volgens mij is het hier op dit moment warmer dan bij jullie.... voor de sneeuw uit is het sowieso altijd een paar dagen"ongewoon warm"quote:
Ja, het is hier heel koud. Ik was vandaag in de buurt van Den Helder, daar waait het dan ook nog onwijs hard en is het nog erger. Ik zit zelfs te overwegen om toch nog maar een extra hardloopjack te kopen, ookal zou dat niet meer nodig moeten zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volgens mij is het hier op dit moment warmer dan bij jullie.... voor de sneeuw uit is het sowieso altijd een paar dagen"ongewoon warm"
oke, heb toch al gear junkie aangetikt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, het is hier heel koud. Ik was vandaag in de buurt van Den Helder, daar waait het dan ook nog onwijs hard en is het nog erger. Ik zit zelfs te overwegen om toch nog maar een extra hardloopjack te kopen, ookal zou dat niet meer nodig moeten zijn.
Wat RD zegt inderdaad, net boven de enkel en net onder de knie. Wat ikzelf het makkelijkst vind om aan te trekken is je duimen erin doen, dan de sok optrekken tot je duimen net boven de lage 'herzog' zitten. Dan trek je het stuk waar je duimen zitten tot over je hiel. Daarna de sokken verder omhoog trekken, vooral in het begin moet je best wat kracht zetten aangezien ze net nieuw zijn. Maar dat wordt na verloop van tijd wel iets makkelijkerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:54 schreef Nirak het volgende:
Gearjunky check
Beginner check![]()
Jero-nimo? Ik heb nu de tubes binnen, maar hoe trek je die fatsoenlijk aan? En hoe laag mogen ze zitten? Mij zijn "large" aangemeten met lengte, maar waar hoort zo'n tube te beginnen en eindigen?
Mijn mevrouw keek over mijn schouder mee tijdens het internetten naar horloges omdat ik noooooit de laptop pak.. Zodoende wist ze wat ik wilde. Begrijp nu waarom ze zo geinteresseerd wasquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
buiten hardloopboeken om zal Mrs.RD nooit iets kopen, onder het nom van "koop het zelf maar, dan weet je dat het goed is"
Do you think that's air you're breathing? hmm....quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:27 schreef streamnl het volgende:
Don't think you are, know you are!![]()
Blijft vet
[..]konijn
![]()
* streamnl schrijft konijn onder aan het lijstje voor boodschappen
En lekker!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Do you think that's air you're breathing? hmm....![]()
En nee, geen konijn eten!Konijntjes zijn lief!
Dank en dankquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wat RD zegt inderdaad, net boven de enkel en net onder de knie. Wat ikzelf het makkelijkst vind om aan te trekken is je duimen erin doen, dan de sok optrekken tot je duimen net boven de lage 'herzog' zitten. Dan trek je het stuk waar je duimen zitten tot over je hiel. Daarna de sokken verder omhoog trekken, vooral in het begin moet je best wat kracht zetten aangezien ze net nieuw zijn. Maar dat wordt na verloop van tijd wel iets makkelijker.
En erg gaaf horloge! Wat een onwijs leuk cadeau! Heel veel plezier ermee, ik weet zeker dat dat wel gaat lukken. Het is je zeker gegund!
temperaturen valt wel mee, wij zitten hier in Wyndham nog in het zeeklimaat dus eigenlijk een beetje het zelfde klimaat als in NL.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:18 schreef Nirak het volgende:
[..]
En einde herfst.. Wat voor temperaturen/omstandigheden ga je dan wel niet tegemoed... Poeh eh...
ik was ze altijd om de twee-drie keer, ligt er aan hoeveel modder er op zit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:22 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dank en dank
Handige tips, fijn om van zowel jou als rd te horen dat het makkelijker gaat na meer gebruik
Wat is handig met wassen? Niet te vaak of boeit dat niet voor de "houdbaarheid"?
Geen idee eigenlijk.. heb ik nooit naar gekeken. Ik was ze niet na elke training, maar ik let er verder niet echt op.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:22 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dank en dank
Handige tips, fijn om van zowel jou als rd te horen dat het makkelijker gaat na meer gebruik
Wat is handig met wassen? Niet te vaak of boeit dat niet voor de "houdbaarheid"?
Whaha, grapjasquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik was ze altijd om de twee-drie keer, ligt er aan hoeveel modder er op zit.
Maar volgens mij zijn ze behoorlijk sterk...en anders kijk je je mevrouw toch lief aan voor een nieuw paar?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:32 schreef hatsaflats het volgende:
Nou, ik ga maar hetzelfde doen als m'n katten:![]()
Hopelijk voelen m'n kuiten morgen ook iets beter/loop ik het er vrij snel uit, want die hebben wel eens beter gevoeld.
* rechtsedirecte mompelt iets over no pain no gainquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:32 schreef hatsaflats het volgende:
Nou, ik ga maar hetzelfde doen als m'n katten:![]()
Hopelijk voelen m'n kuiten morgen ook iets beter/loop ik het er vrij snel uit, want die hebben wel eens beter gevoeld.
ja dat denk ik wel, dat zijn behoorlijke hard-core trail schoenen...kan natuurlijk prima maar ze zijn wel ontworpen voor behoorlijke off road condities met een hoop losse ondergrond, modder etc.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Is dat dan niet een beetje overdreven als ik die wel neem voor in het bos? Ik bedoel, zijn die niet te professioneel voor mij dan?
Is ook zo hoor, ik had het zelf ook nooit bedacht, maar die vrouw van de winkel kwam er mee en zei dat het wel handig is als het glibberig is. En dat is best vaak. Ik loop in de Groote Peel, dat is een wetland. Nou ja, nog eens over nadenken en me goed orienteren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik loop ook regelmatig in het bos over onverharde paden, maar die zijn prima met 'normale' schoenen te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |