Dit seizoen elke wedstrijd nog drie keer gescoord tegen Volendam, zondag gewoon nog een keer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:57 schreef Blinker het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!![]()
Nu zondag afmaken! Ik ben een van de gelukkigen met een buscombi ticket naar Volendam.
Wel een mooie droplul die de Koning, het zou je trainer maar zijn!
We gaan gewoon weer winnen hoor!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:09 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Dit seizoen elke wedstrijd nog drie keer gescoord tegen Volendam, zondag gewoon nog een keer.
2009-2010: 1-0. Overigens het kwaliteitsverschil is al jaren te groot? Zwolle wint de duels in Deventer vrijwel altijd tegen de verhouding in.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:05 schreef pleeborstel het volgende:
De IJsselderby is al jaren dood.
Kan me trouwens niet eens herinneren wanneer PEC voor het laatst verloren heeft van GAE. Het kwaliteitsverschil is al jaren te groot voor een spannende derby.
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:20 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
2009-2010: 1-0. Overigens het kwaliteitsverschil is al jaren te groot? Zwolle wint de duels in Deventer vrijwel altijd tegen de verhouding in.
Vind vooral dat verschil niet zo groot was. Ja, dit seizoen misschien, maar dat is ook totaal niet raar. En vorig twee seizoenen waren ze ook een stuk beter in de competitie, maar daarvoor was het nou ook niet dat de kans heel groot was dat Zwolle zou promoveren.quote:
De wedstrijd in de knvb-beker dit jaar ging redelijk gelijk op. Die Go Ahead ook zomaar kunnen winnen. Was wel een heerlijke wedstrijd!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vind vooral dat verschil niet zo groot was. Ja, dit seizoen misschien, maar dat is ook totaal niet raar. En vorig twee seizoenen waren ze ook een stuk beter in de competitie, maar daarvoor was het nou ook niet dat de kans heel groot was dat Zwolle zou promoveren.
Inderdaad, maar door de afgelopen seizoenen waren de resultaten bij PEC natuurlijk wel beter. Ontzettend tof als GAE terug komtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:28 schreef Blinker het volgende:
[..]
De wedstrijd in de knvb-beker dit jaar ging redelijk gelijk op. Die Go Ahead ook zomaar kunnen winnen. Was wel een heerlijke wedstrijd!
Heerenveen - Cambuur ljkt me er ook een.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef Tchock het volgende:
NEC - Vitesse
Vitesse - NEC
PEC - GAE
GAE - PEC
Utrecht - Ajax
ADO - Ajax
Ajax - ADO
Feyenoord - Ajax
Ajax - Feyenoord
Dat zijn ze toch wel ongeveer? Of Heerenveen ook?
Uiteraard! Moet even wennen aan Cambuur in de Eredivisie, haha.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Heerenveen - Cambuur ljkt me er ook een.
Ik ben zo blij dat het niet Volendam wordt, alleen daarom verdient Go Ahead al respectquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard! Moet even wennen aan Cambuur in de Eredivisie, haha.
Eerst Volendam in de laatste competitieronde van de titel afgehouden, nu ook nog van promotie afgehouden in de nacompetitie. Ik vind het wel een mooie stunt. Geweldig dat Go Ahead promoveert.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:57 schreef Blinker het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!![]()
Nu zondag afmaken! Ik ben een van de gelukkigen met een buscombi ticket naar Volendam.
Wel een mooie droplul die de Koning, het zou je trainer maar zijn!
Er hangt zo'n grote vlaag van sympathiek rond Go Ahead in Nederland, dat is met geen pen te beschrijven.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:18 schreef Tchock het volgende:
Volgens mij is half FOK! in rouw als Volendam met 4-0 wint zondag.
Ik ga niet met je rellen, prutsertje.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:11 schreef Blinker het volgende:
[..]
Er hangt zo'n grote vlaag van sympathiek rond Go Ahead in Nederland, dat is met geen pen te beschrijven.
Echt uniek! Een club als PEC zou dit soort sentimenten nooit teweeg kunnen brengen!
Gaat dat veel schelen met doorgesnoven supporters denk je?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat het niet Volendam wordt, alleen daarom verdient Go Ahead al respect
Ik heb ook sympathie voor PEC, maar Deventer ligt nog iets dichter bij Arnhemquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:11 schreef Blinker het volgende:
[..]
Er hangt zo'n grote vlaag van sympathiek rond Go Ahead in Nederland, dat is met geen pen te beschrijven.
Echt uniek! Een club als PEC zou dit soort sentimenten nooit teweeg kunnen brengen!
Geen spoortje afgunst hier. Je bent alleen een beetje aan het provoceren in de hoop dat ik hap en dat ga ik niet doen.quote:
Volendam kennen we wel in de eredivisie.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:18 schreef Tchock het volgende:
Volgens mij is half FOK! in rouw als Volendam met 4-0 wint zondag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |