Ben jij dat echt?quote:
We zijn voor elkaar bestemd, weetje.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Vetklep.
Mannen met een goed lichaam.
picsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Vetklep.
Je bent op dreefquote:
Ik ben niet dikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Vetklep.
Nee, zeg ik toch ook niet? Niet zo serieus nemen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Alsof elke homo jou gaat bespringen
Doet elk meisje dat ook al dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee, zeg ik toch ook niet? Niet zo serieus nemen.Maar dat denk je wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snap ik echt nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:29 schreef chapel24 het volgende:
HOMO!!
Heb niks tegen homo's, maar het lijkt me toch best kut als mijn beste maat me nu zou vertellen dat hij homo is. Hij blijft dezelfde persoon, maar je voelt je toch anders. Ohja, die kverdreven gay pratende/buiktrui dragende mannetjes ben ik niet zo van. Voor de rest interessert het me geen reet (haha!) of je van piemels of tietjes of allebei houdt.
Ik mag jou niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:29 schreef chapel24 het volgende:
HOMO!!
Heb niks tegen homo's, maar het lijkt me toch best kut als mijn beste maat me nu zou vertellen dat hij homo is. Hij blijft dezelfde persoon, maar je voelt je toch anders. Ohja, die kverdreven gay pratende/buiktrui dragende mannetjes ben ik niet zo van. Voor de rest interessert het me geen reet (haha!) of je van piemels of tietjes of allebei houdt.
Ben je serieus over dat stuk van die maat? Ik zou t juist meer accepteren bij vrienden dan bij random mensen die zo overdreven over komenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:29 schreef chapel24 het volgende:
HOMO!!
Nee, ik hoor bij Rezanika.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, ik hoor bij Rezanika.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Euhm, ik weet niet waar jij was laatste tijd, maar Rezanika is m'n vriendje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar we zijn wel in voor trio's.![]()
Nee klopt, maar je voelt je toch anders denk ik. Al kan ik dat eigenlijk niet oordelen want mijn beste maat is zwaar hetero. Zon allesverslinder, mannelijk sletjequote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet![]()
Wat maakt het nou uit of je vriend nu verteld dat hij gay isis toch niks anders aan?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:30 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet precies, 1.80 ofzo
Is 65 veel dan
Oké, nog even uit de kast komen hoor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Euhm, ik weet niet waar jij was laatste tijd, maar Rezanika is m'n vriendje.
Maar we zijn wel in voor trio's.
Bang dat hij je leuk heeft gevonden al die jaren ofzo?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:31 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar je voelt je toch anders denk ik. Al kan ik dat eigenlijk niet oordelen want mijn beste maat is zwaar hetero. Zon allesverslinder, mannelijk sletje
Mag ik de deur openen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oké, nog even uit de kast komen hoor.
Zo'n roze IKEA-kast. Supercute.
Nee totaal niet, een van mijn beste vrienden is homo, en dat vertelde hij mij ook pas 4-5 jaar nadat ik hem kende. Ik heb echt niks tegen homo's, maar zogenaamde ''nichten'', die dus met handtasjes etc. en heel verwijfd doen, daar ben ik niet gek op, zeg maar.quote:
Zou ik ook hoor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ben je serieus over dat stuk van die maat? Ik zou t juist meer accepteren bij vrienden dan bij random mensen die zo overdreven over komen
Kuch gerard joling Kuchquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee totaal niet, een van mijn beste vrienden is homo, en dat vertelde hij mij ook pas 4-5 jaar nadat ik hem kende. Ik heb echt niks tegen homo's, maar zogenaamde ''nichten'', die dus met handtasjes etc. en heel verwijfd doen, daar ben ik niet gek op, zeg maar.![]()
Mijn kameraad zei gewoon ''ik val op jongens'', klaar. Verder is die gewoon zichzelf gebleven.
Wat ben je dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ecto zijn toch vet lang en mager
Ik ben dat niet
1,80 en 65 kilo, hoe kan je dan niet mager zijn?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ecto zijn toch vet lang en mager
Ik ben dat niet
Misschien is dat het wel ja, maar het is totaal niet aan de orde.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bang dat hij je leuk heeft gevonden al die jaren ofzo?![]()
Dat zou ik alleen maar als compliment zien
Daar heb ik ook niets mee, maar ik vind 'zolang de homo's me maar niet gaan bespringen!!11!!1!' best een misplaatste opmerking.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee totaal niet, een van mijn beste vrienden is homo, en dat vertelde hij mij ook pas 4-5 jaar nadat ik hem kende. Ik heb echt niks tegen homo's, maar zogenaamde ''nichten'', die dus met handtasjes etc. en heel verwijfd doen, daar ben ik niet gek op, zeg maar.![]()
Mijn kameraad zei gewoon ''ik val op jongens'', klaar. Verder is die gewoon zichzelf gebleven.
Love you 2 TeauTeau, wanneer gaan we naar de bios?quote:
Ik weet niks van de bios?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Love you 2 TeauTeau, wanneer gaan we naar de bios?
Kloptquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar heb ik ook niets mee, maar ik vind 'zolang de homo's me maar niet gaan bespringen!!11!!1!' best een misplaatste opmerking.
Weet ik nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
1,80 en 65 kilo, hoe kan je dan niet mager zijn?
Ja dat heb ik misschien een beetje verkeerd verwoord denk ik. Ik bedoelde te zeggen dat ik niet zo gek ben op het type homo's die overduidelijk in het openbaar laat merken dat hij homo is, zo van ''iedereen MOET het weten''.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar heb ik ook niets mee, maar ik vind 'zolang de homo's me maar niet gaan bespringen!!11!!1!' best een misplaatste opmerking.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet niks van de bios?
Zou je niet met Osuchi gaan?
Je kan zeker van alles eten zonder aan te komen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Weet ik niet
Ik ben ook niet sportief ofzo
Ben wel steviger gebouwd, dan bv. mijn broer
Foto van je bouw in shirt. 65 kilo op 180 is stick-modequote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Weet ik niet
Ik ben ook niet sportief ofzo
Ben wel steviger gebouwd, dan bv. mijn broer
En dan wel wegkijken als 2 jongens zoenen en juichen en geilen als 2 meisjes zoenen zeker?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja dat heb ik misschien een beetje verkeerd verwoord denk ik. Ik bedoelde te zeggen dat ik niet zo gek ben op het type homo's die overduidelijk in het openbaar laat merken dat hij homo is, zo van ''iedereen MOET het weten''.
Ehm nou de laatste jaren begin ik wel vetter te worden door steeds meer te etenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan zeker van alles eten zonder aan te komen?
Ouder worden hequote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ehm nou de laatste jaren begin ik wel vetter te worden door steeds meer te eten
Nee.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan wel wegkijken als 2 jongens zoenen en juichen en geilen als 2 meisjes zoenen zeker?
Jamaardatisandersquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan wel wegkijken als 2 jongens zoenen en juichen en geilen als 2 meisjes zoenen zeker?
Uh, kan dat uberhaupt?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:39 schreef Pastapipos het volgende:
Mensen die skinnyfat zijnSmal zijn maar toch een buikje hebben
![]()
Ik ga ook niet kijken naar een hetero stelletje dat aandachtig aan het zoenen is hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ga ook niet kijken naar een hetero stelletje dat aandachtig aan het zoenen is hoor
Maar wel als 2 vrouwen met elkaar zoenen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ga ook niet kijken naar een hetero stelletje dat aandachtig aan het zoenen is hoor
Het is ook meer bij benen/heupen, die vind ik een beetje te vettig breed of hoe je dat ook noemen moetquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:37 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Foto van je bouw in shirt. 65 kilo op 180 is stick-mode
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wie wil er nou naar twee zoenende kerels kijken?
Homo`s?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wie wil er nou naar twee zoenende kerels kijken?
Hmm, stiekempjes jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar wel als 2 vrouwen met elkaar zoenen?
Dat komt op hetzelfde neer vind ik. Als 2 jongens in het openbaar zoenen moeten ze dat zelf weten (klinkt wel erg tegenstrijdig met wat ik in mijn vorige post zei ja), en als 2 dames dat willen doen moeten ze dat ook zelf weten. Ik bedoel te zeggen dat je een homo hebt, en een nicht, en een nicht vind ik vaak gewoon vervelend qua gedrag. Kan ik ook niks aan doen.quote:
Gemiddeldquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:42 schreef TienVingers het volgende:
Maar 1.80 is toch niet lang jongens, ik ben de een na kleinste jongen van de klas
hoe is het?quote:
Jawel, maar ik kijk niet weg als 2 lesbiennes zoenen of een hetero stelletje, als zij maar gelukkig worden toch.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm, stiekempjes ja
Maar even andersom, ga jij ook niet eerder kijken na 2 mannen die aan het zoenen zijn dan naar 2 lesbies of een hetero stelletje?
Heeft iemand uit m'n klas van 1.80 en 60 kiloquote:
Oke.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat komt op hetzelfde neer vind ik. Als 2 jongens in het openbaar zoenen moeten ze dat zelf weten (klinkt wel erg tegenstrijdig met wat ik in mijn vorige post zei ja), en als 2 dames dat willen doen moeten ze dat ook zelf weten. Ik bedoel te zeggen dat je een homo hebt, en een nicht, en een nicht vind ik vaak gewoon vervelend qua gedrag. Kan ik ook niks aan doen.
topquote:
Lekker onnatuurlijk ookquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heeft iemand uit m'n klas van 1.80 en 60 kiloZie je sowieso wel vaker, zo ongezond.
http://www.scrawnytobrawn(...)2/10/12-nov-nick.jpg
Zoiets zoals die linker
Gast uit m'n klas heeft 4x zo dunne armen maar dubbel zo grote buik dan ik![]()
Echt ook dat die buik helemaal naar voren uitsteekt vanaf de zijkant?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heeft iemand uit m'n klas van 1.80 en 60 kiloZie je sowieso wel vaker, zo ongezond.
http://www.scrawnytobrawn(...)2/10/12-nov-nick.jpg
Zoiets zoals die linker
Gast uit m'n klas heeft 4x zo dunne armen maar dubbel zo grote buik dan ik![]()
T hangt wel wat jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Echt ook dat die buik helemaal naar voren uitsteekt vanaf de zijkant?
Nee ik ga geen foto's van mezelf posten, maar het is zeg maar schouders zou ik gemiddeld noemen, dan daartussen wordt het wat smaller, en dan bij heupen weer vrij breed, benen ook vrij breed.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:45 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
T hangt wel wat jaMaar doe eens foto van je bouw, geloof er niks van dat jij zegt dat je met je 65 kilo niet smal bent
Het is vaak ook onwetendheid dusjaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:47 schreef Etsu het volgende:
Wel leuk om te weten dat sommige homofoben hier uitgedist zijn na een paar posts.
OF je hebt 0 spieren OF je bent gewoon smalquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee ik ga geen foto's van mezelf posten, maar het is zeg maar schouders zou ik gemiddeld noemen, dan daartussen wordt het wat smaller, en dan bij heupen weer vrij breed, benen ook vrij breed.
Niet denken dat ik anti-homo ben héquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:47 schreef Etsu het volgende:
Wel leuk om te weten dat sommige homofoben hier uitgedist zijn na een paar posts.
Nouja ik heb inderdaad weinig spieren jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:48 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
OF je hebt 0 spieren OF je bent gewoon smal
ga je nog een schema maken?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:48 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
OF je hebt 0 spieren OF je bent gewoon smal
Als je beste vriend tegen je zou zeggen dat hij homo is en op je verliefd is, wat zou je dan doen?quote:
poepen in zijn oude schoenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je beste vriend tegen je zou zeggen dat hij homo is en op je verliefd is, wat zou je dan doen?
Ha, ik beantwoordde deze vraag ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je beste vriend tegen je zou zeggen dat hij homo is en op je verliefd is, wat zou je dan doen?
Wil ik vanavond wel doen, whatsapp maarquote:
Veel mensen helaasquote:
omg omgquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:50 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wil ik vanavond wel doen, whatsapp maar
nee waarom?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel mensen helaas![]()
Maar ik ben weg, adios![]()
Ik app je straks wel ffquote:
Zeggen dat ik geen homo benquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Spieren wegen veel meer dan vet dus dat verklaart t wel. Als je dus heel weinig spieren hebt weeg je ook bijna niksquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nouja ik heb inderdaad weinig spieren ja
Maar ik heb gelukkig niet zo'n uitsteekbuik
quote:
Dus jij bent van mening dat die homo z'n gevoelens moet opkroppen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Zeggen dat ik geen homo benMaar ik denk dat je als homo niet snel gaat zeggen tegen een hetero van hee ik ben verliefd op je. Dan weet je ook al dat het niks gaat worden toch?
Oke hier moet ik nog even op reagerenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:54 schreef chapel24 het volgende:
Wat vinden jullie van deze kwestie;
Ben je homo geboren, of homo geworden?
Met andere woorden, ben je zo omdat dat in je zit, of kun je het ook worden. Had hier een discussie over, vriend van me zei, je bent het en kunt er pas op latere leeftijd achter komen. Ik vond dat je het ook kunt worden.
Voor mezelf houden als ik weet dat zij lesbisch is.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus jij bent van mening dat die homo z'n gevoelens moet opkroppen?
Nu gaan we de rollen eens even omdraaien.
Jij bent verliefd op een meisje en ze is lesbisch. Zou jij je gevoelens voor je houden of het d'r vertellen?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:54 schreef chapel24 het volgende:
Met andere woorden, ben je zo omdat dat in je zit, of kun je het ook worden. Had hier een discussie over, vriend van me zei, je bent het en kunt er pas op latere leeftijd achter komen. Ik vond dat je het ook kunt worden.
deels beide denk ikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:54 schreef chapel24 het volgende:
Dan verschillen we daarin van mening.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Voor mezelf houden als ik weet dat zij lesbisch is.
Zo ben je geboren maar ontwikkelt zich pas in de pubertijd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:54 schreef chapel24 het volgende:
Omdat?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Omgeving speelt een belangrijke rol in je leven dus zou me niks verbazen dat er een deel van de gevoelens ook uit de omgeving komen
Zeggen dat het niet wederzijds is en hopen dat de vriendschap wel hetzelfde kan blijven.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat wat?quote:
Waarom zou ik homoseksuele gevoelens gekregen hebben omdat ik in een liefdevolle gezin ben opgegroeid?quote:
En nu een inhoudelijke reactie graag. Mijn oom heeft namelijk een jarenlange relatie met een vrouw gehad, en woont nu al 15 jaar samen met een man. En hij is niet biseksueel, althans dat zegt hij.quote:
Vergeet je niet even 'zolang je me maar niet bespringt' achteraan te plakken?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zeggen dat het niet wederzijds is en hopen dat de vriendschap wel hetzelfde kan blijven.
Niet per se zo, ik denk dat LB meer bedoelde dat als je in een omgeving opgroeit waarin homo's over het algemeen meer geaccepteerd worden, of dat iemand die je kent homoseksueel is, dat je dan ziet dat het ''acceptabel'' is. Ik geloof hier trouwens niet in hoor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou ik homoseksuele gevoelens gekregen hebben omdat ik in een liefdevolle gezin ben opgegroeid?
In dat geval klopt er 1 van die relatie's niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:58 schreef chapel24 het volgende:
[..]
En nu een inhoudelijke reactie graag. Mijn oom heeft namelijk een jarenlange relatie met een vrouw gehad, en woont nu al 15 jaar samen met een man. En hij is niet biseksueel, althans dat zegt hij.
Homo ben je, je kunt het niet worden. Punt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:58 schreef chapel24 het volgende:
[..]
En nu een inhoudelijke reactie graag. Mijn oom heeft namelijk een jarenlange relatie met een vrouw gehad, en woont nu al 15 jaar samen met een man. En hij is niet biseksueel, althans dat zegt hij.
Ja maar dan zit het alsnog wel in je; het ligt alleen aan hoe je bent opgegroeid of je de gevoelens toe gaat geven of dat je het laat opkroppenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Niet per se zo, ik denk dat LB meer bedoelde dat als je in een omgeving opgroeit waarin homo's over het algemeen meer geaccepteerd worden, of dat iemand die je kent homoseksueel is, dat je dan ziet dat het ''acceptabel'' is. Ik geloof hier trouwens niet in hoor.
dat iddquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Niet per se zo, ik denk dat LB meer bedoelde dat als je in een omgeving opgroeit waarin homo's over het algemeen meer geaccepteerd worden, of dat iemand die je kent homoseksueel is, dat je dan ziet dat het ''acceptabel'' is. Ik geloof hier trouwens niet in hoor.
Wat een onzin zeg.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
ik zeg deels deelsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Homo ben je, je kunt het niet worden. Punt.
Wel ontwikkelenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook onzin, maar ik wou alleen even aangeven wat ik dacht dat LB bedoelde.quote:
Omdat ze nog niet achterkwamen dat vrouwen niet helemaal hun ding was en toch liever mannen hebben. Ben je dan opeens van hetero naar homo?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Wel ontwikkelenIn je pubertijd dan.. Er zijn zat homo's die eerst een relatie hebben gehad met een vrouw in hun pubertijd bijv.
Ja maar dat is bij veel dingen wel het geval hoorquote:
Dus je kunt geen gevoelens voor mannen ontwikkelen, alleen maar hebben of niet, en daar achter komen. Of anders ben je biseksueel/hetero?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus omdat het bij veel dingen wel het geval zo is, is het bij homoseksualiteit dan maar ook zo?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar dat is bij veel dingen wel het geval hoor
Je bedoelt meer dat je aangeboren homo bent maar dat in bepaalde omgeving waarin je bent opgegroeid dat meer of juist niet tot 'uiting' komt?quote:
Zei ik dan dat het zo is? Het is mijn theoriequote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus omdat het bij veel dingen wel het geval zo is, is het bij homoseksualiteit dan maar ook zo?
Nee, dat kan niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:01 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Dus je kunt geen gevoelens voor mannen ontwikkelen, alleen maar hebben of niet, en daar achter komen. Of anders ben je biseksueel/hetero?
yupquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:01 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Je bedoelt meer dat je aangeboren homo bent maar dat in bepaalde omgeving waarin je bent opgegroeid dat meer of juist niet tot 'uiting' komt?
dat kan gewoon hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:02 schreef Etsu het volgende:
Net zoals rood haar in je genen zit. Dan krijg je op je 18de ook niet opeens blond haar.
Je komt er denk ik pas achter als je op de leeftijd zit dat het vrouwelijke geslacht voor jou aantrekkelijk moet worden, maar dat niet het geval is. Het lijkt me dat je je dan gaat afvragen of je achterloopt of dat je gewoon niet op vrouwen valt. Maar goed, dat is mijn kortzichtige mening maar he.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ze nog niet achterkwamen dat vrouwen niet helemaal hun ding was en toch liever mannen hebben. Ben je dan opeens van hetero naar homo?
Je geeft toe dat het onzin is maar je plakt nog even een 'maar' achteraan als verbindingswoord van een tegenstelling dat het in andere gevallen wel zo is, dus bij homoseksualiteit ook zo is.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zei ik dan dat het zo is? Het is mijn theorie
Welk niveau doe je dan? Engels vond ik vorig jaar een van de makkelijkste examens, maar had een 7.1 gehaald.quote:
'het vrouwelijke geslacht voor jou aantrekkelijk moet worden'.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je komt er denk ik pas achter als je op de leeftijd zit dat het vrouwelijke geslacht voor jou aantrekkelijk moet worden, maar dat niet het geval is. Het lijkt me dat je je dan gaat afvragen of je achterloopt of dat je gewoon niet op vrouwen valt. Maar goed, dat is mijn kortzichtige mening maar he.
Sowieso zijn alle scheldwoorden beetje onzin tochquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:04 schreef xcachet het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Dat mensen homo als scheldwoord gebruiken..
Ja want je gaat eerst kiest eerst een vrouw boven een man en dat doen hetero(mannen)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ze nog niet achterkwamen dat vrouwen niet helemaal hun ding was en toch liever mannen hebben. Ben je dan opeens van hetero naar homo?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb zelf tussen een 7,2 en 8,2 ofzo dus ben tevreden
weet ik nog nietquote:
Dat doen hetero's ja, maar homo's niet. Niet iedereen is standaard hetero bij geboorte.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja want je gaat eerst kiest eerst een vrouw boven een man en dat doen hetero(mannen)
nice.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:06 schreef Sebesse het volgende:
IK HEB 45 PUNTEN GEHAALD OP CENTRAAL EXAMEN ENGELS!!!!!!!!!!!!!!!!
JE KON ER FOCKING 47 HALEN!!!!
WOOWWWW, WOW!
Meeste jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Sowieso zijn alle scheldwoorden beetje onzin toch
Omg omg omg ga iets met talen doen jij!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:06 schreef Sebesse het volgende:
WOOWWWW, WOW!
niks mis mee, ik scheld ook altijd met andere ziektesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:04 schreef xcachet het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Dat mensen homo als scheldwoord gebruiken..
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:06 schreef Sebesse het volgende:
WOOWWWW, WOW!
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niks mis mee, ik scheld ook altijd met andere ziektes
Maar als je gevoelens eerst de voorkeur geven aan een vrouw dan ben je in opzicht hetero ja. Bij je geboorte weet je nog niet waar je gevoelens voor hebt dat komt pas in de pubertijdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat doen hetero's ja, maar homo's niet. Niet iedereen is standaard hetero bij geboorte.
ooh, dus je noemt andere meiden ook gewoon lesbi ja?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niks mis mee, ik scheld ook altijd met andere ziektes
Nog steeds mijn theorie.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je geeft toe dat het onzin is maar je plakt nog even een 'maar' achteraan als verbindingswoord van een tegenstelling dat het in andere gevallen wel zo is, dus bij homoseksualiteit ook zo is.
Omdat over het algemeen jongens zich aangetrokken voelen tot meisjes, en niet tot andere jongens. En aangezien de meerderheid zich aangetrokken voelt tot meisjes, vond ik het makkelijker om het zo te zeggen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
'het vrouwelijke geslacht voor jou aantrekkelijk moet worden'.
Waarom moet dat?
Netjes.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:06 schreef Sebesse het volgende:
WOOWWWW, WOW!
heb je 38 fout?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:06 schreef Sebesse het volgende:
WOOWWWW, WOW!
homo is een parapluterm die zowel mannelijk als vrouwelijk beslaat, schelden met lesbi zou dus dubbelop zijnquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
ooh, dus je noemt andere meiden ook gewoon lesbi ja?
Klopt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar als je gevoelens eerst de voorkeur geven aan een vrouw dan ben je in opzicht hetero ja. Bij je geboorte weet je nog niet waar je gevoelens voor hebt dat komt pas in de pubertijd
Ah, ik snap nu alweer waarom je een onvoldoende had op Nederlands CE.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Omdat over het algemeen jongens zich aangetrokken voelen tot meisjes, en niet tot andere jongens. En aangezien de meerderheid zich aangetrokken voelt tot meisjes, vond ik het makkelijker om het zo te zeggen.
Licht eraan, als je daarna alleen nog maar gevoelens hebt voor mannen en totaal niet voor vrouwen verander je van hetero naar homo. imoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als je eerst gevoelens hebt voor een vrouw, en later voor een man, dan ben je bi.
*Ligt!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Licht eraan, als je daarna alleen nog maar gevoelens hebt voor mannen en totaal niet voor vrouwen verander je van hetero naar homo. imo
Lekker relevant zeg!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, ik snap nu alweer waarom je een onvoldoende had op Nederlands CE.
ik heb 38 precies andersomquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:09 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Nee, man, helemala correct! 20 is fout, op een of andere manier en 25!
ben je jehovaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Licht eraan, als je daarna alleen nog maar gevoelens hebt voor mannen en totaal niet voor vrouwen verander je van hetero naar homo. imo
Ja, ook focking hoog.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Je had zeker ook al zo lekker gescoord op Nederlands ofnie
quote:
Wat heb je gemiddeld voor je SE's dan?quote:
Waar uit Friesland kom je vandaan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:13 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ja, ook focking hoog.
Op Fries van de 45 42 gescoord!![]()
Nice! Ik ben niet zo'n superheld in talen zoals je al gemerkt hebtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:13 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Ja, ook focking hoog.
Op Fries van de 45 42 gescoord!![]()
Heeeel herkenbaar haha.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Nice! Ik ben niet zo'n superheld in talen zoals je al gemerkt hebtIk ging op het Nederlands examen zoveel mogelijk woorden met d t vermijden en anders formuleren zodat het igg klopt
SE = 7,4quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat heb je gemiddeld voor je SE's dan?
hoger dan krabs :Squote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:20 schreef Toto69 het volgende:
Jouw cijfer voor Engels ligt tussen
8,9 en 9,9, prutser man
Talenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Nice! Ik ben niet zo'n superheld in talen zoals je al gemerkt hebtIk ging op het Nederlands examen zoveel mogelijk woorden met d t vermijden en anders formuleren zodat het igg klopt
De jouwe?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:20 schreef Toto69 het volgende:
Jouw cijfer voor Engels ligt tussen
8,9 en 9,9, prutser man
iig*quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja mijne, zullen beide wel rond de 9.5 zitten of zo.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:24 schreef Sebesse het volgende:
[..]
De jouwe?![]()
Laks zegt 9,1 - 10, maar die formule van jou zegt zonder normering een 9,4!
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:22 schreef Sebesse het volgende:
[..]
SE = 7,4
CE = zonder normering = 9,4 (47:45x9)
Gemiddelde hiervan is een 8,4. Normering is gemiddeld een 1, dus reken maar dat 9,4 hoger wordt! Dta betekend hoger dan een 8,5 gemiddeld = afgerond een 9 voor Engels op eindlijst!![]()
![]()
Sorry, ik ben trouwens wat neurotisch. Ik antwoorde gisteren en vanochtend bijna niet vanwege mijn neurotische tik dat als ik dat deed ik zou falen!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja mijne, zullen beide wel rond de 9.5 zitten of zo.
EDIT mijn post ook even dan dan worden anderen niet op het verkeerde been gezet wanneer ik spelfouten maakquote:
Ja, fuck zeg!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]Netjes! Staat heel mooi op je lijst, die 9.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:26 schreef nodig het volgende:
[..]
EDIT mijn post ook even dan dan worden anderen niet op het verkeerde been gezet wanneer ik spelfouten maak
Oh nee geeft niks hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:25 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Sorry, ik ben trouwens wat neurotisch. Ik antwoorde gisteren en vanochtend bijna niet vanwege mijn neurotische tik dat als ik dat deed ik zou falen!
Maar, nu dus: Wat jammer voor je! Gaat het nu?
Goed! Ik had niet geleerd voor Engels, ik vond het totaal niet nodigquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh nee geeft niks hoor
Gaat wel, ak 5.6 - 6.6 gemaakt dus dat zou wel eens positief kunnen zijn maar bio / muziek is gewoon niet best.
Hoe is't met jou?
wtfquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:28 schreef LittleBrownie het volgende:
NL: 7,6 - 8,6
WI B: 8,9 - 9,9
SK: 8,5 - 9,5
FA: 5,3 - 6,3
BI: 6,3 - 7,3
EN: 7,9 - 8,9
NA: moet nog
wat?quote:
Ik ben na 45 minuutjes weggegaan, was klaar dus.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:28 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Goed! Ik had niet geleerd voor Engels, ik vond het totaal niet nodig. Ik had namelijk 2012-oefen met een score van een 9,8 gehaald, maar toch kriebelde het wat!
Toch helemaal goed gekomen.
In die tweeëneenhalf uur heb ik het examen twéé keer gemaakt, alles overgeschreven zodat ik thuis direct kon controleren, en nog had ik een half uur over. Uiteindelijk maar weggegaan en gewacht buiten het lokaal.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LB 4 Presidentquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb ze niet bijgehoudenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:28 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:
ga FOK!enquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:30 schreef Sebesse het volgende:
Ik ben momenteel wat vriendloos, iedereen wil studeren voor economie, mijn vriend is er niet en mijn studenten-vrienden heb ik al sinds de voorbereiding op de examens niet gesproken, dus geen feest voor mij vannacht!![]()
Dan ga ik een blauwdruk zoeken om na te bouwen in Sims 3!![]()
![]()
![]()
Niet zo groot, n-term bij Engels zal wel laag uitvallen. Denk dat je rond de 9.5 moet gokken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:31 schreef Sebesse het volgende:
Volgens Laks kan ik dus nog een 10 krijgen, met 2 fout van de 47. Hoe groot achten jullie die kans?
Dat denk ik ook! Heb je havo gedaan of?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet zo groot, n-term bij Engels zal wel laag uitvallen. Denk dat je rond de 9.5 moet gokken.
Ja ik doe havoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat denk ik ook! Heb je havo gedaan of?
ninja-edit, havo ja!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat denk ik ook! Heb je havo gedaan of?
aha!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:32 schreef Sebesse het volgende:
[..]
ninja-edit, havo ja!
Ben jij het meisje in je avatar? Wauw!
FOK!fotoboekquote:
Analoge versus digitale muziekquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:35 schreef Sebesse het volgende:
Hey, nu we het toch over school hebben!
Wat deden jullie voor PWS?
Heeft kauwgum kauwen effect op je leerprestatiesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:35 schreef Sebesse het volgende:
Ja, sommige kauwen echt als een koe, net een herkauwer dus, ik denk dat die al hun verstand wel wegkauwen ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heeft kauwgum kauwen effect op je leerprestaties
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, sommige kauwen echt als een koe, net een herkauwer dus, ik denk dat die al hun verstand wel wegkauwen ja.
Lerarentekortquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:35 schreef Sebesse het volgende:
sickquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:37 schreef Sebesse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bouwde een maquette van de Prinsentuin in de 18e eeuw.![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:37 schreef Sebesse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bouwde een maquette van de Prinsentuin in de 18e eeuw.![]()
quote:
ik heb een 8 voor pws en een 5,5 voor maatschappijleerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:39 schreef Sebesse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik kreeg een kut 6,2. Ik had een 8,0 voor maatschappijleer![]()
Had ik 0.3 puntjes meer voor het pws, stond ik alsnog ene 8 compensatie.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, sommige kauwen echt als een koe, net een herkauwer dus, ik denk dat die al hun verstand wel wegkauwen ja.
jouw UI verandert steedsquote:
ah okequote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jouw*, maar ik vergeef je want je bent blond en kan er niets aan doen
70 pagina's over globalisering,in het engels.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:35 schreef Sebesse het volgende:
Stoer he, kunnen homo's vast niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:51 schreef chapel24 het volgende:
[..]
70 pagina's over globalisering,in het engels.
MOET interessant zijn geweest voor de gene die dat heeft moeten nakijkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:51 schreef chapel24 het volgende:
[..]
70 pagina's over globalisering,in het engels.
Dekolonisatie proces van Vietnam.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:35 schreef Sebesse het volgende:
Geen tijd en ogen voor. Stervensdruk gehad op het werk en maandag weer. En een goede cursusmiddag gehad. Doot doot doot...quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen tijd en ogen voor. Stervensdruk gehad op het werk en maandag weer. En een goede cursusmiddag gehad. Doot doot doot...
Gewoon doen, niemand die daar een probleem van hoort te makenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:55 schreef Renesite het volgende:
Durf niet te zeggen dat ik houd van mensen met piemels en zo
Door jouw UI lijkt het alsof je me aanstaart.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
MOET interessant zijn geweest voor de gene die dat heeft moeten nakijken
Nee dat kunnen ze niet, is genetisch zo bepaald. Je kunt het ook niet ontwikkelen, want je bent er mee geboren of niet. :"( :"( :"(quote:
niet soep?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]![]()
ik ga straks ff pizza printeneh eten
zal ik even in je poepertje pakken?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:56 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Nee dat kunnen ze niet, is genetisch zo bepaald. Je kunt het ook niet ontwikkelen, want je bent er mee geboren of niet. :"( :"( :"(
Kijk je er toch niet naarquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Door jouw UI lijkt het alsof je me aanstaart.
Ik denk het niet, maar we hadden wel een 8quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
MOET interessant zijn geweest voor de gene die dat heeft moeten nakijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |