Mijn god die broeken..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lick my lollipop.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:49 schreef Rezania het volgende:
KOM HIERRRRRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lick my lollipop.![]()
Oja, dat was bij mijn oma thuis. Eens kijken of ik hem nog kan vindenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ken jouw vliegende kat foto nog
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:49 schreef Rezania het volgende:
Super sexy hoor. En het ijsje is zeker een fallussymbool? Ik zie dat hij geen shirt aan heeft. Vind je dat aantrekkelijk? En de olie, simuleert dat zweet of zo? Hormonenafgeving?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lick my lollipop.
EXA / EXA SC #328quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Oja, dat was bij mijn oma thuis. Eens kijken of ik hem nog kan vinden
Open een enquetetopic in ONZ of zo.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Super sexy hoor. En het ijsje is zeker een fallussymbool? Ik zie dat hij geen shirt aan heeft. Vind je dat aantrekkelijk? En de olie, simuleert dat zweet of zo? Hormonenafgeving?
Te persoonlijk. Ik snap het. Wel zo veel mogelijk seksuele plaatjes posten als je maar kan om te benadrukken wie en wat je bent maar er niet over willen praten. Pfff.quote:
goede herinneringenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ afbeelding ]
Googlen op "koekjestrommel1 vliegende kat" was sneller dan in mijn folders kijken.
Zo rollen homo's.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Te persoonlijk. Ik snap het. Wel zo veel mogelijk seksuele plaatjes posten als je maar kan om te benadrukken wie en wat je bent maar er niet over willen praten. Pfff.
Dit vraag je aan een hetero?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je moest kiezen:
Dat meisje of een willekeurige jongen?
Dude, het is gewoon fapwaardig, wat snap jij daar niet aan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Te persoonlijk. Ik snap het. Wel zo veel mogelijk seksuele plaatjes posten als je maar kan om te benadrukken wie en wat je bent maar er niet over willen praten. Pfff.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is fapwaardig voor hetero's. Nou, moeilijk hoor.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:53 schreef Rezania het volgende:
Die fotobewerking om dat gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is fapwaardig voor hetero's. Nou, moeilijk hoor.![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:53 schreef Rezania het volgende:
Super fapwaardig. Geen naakt te zien en ze sabbelt aan een ijsje. En haar hoofd is zo gephotoshopt dat ik vermoed dat ze een brandwondenslachtoffer is of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is fapwaardig voor hetero's. Nou, moeilijk hoor.
Nou ja, fapwaardig voor 13-jarige hetero's dan.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Super fapwaardig. Geen naakt te zien en ze sabbelt aan een ijsje. En haar hoofd is zo gephotoshopt dat ik vermoed dat ze een brandwondenslachtoffer is of zo.
My lord, waar haal je al die gifjes weg. De een is nog beter dan de anderequote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:55 schreef Rezania het volgende:
[..]Daarom ook een gifje, maar die kon ik niet vinden.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:58 schreef Tchock het volgende:
Het valt mij op dat veel homo's op FOK! dat echt súper graag willen uitstralen. Misschien is het de anonimiteit van internet, of misschien durven ze het in het dagelijks leven niet, of is er iets anders aan de hand. Maar het is echt bijzonder.
Niet echt op FOK!. Wel in deze SC momenteel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:58 schreef Tchock het volgende:
Het valt mij op dat veel homo's op FOK! dat echt súper graag willen uitstralen. Misschien is het de anonimiteit van internet, of misschien durven ze het in het dagelijks leven niet, of is er iets anders aan de hand. Maar het is echt bijzonder.
Gewoon om anderen te stangen, want over het algemeen worden homo's niet geaccepteerd. Op FOK! kan je niet in elkaar geslagen worden oid.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:58 schreef Tchock het volgende:
Ik ken geen homo's irl, dus dan moet het zo maar. Irl hebben de meeste mensen niet eens door dat ik homo ben.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:58 schreef Tchock het volgende:
zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon om anderen te stangen, want over het algemeen worden homo's niet geaccepteerd. Op FOK! kan je niet in elkaar geslagen worden oid.
Allemaal schuld van Rezania.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Niet echt op FOK!. Wel in deze SC momenteel.
En dat.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon om anderen te stangen, want over het algemeen worden homo's niet geaccepteerd. Op FOK! kan je niet in elkaar geslagen worden oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |