6-Vader-van-succes
  zondag 19 januari 2014 @ 16:13:56 #165
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135680451
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 15:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

Gast alsjeblieft man. Cruijff adviseerde Laporta. Ga voor de grap eens de docu Barca the inside story kijken. Dan zul je zien welke invloed Cruijff had.
Lijkt me logisch, anders zou Cruijff hem ook niet steunen. Maar het is onzin om Cruijff dan maar over heel Barcelona uit te smeren.

quote:
En Xavi en Iniesta hebben onder andere dit uitgesproken: http://www.vi.nl/nieuws/x(...)an-johan-cruijff.htm
Ik zie alleen iets over Xavi, die één zin zegt, waar VI meteen alles op Cruijff hangt.
quote:
Dit vind ik te makkelijk. Wereldtalenten komen altijd wel bovendrijven. Daar is geen Cruijff voor nodig.

Ik zeg overigens niet dat Cruijff helemaal geen invloed heeft of effect heeft. Ik zeg wel dat het verband tussen Ajax en Barcelona overdreven wordt. Dat Xavi de rol van Cruijff erkend wil niet zeggen dat hij zweert bij Cruijff en alles wat hij doet Cruijff-inspired is. Barcalona heeft zichzelf ontwikkeld sinds de Cruijff-jaren, net als Ajax dat heeft gedaan. Ze hebben qua speelwijze helemaal niets met elkaar te maken. Dat Ajax graag het tikkie takkie-voetbal wil nadoen (wat ze niet lukt en nooit gaat luken en feitelijk ook een domme ambitie is aangezien de spelers daar niet toe in staat zijn), zijn ze niet de enige in en heeft niets met de connectie te maken.

Ajax is net als iedere Nederlandse club, irrelevant op het mondiale voetbaltoneel. En deze irrelevantie is minder dan dat het ooit geweest is en wordt alleen maar erger aangezien het niveau van het Nederlands voetbal minder en minder wordt en met exponentiële snelheid naar beneden rent. Vitesse, met veel geld en tweede rangs spelers staan bovenaan.

Hoe dan ook, het ging over Milan en of ze wel of niet aanvallend spelen. Dat doen ze gewoon wanneer ze 4 aanvallers opstellen. Je spreekt over een blok van 6 verdedigers, maar dat zijn gewoon 4 verdedigers en 2 controleurs. Maar goed, we zullen het zien vanavond.

Ben benieuwd of ze bij Hellas Verona nog een leuk liedje voor Seedorf hebben verzonnen....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_135683185
En nu er zoveel over Cruijff wordt gesproken laten we dan ook gelijk zijn voormalige protegé Van Basten even aanhalen die het nodig vond de aanstelling van Seedorf bij Milan te bagatelliseren.

Of is Van Basten jaloers dat ze hem niet als voormalig? volksheld als trainer wilden?
  Trouwste user 2022 zondag 19 januari 2014 @ 17:24:36 #167
7889 tong80
Spleenheup
pi_135683312
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:38 schreef Kenju het volgende:

Hoe anders ?

Trouwste user 2022 zondag 19 januari 2014 @ 17:27:25 #168
7889 tong80
Spleenheup
pi_135683410
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 16:13 schreef Kenju het volgende:

Ben benieuwd of ze bij Hellas Verona nog een leuk liedje voor Seedorf hebben verzonnen....
Verona won ooit één prijs als club. Seedorf de meest succevolle Nederlandse voetballer die in z'n ééntje meer prijzen won dan die club.

pi_135685121
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 16:13 schreef Kenju het volgende:
Gasten zijn gek inderdaad. Wel mooi gek aan één kant: goed boek.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  zondag 19 januari 2014 @ 19:35:07 #170
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135688698
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 17:27 schreef tong80 het volgende:

[..]

Verona won ooit één prijs als club. Seedorf de meest succevolle Nederlandse voetballer die in z'n ééntje meer prijzen won dan die club.

Ja, maar in het hoofd van die mensen maakt hun huidskleur hen desondanks toch superieur aan Seedorf. Zeker tegen dat vreselijke linkse (AC) Milan hebben ze de neiging om lost te gaan. Raar eigenlijk, dat voetbal in Italië zo politiek geëngageerd is. In Spanje overigens ook enigszins, maar niet zo erg als Italië. Kom je uit een bepaald soort gezin met een bepaalde politiek-maatschappelijke visie, dan kun je nog maar uit een select aantal clubs kiezen....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zondag 19 januari 2014 @ 19:37:01 #171
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_135688778
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:35 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ja, maar in het hoofd van die mensen maakt hun huidskleur hen desondanks toch superieur aan Seedorf. Zeker tegen dat vreselijke linkse (AC) Milan hebben ze de neiging om lost te gaan.
Simpel kut volk dus.
  zondag 19 januari 2014 @ 19:39:42 #172
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135688925
quote:
13s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:37 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Simpel kut volk dus.
Vinden ze ook van Seedorf, omdat hij een neger is. :)

Ondertussen besteden ze wel ontzettend veel tijd aan het bestuderen van historische figuren en het uiten van hun trots. Er is ook een redelijke mate van organisatie. Dit zijn geen simpele boeren van bijv. FC Den Bosch die wat simpel tegen een donkere lopen te roepen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zondag 19 januari 2014 @ 19:45:38 #173
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_135689183
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:39 schreef Kenju het volgende:

[..]

Vinden ze ook van Seedorf, omdat hij een neger is. :)

Ondertussen besteden ze wel ontzettend veel tijd aan het bestuderen van historische figuren en het uiten van hun trots. Er is ook een redelijke mate van organisatie. Dit zijn geen simpele boeren van bijv. FC Den Bosch die wat simpel tegen een donkere lopen te roepen.
Blijft simpel volk hoor, ongeacht de organisatie.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 19 januari 2014 @ 20:01:01 #174
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135689899
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:45 schreef TC03 het volgende:

[..]

Blijft simpel volk hoor, ongeacht de organisatie.
Het levensidee wel. Maar ze zijn gevaarlijker. Dat is wat ik bedoelde te zeggen. Of iets simpel is, is hoe de maatschappij ertegenaan kijkt. En ze zitten door alle lagen van de maatschappij doorgeweven.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zondag 19 januari 2014 @ 20:11:50 #175
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_135690343
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:01 schreef Kenju het volgende:

[..]

Het levensidee wel. Maar ze zijn gevaarlijker. Dat is wat ik bedoelde te zeggen. Of iets simpel is, is hoe de maatschappij ertegenaan kijkt. En ze zitten door alle lagen van de maatschappij doorgeweven.
Helaas inderdaad, toch blijft het simpel kut volk als je zo racistisch blijft denken. Wel of geen hoge status of organisatie.

Hopelijk rolt Seedorf ze straks hard op.
pi_135700344
Op het nippertje zijn eerste pot gewonnen. Molto Italiano.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_135707621
Oh ja van Gaal moet natuurlijk ook een aandeel hebben in het succes van Milan ;

Het eerste succes is binnen voor Clarence Seeorf, maar de kersverse trainer beseft dat er genoeg werk aan de winkel is bij AC Milan.

De 1-0 zege op Hellas Verona was het sluitstuk van een week waarin hij onverwacht zijn actieve carrière beëindigde om bij het kwakkelende AC Milan zijn nieuwe loopbaan te beginnen. 'Ik voelde me klaar voor deze stap en heb ook een fantastische brief ontvangen van Louis van Gaal, die heeft geholpen een speciale trainerscursus voor mij op te zetten.'

Het eerste succes heeft de kersverse trainer al binnen. 'Deze zege is zeker opgedragen aan de fans van AC Milan. Ik ben ook blij voor de spelers. Er ligt nog veel werk, maar een overwinning maakt het allemaal wat makkelijker.'

De oud-international wil de komende week gebruiken zijn ideeën verder duidelijk te maken. 'Maar op dit moment richt ik me op het herontdekken van het plezier in het voetbal en het trainen met de bal, zodat ze ermee in contact kunnen komen.'

Seedorf wil een hecht collectief smeden. Dat werd duidelijk na afloop van het nipte succes tegen Hellas Verona. 'We hebben in de kleedkamer met z’n allen een cirkel gevormd. Ik heb gezegd dat we dat na elke wedstrijd gaan doen, ongeacht het resultaat. Daarmee kunnen we elkaar in de ogen aankijken. We zijn allen verantwoordelijk voor elk resultaat.'

(van vi.nl)

Snotverdorie, moet die man zich echt overal mee bemoeien :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_135707926
Wees nou maar blij dat Louis van Gaal zich er mee bemoeid. Zonder Louis van Gaal was Nederland qua niveau allang afgedaald naar dat van Saarland Lapland en Legoland
  maandag 20 januari 2014 @ 14:26:01 #179
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135717995
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 04:55 schreef TLC het volgende:
Oh ja van Gaal moet natuurlijk ook een aandeel hebben in het succes van Milan ;
[...]
'Ik voelde me klaar voor deze stap en heb ook een fantastische brief ontvangen van Louis van Gaal, die heeft geholpen een speciale trainerscursus voor mij op te zetten.'
Als Van Gaal ook daadwerkelijk een aandeel heeft gehad? De VI-mensen mogen weliswaar een hekel aan de man hebben, en niet verder willen gaan dan dat het een goede trainer is, feit is wel dat hij meer heeft gedaan dan dat en inderdaad ontzettend veel voor het Nederlands voetbal en wereldvoetbal betekend heeft. Kennelijk heeft Van Gaal ervoor gezorgd dat er een aangepaste cursus voor Seedorf was, of iig deze vormgegeven. Mag hij best de credits voor hebben.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kenju op 20-01-2014 16:56:48 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_136578577
Ah enzijn krediet bij Berlusconi is alweer bijna verspeeld kennelijk?
Verrassend wel....
blablablabla
  dinsdag 11 februari 2014 @ 10:36:34 #181
67174 Dos37
Come on Twente
pi_136579633
Dit kan toch ook niets worden ze hebben gewoon een te matig team.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_136579729
Zou het niet erg vinden als Seedorf op zijn bek gaat. Heb me altijd afgevraagd wat mij zo stoorde aan die kerel en dat is waarschijnlijk zijn zelfvoldane kop en uitstraling van wijze opa die alles weet.
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 februari 2014 @ 12:26:20 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_136582591
Voor het eerst verloor Clarence Seedorf een competitieduel met AC Milan en prompt zwelt de storm aan rond de Nederlandse trainer. Volgens de machtige krant La Gazzetta dello Sport plaatsen eigenaar Silvio Berlusconi en de spelers vraagtekens bij de vele wisselingen van de trainer. Nog geen maand na Seedorfs entree is de euforie alweer vervlogen.

Volgens de Italiaanse sportkrant maakt niet alleen eigenaar Silvio Berlusconi zich zorgen over de vele wisselingen van Seedorf, ook de spelersgroep. De Nederlandse coach zou worstelen met zijn spelconcept en zijn speelstijl, waardoor hij het zwalkende AC Milan - tiende in de Serie A - te weinig houvast biedt.

Ten opzichte van het thuisduel met Torino van vorige week (1-1) wijzigde Seedorf zijn elftal tegen Napoli op liefst zeven posities, waaronder zijn complete aanval en middenveld. Keisuke Honda was ziek, maar niet al Seedorfs keuzes waren een gevolg van overmacht. De winteraankopen Michael Essien en Adel Taarabt stonden in Napels in de basis, terwijl hij Ignazio Abate - doorgaans een back - als rechtermiddenvelder posteerde.

Dat leidde niet alleen tot kritiek in de Gazzetta, ook bij tal van analytici op de Italiaanse televisie. 'Het leek wel of de spelers geen idee hadden wat te doen', zei voormalig AC Milan-speler Ruben Buriani. 'Seedorf zou ze wat meer vertrouwen en houvast mogen geven.' En Massimo Orlando, eveneens oud-speler: 'Met deze selectie is dit 4-2-4-systeem veel te riskant.'

Dat soort meningen hoort bij de typische Italiaanse mediacultuur, waarin het wemelt van de analisten. Milan werd eerder al uitgeschakeld in het toernooi om de Coppa Italia, maar Seedorf verloor zaterdag feitelijk pas zijn eerste van vier competitiewedstrijden. 'Dit was een tegenvaller, maar ik heb ook positieve dingen gezien', zei de trainer zelf.

Berlusconi. :D

Komt wel goed met Clarence. :)

pi_136592877
Het is juist goed dat Seedorf probeert wat het beste werkt. Die houvast aan hetzelfde systeem/spelers hebben we gezien bij Allegri en dat was nou niet echt positief
  dinsdag 11 februari 2014 @ 17:34:41 #185
300718 Kenju
Say It!!??
pi_136593655
Als je niets verandert kun je niet verachten dat de resultaten opeens beter worden... Dat is precies de fout die Cocu maakt bij PSV. maar de Italianen zijn vrij conservatief als het om het voetbal gaat. Kijk maar naar hoezeer catenaccio nog steeds de norm is in Italië.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Trouwste user 2022 woensdag 12 februari 2014 @ 13:17:20 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_136622895
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:34 schreef Kenju het volgende:
Als je niets verandert kun je niet verachten dat de resultaten opeens beter worden... Dat is precies de fout die Cocu maakt bij PSV. maar de Italianen zijn vrij conservatief als het om het voetbal gaat. Kijk maar naar hoezeer catenaccio nog steeds de norm is in Italië.
Als je een geweldige wedstrijd speelt als middenvelder krijg je een 7. Als je als niks toevoegende spits scoor krijg je een 8.

Niet te serieus nemen dit.

pi_136623204
Sowieso is Italiaans voetbal niet echt serieus meer te nemen. Een gemiste kans dan ook van de interviewers om even wat kritische vragen te stellen m.b.t. de speelwijze van Milan en Italië in het algemeen.
pi_136626378
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:27 schreef Syntix het volgende:
Sowieso is Italiaans voetbal niet echt serieus meer te nemen. Een gemiste kans dan ook van de interviewers om even wat kritische vragen te stellen m.b.t. de speelwijze van Milan en Italië in het algemeen.
Het Italiaanse voetbal is al jaren een van de dominante factoren op het wereldtoneel. Dus dat het niet serieus te nemen valt is onzin. Ook wel een typisch Nederlandse opmerking dit. Grote bek over anderen terwijl we zelf in een totaal andere league zitten.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_136627203
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:01 schreef Kenju het volgende:

[..]

Het Italiaanse voetbal is al jaren een van de dominante factoren op het wereldtoneel. Dus dat het niet serieus te nemen valt is onzin. Ook wel een typisch Nederlandse opmerking dit. Grote bek over anderen terwijl we zelf in een totaal andere league zitten.
Jij vindt de Serie A een sterkere competitie dan de Eredivisie zeker?
pi_136644328
quote:
12s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:21 schreef Lemsterr het volgende:

[..]

is het ook
pi_136646833
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:17 schreef tong80 het volgende:

[..]

Als je een geweldige wedstrijd speelt als middenvelder krijg je een 7. Als je als niks toevoegende spits scoor krijg je een 8.

Niet te serieus nemen dit.

Jij hebt al lang de gazzetta niet meer gelezen zeker ?
pi_136646866
quote:
12s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:21 schreef Lemsterr het volgende:

[..]

Lol, alsof dat niet zo is. Milan zou id Eredivisie heus geen tiende staan.
  Trouwste user 2022 donderdag 13 februari 2014 @ 12:29:52 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_136659447
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:34 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Jij hebt al lang de gazzetta niet meer gelezen zeker ?
Klopt. Verklaar je nader.

pi_136660582
Zijn eerste echt moeilijke klus als trainer komt eraan denk ik; Balotelli weer op de rails krijgen..
  Trouwste user 2022 donderdag 13 februari 2014 @ 13:53:34 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_136662754
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:55 schreef louter_genieten het volgende:
Zijn eerste echt moeilijke klus als trainer komt eraan denk ik; Balotelli weer op de rails krijgen..
Is moeilijk. Want die spoort niet.

pi_136677253
Seedorft heeft voorlopig nog niet veel punten gepakt :-)
pi_136731333
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 07:21 schreef Evertjan het volgende:
Wees nou maar blij dat Louis van Gaal zich er mee bemoeid. Zonder Louis van Gaal was Nederland qua niveau allang afgedaald naar dat van Saarland Lapland en Legoland
Kijk...met jou kan ik praten. ^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2014 12:18:38 ]
pi_136755458
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:02 schreef webbossing het volgende:
Seedorft heeft voorlopig nog niet veel punten gepakt :-)
1-0 gisteren
graag op anoniem
pi_136755676
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 22:59 schreef KingRoland het volgende:

[..]

1-0 gisteren
Maar het voetbal was van een dusdanig bedroevend niveau, dat Milan echt niet hoger gaat eindigen dan een plek in de middenmoot. Ik zie nog weinig positieve veranderingen t.o.v. het spel onder Allegri
pi_137828531
4-2 thuis verloren tegen Parma, gaat lekker zo.

Wel de boze fans weten te bedaren :P
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')