Ik sluit me aan bij jouquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:05 schreef Anne het volgende:
Tof topic! Ik ga 'm volgen, want ik wil tips lezen, ervaringen lezen en verslagen lezen.
Misschien krijg ik dan ook zin, motivatie en de moed om het er ook eens op te wagen.

Oeh, helemaal naar de Noordkaap, langs de Fjorden?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:28 schreef mstx het volgende:
Ik wil ooit nog een keer op de motort naar Noorwegen, hopelijk lukt dat volgend jaar al.![]()
Dit jaar alleen een weekendje naar de Eifel/Luxemburg, en overnachten in een hotel.

Dat ook. If anything vind ik het slapen in een hotel maar gruwelijk irritant, omdat je simpelweg niet naast je brommer kan pittenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:22 schreef BlackLining het volgende:
Ik zou de voorkeur aan kamperen geven. Ik ga met de motor op vakantie om buiten te zijn in de open lucht en vrije natuur, dan wil ik ook zo pitten. En inderdaad, een goeie camping is enorm gezellig
Daarnaast, als je kampeermeuk bij je hebt kun je alsnog in een hotelletje gaan pitten als het een keer kudtweer is. Andersom is lastiger.

Dat vind ik dan wel weer een nadeel ja, je motor 's nachts achter moeten laten. Daar zijn natuurlijk wel "motor hotels" voor, maar daar betaal je vaak ook flink voorquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat ook. If anything vind ik het slapen in een hotel maar gruwelijk irritant, omdat je simpelweg niet naast je brommer kan pittenhou er gewoon totaal niet van de Alp alleen te laten - op reis is de motor immers alles wat ik heb.

Aleen Zuid-Engeland of ook Wales?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:36 schreef koffielepel het volgende:
Nog anderhalve week
Dan gaan we op de boot naar Harwich. Weekje touren door zuid Engeland. Gewoon ik met een vriend, tent achterop, slaapzak mee
Ik op een thundercat overigens. Voor die tijd maak ik nog een 12 volt aansluiting om m'n luchtbed mee op te blazen en telefoon op te laden.
Ik rij met een volle tanktas, volle rol achterop en waarschijnlijk nog een rugzak.
Zin in

Hangt ook sterk van de plek af. In Wales sliep ik ook in een dergelijk hotel in het midden van Snowdonia, maar dat was niet zo duur.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:39 schreef Vinniiee het volgende:
Dat vind ik dan wel weer een nadeel ja, je motor 's nachts achter moeten laten. Daar zijn natuurlijk wel "motor hotels" voor, maar daar betaal je vaak ook flink voor

Heeft zo'n motorhotel zoveel voordeel dan? Zou hem over het algemeen niet graag achterlaten op een plek waarvan bekend is dat er heel veel motoren klaar staan om meegenomen te worden/quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een nadeel ja, je motor 's nachts achter moeten laten. Daar zijn natuurlijk wel "motor hotels" voor, maar daar betaal je vaak ook flink voor

Klopt, dat is ook zo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hangt ook sterk van de plek af. In Wales sliep ik ook in een dergelijk hotel in het midden van Snowdonia, maar dat was niet zo duur.

Als je een beetje fatsoenlijk hotel hebt is die plek goed afgesloten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heeft zo'n motorhotel zoveel voordeel dan? Zou hem over het algemeen niet graag achterlaten op een plek waarvan bekend is dat er heel veel motoren klaar staan om meegenomen te worden/

Evenzo, hangt van de plek af. In Zuid Engeland vorig jaar 20 pond (en dat was een echt goeie B&B ook nog), deze zomer ligt het gemiddeld rond 40 euro vooralsnog.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:48 schreef Vinniiee het volgende:
Klopt, dat is ook zo.
Mag ik vragen wat jullie daar zoal voor betalen (B&B) ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |