DAt zou best wel dom zijn aangezien Rockstar volgens mij precies dezelfde gedachte als mij heeft, dus eerst uitrollen voor de current-gen en dan nog simpeltjes overdoen op de next-gen want daarvoor koopt ook iedereen hem in de hoop dat hij er stunning uitziet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan wacht ik op de ps4 versie.
mits dat die van de ps3 eerder is, heb em al een keer voor 25eur bestelddaar ga ik niet op wachten.
Stiekem verwacht ik hem ook niet op de PS4, ik hoop het wel maar iets zegt me dat ze ons naaien en alleen een x360 en ps3 uitbrengen
Je hoeft natuurlijk niet al die wapens bij je te hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:00 schreef Woods het volgende:
[..]
DAt zou best wel dom zijn aangezien Rockstar volgens mij precies dezelfde gedachte als mij heeft, dus eerst uitrollen voor de current-gen en dan nog simpeltjes overdoen op de next-gen want daarvoor koopt ook iedereen hem in de hoop dat hij er stunning uitziet.
On: Wat ik trouwens ook hoop is dat je niet weer een heel wapenarsenaal kan meetroggelen, ik speel nu bijv. The Ballad of Gay Tony en het wordt gewoon niet leuk meer. Ik ben al blij met een pistool en een assault rifle. Niet een RPG, P90, M249 en nog wat granaten
Like?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:03 schreef budvar het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet al die wapens bij je te hebben.
Als je ze leeg schiet pleurt hij ze weg, dus als je dan geen nieuwe koopt of oppikt heb je ze niet.quote:
Ik heb liever dat je helemaal geen open slots ter beschikking hebt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef budvar het volgende:
[..]
Als je ze leeg schiet pleurt hij ze weg, dus als je dan geen nieuwe koopt of oppikt heb je ze niet.
Ik wel, met die drugs wars in gaytony begin ik graag met een rpg en dan los met de m249. Maar ik weet wel bijna zeker dat je net zoveel slots heb in 5 als in 4 want volgens mij was dat al zo sinds 3.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:08 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je helemaal geen open slots ter beschikking hebt.
Ze zullen er vast alleen maar extra geld aan verdienen als ze een PS4 versie uitbrengen (er zullen mensen zijn die 'm dubbel kopen, mensen die een PS3 hadden, hem daarvoor niet kopen maar daarna wel een PS4 + GTA aanschaffen en mensen die nog helemaal geen console hadden maar een PS4 aanschaffen + GTA) dus in dat opzicht lijkt me er geen reden te zijn om hem niet voor de PS4 uit te brengen..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan wacht ik op de ps4 versie.
mits dat die van de ps3 eerder is, heb em al een keer voor 25eur bestelddaar ga ik niet op wachten.
Stiekem verwacht ik hem ook niet op de PS4, ik hoop het wel maar iets zegt me dat ze ons naaien en alleen een x360 en ps3 uitbrengen
Jawel man... Aantal PS3/Xbox360 is nu gigantisch, eerst die cashcow pakken. Verkopen voor PS4/X1 zullen in het niet staan tegenover die van huidige consoles. Niet de moeite, tijd en geld waard om een port te maken voor de next gen, niet op korte termijn. Verwacht, als het gaat gebeuren, dat het dan rond half 2014 gaat gebeuren met eventuele launch voor pc.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:19 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ze zullen er vast alleen maar extra geld aan verdienen als ze een PS4 versie uitbrengen (er zullen mensen zijn die 'm dubbel kopen, mensen die een PS3 hadden, hem daarvoor niet kopen maar daarna wel een PS4 + GTA aanschaffen en mensen die nog helemaal geen console hadden maar een PS4 aanschaffen + GTA) dus in dat opzicht lijkt me er geen reden te zijn om hem niet voor de PS4 uit te brengen..
Ja natuurlijk, maar ik doelde idd ook aan op je in je laatste zin zei, dat een stuk later gaat gebeuren, net als vroeger met de pc versiesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:24 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Jawel man... Aantal PS3/Xbox360 is nu gigantisch, eerst die cashcow pakken. Verkopen voor PS4/X1 zullen in het niet staan tegenover die van huidige consoles. Niet de moeite, tijd en geld waard om een port te maken voor de next gen, niet op korte termijn. Verwacht, als het gaat gebeuren, dat het dan rond half 2014 gaat gebeuren met eventuele launch voor pc.
6 maanden? 17 maanden geleden werd eerste trailer geshowd meneertje...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:35 schreef budvar het volgende:
Hoe lang denken jullie dat gta5 in ontwikkeling is? 6 maanden ofzo? Het is gewoon voor de ps3/xbox360 ontwikkeld en zal later geport worden voor pc en next-gen.
Er gaan jaren overheen om een game als Grand Theft Auto te maken. 6 maanden zal 't echt niet zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:35 schreef budvar het volgende:
Hoe lang denken jullie dat gta5 in ontwikkeling is? 6 maanden ofzo? Het is gewoon voor de ps3/xbox360 ontwikkeld en zal later geport worden voor pc en next-gen.
Dit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:24 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Jawel man... Aantal PS3/Xbox360 is nu gigantisch, eerst die cashcow pakken. Verkopen voor PS4/X1 zullen in het niet staan tegenover die van huidige consoles. Niet de moeite, tijd en geld waard om een port te maken voor de next gen, niet op korte termijn. Verwacht, als het gaat gebeuren, dat het dan rond half 2014 gaat gebeuren met eventuele launch voor pc.
Punt voor jouquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Volgens mij was budvar een beetje sarcastisch...
Poe's law en zo.
Als je geld wilt besparen kan je beter nog een paar games voor de current halen en dan als de next is afgeprijsd die dan halen. Ik haal in ieder geval nog, bf4, gta5, gt6 en last of us.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik ga sowieso geen nieuwe games meer kopen tot ik een next gen console heb. Scheelt weer wat geld. En als ik die dan heb koop ik rustig zo af en toe een nieuw spel.
Pics van halfnaakte gamesessies ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:13 schreef Pizzapuntje het volgende:
Even OT weer, ik kijk in ieder geval uit naar 17 september! Volgens mij ben ik de dagen daarna vrij, dus dat wordt nachtjes doorhalen
het moet niet gekker worden.... klagen dat je teveel wapens bij je KAN hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:00 schreef Woods het volgende:
On: Wat ik trouwens ook hoop is dat je niet weer een heel wapenarsenaal kan meetroggelen, ik speel nu bijv. The Ballad of Gay Tony en het wordt gewoon niet leuk meer. Ik ben al blij met een pistool en een assault rifle. Niet een RPG, P90, M249 en nog wat granaten
Je weet mn dm box te vindenquote:
Bij simcity was dat twee weken van te voren...quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:39 schreef Faazz het volgende:
Als ze al jaren bezig zijn met het devolpen van zo'n game, vraag ik me af hoe het plan van aanpak er uit ziet. Aan dit spel zitten een hele hoop mensen te werken. Maar als het een half jaar uitgesteld moest worden, is het nu nog steeds in ontwikkeling. Of zijn ze al bezig met verpakken en verschepen?
Het is dan wel dat de game de 17e pas uitkomt, maar het moet toch nog eerst heel de wereld over, dus final zal sowieso al een maand van te voren ergens in een pakhuis liggen opgeslagen alvorens het met de boot mee kan.
Dat half jaar was om de laatste puntjes op de i te zetten lijkt me, vooral in mp dacht ik. Beter nog even wachten dan een spel met veel bugs(al zullen er ongetwijfeld nog wel wat inzitten). En ja een paar weken tot een maand voor release zal hij wel verspreid worden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:39 schreef Faazz het volgende:
Als ze al jaren bezig zijn met het devolpen van zo'n game, vraag ik me af hoe het plan van aanpak er uit ziet. Aan dit spel zitten een hele hoop mensen te werken. Maar als het een half jaar uitgesteld moest worden, is het nu nog steeds in ontwikkeling. Of zijn ze al bezig met verpakken en verschepen?
Het is dan wel dat de game de 17e pas uitkomt, maar het moet toch nog eerst heel de wereld over, dus final zal sowieso al een maand van te voren ergens in een pakhuis liggen opgeslagen alvorens het met de boot mee kan.
Mits of tenzij?quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:30 schreef Jimbo het volgende:
mits dat je dik bent...laat het dan maar zitten....
-tenzij je dik bent-quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:30 schreef Jimbo het volgende:
mits dat je dik bent...laat het dan maar zitten....
quote:
ditquote:
Kan niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:20 schreef Nestalgie het volgende:
ik hoorde dat je ook kan zwemmen, wat in vc niet kon.
Ik ben niet aardig.quote:
Een dik wijf... het wordt wel steeds vrouwonvriendelijkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben niet aardig.
ik ben een man die weet wat ie wilten een dik wijf zit daar niet bij
een oversized lady dan maar ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Een dik wijf... het wordt wel steeds vrouwonvriendelijker
Alleen vanwege gta heb ik dan zelfs 1 week vakantie geplandquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:13 schreef Pizzapuntje het volgende:
Even OT weer, ik kijk in ieder geval uit naar 17 september! Volgens mij ben ik de dagen daarna vrij, dus dat wordt nachtjes doorhalen
Wordt ie nog een week uitgesteldquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:21 schreef eight het volgende:
[..]
Alleen vanwege gta heb ik dan zelfs 1 week vakantie gepland
Die tijd zijn we voorbij hè.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:15 schreef Nestalgie het volgende:
Gta V wordt de geweldadige sims hoor ik. EA werkt er ook aan mee, en het wordt een point and click game.
Hoorde het van mn vriend, zijn zus heeft het spel sims 3. Ze is astronaut dus wie heeft er verstand van zij of jij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |