abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 mei 2013 @ 21:00:16 #276
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126963501
buiten hardloopboeken om zal Mrs.RD nooit iets kopen, onder het nom van "koop het zelf maar, dan weet je dat het goed is"
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  vrijdag 24 mei 2013 @ 21:00:57 #277
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126963538
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:59 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Hetzelfde als hier dus :Y
volgens mij is het hier op dit moment warmer dan bij jullie.... voor de sneeuw uit is het sowieso altijd een paar dagen"ongewoon warm"
pi_126963828
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

volgens mij is het hier op dit moment warmer dan bij jullie.... voor de sneeuw uit is het sowieso altijd een paar dagen"ongewoon warm"
Ja, het is hier heel koud. Ik was vandaag in de buurt van Den Helder, daar waait het dan ook nog onwijs hard en is het nog erger. Ik zit zelfs te overwegen om toch nog maar een extra hardloopjack te kopen, ookal zou dat niet meer nodig moeten zijn.
pi_126963914
Mag toch hopen dat hier het eind van de herfst in zicht is... aan de andere kant, als het niet te hard plenst, vind ik het best aangenaam loopweer.

@ Nirak, cool is ie ^O^
  vrijdag 24 mei 2013 @ 21:08:01 #280
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126964025
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:04 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ja, het is hier heel koud. Ik was vandaag in de buurt van Den Helder, daar waait het dan ook nog onwijs hard en is het nog erger. Ik zit zelfs te overwegen om toch nog maar een extra hardloopjack te kopen, ookal zou dat niet meer nodig moeten zijn.
oke, heb toch al gear junkie aangetikt.
zag gister een GoreTex hardloopjack met capachon in de uitverkoop waarvan ik nu eigenlijk spijt heb dat ik hem heb laten hangen
pi_126964184
Ik vind het gek genoeg prima hardloopweer, perfect zelfs.
In september kon ik net aan 2 kilometer rennen toen ik mijn voet brak. 6 weken rust en overnieuw begonnen dus eigenlijk de gehele barre winter getraind om 5 km soepel te kunnen lopen.
Nu is het heerlijk buiten, geen sneeuw of ijs, geen hagelbui, langer licht, frisse lucht en geuren. Lekker kort/kort lopen. Ik heb geen zon nodig, krijg je alleen maar dorst van :D
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_126964233
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:54 schreef Nirak het volgende:
Gearjunky check
Beginner check

:D

Jero-nimo? Ik heb nu de tubes binnen, maar hoe trek je die fatsoenlijk aan? En hoe laag mogen ze zitten? Mij zijn "large" aangemeten met lengte, maar waar hoort zo'n tube te beginnen en eindigen?
Wat RD zegt inderdaad, net boven de enkel en net onder de knie. Wat ikzelf het makkelijkst vind om aan te trekken is je duimen erin doen, dan de sok optrekken tot je duimen net boven de lage 'herzog' zitten. Dan trek je het stuk waar je duimen zitten tot over je hiel. Daarna de sokken verder omhoog trekken, vooral in het begin moet je best wat kracht zetten aangezien ze net nieuw zijn. Maar dat wordt na verloop van tijd wel iets makkelijker :).

En erg gaaf horloge! Wat een onwijs leuk cadeau! Heel veel plezier ermee, ik weet zeker dat dat wel gaat lukken :). Het is je zeker gegund!
pi_126964671
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
buiten hardloopboeken om zal Mrs.RD nooit iets kopen, onder het nom van "koop het zelf maar, dan weet je dat het goed is"
Mijn mevrouw keek over mijn schouder mee tijdens het internetten naar horloges omdat ik noooooit de laptop pak.. Zodoende wist ze wat ik wilde. Begrijp nu waarom ze zo geinteresseerd was :)

En thnx voor de tip, even wennen dus.. Als het eenmaal aan zit ben ik aangekomen op m'n maximale hartslag man ;)

En einde herfst.. Wat voor temperaturen/omstandigheden ga je dan wel niet tegemoed... Poeh eh...
pi_126964788
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:27 schreef streamnl het volgende:
Don't think you are, know you are! :7
Blijft vet :Y

[..]

:9~ konijn :9~
* streamnl schrijft konijn onder aan het lijstje voor boodschappen ;)
Do you think that's air you're breathing? hmm.... 8-)

En nee, geen konijn eten! ~O> Konijntjes zijn lief! O+
pi_126964832
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:20 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Do you think that's air you're breathing? hmm.... 8-)

En nee, geen konijn eten! ~O> Konijntjes zijn lief! O+
En lekker! :9~ Comboknallerrrr })
pi_126964835
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:11 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Wat RD zegt inderdaad, net boven de enkel en net onder de knie. Wat ikzelf het makkelijkst vind om aan te trekken is je duimen erin doen, dan de sok optrekken tot je duimen net boven de lage 'herzog' zitten. Dan trek je het stuk waar je duimen zitten tot over je hiel. Daarna de sokken verder omhoog trekken, vooral in het begin moet je best wat kracht zetten aangezien ze net nieuw zijn. Maar dat wordt na verloop van tijd wel iets makkelijker :).

En erg gaaf horloge! Wat een onwijs leuk cadeau! Heel veel plezier ermee, ik weet zeker dat dat wel gaat lukken :). Het is je zeker gegund!
Dank en dank :)
Handige tips, fijn om van zowel jou als rd te horen dat het makkelijker gaat na meer gebruik :)
Wat is handig met wassen? Niet te vaak of boeit dat niet voor de "houdbaarheid"?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 21:23:31 #287
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126964905
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:18 schreef Nirak het volgende:

[..]

En einde herfst.. Wat voor temperaturen/omstandigheden ga je dan wel niet tegemoed... Poeh eh...
temperaturen valt wel mee, wij zitten hier in Wyndham nog in het zeeklimaat dus eigenlijk een beetje het zelfde klimaat als in NL.
Alleen meer kans op sneeuw, vooral als je naar de iets hoger gelegen gebieden ga zoals Central Otago en The Southern Lakes
  vrijdag 24 mei 2013 @ 21:25:25 #288
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126965006
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:22 schreef Nirak het volgende:

[..]

Handige tips, fijn om van zowel jou als rd te horen dat het makkelijker gaat na meer gebruik :)
Wat is handig met wassen? Niet te vaak of boeit dat niet voor de "houdbaarheid"?
ik was ze altijd om de twee-drie keer, ligt er aan hoeveel modder er op zit.
Maar volgens mij zijn ze behoorlijk sterk...en anders kijk je je mevrouw toch lief aan voor een nieuw paar? ;)
pi_126965094
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:22 schreef Nirak het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk.. heb ik nooit naar gekeken. Ik was ze niet na elke training, maar ik let er verder niet echt op.
pi_126965227
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik was ze altijd om de twee-drie keer, ligt er aan hoeveel modder er op zit.
Maar volgens mij zijn ze behoorlijk sterk...en anders kijk je je mevrouw toch lief aan voor een nieuw paar? ;)
Whaha, grapjas :P
pi_126965395
Nou, ik ga maar hetzelfde doen als m'n katten: :Z

Hopelijk voelen m'n kuiten morgen ook iets beter/loop ik het er vrij snel uit, want die hebben wel eens beter gevoeld.
pi_126965719
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:32 schreef hatsaflats het volgende:

Hopelijk voelen m'n kuiten morgen ook iets beter/loop ik het er vrij snel uit, want die hebben wel eens beter gevoeld.
Slaap lekker
  vrijdag 24 mei 2013 @ 21:43:35 #293
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126966018
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:32 schreef hatsaflats het volgende:

* rechtsedirecte mompelt iets over no pain no gain
pi_126966102
Jaaa! Ook geslaagd voor nieuwe schoenen. Bij Run2day in Eindhoven geweest. Wat helpen ze je daar goed zeg. Uit de loopanalyse bleek dat ik stabiel en recht loop (had ik echt nooit gedacht). Ik wilde eigenlijk Brooks Adrenaline (omdat ik ze mooi vind), maar die zijn voor als je overproneert, dus toch maar weer Asics Nimbus Gel genomen. Die had ik al en aangezien ik nooit ergens pijntjes heb is het wel een goed idee om die weer te nemen. Merkte wel een goed verschil in de vering, dat de oude schoenen toch echt aan vervanging toe waren.

Toen ik vertelde dat ik altijd onverhard loop kwam ze op het idee om Salomon Speedcross 3 te proberen. Zo dat zat ook lekker. Maar omdat ik deze week 3 weken naar Italie vertrek en niet weet of ik daar ook onverhard loop, toch de Asics genomen. Ze gaat in de tussentijd kijken of die Salomon ook in mijn maat er is in dameskleur (Turquoise, had nu rode voor heren aan) en dan ga ik die er bij nemen. Kan ik afwisselen dat ik die gebruik als het buiten nat en glibberig is. Nu kom ik regelmatig thuis met natte voeten (de Salomons schijnen waterdicht te zijn) en moet soms een stuk wandelen als het drassig is, zodat ik niet op mijn plaat ga.

Ik weer een blije vrouw vandaag!
  vrijdag 24 mei 2013 @ 21:50:41 #295
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126966423
ik denk dat je geen verkeerde keus gemaakt he BM, de Salamon Speedcross 3 zijn echte (technische) trail schoenen en daar zal je niet zo makkelijk mee weg komen op asfalt
pi_126966557
Is dat dan niet een beetje overdreven als ik die wel neem voor in het bos? Ik bedoel, zijn die niet te professioneel voor mij dan?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 22:05:34 #297
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126967341
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Is dat dan niet een beetje overdreven als ik die wel neem voor in het bos? Ik bedoel, zijn die niet te professioneel voor mij dan?
ja dat denk ik wel, dat zijn behoorlijke hard-core trail schoenen...kan natuurlijk prima maar ze zijn wel ontworpen voor behoorlijke off road condities met een hoop losse ondergrond, modder etc.
Niet echt gemaakt voor "aangestampte" bospaden
  vrijdag 24 mei 2013 @ 22:07:16 #298
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126967438
maar ik zou wel zeggen, zoek verder bij Salomon, die maken hele goede trail schoenen.
Kijk eens of je evt.de Salomon Sense Mantra kan vinden, een goede schoen voor zowel trail als asfalt
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 mei 2013 @ 22:07:20 #299
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126967444
Ik loop ook regelmatig in het bos over onverharde paden, maar die zijn prima met 'normale' schoenen te doen.
pi_126967554
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik loop ook regelmatig in het bos over onverharde paden, maar die zijn prima met 'normale' schoenen te doen.
Is ook zo hoor, ik had het zelf ook nooit bedacht, maar die vrouw van de winkel kwam er mee en zei dat het wel handig is als het glibberig is. En dat is best vaak. Ik loop in de Groote Peel, dat is een wetland. Nou ja, nog eens over nadenken en me goed orienteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')