Ben jij dat echt?quote:
We zijn voor elkaar bestemd, weetje.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Vetklep.
Mannen met een goed lichaam.
picsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Vetklep.
Je bent op dreefquote:
Ik ben niet dikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Vetklep.
Nee, zeg ik toch ook niet? Niet zo serieus nemen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Alsof elke homo jou gaat bespringen
Doet elk meisje dat ook al dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee, zeg ik toch ook niet? Niet zo serieus nemen.Maar dat denk je wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snap ik echt nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:29 schreef chapel24 het volgende:
HOMO!!
Heb niks tegen homo's, maar het lijkt me toch best kut als mijn beste maat me nu zou vertellen dat hij homo is. Hij blijft dezelfde persoon, maar je voelt je toch anders. Ohja, die kverdreven gay pratende/buiktrui dragende mannetjes ben ik niet zo van. Voor de rest interessert het me geen reet (haha!) of je van piemels of tietjes of allebei houdt.
Ik mag jou niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:29 schreef chapel24 het volgende:
HOMO!!
Heb niks tegen homo's, maar het lijkt me toch best kut als mijn beste maat me nu zou vertellen dat hij homo is. Hij blijft dezelfde persoon, maar je voelt je toch anders. Ohja, die kverdreven gay pratende/buiktrui dragende mannetjes ben ik niet zo van. Voor de rest interessert het me geen reet (haha!) of je van piemels of tietjes of allebei houdt.
Ben je serieus over dat stuk van die maat? Ik zou t juist meer accepteren bij vrienden dan bij random mensen die zo overdreven over komenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:29 schreef chapel24 het volgende:
HOMO!!
Nee, ik hoor bij Rezanika.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, ik hoor bij Rezanika.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Euhm, ik weet niet waar jij was laatste tijd, maar Rezanika is m'n vriendje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar we zijn wel in voor trio's.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |