abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137829724
Seedorfs Milan in alle competities:

12 wedstrijden, 4 keer winst, 1 keer gelijk, 7 keer verloren

Voor Seedorf:

29 wedstrijden,

10 keer winst, 11 keer gelijk, 8 keer verloren

Nog steeds maar 1 op de 3 keer winst, maar ipv dan nog gelijkspelen wordt er nu bijna elke keer verloren ook
  maandag 17 maart 2014 @ 07:27:11 #202
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_137830457
quote:
12s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:21 schreef Lemsterr het volgende:

[..]

Jij vindt de Serie A een sterkere competitie dan de Eredivisie zeker?
Wat een ontzettend domme opmerking zeg...

En verder, jammer voor Seedorf tot op heden. Hij moet gewoon een eerlijke nieuwe kans krijgen in het volgende seizoen.
  maandag 17 maart 2014 @ 07:31:20 #203
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137830484
Geen eer aan te behalen met deze matige selectie. Moet gewoon de tijd krijgen.

Al had ik als voorzitter nooit deze lastige baan gegeven aan iemand zonder ervaring.
Oh.
pi_137834715
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 07:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

Al had ik als voorzitter nooit deze lastige baan gegeven aan iemand zonder ervaring.
Precies, en het is natuurlijk ook wel zelfoverschatting van Seedorf.
pi_137837054
quote:

Dit roepen Nederlanders nou altijd net als met Van Marwijk bij HSV, HSV doet het zonder hem ook beter. Tuurlijk heeft Milaan geen top 3 selectie, maar Seedorf laat het team ook niet draaien. Ze horen ook met deze 'matige' selectie veel hoger te staan dan waar ze nu staan.
pi_137844321
quote:
Berlusconi: 'Positie Seedorf staat niet ter discussie'

Het is Clarence Seedorf nog niet gelukt om AC Milan op het juiste spoor te krijgen. I Rossoneri hebben de laatste vier wedstrijden verloren (drie keer in de Serie A en het uitduel met Atlético Madrid in de Champions League) en de druk op trainer Clarence Seedorf neemt toe. Voorzitter Silvio Berlusconi is niet van plan om de oefenmeester, die op 16 januari werd aangesteld, nu al te ontslaan.

“De positie van Seedorf staat niet ter discussie”, tekent persbureau ANSA op uit de mond van de flamboyante preses. “Ook volgend seizoen is hij nog de trainer van AC Milan.” Berlusconi geeft daarna een steek aan vicevoorzitter Adriano Galliani. “Dit team is niet goed gebouwd.”

AC Milan heeft in de maand maart nog geen wedstrijd gewonnen. Eerst verloor men met 0-2 van Juventus, vervolgens was Udinese met 1-0 te sterk. Daarna werden i Rossoneri door Atlético Madrid uitgeschakeld in de Champions League en zondag won Parma in San Siro met 2-4.
Nou die kan zijn kantoor alvast gaan leegruimen.
  maandag 17 maart 2014 @ 15:16:25 #207
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_137844468
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:25 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dit roepen Nederlanders nou altijd net als met Van Marwijk bij HSV, HSV doet het zonder hem ook beter. Tuurlijk heeft Milaan geen top 3 selectie, maar Seedorf laat het team ook niet draaien. Ze horen ook met deze 'matige' selectie veel hoger te staan dan waar ze nu staan.
Als je Essien en Rami haalt werk je zelf ook mee aan die ''matige'' selectie
RED ONS HENNIEGOD
pi_137850214
quote:

Ik denk dat jullie het grotere plaatje missen. Seedorf is gehaald voor de langere termijn.
Dit seizoen werd allang als een verloren seizoen beschouwd en alles wat gewonnen wordt is meegenomen.

Vanaf volgend seizoen kan je Seedorf gaan afrekenen op zijn prestaties alhoewel dat ook erg prematuur is omdat hij eerst moet gaan bouwen aan een elftal om te kunnen oogsten.
pi_137850279
quote:
9s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:16 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Als je Essien en Rami haalt werk je zelf ook mee aan die ''matige'' selectie
Dat is idd dom van me hem geweest.
pi_137972678
Over een paar weken wordt ie eruit getrapt. Ze zijn zijn betweterige toontje al meer dan zat. Ook de kabelvorming met Ballotelli steekt bij de meeste spelers. En ook nog te lui om 's ochtends te trainen, tja vooroordelen. Ik hoop voor hem dat iemand hem nog goede tips kan geven want een trainer met zo veel spelerservaring moet gewoon goed worden.
pi_137972978
Kans lijkt steeds groter dat hij er uit vliegt:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dorf-ultimatum.dhtml

Maar hij presteert dan ook niks :) .
blablablabla
  zondag 23 maart 2014 @ 14:24:55 #212
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_138072689
Vanavond zijn een na laatste kans, laten we duimen, vanavond om 20:45 tegen Lazio.
  zondag 23 maart 2014 @ 14:32:58 #213
300718 Kenju
Say It!!??
pi_138072973
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:16 schreef mikerw het volgende:
Over een paar weken wordt ie eruit getrapt. Ze zijn zijn betweterige toontje al meer dan zat. Ook de kabelvorming met Ballotelli steekt bij de meeste spelers. En ook nog te lui om 's ochtends te trainen, tja vooroordelen. Ik hoop voor hem dat iemand hem nog goede tips kan geven want een trainer met zo veel spelerservaring moet gewoon goed worden.
Vooroordelen heb je sowieso wel last van, nietwaar?
Eén keer per dag trainen is gewoon een legitieme aanpak met het oog op belasting van spelers. De vraag is of het de juiste aanpak is in dit verband. Suggereren dat Seedorf lui zou zijn is de grootste onzin ter wereld. En extra aandacht geven aan een idioot als Balotelli wiens talenten wel bruikbaar zijn is eveneens niet vreemd.
Neemt allemaal niet weg dat hij inderdaad faalt, en dat hij daarop afgerekend moet worden.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_138149304
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:27 schreef Elan het volgende:
Kans lijkt steeds groter dat hij er uit vliegt:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dorf-ultimatum.dhtml

Maar hij presteert dan ook niks :) .
Kranten als het AD zullen niet voor het eerst blijk hebben gegeven totaal naast de waarheid te zitten.
pi_138149456
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:58 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Kranten als het AD zullen niet voor het eerst blijk hebben gegeven totaal naast de waarheid te zitten.
Of je leest het artikel even:

quote:
Dat schrijft althans de gezaghebbende sportkrant La Gazzetta dello Sport.
blablablabla
  woensdag 26 maart 2014 @ 21:38:19 #216
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_138207734
Seedor nu 0-1 voor tegen fiorentina, en nu duimen :D
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:28:08 #217
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_138212734
Mooi, 4 punten in 2 wedstrijden, Seedorf kan er weer even tegenaan
pi_140022243
quote:
'Nog een jaar Seedorf niet uitgesloten'

Clarence Seedorf kan volgend jaar nog altijd trainer van AC Milan zijn. Dat stelt clubpresident Silvio Berlusconi. "Het is niet uitgesloten dat hij hier volgend seizoen nog steeds de trainer is", zegt Berlusconi in reactie op berichten van Italiaanse media dat er deze zomer zo goed als zeker een einde komt aan Seedorfs dienstverband in Milaan.

"Terugkijkend denk ik niet dat het een fout was om Seedorf aan te stellen", zegt de markante clubpreses in een radiointerview. "Hij voldoet aan alle eisen om een goede manager te zijn."

Seedorf kende als beginnende trainer een moeilijke start in Italië, maar mag na een goede serie nog altijd hopen op het behalen van Europees voetbal. Berlusconi: "Na afloop van het seizoen gaat het clubbestuur met Seedorf zitten en zullen we samen een beslissing nemen."
  vrijdag 16 mei 2014 @ 16:46:40 #219
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_140024690
Belachelijk om hem iedere keer weer zo ter discussie te stellen. Schiet je echt niets mee op.

Laat hem nou gewoon eens een nieuw seizoen met voorbereiding doen. Daarna heb je pas weer recht tot zeiken. Milaan eindigd hoger dan toen Seedorf werd aangesteld. Prima resultaat.
pi_140025218
Ik denk dat vroeg of laat van Basten ook trainer gaat worden daar, hij leek me al erg jaloers op Seedorf en dat heeft ie meerdere malen kenbaar gemaakt. Ik denk wel dat Seedorf het volgend seizoen niet ineens heel goed gaat doen, tenzij er zware versterkingen komen.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 17:37:17 #221
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_140026426
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:02 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik denk dat vroeg of laat van Basten ook trainer gaat worden daar, hij leek me al erg jaloers op Seedorf en dat heeft ie meerdere malen kenbaar gemaakt. Ik denk wel dat Seedorf het volgend seizoen niet ineens heel goed gaat doen, tenzij er zware versterkingen komen.
Hoeft ook niet, als hij maar tenminste de kans krijgt om wat inkopen te doen en wat oefenpotten te spelen voordat hij t seizoen start.
pi_140026653
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:37 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, als hij maar tenminste de kans krijgt om wat inkopen te doen en wat oefenpotten te spelen voordat hij t seizoen start.
Ik gun 't hem wel maar ben bang dat het niet hebben van ervaring hem gaat opbreken. We zullen 't zien.
pi_140054249
Seedorf blijft gewoon en al het journaille heeft het nakijken. :s)
pi_140056759
Ik ben vooral benieuwd naar Hachim, het supertalent. 15 jaar en al meetrainen met het eerste. Zou fantastisch zijn voor Seedorf als het goed uitpakt met hem.
pi_140436314
tja, niet een paar weken dan, maar toch slechts een paar maanden. Hij heeft zichzelf binnen die korte tijd ongewenst gemaakt, slechte relatie spelers, slechte relatie management. Betwetertje is het, vervelend autoritair toontje

quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:16 schreef mikerw het volgende:
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 juni 2014 @ 20:04:55 #226
7889 tong80
Spleenheup
pi_140679851
Heel Italië weet al dat Clarence Seedorf ontslagen is bij AC Milan, behalve de trainer zelf en zijn spelersgroep. 'Hij en wij hebben nog niets gehoord', zegt Nigel de Jong. 'En ik hoop ook dat hij blijft.' .

Je kent het Italiaanse voetbal. Daar wordt politiek bedreven. Maar Clarence heeft het fantastisch gedaan. Hij moest werken met een spelersgroep die niet van hem was. En hij heeft in 4 maanden toch veel gepresteerd. Hij liet ons beter en aanvallender spelen. Helaas hebben we op 1 punt na geen Europees voetbal gehaald. Maar nu moet je hem de tijd gunnen. We moeten met hem een doorstart maken.'

De Jong droeg onlangs zijn winnende treffer in de stadsderby met Internazionale nog op aan zijn trainer Seedorf. 'Dat deed ik omdat ik wist dat hij in een moeilijke positie zat. Ik wilde hem steunen', zegt de middenvelder die nog 1 jaar bij AC Milan onder contract staat.

Na het WK gaat De Jong met de leiding van AC Milan praten. 'Ik ben 29 jaar en moet een belangrijke beslissing nemen. Of blijven bij AC Milan, of vertrekken naar een andere mooie club. AC Milan is een topclub. Maar ik wil wel weten wat daar volgend seizoen allemaal mogelijk is en met wie het moet gebeuren. Dat lijkt me logisch.'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 3 juni 2014 @ 23:22:32 #227
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_140689733
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:04 schreef tong80 het volgende:
Heel Italië weet al dat Clarence Seedorf ontslagen is bij AC Milan, behalve de trainer zelf en zijn spelersgroep. 'Hij en wij hebben nog niets gehoord', zegt Nigel de Jong. 'En ik hoop ook dat hij blijft.' .

Je kent het Italiaanse voetbal. Daar wordt politiek bedreven. Maar Clarence heeft het fantastisch gedaan. Hij moest werken met een spelersgroep die niet van hem was. En hij heeft in 4 maanden toch veel gepresteerd. Hij liet ons beter en aanvallender spelen. Helaas hebben we op 1 punt na geen Europees voetbal gehaald. Maar nu moet je hem de tijd gunnen. We moeten met hem een doorstart maken.'

De Jong droeg onlangs zijn winnende treffer in de stadsderby met Internazionale nog op aan zijn trainer Seedorf. 'Dat deed ik omdat ik wist dat hij in een moeilijke positie zat. Ik wilde hem steunen', zegt de middenvelder die nog 1 jaar bij AC Milan onder contract staat.

Na het WK gaat De Jong met de leiding van AC Milan praten. 'Ik ben 29 jaar en moet een belangrijke beslissing nemen. Of blijven bij AC Milan, of vertrekken naar een andere mooie club. AC Milan is een topclub. Maar ik wil wel weten wat daar volgend seizoen allemaal mogelijk is en met wie het moet gebeuren. Dat lijkt me logisch.'

:P
Heel vaag en onbehoorlijk.

En verder nog even de wereld goal die meneer Seedorf gister heeft gezet: http://www.nusport.nl/mix(...)al-madrid-video.html
  vrijdag 6 juni 2014 @ 20:28:11 #228
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_140788922
http://www.nu.nl/sport/37(...)ontslag-seedorf.html

President Berlusconi stuurt aan op ontslag Seedorf
Silvio Berlusconi heeft vrijdag nadrukkelijk gesuggereerd dat Clarence Seedorf binnenkort wordt ontslagen als trainer van AC Milan.
Foto: ANP
De Italiaanse president van de club deed dat bij het bezoeken van de nieuwe trainingslocatie van Milan.
"We zullen tijdens de volgende bestuursvergadering zien wat voor oplossing we voor Clarence Seedorf kunnen vinden, maar verder wil ik niet over het verleden praten'', sprak Berlusconi cryptisch.
In de Italiaanse media wordt al geruime tijd gespeculeerd over het ophanden zijnde ontslag van de Nederlander.
Seedorf volgde in januari de ontslagen Massimiliano Allegri op. Met de oud-speler van onder andere Ajax en Real Madrid aan het roer werd Milan achtste in de Serie A en greep het naast Europees voetbal.
Inzaghi
Berlusconi zou al gesproken hebben met Filippo Inzaghi om de taken van Seedorf over te nemen. "Ik heb gezien dat Inzaghi erg hongerig is om met Milan successen te boeken, hij is heel vastberaden. Dat is precies wat we met Milan willen'', aldus Berlusconi.
"We willen een team dat wint, overtuigend speelt en de fans vermaakt. Ik hoop dat we volgend seizoen een team kunnen opstellen dat die kwaliteiten op het veld kan laten zien. Een nieuwe succescyclus in gang zetten."
"Ik heb al tegen mijn dochter gezegd dat we een nieuwe prijzenkast nodig hebben, omdat de oude binnenkort te klein zal zijn'', voegde hij daar prikkelend aan toe.
Door: ANP/NU.nl
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 6 juni 2014 @ 20:31:05 #229
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_140789007
Ze mogen blij zijn dat Seedorf begin dit jaar uberhaupt ja had gezegd om trainer te worden... Hij kon niets meer wijzigen aan de spelersgroep dus iemand iets verwijten ... :N
Musica Español
Come On
pi_140790713
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 20:31 schreef chufi het volgende:
Ze mogen blij zijn dat Seedorf begin dit jaar uberhaupt ja had gezegd om trainer te worden... Hij kon niets meer wijzigen aan de spelersgroep dus iemand iets verwijten ... :N
Het is gewoon een slechte beslissing geweest van Seedorf om in dit wespennest te stappen met die gekke Berlusconi. Hij had beter moeten weten na 10 jaar Milan, maar hij zal wel te enthousiast geweest zijn. Ik denk dat hij zich nog wel zal revancheren als trainer maar het is toch sneu dit, en geen goed begin van zijn nieuwe carrière. -O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 6 juni 2014 @ 21:31:59 #231
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_140790792
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:29 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het is gewoon een slechte beslissing geweest van Seedorf om in dit wespennest te stappen met die gekke Berlusconi. Hij had beter moeten weten na 10 jaar Milan, maar hij zal wel te enthousiast geweest zijn. Ik denk dat hij zich nog wel zal revancheren als trainer maar het is toch sneu dit, en geen goed begin van zijn nieuwe carrière. -O-
Ja te goed van vertrouwen, maar OK ha had nog geen carriere en geen diploma.. Volgens mij stond Milan op degraderen en veel meer viel er ook niet meer te redden volgens mij..
Musica Español
Come On
pi_140808272
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 20:31 schreef chufi het volgende:
Perfect analyse. Ik vind het juist schandalig dat zelf bij het grote Milan men zo met een boegbeeld van de club omgaat. Scapegoat dus :r

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2014 16:09:43 ]
pi_140808363
Het zat seedorf ook niet echt mee, als hij op zn minst europees voetbal had gehaald mocht hij waarschijnlijk blijven. Al de cruciale wedstrijden gingen verloren. Hij kon beter nee zeggen en bij een kleinere club beginnen en rustig opbouwen. Als hij straks bijv. naar galatasaray gaat en het gaat daar ook helemaal mis, dan krijgt hij niet veel kansen meer bij de grotere clubs.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 17:35:43 #234
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_140810589
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 20:28 schreef chufi het volgende:
http://www.nu.nl/sport/37(...)ontslag-seedorf.html

Silvio Berlusconi heeft vrijdag nadrukkelijk gesuggereerd dat Clarence Seedorf binnenkort wordt ontslagen als trainer van AC Milan.
Foto: ANP
De Italiaanse president van de club deed dat bij het bezoeken van de nieuwe trainingslocatie van Milan.
"We zullen tijdens de volgende bestuursvergadering zien wat voor oplossing we voor Clarence Seedorf kunnen vinden, maar verder wil ik niet over het verleden praten'', sprak Berlusconi cryptisch.
In de Italiaanse media wordt al geruime tijd gespeculeerd over het ophanden zijnde ontslag van de Nederlander.
Seedorf volgde in januari de ontslagen Massimiliano Allegri op. Met de oud-speler van onder andere Ajax en Real Madrid aan het roer werd Milan achtste in de Serie A en greep het naast Europees voetbal.
Inzaghi
Berlusconi zou al gesproken hebben met Filippo Inzaghi om de taken van Seedorf over te nemen. "Ik heb gezien dat Inzaghi erg hongerig is om met Milan successen te boeken, hij is heel vastberaden. Dat is precies wat we met Milan willen'', aldus Berlusconi.
"We willen een team dat wint, overtuigend speelt en de fans vermaakt. Ik hoop dat we volgend seizoen een team kunnen opstellen dat die kwaliteiten op het veld kan laten zien. Een nieuwe succescyclus in gang zetten."
"Ik heb al tegen mijn dochter gezegd dat we een nieuwe prijzenkast nodig hebben, omdat de oude binnenkort te klein zal zijn'', voegde hij daar prikkelend aan toe.
Door: ANP/NU.nl
Ja, want hét recept voor een volle prijzenkast is het eruit flikkeren van de trainer die een selectie van Jan Kut heeft. Als Inzaghi niet 90% van het team mag vervangen in de zomer spelen ze daar volgend jaar net zo veel Europees als aankomend seizoen.
Dit, dus.
pi_140824846
Had gewoon eerst even als assistent van bijv. Ancelotti aan het werk moeten gaan, maar wordt wel heel lullig en onverdiend de club uitgewerkt.
pi_140826959
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 16:08 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Perfect analyse. Ik vind het juist schandalig dat zelf bij het grote Milan men zo met een boegbeeld van de club omgaat. Scapegoat dus :r
Niks schandalig.. Seedorf kennende heeft hij enorm de wijsneus uitgehangen, lulde hij teveel en was hij stronteigenwijs. Het is goed voor zo'n eigengeil iemand om even met de voetjes op de vloer te worden gezet..
  maandag 9 juni 2014 @ 14:40:09 #237
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_140870408
NUsport twitterde op maandag 09-06-2014 om 14:26:04 AC Milan bevestigt dat Clarence Seedorf ontslagen is als coach en Filippo Inzaghi zijn taken overneemt. reageer retweet
pi_140872676
Laf kutbestuur.
  maandag 9 juni 2014 @ 15:42:18 #239
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_140872847
Als Inzaghi het de eerste 5 wedstrijden ruk doet , is het ook :W
Begrijp nooit waarom je een trainer gewoon niet eens keer een jaar of 2 de tijd geeft om iets op te bouwen.

Oh ja , TT change bitte
Ik ben inmiddels overleden
pi_140872932
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Laf kutbestuur.
:')

Hij heeft toch gewoon gefaald daar of wil je dat ontkennen?

Wat waren zijn doelstellingen eigelijk??
blablablabla
pi_140872982
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 15:44 schreef Elan het volgende:

[..]

:')

Hij heeft toch gewoon gefaald daar of wil je dat ontkennen?

AC Milan was zeer bewust van de staat van haar selectie. Ik heb meermaals gehoord en gelezen dat Seedorf de tijd zou krijgen om iets op te kunnen bouwen en te investeren. Dat je hem er alsnog uittrapt is dan zeer triest. Ik durf mijn fortuin er op in te zetten dat Inzaghi ook keihard gaat falen.
pi_140873087
Het is gewoon debiele politiek van ac milan..

Wat kan die nieuwe trainer wel wat seedorf niet kan..

Milan is een club in crisis en ik ben sinds Rijkaard, van Basten en Gullit daar speelde een grote fan van Milan geweest ....

Maar nu hoop ik dat MILAN de komende jaren zwaar slecht gaan presteren.....

FUCK BERLESCONI MET ZIJN HOERENDOCHTER!!!!!!

Seedorf wordt gewoon een toptrainer in de toekomst, ben ik van overtuigd.
pi_140873104
Meerdere malen horen zeggen... Door wie dan bijvoorbeeld?
Keuzo voor Inzaghi is natuurlijk wel debiel zet er dan een gelouterde toptrainer neer met een zak geld om de boel weer op de rit te krijgen :P
blablablabla
  maandag 9 juni 2014 @ 15:53:00 #244
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_140873228
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

AC Milan was zeer bewust van de staat van haar selectie. Ik heb meermaals gehoord en gelezen dat Seedorf de tijd zou krijgen om iets op te kunnen bouwen en te investeren. Dat je hem er alsnog uittrapt is dan zeer triest. Ik durf mijn fortuin er op in te zetten dat Inzaghi ook keihard gaat falen.
Essien , Rami , Taarabt.
RED ONS HENNIEGOD
pi_140873292
Seedorf z'n manier van trainen heeft ook een rol gespeeld he.
pi_140873399
Seedorf heeft toch gewoon goed gepresteerd als je de cijferanalyse gaat doen...

Wat denken die sukkels bij ac milan dat er meer te halen valt met deze selectie...?

Tis een middelmatige ploeg die eigenlijk nog boven zijn kunnen heeft gepresteerd.....
  maandag 9 juni 2014 @ 16:07:30 #247
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140873777
Meest vreemde is nog wel dat ze Inzaghi dan meteen een contract geven tot 2016. Je zou zeggen dat ze leren van hun fouten en het tot 2015 houden, maar nee...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_140873853
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 16:07 schreef TC03 het volgende:
Meest vreemde is nog wel dat ze Inzaghi dan meteen een contract geven tot 2016. Je zou zeggen dat ze leren van hun fouten en het tot 2015 houden, maar nee...
Die is na de kerst ook verdwenen....
pi_140874404
Dat je seedorf ontslaat, oke, maar om dan inzaghi naar voren te schuiven lijkt me ook niet bepaald slim. Kans is ontzettend groot dat hij ook gaat falen. Haal dan gewoon een trainer met ervaring zoals Rijkaard ofzo.
pi_140874682
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 15:57 schreef Xaxax het volgende:
Seedorf heeft toch gewoon goed gepresteerd als je de cijferanalyse gaat doen...

Wat denken die sukkels bij ac milan dat er meer te halen valt met deze selectie...?

Tis een middelmatige ploeg die eigenlijk nog boven zijn kunnen heeft gepresteerd.....
Seedorf presteerde veel beter dan zijn voorganger. Op deze Duitse Wikipedia-pagina kun je precies het verschil zien, want Seedorf begon na de 19e speelronde, dus was precies één seizoenshelft trainer.

De resultaten zijn duidelijk:
Eerste seizoenshelft: 11e, met 22 punten uit 19 duels
Tweede seizoenshelft: 4e, met 35 punten uit 19 duels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')