Nu ligt het aan mij...quote:
Nein wel tof dat MTV seizoen 4 en 2 uitzenden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geordie Shore topic alweer gevonden?
Ik kiek alles op internet. Maar ik weet dus niet zo goed waar te zoekenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nein wel tof dat MTV seizoen 4 en 2 uitzenden.
Tof avond vermaak.
Geordie Shore is moeilijk te vinden inderdaad. Veel spam als je google gebruikt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kiek alles op internet. Maar ik weet dus niet zo goed waar te zoeken
TV / Geordie shore #2 - Charlotte luvs parsnipquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geordie Shore is moeilijk te vinden inderdaad. Veel spam als je google gebruikt.
Ik doelde op afleveringen lieverd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TV / Geordie shore #2 - Charlotte luvs parsnip
De normale weg voor mij is de piratenbaai staat alleen nog seizoen 5 op.quote:
Ik heb het allemaal op volgorde gekeken haha. Weet niet of de oudere seizoenen het daar goed doen (heb ik via via via gekeken deden het ook niet altijd) maar de laatste 2 seizoenen deden het echt prima dus ga er vanuit van welquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De normale weg voor mij is de piratenbaai staat alleen nog seizoen 5 op.
En sporadisch een link naar een ouder seizoen. Laat 5 nou net die ene zijn die ik wel helemaal gezien heb.
Die Rebecca is echt vies lelijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal op volgorde gekeken haha. Weet niet of de oudere seizoenen het daar goed doen (heb ik via via via gekeken deden het ook niet altijd) maar de laatste 2 seizoenen deden het echt prima dus ga er vanuit van welKwam te laat achter deze site haha. Wel nice dat laatste 2 seizoenen in HD kwaliteit zijn
Ik heb al heel lang niks meer gekocht, moet misschien binnenkort weer eens gaan snuffelen, wil wellicht deze gaan kopen:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |