Aangezien jij niet specificeerde dat jij graag GTA nieuws wilde, maar gewoonweg "nieuws".quote:
Tuurlijk kan je zwemmenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:20 schreef Nestalgie het volgende:
ik hoorde dat je ook kan zwemmen, wat in vc niet kon.
Zal ik het de volgende keer beter formuleren dan ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:18 schreef Giester het volgende:
[..]
Aangezien jij niet specificeerde dat jij graag GTA nieuws wilde, maar gewoonweg "nieuws".
Gaf ik jou een bron met nieuws. Graag gedaan.![]()
Zwemmen, duiken, the full package. Damn ik kan niet wachten.quote:
Ik liever gewoon in 1 keer de complete game, ipv straks na 3 maanden weer extra geld te moeten lappen. Ik heb het wel gehad met DLC-gemelk.quote:
Ik geloof niet dat ze één van 'hun' steden zouden gebruiken voor slechts een add-on. Zoveel steden heeft GTA niet om uit te kiezen.quote:
Ik herken t niet meerquote:
Is Vice City Storiesquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik herken t niet meer
Wat een kut graphics trouwens
'Hoorde'? Van wie? En welke landen dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:12 schreef Nestalgie het volgende:
Ik hoorde dat hij in 17 europese landen verboden wordt, hopelijk niet in Nederland.
Een vriend, geen idee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
'Hoorde'? Van wie? En welke landen dan?
Ik schaam me maar ik vind haar niet eens zo lelijk..quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:41 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Nog beter
Voor deze vrouwvriendelijke omschrijvingen verdienen jullie wel een sexy pic.
[ afbeelding ]
Waarom je ervoor schamen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik schaam me maar ik vind haar niet eens zo lelijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |