Dat heb ik ook altijd zo vaak. Denk je: Oh, die dekken me wel. Staan ze gewoon te tureluren richting de vijand en ik maar rennen bassiequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef Schalks. het volgende:
Situational awareness jongens. De enige fout die ik steevast maak is dat ik mijn teamgenoten te veel vertrouw.
Als er 4 een bepaalde kant op kijken denk ik al snel: 'Oh fijn, daar kan in ieder geval niemand vandaan komen'.
Nou, wel dus. Klotedekking.
Als je squad verstand heeft kan het een optie zijn, maar dat is vaak ook niet het geval.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:02 schreef Quotidien het volgende:
Dat ja. Wat kun je het beste doen als je zonder vrienden speelt? Gewoon constant je squad volgen?
Story of my life, vooral omdat ik ruimtelijk redelijk goed hoor en dan het ene moment een squad achter je rug hebben staan, om vervolgens geknifed te worden van achteren als je over een gang uitkijkt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef Schalks. het volgende:
Situational awareness jongens. De enige fout die ik steevast maak is dat ik mijn teamgenoten te veel vertrouw.
Als er 4 een bepaalde kant op kijken denk ik al snel: 'Oh fijn, daar kan in ieder geval niemand vandaan komen'.
Nou, wel dus. Klotedekking.
Oke bedankt. Denk niet dat ik premium ga kopen, losse delen zijn goedkoper. ¤9,99 per stuk, premium is ¤49,95.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja, die wil je. Aangezien er nog nauwelijks servers zijn die enkel vanilla/B2K draaien.
Gewoon premium halen dus.
22 euriquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:21 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Oke bedankt. Denk niet dat ik premium ga kopen, losse delen zijn goedkoper. ¤9,99 per stuk, premium is ¤49,95.
Wow thanks!quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:29 schreef VelitoX het volgende:
[..]
22 euri
http://www.g2play.net/sto(...)m-EA-Origin-Key.html
Heb er meerdere gamekeys gekocht, werkt primaquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:32 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Wow thanks!Dat wordt dan erg aantrekkelijk
Ervaring met deze website?
Het valt me overigens op dat er zo weinig volle servers zijn die de nieuwe expansions draaien, filters staan goed. BF3 is toch niet zo doodgebloed?
Ja daar ben je even zoet mee met downloadenquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:04 schreef AlfredMehran het volgende:
Zo, de expansions zijn aan het downloaden. Zo'n 15 gig. kan even duren.
Die is nooit zo sterk als die in bf3.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Jesus man, het is niet dat het pijpestelen regent... Ga naar buiten, drink een pilsje en probeer het vanavond nog een keer
Ga in de zon liggen en probeer het vanavondquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:44 schreef AlfredMehran het volgende:
Wel jammer dat ik moet wachten totdat de downloads klaar zijn voordat ik kan spelen. Krijg een waarschuwing dat het niet slim is om te spelen terwijl de expansions gedownload worden.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:36 schreef Catkiller het volgende:
Als zelfs hij dat al zegt dan moet je dat maar doen.
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:36 schreef Catkiller het volgende:
Zo'n tactical light man, die zijn pas fel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die is nooit zo sterk als die in bf3.
Haha jepquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:36 schreef Catkiller het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |