Ik zou gewoon gaan, half Stoner central is er, dus je hoeft echt niet alleen te zijnquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:01 schreef Sardu het volgende:
Ik was van plan vorig jaar naar roadburn te gaan net als dit jaar. Beide keren moeten afzeggen omdat m'n enige stonerbuddy niet mee kon vanwege zijn eigen band. Volgend jaar dan maar....
Om ook maar een suggestie te doen
Heerlijke band ja, op momenten lijken hun riffs op die van Colour Haze.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:03 schreef Sardu het volgende:
Ik moet trouwens vaker naar dat topic voor nieuwe muziek. Elder ken ik ook nog maar vaag maar klinkt goed.
Klopt, er komt een hele delegatie uit die hoekquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:06 schreef Sardu het volgende:
Haha, ik was van plan kaarten te halen afgelopen jaar maar greep ernaast. Las ergens dat er iemand uit dat topic ook uit de buurt van Twente kwam. Dit jaar maar eens actiever op fok! worden en eens wat vaker bands kijken.
Goatsnake is goed!
Ik doe gezellig met je mee. Morgen toch langs de shop.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:02 schreef Amarantha het volgende:
Nog een jointje roken en dan maar eens slapen
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik doe gezellig met je mee. Morgen toch langs de shop.
Ja tilburg is zeg maar best wel een hotspot voor stoner/psychedelic en ander rock/metal gespuisquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:14 schreef Sardu het volgende:
Het zuiden is sowieso beter te doen qua stoner heb ik het idee. Het dichtst bij hier is burgerweeshuis deventer maar die zijn ook wat afgezwakt heb ik het idee.
Ik heb heerlijke santa maria die het altijd goed doet
Als je voor Roadburn iets wil regelen moet je dat zeg maar nu zo onderhand wel geregeld hebben, heb gehoord dat het daar vaak helemaal volgeboekt wordt voor de volgende Roadburn als de huidige ten einde looptquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:17 schreef Sardu het volgende:
Gelukkig heeft tilburg een heel relaxt bed&breakfast dicht bij 013. Hoewel ik niet graag samen met een maat in dat ronde bed kruip dus maar een chick moet regelen voor dat soort dingen
Brabantquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga volgend weekend naar Brabant.. Hmm
Die zit waarschijnlijk al vol voor Roadburnquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:21 schreef Sardu het volgende:
Dat geloof ik graag. Vorig jaar in polen ook alvast geboekt voor woodstock omdat die hotels een jaar van tevoren al volgeboekt zitten. Ik zal aankomend weekend eens een balletje opgooien. Hoewel mijn planning nooit echt verder loopt dan een maand.
Tilburg heeft ook wel een goed hotel in het centrum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |