SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is fapwaardig voor hetero's. Nou, moeilijk hoor.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:53 schreef Rezania het volgende:
Die fotobewerking om dat gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is fapwaardig voor hetero's. Nou, moeilijk hoor.![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:53 schreef Rezania het volgende:
Super fapwaardig. Geen naakt te zien en ze sabbelt aan een ijsje. En haar hoofd is zo gephotoshopt dat ik vermoed dat ze een brandwondenslachtoffer is of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is fapwaardig voor hetero's. Nou, moeilijk hoor.
Nou ja, fapwaardig voor 13-jarige hetero's dan.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Super fapwaardig. Geen naakt te zien en ze sabbelt aan een ijsje. En haar hoofd is zo gephotoshopt dat ik vermoed dat ze een brandwondenslachtoffer is of zo.
My lord, waar haal je al die gifjes weg. De een is nog beter dan de anderequote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:55 schreef Rezania het volgende:
[..]Daarom ook een gifje, maar die kon ik niet vinden.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:58 schreef Tchock het volgende:
Het valt mij op dat veel homo's op FOK! dat echt súper graag willen uitstralen. Misschien is het de anonimiteit van internet, of misschien durven ze het in het dagelijks leven niet, of is er iets anders aan de hand. Maar het is echt bijzonder.
Niet echt op FOK!. Wel in deze SC momenteel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:58 schreef Tchock het volgende:
Het valt mij op dat veel homo's op FOK! dat echt súper graag willen uitstralen. Misschien is het de anonimiteit van internet, of misschien durven ze het in het dagelijks leven niet, of is er iets anders aan de hand. Maar het is echt bijzonder.
Gewoon om anderen te stangen, want over het algemeen worden homo's niet geaccepteerd. Op FOK! kan je niet in elkaar geslagen worden oid.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:58 schreef Tchock het volgende:
Ik ken geen homo's irl, dus dan moet het zo maar. Irl hebben de meeste mensen niet eens door dat ik homo ben.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:58 schreef Tchock het volgende:
zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon om anderen te stangen, want over het algemeen worden homo's niet geaccepteerd. Op FOK! kan je niet in elkaar geslagen worden oid.
Allemaal schuld van Rezania.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Niet echt op FOK!. Wel in deze SC momenteel.
En dat.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon om anderen te stangen, want over het algemeen worden homo's niet geaccepteerd. Op FOK! kan je niet in elkaar geslagen worden oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |