SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn:
Vrijdag 24 mei: Tamashii, Vinniiee, BobbyB
Zaterdag 25 mei: Tamashii, Faxie, BobbyB, Remlof
Vrijdag 31 mei: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Dqop (ovb)
Zaterdag 1 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,Dqop (ovb)
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb)
en ja ik weet dat ze Dqod heet maar ik noem haar Dqop
Ik ben aanwezig. Wie komt mij vergezellen![]()
Nope... en bij ons is ie al gestoptquote:
Ah, die moet ik zien dusquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lekkere actiefilm
Er wordt met groot geschut aangevallen en daar hou ik wel van
Ja met de kettingzaagquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nope... en bij ons is ie al gestopt
Origineel >>> dat is toch die met die kettingzaag toch? teruggeworpen richting de middeleeuwen enzo?
Leen die van Faxiequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
Dat laatste heb ik, nu nog een snelle auto.
Oh jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is Dawn of the Dead waar engel aan refereert.
Pas nog gezien, bazenfilm.![]()
![]()
Indien te doen voor mij... dan ben ik in voor de marathonquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:55 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb wel weer eens zin in een goede horror marathon.
Hehe, die is echt hilarischquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan vind je Dale and Tucker vs Evil waarschijnlijk ook leuk.
Yepquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
The Hangover Part III komt binnenkort toch ook uit?
Hmm, nee, ik ben slecht met titels onthoudenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet je nog meer van dat soort type films?
Oeh, nicequote:
Nee.... dat is die volgens mij niet....quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is Dawn of the Dead waar engel aan refereert.
Pas nog gezien, bazenfilm.![]()
![]()
Royco anders?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, nee, ik ben slecht met titels onthouden
Dat is die wel, die heb ik namelijk laatst nog gezien en Dawn of the Dead is het vervolg op Evil dead 2.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... dat is die volgens mij niet....
Ik kom niet eens verder dan 10 minutenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Royco anders?
Ik zoek sowieso nog leuke films. Voor mijn gevoel ben ik er een beetje doorheen. Elke film die ik opzet wordt maar half afgekeken.
Ow hij draait wel helemaal door hoor, er wordt gewoon niet meer opgelet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kom niet eens verder dan 10 minuten
Nee eigenlijk niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Royco anders?
Ik zoek sowieso nog leuke films. Voor mijn gevoel ben ik er een beetje doorheen. Elke film die ik opzet wordt maar half afgekeken.
Nou, wat een rampquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow hij draait wel helemaal door hoor, er wordt gewoon niet meer opgelet.
Ik zal eens kijken, thanksquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Dark skies is wel aardig.
Het is echt alweer een tijd geleden dat ik een film zag en dacht; wow vet gemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |