Spaghetti? En volgens mij is het Mollema, te zien aan de oren.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:37 schreef MCH het volgende:
Wat voor ranzige meuk zit de gast aan het hoofd van de tafel naar binnen te werken?
Is Molkema ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:40 schreef mincemeat het volgende:
[..]
Spaghetti? En volgens mij is het Mollema, te zien aan de oren.
wielrenners eten spaghetti zonder saus geloof ikquote:Op zondag 23 juni 2013 11:37 schreef MCH het volgende:
gast aan het hoofd van de tafel naar binnen te werken?
Dat snap ik nog wel maar dan neem je toch volkoren spaghettiquote:Op zondag 23 juni 2013 11:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wielrenners eten spaghetti zonder saus geloof ik
zal die wel niet lekker vindenquote:Op zondag 23 juni 2013 11:44 schreef MCH het volgende:
nog wel maar dan neem je toch volkoren spaghetti
Wielrennen = conservatieve sportquote:Op zondag 23 juni 2013 11:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat snap ik nog wel maar dan neem je toch volkoren spaghetti
Begonnen?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:01 schreef rubbereend het volgende:
Tankink is aan zijn tweede bord begonnen
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:42 schreef kibo het volgende:
[..]
Gesink zet z'n record scherper: nu al na 200m op z'n plaat
Een doorzetter is hetquote:Op zondag 23 juni 2013 14:11 schreef Lutte het volgende:
Vallen en weer opstaan is dagelijkse kost voor onze Robert!
Verdomd scherp, meneer Vermeerquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was toch niet aan het lossen?
Tankink kon ook nog wel een derde bord gebruiken in de finale.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:01 schreef rubbereend het volgende:
Tankink is aan zijn tweede bord begonnen
was die toch al niet....quote:Op zondag 23 juni 2013 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu met die gekneusde rib is hij niet langer kandidaat nummer 1 om de Gele trui te winnen vrees ik
Het is al uitdagend genoeg voor 'm om in de eerste tourweek op de fiets te blijven zitten. Dat nerveuze gedoe ook altijd. Beter blijft hij gewoon lekker rustig achter de rest aan peddelen, tot het echte werk begint.quote:Op maandag 24 juni 2013 07:37 schreef mincemeat het volgende:
Als hij een vrijbuitersrol heeft kan hij ook de eerste per dagen gewoon rustig aan doen.
Niet alleen voor hem hoor, voor het hele peloton.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:47 schreef Vork het volgende:
[..]
Het is al uitdagend genoeg voor 'm om in de eerste tourweek op de fiets te blijven zitten. Dat nerveuze gedoe ook altijd. Beter blijft hij gewoon lekker rustig achter de rest aan peddelen, tot het echte werk begint.
Acht de kans groot dat hij de eerste week al afhaakt. Na een valpartij hoopt Robert meestal wel dat het snel goed komt maar tot nu toe heeft bijna iedere valpartij zoveel ongemak opgeleverd dat hij of de strijd moest staken of zijn klassement om zeep ging. 2010 TDF uitgezonderd.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:47 schreef Vork het volgende:
[..]
Het is al uitdagend genoeg voor 'm om in de eerste tourweek op de fiets te blijven zitten. Dat nerveuze gedoe ook altijd. Beter blijft hij gewoon lekker rustig achter de rest aan peddelen, tot het echte werk begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |