Wat een ontzettend domme opmerking zeg...quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:21 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Jij vindt de Serie A een sterkere competitie dan de Eredivisie zeker?
Precies, en het is natuurlijk ook wel zelfoverschatting van Seedorf.quote:Op maandag 17 maart 2014 07:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geen eer aan te behalen met deze matige selectie. Moet gewoon de tijd krijgen.
Al had ik als voorzitter nooit deze lastige baan gegeven aan iemand zonder ervaring.
Dit roepen Nederlanders nou altijd net als met Van Marwijk bij HSV, HSV doet het zonder hem ook beter. Tuurlijk heeft Milaan geen top 3 selectie, maar Seedorf laat het team ook niet draaien. Ze horen ook met deze 'matige' selectie veel hoger te staan dan waar ze nu staan.quote:Op maandag 17 maart 2014 07:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al had ik als voorzitter nooit deze lastige baan gegeven aan iemand zonder ervaring.
Nou die kan zijn kantoor alvast gaan leegruimen.quote:Berlusconi: 'Positie Seedorf staat niet ter discussie'
Het is Clarence Seedorf nog niet gelukt om AC Milan op het juiste spoor te krijgen. I Rossoneri hebben de laatste vier wedstrijden verloren (drie keer in de Serie A en het uitduel met Atlético Madrid in de Champions League) en de druk op trainer Clarence Seedorf neemt toe. Voorzitter Silvio Berlusconi is niet van plan om de oefenmeester, die op 16 januari werd aangesteld, nu al te ontslaan.
“De positie van Seedorf staat niet ter discussie”, tekent persbureau ANSA op uit de mond van de flamboyante preses. “Ook volgend seizoen is hij nog de trainer van AC Milan.” Berlusconi geeft daarna een steek aan vicevoorzitter Adriano Galliani. “Dit team is niet goed gebouwd.”
AC Milan heeft in de maand maart nog geen wedstrijd gewonnen. Eerst verloor men met 0-2 van Juventus, vervolgens was Udinese met 1-0 te sterk. Daarna werden i Rossoneri door Atlético Madrid uitgeschakeld in de Champions League en zondag won Parma in San Siro met 2-4.
Als je Essien en Rami haalt werk je zelf ook mee aan die ''matige'' selectiequote:Op maandag 17 maart 2014 12:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit roepen Nederlanders nou altijd net als met Van Marwijk bij HSV, HSV doet het zonder hem ook beter. Tuurlijk heeft Milaan geen top 3 selectie, maar Seedorf laat het team ook niet draaien. Ze horen ook met deze 'matige' selectie veel hoger te staan dan waar ze nu staan.
Ik denk dat jullie het grotere plaatje missen. Seedorf is gehaald voor de langere termijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 07:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is idd dom van me hem geweest.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je Essien en Rami haalt werk je zelf ook mee aan die ''matige'' selectie
Vooroordelen heb je sowieso wel last van, nietwaar?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:16 schreef mikerw het volgende:
Over een paar weken wordt ie eruit getrapt. Ze zijn zijn betweterige toontje al meer dan zat. Ook de kabelvorming met Ballotelli steekt bij de meeste spelers. En ook nog te lui om 's ochtends te trainen, tja vooroordelen. Ik hoop voor hem dat iemand hem nog goede tips kan geven want een trainer met zo veel spelerservaring moet gewoon goed worden.
Kranten als het AD zullen niet voor het eerst blijk hebben gegeven totaal naast de waarheid te zitten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:27 schreef Elan het volgende:
Kans lijkt steeds groter dat hij er uit vliegt:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dorf-ultimatum.dhtml
Maar hij presteert dan ook niks.
Of je leest het artikel even:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kranten als het AD zullen niet voor het eerst blijk hebben gegeven totaal naast de waarheid te zitten.
quote:Dat schrijft althans de gezaghebbende sportkrant La Gazzetta dello Sport.
quote:'Nog een jaar Seedorf niet uitgesloten'
Clarence Seedorf kan volgend jaar nog altijd trainer van AC Milan zijn. Dat stelt clubpresident Silvio Berlusconi. "Het is niet uitgesloten dat hij hier volgend seizoen nog steeds de trainer is", zegt Berlusconi in reactie op berichten van Italiaanse media dat er deze zomer zo goed als zeker een einde komt aan Seedorfs dienstverband in Milaan.
"Terugkijkend denk ik niet dat het een fout was om Seedorf aan te stellen", zegt de markante clubpreses in een radiointerview. "Hij voldoet aan alle eisen om een goede manager te zijn."
Seedorf kende als beginnende trainer een moeilijke start in Italië, maar mag na een goede serie nog altijd hopen op het behalen van Europees voetbal. Berlusconi: "Na afloop van het seizoen gaat het clubbestuur met Seedorf zitten en zullen we samen een beslissing nemen."
Hoeft ook niet, als hij maar tenminste de kans krijgt om wat inkopen te doen en wat oefenpotten te spelen voordat hij t seizoen start.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:02 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik denk dat vroeg of laat van Basten ook trainer gaat worden daar, hij leek me al erg jaloers op Seedorf en dat heeft ie meerdere malen kenbaar gemaakt. Ik denk wel dat Seedorf het volgend seizoen niet ineens heel goed gaat doen, tenzij er zware versterkingen komen.
Ik gun 't hem wel maar ben bang dat het niet hebben van ervaring hem gaat opbreken. We zullen 't zien.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als hij maar tenminste de kans krijgt om wat inkopen te doen en wat oefenpotten te spelen voordat hij t seizoen start.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:16 schreef mikerw het volgende:
Over een paar weken wordt ie eruit getrapt. Ze zijn zijn betweterige toontje al meer dan zat. Ook de kabelvorming met Ballotelli steekt bij de meeste spelers. En ook nog te lui om 's ochtends te trainen, tja vooroordelen. Ik hoop voor hem dat iemand hem nog goede tips kan geven want een trainer met zo veel spelerservaring moet gewoon goed worden.
Heel vaag en onbehoorlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:04 schreef tong80 het volgende:
Heel Italië weet al dat Clarence Seedorf ontslagen is bij AC Milan, behalve de trainer zelf en zijn spelersgroep. 'Hij en wij hebben nog niets gehoord', zegt Nigel de Jong. 'En ik hoop ook dat hij blijft.' .
Je kent het Italiaanse voetbal. Daar wordt politiek bedreven. Maar Clarence heeft het fantastisch gedaan. Hij moest werken met een spelersgroep die niet van hem was. En hij heeft in 4 maanden toch veel gepresteerd. Hij liet ons beter en aanvallender spelen. Helaas hebben we op 1 punt na geen Europees voetbal gehaald. Maar nu moet je hem de tijd gunnen. We moeten met hem een doorstart maken.'
De Jong droeg onlangs zijn winnende treffer in de stadsderby met Internazionale nog op aan zijn trainer Seedorf. 'Dat deed ik omdat ik wist dat hij in een moeilijke positie zat. Ik wilde hem steunen', zegt de middenvelder die nog 1 jaar bij AC Milan onder contract staat.
Na het WK gaat De Jong met de leiding van AC Milan praten. 'Ik ben 29 jaar en moet een belangrijke beslissing nemen. Of blijven bij AC Milan, of vertrekken naar een andere mooie club. AC Milan is een topclub. Maar ik wil wel weten wat daar volgend seizoen allemaal mogelijk is en met wie het moet gebeuren. Dat lijkt me logisch.'
Het is gewoon een slechte beslissing geweest van Seedorf om in dit wespennest te stappen met die gekke Berlusconi. Hij had beter moeten weten na 10 jaar Milan, maar hij zal wel te enthousiast geweest zijn. Ik denk dat hij zich nog wel zal revancheren als trainer maar het is toch sneu dit, en geen goed begin van zijn nieuwe carrière.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:31 schreef chufi het volgende:
Ze mogen blij zijn dat Seedorf begin dit jaar uberhaupt ja had gezegd om trainer te worden... Hij kon niets meer wijzigen aan de spelersgroep dus iemand iets verwijten ...
Ja te goed van vertrouwen, maar OK ha had nog geen carriere en geen diploma.. Volgens mij stond Milan op degraderen en veel meer viel er ook niet meer te redden volgens mij..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is gewoon een slechte beslissing geweest van Seedorf om in dit wespennest te stappen met die gekke Berlusconi. Hij had beter moeten weten na 10 jaar Milan, maar hij zal wel te enthousiast geweest zijn. Ik denk dat hij zich nog wel zal revancheren als trainer maar het is toch sneu dit, en geen goed begin van zijn nieuwe carrière.
Perfect analyse. Ik vind het juist schandalig dat zelf bij het grote Milan men zo met een boegbeeld van de club omgaat. Scapegoat dusquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:31 schreef chufi het volgende:
Ze mogen blij zijn dat Seedorf begin dit jaar uberhaupt ja had gezegd om trainer te worden... Hij kon niets meer wijzigen aan de spelersgroep dus iemand iets verwijten ...
Ja, want hét recept voor een volle prijzenkast is het eruit flikkeren van de trainer die een selectie van Jan Kut heeft. Als Inzaghi niet 90% van het team mag vervangen in de zomer spelen ze daar volgend jaar net zo veel Europees als aankomend seizoen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:28 schreef chufi het volgende:
http://www.nu.nl/sport/37(...)ontslag-seedorf.html
President Berlusconi stuurt aan op ontslag Seedorf
Silvio Berlusconi heeft vrijdag nadrukkelijk gesuggereerd dat Clarence Seedorf binnenkort wordt ontslagen als trainer van AC Milan.
President Berlusconi stuurt aan op ontslag Seedorf
Foto: ANP
De Italiaanse president van de club deed dat bij het bezoeken van de nieuwe trainingslocatie van Milan.
"We zullen tijdens de volgende bestuursvergadering zien wat voor oplossing we voor Clarence Seedorf kunnen vinden, maar verder wil ik niet over het verleden praten'', sprak Berlusconi cryptisch.
In de Italiaanse media wordt al geruime tijd gespeculeerd over het ophanden zijnde ontslag van de Nederlander.
Seedorf volgde in januari de ontslagen Massimiliano Allegri op. Met de oud-speler van onder andere Ajax en Real Madrid aan het roer werd Milan achtste in de Serie A en greep het naast Europees voetbal.
Inzaghi
Berlusconi zou al gesproken hebben met Filippo Inzaghi om de taken van Seedorf over te nemen. "Ik heb gezien dat Inzaghi erg hongerig is om met Milan successen te boeken, hij is heel vastberaden. Dat is precies wat we met Milan willen'', aldus Berlusconi.
"We willen een team dat wint, overtuigend speelt en de fans vermaakt. Ik hoop dat we volgend seizoen een team kunnen opstellen dat die kwaliteiten op het veld kan laten zien. Een nieuwe succescyclus in gang zetten."
"Ik heb al tegen mijn dochter gezegd dat we een nieuwe prijzenkast nodig hebben, omdat de oude binnenkort te klein zal zijn'', voegde hij daar prikkelend aan toe.
Door: ANP/NU.nl
Niks schandalig.. Seedorf kennende heeft hij enorm de wijsneus uitgehangen, lulde hij teveel en was hij stronteigenwijs. Het is goed voor zo'n eigengeil iemand om even met de voetjes op de vloer te worden gezet..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Perfect analyse. Ik vind het juist schandalig dat zelf bij het grote Milan men zo met een boegbeeld van de club omgaat. Scapegoat dus
twitter:NUsport twitterde op maandag 09-06-2014 om 14:26:04AC Milan bevestigt dat Clarence Seedorf ontslagen is als coach en Filippo Inzaghi zijn taken overneemt. reageer retweet
quote:
AC Milan was zeer bewust van de staat van haar selectie. Ik heb meermaals gehoord en gelezen dat Seedorf de tijd zou krijgen om iets op te kunnen bouwen en te investeren. Dat je hem er alsnog uittrapt is dan zeer triest. Ik durf mijn fortuin er op in te zetten dat Inzaghi ook keihard gaat falen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gefaald daar of wil je dat ontkennen?
Essien , Rami , Taarabt.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AC Milan was zeer bewust van de staat van haar selectie. Ik heb meermaals gehoord en gelezen dat Seedorf de tijd zou krijgen om iets op te kunnen bouwen en te investeren. Dat je hem er alsnog uittrapt is dan zeer triest. Ik durf mijn fortuin er op in te zetten dat Inzaghi ook keihard gaat falen.
Die is na de kerst ook verdwenen....quote:Op maandag 9 juni 2014 16:07 schreef TC03 het volgende:
Meest vreemde is nog wel dat ze Inzaghi dan meteen een contract geven tot 2016. Je zou zeggen dat ze leren van hun fouten en het tot 2015 houden, maar nee...
Seedorf presteerde veel beter dan zijn voorganger. Op deze Duitse Wikipedia-pagina kun je precies het verschil zien, want Seedorf begon na de 19e speelronde, dus was precies één seizoenshelft trainer.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:57 schreef Xaxax het volgende:
Seedorf heeft toch gewoon goed gepresteerd als je de cijferanalyse gaat doen...
Wat denken die sukkels bij ac milan dat er meer te halen valt met deze selectie...?
Tis een middelmatige ploeg die eigenlijk nog boven zijn kunnen heeft gepresteerd.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |