Battlefield 5quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:14 schreef dennis3d het volgende:
Dice zegt dat ze wat verassingen hebben op de E3, laat maar komen dan
Yesss, nieuwe dogtags en camo's !!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:14 schreef dennis3d het volgende:
Dice zegt dat ze wat verassingen hebben op de E3, laat maar komen dan
Hier ook een onregelmatige werker. Dus je hebt je eerste squad member gevondenquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Story of my life, vooral omdat ik ruimtelijk redelijk goed hoor en dan het ene moment een squad achter je rug hebben staan, om vervolgens geknifed te worden van achteren als je over een gang uitkijkt.
Elkaar dekking geven is blijkbaar net zo lastig als snappen dat je als je in een deuropening op en neer loopt je steeds het zicht ontneemt en in de vuurlijn loopt.
Ik zou wel met een klein groepje willen spelen die via skype of TS (nooit gebruikt) echt tactisch samenspelen. Probleem is wel dat ik onregelmatig werk.
Vanaf de vakantie wil ik ook wel meedoen!quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Story of my life, vooral omdat ik ruimtelijk redelijk goed hoor en dan het ene moment een squad achter je rug hebben staan, om vervolgens geknifed te worden van achteren als je over een gang uitkijkt.
Elkaar dekking geven is blijkbaar net zo lastig als snappen dat je als je in een deuropening op en neer loopt je steeds het zicht ontneemt en in de vuurlijn loopt.
Ik zou wel met een klein groepje willen spelen die via skype of TS (nooit gebruikt) echt tactisch samenspelen. Probleem is wel dat ik onregelmatig werk.
Des te moeilijker!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hier ook een onregelmatige werker. Dus je hebt je eerste squad member gevonden
Maandag kan ik niet iig.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Des te moeilijker!
Ik zal maandag eens kijken hoe en wat
Ik zoek wel nog een goede microfoon die ik op mijn bureau kan leggen of in mijn koptelefoon kan vlechten...
Tijdje Air Superiority spelen, gaat als een trein na een tijdje.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:44 schreef Geerd het volgende:
Beetje die mappen aan het bekijken, staan er een stuk of 30 kan maar voor 5 mappen een server kiezen??
Tering dat word nog wel even oefenen volgens mij 2kills uit 22 etc![]()
Ik ga wel op een rustig plekje jagers uit de lucht halen![]()
Van enig mededogen in een pub hoef je niet te verwachtenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:59 schreef Schalks. het volgende:
Dit gebeurt me nou zo vaak he:
Ik ben aan het beesten in een tank/lav. Krijg wat damage, geen engi in de buurt (alsof die uberhaupt helpen) dus ik stap uit en repareer. Stapt er een teamgenoot in m'n tank (of er spawnt een squadmate op mij die er direct in stapt) en rijdt ervandoor. Hufters.
Ik zit thuis hoor, waarom zou ik in de kroeg gaan gamen?quote:Op maandag 10 juni 2013 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van enig mededogen in een pub hoef je niet te verwachten
Public... newbquote:Op maandag 10 juni 2013 01:12 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik zit thuis hoor, waarom zou ik in de kroeg gaan gamen?
Iwo Jima zit er helemaal niet bij?quote:Op maandag 10 juni 2013 02:12 schreef Geerd het volgende:
11 uit 59Als ik nu server browser kies zijn er maar 5 servers waar meer dan 8 mensen op zitten kan dat kloppen? Of heb ik een filter verkeerd staan of zo?
En de rest van die mappen hoe kun je die spelen dan?
Moet je even kopen zie ik nuBack to Karkand erbij gekocht Iwo Jima der bij die map ken ik tenminste
Ik verwacht toch BF 3.5quote:Op maandag 10 juni 2013 10:42 schreef dennis3d het volgende:
E3 vandaag
Eindelijk MP beelden van BF 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |