SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn:
Vrijdag 24 mei: Tamashii, Vinniiee, BobbyB
Zaterdag 25 mei: Tamashii, Faxie, BobbyB, Remlof
Vrijdag 31 mei: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Dqop (ovb)
Zaterdag 1 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,Dqop (ovb)
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb)
en ja ik weet dat ze Dqod heet maar ik noem haar Dqop
Ik ben aanwezig. Wie komt mij vergezellen![]()
Nope... en bij ons is ie al gestoptquote:
Ah, die moet ik zien dusquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lekkere actiefilm
Er wordt met groot geschut aangevallen en daar hou ik wel van
Ja met de kettingzaagquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nope... en bij ons is ie al gestopt
Origineel >>> dat is toch die met die kettingzaag toch? teruggeworpen richting de middeleeuwen enzo?
Leen die van Faxiequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
Dat laatste heb ik, nu nog een snelle auto.
Oh jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is Dawn of the Dead waar engel aan refereert.
Pas nog gezien, bazenfilm.![]()
![]()
Indien te doen voor mij... dan ben ik in voor de marathonquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:55 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in een goede horror marathon.
Hehe, die is echt hilarischquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan vind je Dale and Tucker vs Evil waarschijnlijk ook leuk.
Yepquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
The Hangover Part III komt binnenkort toch ook uit?
Hmm, nee, ik ben slecht met titels onthoudenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet je nog meer van dat soort type films?
Oeh, nicequote:
Nee.... dat is die volgens mij niet....quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is Dawn of the Dead waar engel aan refereert.
Pas nog gezien, bazenfilm.![]()
![]()
Royco anders?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, nee, ik ben slecht met titels onthouden
Dat is die wel, die heb ik namelijk laatst nog gezien en Dawn of the Dead is het vervolg op Evil dead 2.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... dat is die volgens mij niet....
Ik kom niet eens verder dan 10 minutenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Royco anders?
Ik zoek sowieso nog leuke films. Voor mijn gevoel ben ik er een beetje doorheen. Elke film die ik opzet wordt maar half afgekeken.
Ow hij draait wel helemaal door hoor, er wordt gewoon niet meer opgelet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kom niet eens verder dan 10 minuten
Nee eigenlijk niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Royco anders?
Ik zoek sowieso nog leuke films. Voor mijn gevoel ben ik er een beetje doorheen. Elke film die ik opzet wordt maar half afgekeken.
Nou, wat een rampquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow hij draait wel helemaal door hoor, er wordt gewoon niet meer opgelet.
Ik zal eens kijken, thanksquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Dark skies is wel aardig.
Het is echt alweer een tijd geleden dat ik een film zag en dacht; wow vet gemaakt.quote:
Ik heb deel 2 en 3 tot nu toe altijd maar deels gezien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:09 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb gister de bluray collectie van Back to the future gekeken, blijven tof.
Daarom ga ik maar naar de bios voor films.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, thanks.
[..]
Het is echt alweer een tijd geleden dat ik een film zag en dacht; wow vet gemaakt.
Ik herken het plaatje en de beschrijving niet..... volgens mij bedoel ik Army of darknessquote:
En dan nog... als een film niet goed is dan liggen de meeste te slapenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom ga ik maar naar de bios voor films.
Dan heb ik thuis sowieso snel als ik een film op zetquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En dan nog... als een film niet goed is dan liggen de meeste te slapen
Ik vergeet nooit meer die keer dat ik per ongeluk in de verkeerde zaal zatquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb ik thuis sowieso snel als ik een film op zetIn de bios ben ik nog nooit helemaal in slaap gevallen volgens mij, wel dat ik moeite had met m'n ogen open te houden
Hahaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit meer die keer dat ik per ongeluk in de verkeerde zaal zatWat een lang voorstukje vind je ook niet
![]()
Hahahaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit meer die keer dat ik per ongeluk in de verkeerde zaal zatWat een lang voorstukje vind je ook niet
![]()
Ja, dat kan ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom ga ik maar naar de bios voor films.
Oja, die was het!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik herken het plaatje en de beschrijving niet..... volgens mij bedoel ik Army of darkness
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Evil_Dead_%28franchise%29
Army of Darkness (1992) - IMDb
Ik een keer helemaal alleenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een keer helemaal alleen met mijn ex in de zaal gezeten.
Bij welke film?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik een keer helemaal alleenPrive bios extra groot
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:30 schreef Faxie het volgende:
Muha, leen jij m'n auto, dan leen ik je vriendin, eerlijke ruil
Die moet ik nog steeds een keer kijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Deze >>>
Män som hatar kvinnor (2009) - IMDb
Sgoed, niet schrikken als je zonder piemel wakker wordt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:30 schreef Faxie het volgende:
Muha, leen jij m'n auto, dan leen ik je vriendin, eerlijke ruil
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sgoed, niet schrikken als je zonder piemel wakker wordt.
Heb jij geen piemel meer?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sgoed, niet schrikken als je zonder piemel wakker wordt.
Tja, jij een ritje ik een ritje hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Ze houdt niet van piemelloze mannen.
Ik bood je mijn auto aan, ondankbare hond.quote:
Dat scheurt toch niet lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bood je mijn auto aan, ondankbare hond.
Deze is van de 3 wel de beste.... de andere 2 zijn echte drama filmsquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds een keer kijken
LompeHorkquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag nog altijd voor een hork gaan hoor.
Nee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je wilt liever gammelbakken en lelijke mannen?
quote:
Jij snapt het.quote:
Dat is die waar Doc Oc spidey is toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roy, lees je trouwens Superior Spider-Man?
Die, ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is die waar Doc Oc spidey is toch?
Nee nog niet.
?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Just say the word en ik blijf hier voortaan wel weg hoor
Bird is the wordquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Just say the word en ik blijf hier voortaan wel weg hoor
Jij ziet mij liever gaan dan blijven?quote:
quote:
Nee ik hoopte dat iemand nu dat filmpje van family guy zou posten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ziet mij liever gaan dan blijven?
Donequote:Op donderdag 23 mei 2013 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik hoopte dat iemand nu dat filmpje van family guy zou posten.
Nog niet besloten naar mijn weten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:45 schreef remlof het volgende:
En wanneer de fameuze SEXmeet in het wonderschone Arnhem nou?
Ze stuurde een app om me te feliciteren met Y.quote:
Ze biedt ook alleen maar haar excuses aan omdat jij dat zegtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze stuurde een app om me te feliciteren met Y.
Dus ik stuur terug: ik heb geen behoefte aan jouw felicitaties zonder excuses
Krijg ik terug: het spijt mij maar ik ben wie ik ben.
Stik er dan lekker in!! Ga dood ofzo en laat mij lekker gelukkig zijn als wees. Misselijkmakende typhushoer dat het is
Zodra je "maar" in een zin gebruikt gaat alles wat daarvoor staat verloren!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze biedt ook alleen maar haar excuses aan omdat jij dat zegt. Zo nep
Ja precies. Zoiets belachelijks heb ik nog nooit gehoorrd volgens mijquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra je "maar" in een zin gebruikt gaat alles wat daarvoor staat verloren!
En wat voor kutsmoes is dat? Ik ben wie ik ben? NOU VERANDER DAT DAN MAAR SNEL WANT DIT WERKT NIET HE TRUT!
Oh ik wel. Dat noemen ze wilma-logicaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja precies. Zoiets belachelijks heb ik nog nooit gehoorrd volgens mij
Ga slapen jij, eten doe je morgenochtend maar!!quote:
Geluktquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga slapen jij, eten doe je morgenochtend maar!!
* Huppelmuts gaat nog een milkyway pakken
Zon....quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:37 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is dat rare felle ding hoog in de lucht?
Wat is dat voor iets ?quote:
quote:De Almeerse grensrechter Richard Nieuwenhuizen is mogelijk niet door schoppen en trappen overleden. Het kan ook dat er spontaan een sneetje in zijn halsslagader was ontstaan.
Dafuq?quote:Voor het rapport heeft de patholoog [...] een deel van de ader van Nieuwenhuizen onderzocht. [...] De patholoog zag een afwijking, die in uitzonderlijke gevallen, zoals bij het te ver rekken van de ader, (bijvoorbeeld als iemand keihard voor z'n plaat getrapt wordt door meerdere mensen) kan leiden tot plotseling overlijden.
Mensen worden steeds achtelijker lijkt het welquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:09 schreef Cryothic het volgende:
'Grensrechter mogelijk niet overleden door schoppen'
[..]
[..]
Dafuq?
Dus hij is niet overleden door het schoppen, maar aan een scheur in z'n halsslagader die ontstaan is door het schoppen... dan ben je toch gewoon overleden door het schoppen?
Steek ik iemand een enorm mes in z'n hart en die persoon overlijd.
Dan roep ik gewoon "Nee, ik heb hem niet vermoord. Hij is overleden omdat z'n hart er mee ophield. Niet door dat mes."
Zal ff mooi worden zeg.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:30 schreef Myraela het volgende:
Van een enorm angstige kat, is onze kat nu een enorm grote knuffelbeer geworden. Alleen bij ons dan, bij vreemde verstopt die zich nog wel.
Hij moet gewoon altijd op schoot en als we op bed liggen op onze buik liggen. Verplicht aaien anders gaat die aan je arm knabbelen.
Super lief, maar met zo;n groot beest is het soms best onhandig.
Dan neem je een busquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:42 schreef Vansschoen het volgende:
Morgen! Net "wakker" van een gezellige avond/nacht uitgaan.
Zie er nu al tegenop om dalijk 1,5 uur terug in de trein te moeten..
Moggequote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:42 schreef Vansschoen het volgende:
Morgen! Net "wakker" van een gezellige avond/nacht uitgaan.
Zie er nu al tegenop om dalijk 1,5 uur terug in de trein te moeten..
Soms he? Horkquote:
Ja heerlijk toch, niet op de weg hoeven letten, zitten, lezen. beetje mensen afluisteren/kijken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mogge
Muziek aan, wat te lezen, dan is de tijd zo voorbij joh
quote:
Zolang je niet hoeft over te stappen en gewoon kunt zitten is het in de trein best goed toeven.quote:Ja heerlijk toch, niet op de weg hoeven letten, zitten, lezen. beetje mensen afluisteren/kijken.
Tis dat ik zoveel mee moet nemen anders had ik ook liever met het OV gegaan. En ach een stukkie rijden is ook wel weer eens fijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Zolang je niet hoeft over te stappen en gewoon kunt zitten is het in de trein best goed toeven.
Zeker in zo'n intercity met stopcontacten
Waar ga je gaan dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis dat ik zoveel mee moet nemen anders had ik ook liever met het OV gegaan. En ach een stukkie rijden is ook wel weer eens fijn.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis dat ik zoveel mee moet nemen anders had ik ook liever met het OV gegaan. En ach een stukkie rijden is ook wel weer eens fijn.
Wie en waar? Gezelligquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai
En ik ga weer gelijk , want moet werken![]()
Radio49 Schiedamquote:
Wanneer?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]okeeeee doeiii
[..]
Radio49 Schiedam
Komt er ook nog een gezamelijke live-uitzending?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]okeeeee doeiii
[..]
Radio49 Schiedam
Nee johquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Komt er ook nog een gezamelijke live-uitzending?
Ja preciesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms he? Hork
[..]
Ja heerlijk toch, niet op de weg hoeven letten, zitten, lezen. beetje mensen afluisteren/kijken.
Die zitten alleen in de eerste klas.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Zolang je niet hoeft over te stappen en gewoon kunt zitten is het in de trein best goed toeven.
Zeker in zo'n intercity met stopcontacten
De leukste zit er niet eens tussenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:41 schreef Iwanius het volgende:
Goed, dit topic gaat dus over snelle auto's en mooie vrouwen. Nou vooruit dan maar:
[ afbeelding ]
(fast & furious films)
Ik ben ze in die dubbeldekkers ook al eens in de 2de klas tegen gekomen volgens mij.quote:
Er zijn nu volgens mij ook nieuwe dubbeldekkers waar ze wel in zitten. En in de trein van Amsterdam naar Oberhausen geloof ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ben ze in die dubbeldekkers ook al eens in de 2de klas tegen gekomen volgens mij.
edit:
al kom ik op internet enkel info tegen idd over de eerste klas.![]()
Deze?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zijn nu volgens mij ook nieuwe dubbeldekkers waar ze wel in zitten. En in de trein van Amsterdam naar Oberhausen geloof ik.
Die ja. Ik weet het ook niet meer, is al even geleden namelijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Volgens de NS zelf zitten de stopcontacten alleen in de eerste klas. Maar ik heb nog niet in deze (NID, omgebouwde oude (eerste lichting) dubbeldekkers) gezeten.
Maar das toch ook niet normaal?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:25 schreef Vinniiee het volgende:
Zo'n vrouw op de radio wil de prostitutie verbieden omdat seks kopen niet normaal zou zijn
Het is maar net wat je normaal vindt.quote:
Het is helaas nog vaak genoeg gedwongen, prostitutie. Maar een verbod zal ook niet helpen ben ik bang.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:25 schreef Vinniiee het volgende:
Zo'n vrouw op de radio wil de prostitutie verbieden omdat seks kopen niet normaal zou zijn
Precies. Mensen zoeken toch wel een manier om seks te krijgen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is helaas nog vaak genoeg gedwongen, prostitutie. Maar een verbod zal ook niet helpen ben ik bang.
Was ze Amerikaans, of niet?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:25 schreef Vinniiee het volgende:
Hoi Feertje.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is helaas nog vaak genoeg gedwongen, prostitutie. Maar een verbod zal ook niet helpen ben ik bang.
Zo klonk ze nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ze Amerikaans, of niet?
[..]
Hoi Feertje.
Hoe is het?
Hey K'neel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ze Amerikaans, of niet?
[..]
Hoi Feertje.
Hoe is het?
Maar heel veel mannen wel, en dat is al zo sinds het begin der tijden.quote:
lolquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huur, verzekering, boodschappen etc.?
Dat laatste vind ik dan weer niet zo tof van je ...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar heel veel mannen wel, en dat is al zo sinds het begin der tijden.
En indirect betalen de meeste mannen er voor, alleen niet direct met geld.
Andersom gaat dat best vaak zo volgens mij.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
lol
dat zou wat zijn... "ow, je hebt geen zin vanavond? betaal volgende maand maar lekker zelf de huur"![]()
denk niet dat het er dan leuker op wordt
Het is toch gewoon zo?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik dan weer niet zo tof van je ...
Denk het ook nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
lol
dat zou wat zijn... "ow, je hebt geen zin vanavond? betaal volgende maand maar lekker zelf de huur"![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Andersom gaat dat best vaak zo volgens mij.
"Ik krijg mijn zin niet? Ok, dan heb ik de rest van de week hoofdpijn."
Nee, oké, dan is het goed.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo?
Genoeg vrouwen die hun lichaam inzetten om te krijgen wat ze willen.
Maar ik wil niet beweren dat ze allemaal zo zijn hoor, ik geloof nog steeds in echte liefde
Koudquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey K'neel.
Het gaat wel, veel aan m'n hoofd. Volgende week vrijdag intake bij de psych.
Met jou?
Zoek een vriendin.quote:
quote:
Zieke K'neel?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ze wil me niet
Heb al een shirt en een vest aan en dekens over me heen. Toch koud
Nee, niet ziekjes.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Zieke K'neel?
Eet je wel genoeg vitaminen?
Hoe kun je het dan zo koud hebben en niet op kunnen warmen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet ziekjes.
Euhm, ik heb pas nog een zak appels op. En eet nu regelmatig groente nu ik iedere avond bij mijn ouders eet.
Dan is het: Oke doei.. spullen pakken en vertrekken ....quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
lol
Mag ik alleen maar bij je zijn omdat ik de huur betaal?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan is het: Oke doei.. spullen pakken en vertrekken ....
Je weet toch dat ik je gebruik voor je geld?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mag ik alleen maar bij je zijn omdat ik de huur betaal?
jepquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik je gebruik voor je geld?
Geen idee. Maar ik hou niet van kou. Ik ben te Asianquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe kun je het dan zo koud hebben en niet op kunnen warmen?
En je bent je huis al uit?
Ga je mee emigreren naar een warm land?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik hou niet van kou. Ik ben te Asian
Nee, nog niet. Maar ik werk daar nu vaak aan mijn studie. Wel handig, zo. Dan ben ik minder snel afgeleid en koken voor 1 persoon is stom.
Mwah, ik weet het niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je mee emigreren naar een warm land?
De hele dag bier drinken op het strand en hosselen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Als je naar een land gaat waar veel bergen zijn ga ik meequote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je mee emigreren naar een warm land?
De hele dag bier drinken op het strand en hosselen.
Ik zat te denken aan Costa Ricaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je naar een land gaat waar veel bergen zijn ga ik mee
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het niet.
What's brown and sticky?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUW: Foto's!
Klinkt helemaal prima!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet slecht.
En dan El Presidente Royco
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet slecht.
En dan El Presidente Royco
El Puta del Presidente Roycoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij deze mag jij het land niet meer in.
Leuk tochquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hater![]()
[..]
Ik ben zo scherp vandaag joh
Tijd om die plastic ton in de schuur ff terug te pakken na gisteren. Toen was hij scherpquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hater![]()
[..]
Ik ben zo scherp vandaag joh
Nah kan ook erg vervelend zijn hoorquote:
Tijd dat je weekend hebt man.. je humor is nergens te bekennendquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tijd om die plastic ton in de schuur ff terug te pakken na gisteren. Toen was hij scherp![]()
idd, ik moet weer opladenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah kan ook erg vervelend zijn hoor
[..]
Tijd dat je weekend hebt man.. je humor is nergens te bekennend
Alsof jou dat iets boeitquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah kan ook erg vervelend zijn hoor
[..]
Tijd dat je weekend hebt man.. je humor is nergens te bekennend
ja, was bijna vergeten dat ik vroeger wasquote:
Niet echt eigenlijkquote:
Meteen als we de kinderen hebben weg gebracht?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, was bijna vergeten dat ik vroeger was
misschien moet ik daar gewoon een gewoonte van maken.
Van half 9 tot half 5
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk![]()
[..]
Meteen als we de kinderen hebben weg gebracht?
Goed punt wel....
Dat zou wel handig zijn jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
sowieso die week van de avondvierdaagse weer
Nou danquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk![]()
[..]
Meteen als we de kinderen hebben weg gebracht?
Goed punt wel....
Jij reed vast niet net op de A50?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:04 schreef muhahaha het volgende:
Eindelijk een ibood waarvan ik denk, ja dat lijkt me wel wat. Is het product uitverkocht.
Nog eentje gehosseld?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Chille dag in de stad doorgebracht in mijn favoriete winkels. Lopen ouwehoeren met de eigenaars
Is dat nieuw?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Chille dag in de stad doorgebracht in mijn favoriete winkels. Lopen ouwehoeren met de eigenaars
Ik heb ook voor 90 ekkies ofzo uitgegeven.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat nieuw?
Lullen, lullen, niet kopen?
Geen ideequote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou ik ouwe dikke mannen van 50 hosselen?
Ow, dan ben je wel goed bezig.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook voor 90 ekkies ofzo uitgegeven.
Jup.quote:
Ik ben jaloers, ik mag niet echt meer geld uitgeven aan iets anders dan etenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook voor 90 ekkies ofzo uitgegeven.
Jongen, waren oude mannen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, dan ben je wel goed bezig.
Was ze lekker?
Ahhhquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, ik mag niet echt meer geld uitgeven aan iets anders dan eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nerdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, waren oude mannen.
Vanmorgen bij de dokter wel een schattig meisje gezien die stage liep bij mijn huisarts.
[..]
AhhhMaar jij gaat op veldwerk. Ook leuk.
Al je porno op je telefoon mee?
Ik heb volume 1 en 4 van The Boy gekocht (toffe comicserie), 15 issues van Deadly Hands of Kong-Fu, kreeg er een oude comic van Mirakel Man bij omdat we zo hebben staan ouwehoeren. Over schrijvers, tekenaars, vertalingen enzo. Was erg leuk.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:17 schreef Vansschoen het volgende:
Voel me alsof ik de hele nacht niet geslapen heb en nu nodig eens moet gaan slapen..
En nu moeten wij vragen waarom je de hele nacht niet geslapen hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En nu moeten wij vragen waarom je de hele nacht niet geslapen hebt?
Voel me alsof ik de hele nacht niet geslapen heb en nu nodig eens moet gaan slapen..
In mijn bed is nog wel een plekkie vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja slecht, voorspelbaar blablabla![]()
Dankje fax! Maar jou bed staat wel een beetje ver wegquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
In mijn bed is nog wel een plekkie vrij
Jaja slecht, voorspelbaar blablabla![]()
jouwquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:22 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dankje fax! Maar jou bed staat wel een beetje ver weg
Ja vervelend is datquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:22 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dankje fax! Maar jou bed staat wel een beetje ver weg
Toch heb ik liever niet dat ze bijtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, met goed aas kom je al een eind.
Nee, wij hadden het inmiddels al over keiharde porno, wel opletten hequote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:24 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dan vang je ook nooit iets,
We hebben het nog steeds over vissen toch
Fijne avond! Ga je nog iets doen vanavond?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:24 schreef Faxie het volgende:
Ik ga weer, douchen en vertrekken
Fijne avond
Ah ja, moet wel bij de les blijven idd!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, wij hadden het inmiddels al over keiharde porno, wel opletten he
Ja, anders krijg je strafquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:25 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ah ja, moet wel bij de les blijven idd!
Hij wilde gisteren een ritje op mijn vriendin maken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dat is best gemeen van je, maar helaas wel waar.
Zie het als een compliment voor je vriendinquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij wilde gisteren een ritje op mijn vriendin maken.
Zijn verdiende loon dat ik nu gemeen ben.
Hij heeft haar nog nooit gezien en van faxie is het amper een compliment. Die wil zijn pener in alles met een hartslag steken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie het als een compliment voor je vriendin
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Keiharde porno waarheidquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dat is best gemeen van je, maar helaas wel waar.
Verjaardagquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:25 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Fijne avond! Ga je nog iets doen vanavond?
Jij wilde een ritje in m'n autoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zijn verdiende loon dat ik nu gemeen ben.
Truequote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft haar nog nooit gezien en van faxie is het amper een compliment. Die wil zijn pener in alles met een hartslag steken.
Matige dealquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik mocht in ruil een ritje in zijn auto maken.
Ik ben nog best kritisch hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft haar nog nooit gezien en van faxie is het amper een compliment. Die wil zijn pener in alles met een hartslag steken.
Nee, 't is kleinschaligquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Proberen iemand in je bed te hosselen.
Goede ruil, zou ik doenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:30 schreef muhahaha het volgende:
Hell no.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:31 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Goede ruil, zou ik doen.
Maar dan wel in die mooie auto, niet in die gele koektrommel.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:31 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Goede ruil, zou ik doen.
In die Fiatquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik je een ritje laat maken in de mijne voor een ritje in de jouwe?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik mijn vriendin 'verkoop' voor een ritje in jouw bak?
Jij zou faxie een ritje laten maken op je vriend?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:31 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Goede ruil, zou ik doen.
Ja, bij mij betaal je geen brandstof.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik je een ritje laat maken in de mijne voor een ritje in de jouwe?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik je een ritje laat maken in de mijne voor een ritje met jou?
Mijn auto is nog tofferquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet eens dood in gevonden worden ... laat staan levend.
Je vriendin drinkt benzine?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, bij mij betaal je geen brandstof.
Hoeveel per km?quote:
Als ik er 1 had, en daardoor in een mooie auto mocht rijdenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zou faxie een ritje laten maken op je vriend?
Jij mag wel hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:34 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Als ik er 1 had, en daardoor in een mooie auto mocht rijden.
Arme vriendquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:34 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Als ik er 1 had, en daardoor in een mooie auto mocht rijden.
Tssquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn excuses. Mijn auto is nog toffer dan die van jou.... beide
Dat dusquote:
Oeh nice, spannendquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter zo een ronkend apparaat tussen je benen.
Maandag ga ik op!
Deal, heb alleen geen vriend waar je op kan rijden, maar zal mijn mannelijke opblaaspop wel even opblazen!quote:
Te wilde nacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Real power isn't given, it must be taken-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |