Alles voor de wetenschap, ik begrijp je wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:54 schreef Monopoly het volgende:
Laatst moest ik naakt van haar op een groot dienblad liggen met een appel in mijn mond. Armpjes op de rug vastgebonden.
Ze zei dat het voor de wetenschap was, maar ik weet wel beter nu
Wie poept er staand of liggend?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:55 schreef Bart het volgende:
[..]
sindsdien kun je alleen nog maar zittend poepen?
Nee, je had genoeg spuug gebruikt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je nog last van je anus waar ik de spies in moest steken?
wie nietquote:
Ik had gewoon honger.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, je had genoeg spuug gebruikt.
Echter riep ik nog (tenminste, dat probeerde ik) : 'Draw me like your French girls'
Maar je wou me niet schilderen. Jammer wel, zou een bazig stuk kunst zijn geworden!
Je vergeet de pijnboompit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Liggend kan je schijten
maar het is beter als je zit.
Om Teeuwen maar even te quoten
Dit had ik net in mijn hoofd zittenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Liggend kan je schijten
maar het is beter als je zit.
Om Teeuwen maar even te quoten
quote:
zittend poepen is voor frietetersquote:
Ik ben mijn armspieren aan het trainen hiervoor. Je hebt meer evenwicht nodig dan ik dacht. Needless to say, eindigde ik met poep op mijn kachel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hanteer tegenwoordig de handstand methode.
Je moet er wel naakt voor zijn, anders krijg je poepvegen op je kleren.
De moeite waard, je haalt er veel voldoening uit.
ach, zo ben ikquote:
Ja. in de wintermaanden niet zo fijn. Dan krijg je zo'n natte walm die nogal riekt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben mijn armspieren aan het trainen hiervoor. Je hebt meer evenwicht nodig dan ik dacht. Needless to say, eindigde ik met poep op mijn kachel.
Het is dat het bijna weekend is..quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. in de wintermaanden niet zo fijn. Dan krijg je zo'n natte walm die nogal riekt.
Net alsof je een vieze ochten bierscheet laat onder een iets te warme douche.
Echte mannen weten wat ik bedoel
Had ik een kudde frieteters op Bart afgestuurdquote:
ik kan op dinsdagen ook je typo's fixen hoorquote:
En danquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:04 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Had ik een kudde frieteters op Bart afgestuurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Deal. Dinsdag ga je mijn typo's "fixen"quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:05 schreef Bart het volgende:
[..]
ik kan op dinsdagen ook je typo's fixen hoor
dan heeft hun laatste frietuur geslagenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:04 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Had ik een kudde frieteters op Bart afgestuurd
kunnen en doen, wereld van verschilquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:06 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Deal. Dinsdag ga je mijn typo's "fixen"
Kan niet wachtenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |