Fieg haten is natuurlijk net zo simpel als Fieg hypen. Deze cw niet zo geslaagd, andere weer wel. Ben sowieso into GL3, dus altijd blij met meer CWs.quote:
Neeee absoluut geen haat voor Fieg. Het is alleen dat vrijwel alle toffe CWs van hem zijn en dus amper te verkrijgen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 06:56 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Fieg haten is natuurlijk net zo simpel als Fieg hypen. Deze cw niet zo geslaagd, andere weer wel. Ben sowieso into GL3, dus altijd blij met meer CWs.
Ah, op die fiets. Laatste release was wel goed te doen trouwens, op LB alleen al zeker 30 paar gekocht. Hopen dat hij dat zo blijft doen, meer volumes is lagere resell en meer kans in de release.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:26 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Neeee absoluut geen haat voor Fieg. Het is alleen dat vrijwel alle toffe CWs van hem zijn en dus amper te verkrijgen.
Die Miami vind ik zelf erg geslaagd. Van Ronnie releases van een tijdje geleden vind ik die gl3 met denim het tofst.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:29 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Laatste release was wel goed te doen trouwens, op LB alleen al zeker 30 paar gekocht. Hopen dat hij dat zo blijft doen, meer volumes is lagere resell en meer kans in de release.
Staat wel iets in dat tekstje over Fieg en Kith.quote:
Vind Le Coq niet heel tof, maar de schoen ziet er gewoon goed uit. Ook al is het merk niet iedereen zijn ding.quote:
Ik heb dit effe gemistquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:03 schreef Atta-boy het volgende:
Le coq sportifen die schoen ook
![]()
Haters gonna hate jwz
Gisteren moest ik even langs voor mijn pasje. Vanavond en dit weekend ga ik daar werken. Heb zin in lotekquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:27 schreef Atta-boy het volgende:
Ja! Ik moet etennnnnn
Wist niet eens dat het al bezig was tbh![]()
Binnenkort maar een dagje vrij maken om te gaan
Ben je al geweest of ga je nog?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik heb dit effe gemist
Pics? Link?
Waar ga je werken? Dan kom ik daar etenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:39 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Gisteren moest ik even langs voor mijn pasje. Vanavond en dit weekend ga ik daar werken. Heb zin in lotek
Ik sta bij New Fashion (1432), verkopen :pquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:07 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Waar ga je werken? Dan kom ik daar eten![]()
Heb zin in bakso, sate, soto, martabak, lemper, tjendol en de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |