Zondagmiddag geloof ik. Z´n oogjes rolden inderdaad bijna uit de kassen bij het zien van de bellenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:36 schreef Kyara het volgende:
[..]
echt waar?
Wanneer gepost dan?
Leuke bellenblaasfoto! En inderdaad, zijn blik![]()
En de eetfoto
Ik vind hem leuk. En zo'n rond hoofd heeft ie ook weer niet. Maar qua babysmoeltje weer meer richting de mijne dan die van Soemp inderdaad
Ooh vandaar mbt de ballenbak. Wij kwamen wel bij de Ikea maar nooit bij de Mac. En toen ik daar wel kwam had ik ook geen interesse meer in de ballenbak
Wat hier hielp is er op tijd zijn, Bartje even rond laten drentelen, en dan toch wel doorzetten. Eerste keer was gillen, tweede keer was het al beter, laatste keer ging hij zelf met de armpjes omhoog bij de kappersstoel staan. We hebben volgens mij geen speelgoed oid nodig gehad toen. De kam van de kapster vond hij het interessantste..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:26 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wij overwegen morgen weer eens met Simon naar de kapper te gaan. De vorige knipbeurt verliep redelijk dramatisch, ondanks Pocoyo op telefoon, koekjes en het op schoot zitten. Vreemde mensen die aan je hoofd zitten te plukken zijn stom dus kan je het best krijsen alsof je vermoord wordt, aldus mijn zoon![]()
Iemand nog tips? Zelf knippen heb ik tussentijds al een paar keer gedaan maar het gebrek aan model begint nu te veel op te vallen
Dat hielp ook wel. Dat zijn vader de een na laatste keer eerst werd geknipt was wel boeiend voor hem om te zien hoor..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:15 schreef Mevr_Mus het volgende:
Eerst even rond laten drentelen is wel een goedeEn bedenk me nu dat ik me zelf ook wel kan laten knippen. Het helpt vast als ik het "voordoe", want alles wat wij doen is interessant
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:36 schreef bitterend het volgende:
Wat goed die pratende kleintjes!![]()
Het is al een paar keer dat onze kleine poept maar wij het niet merken want ze zit zo lekker te spelen (torens bouwen, met bal, duplo). Ik ruik het pas als ze dichtbij mij komtdan is het al helemaal ontploft in de luier
![]()
Komen jullie kindjes vertellen dat ze hebben gepoept? ben ik eigenlijk benieuwd naar!
Dit geldt ook voor ons. Ik merk het pas als hij in de buurt komt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:55 schreef hilliebillie het volgende:
Hier ook eentje die niet komt vertellen als hij gepoept heeft, hij heeft ook een grotere hekel aan verschonen dan dat hij aan een poepbroek. Maar heeft ook als baby nooit gehuild als hij een poepbroek had.
Soms is het wel grappig om te zien hoe zo een klein mensje zo boos kan zijn maar aan de andere kant denk ik wel eens hopelijk is dit niet het begin van het eindequote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef Clubsoda het volgende:
Wat een prachtige foto!![]()
Herkenbaar Sam, M zoekt soms ook echt iets uit om nog even een klap na te geven, kleine spinnekop
Dat is hier ook drama. Amber moet erg wennen dat Lisa ook loopt enzo en als Amber in de weg staat duwt Lisa zich erlangs en houd ze zich vast waar het maar kan Amber geeft dan weer een dum terug maar natuurlijk veel harder waardoor ze allebei zitten te huilen lisa vanwege de klap op de grond en amber omdat ze toegesproken word erover.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:50 schreef Tinuviel het volgende:
Sam, hopelijk duurt het nog een hele tijd. Hij heeft wel een zeur/ wine stem als hem iets niet zint of hij iets niet (snel genoeg) krijgt ofzo. En als hij in bed gelegd wordt en hij wil niet slapen, kan hij krijsen, maar lijkt nog niet echt op driftbuien.
Ik voorzie hier al de drama's als dreumes een klap uitdeelt naar grote broer en die daar dan weer op reageert
Voor nu te laat, maar heb je ook de timer van de kapper geprobeerd? Zij hebben een timer die ze gebruiken bij de kleuringen en zo. Heeft knopjes en die bliepen. Werkte als een tierelierquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:56 schreef Mevr_Mus het volgende:
Whehe, hier gaat het precies zo aan tafel!
Kapper was wederom geen succes... Geen enkele truc had effect dus kind maar weer in de houdgreep genomen. Verbaal hevig protest maar hij bleef wel redelijk stil zitten. Kapper kon er gelukkig wel om lachenEn het was wel beter dan de vorige keer, toen moesten we m met z'n tweeën vasthouden
Jup, daarom zijn het elders ook vaak engeltjes, op het kdv en de peuterzaal bijv. En leven ze zich thuis lekker uit....quote:Op maandag 27 mei 2013 08:57 schreef Kyara het volgende:
Mooie glijbaan Tinu!
Hier is het net andersom en is mijn dreumes de grote lompe broerMaar door het geringe leeftijdsverschil zal hij ook wel eens het onderspit delven.
Ik las trouwens in de nieuwe Kinderen een stuk over dreumesdriftbuien. Daarin stond ook dat alleen een dreumes die zich veilig voelt zich zo koppig durft op te stellen. Dus wat ontzettend fijn dat onze dreumessen zich zo veilig voelen om zich op deze manier te uiten (bij gebrek aan een betere manier).
Wij zijn ook in Ouwehand geweest. Ze hebben ook superleuke speeltuinen, een monorail en een zeeleeuwenshow. Hebben wij allemaal niet gedaan maar voor je oudste wel superleuk!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Lekker zo'n dierentuin! Over 3 weekjes gaan we naar rhenen, kijken hoe Daan dat gaat vinden.
Klinkt goed! Ouwehand is hier niet zo gek ver vandaan, dat is voor ons ook wel een optie.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:32 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wij zijn ook in Ouwehand geweest. Ze hebben ook superleuke speeltuinen, een monorail en een zeeleeuwenshow. Hebben wij allemaal niet gedaan maar voor je oudste wel superleuk!
Was niet verplicht, maar ik vond het wel eens leuk om mee te maken. Hadden ook al een soort evaluatie formulier gehad.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:22 schreef bitterend het volgende:
Susie! 10 minuten gesprekheb ik nog niet gehad dus ben wel benieuwd!
Ik hoor wel altijd aan het einde van de dag wat ze heeft gespookt. Ze was vandaag ineens weg geglipt en naar de peuters binnen gegaan
Als ik naar mijn eigen kleuter kijk, dan zat er toch weer een verschil tussen wat er in het hoofd omgaat (sociaal emotionele ontwikkeling) en wat hij kon uiten. Het is lastig om uit te leggen waarom een vriendje iets doet, of waarom iemand verdrietig is, of hoe je kunt zorgen dat iemand bij je wil spelen, etc.. Dat is iets wat meer door oefening komt, dan pratend, heb ik hier gemerkt. Daarna kon hij ook een stuk beter emoties benoemen, met nuances. En ook andermans emoties benoemen en erop inspelen..quote:Op maandag 27 mei 2013 20:53 schreef Tinuviel het volgende:
Ik vraag me toch wel af hoe het komt, dat ze als kleuters dan ineens weer meer driftbuien hebben waarbij ze dan alles prima verstaan en kunnen uiten. Volgens mij gaat het er dan meer om, dat de ouder dan iets verbiedt wat ze heel graag willen.
Nopperquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:24 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Schandalig![]()
Mooi ventje is tBlijerd
![]()
Oh ik zat net ff te kijken op de site van de Action, ze hebben nu deze blokken
[ afbeelding ]
Die zijn leuk
Misschien tip voor andere mama's hier?
Ik heb het ook ergens op zolder liggen....Alleen ik heb geen idee waarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:29 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Nopperhier ook laatst van zolder gehaald. Wordt leuk mee gespeeld. En Jelle heeft in een uur tijd daarmee ook de kleuren geleerd (al is blauw en groen nog moeilijk uit elkaar te houden)
Chris is ook vlot met uiten van emoties of het herkennen bij anderen, maar toch maakte hij nog een extra stap vooruit. Nu is het gat mijn zijn vriendje nog groter (die brult alles bij elkaar als hij niet NU krijgt wat hij wil). Gelukkig negeert Chris dat heerlijk tegenwoordig, maar er was een periode dat hij het gewoon niet snapte.. En daarvoor deed hij gewoon mee met mopperen..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:54 schreef Tinuviel het volgende:
DF, dat begrijp ik ook. Misschien heb ik ook een andere voorstelling van mijn kleuter omdat hij kwa taal altijd al er goed en snel was met zich uiten. Of ik overschat hem.
Ik denk, dat het wel moeilijker is om zich te verzetten en de emoties van een ander kind te begrijpen, dan die van jezelf.
Hij zou in ieder geval geen goed idee vinden, dat vriendje morgen komt spelen, dat zou hij nu willen. En zo gaat het met andere dingen, die hij wil ook, dat moet nu.
Hier ook. Zijn hele shirt ondergekwijld steeds, en in combi met een lekkere snotneus is het een snoeten-veeg-feestje hierquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:29 schreef Kuukske het volgende:
Ahw arme M. Billie gaat ook weer aan de gang met kies 3 en 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Deepfreeze op 29-05-2013 14:04:24 ]
Raar he dat je hart een slag overslaat als je dat ziet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:54 schreef Kuukske het volgende:
DF wat een gestunt. Ik hield mn hart even vast
.
Mooie foto's trouwens zeg.
Ik hou niks meer vast.. Het begint te wennen. Hij haalt zovaak iets uit, dat dit eigenlijk bijna onschuldig is. Hij schuifelt ook gerust naar het randje, tot zijn voeten wegglijden op het rode, en dan dondert/glijdt hij naar beneden. Het is gewoon onze stuntkipquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:54 schreef Kuukske het volgende:
DF wat een gestunt. Ik hield mn hart even vast
.
Mooie foto's trouwens zeg.
Ja maf he? Ik denk dat ik voor ik Billie had eigenlijk dan niet zou weten wat ik had moeten doen. Maar nu denk ik al gauw "Oeh, kijk uit voor dat, of Oeh, kijk uit voor zo."quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:09 schreef Clubsoda het volgende:
Die extra oplettendheid wordt echt een soort reflex he? Ik sprong laatst bijna volautomatisch op een baby af op het cb, omdat zijn moeder even bij de tafel wegliepMoeder keek me wat meewarig aan, want het kind lag volkomen stil. Maar de mijne zou er al vijf keer afgerold zijn en ik krijg dat opletten maar moeilijk uit m'n systeem
Teletubbies Teletubbies lalalala.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:38 schreef Kyara het volgende:
Mag ik even uithuilen..... M is niet in zijn hum, dus mag de tv aan. Alleen nu zegt hij steeds oh-oh.... 3 keer raden waar hij naar gekeken heeft.....
Bumba snap ik. Wat een gedrocht van een serie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:41 schreef Jipster het volgende:
Oh oh Kyara.. :p Ik vind het zo naar dat J bij Bumba hysterisch wordt..
Ahwww. Arm manneke. Misschien een selectief gehoor in gang zetten?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:40 schreef Kyara het volgende:
de 1e.... vre-se-lijk. Heb al geprobeerd om te zappen maar dan is het weer huilen....
Komt automatisch mee met je kind ofzo. Tot het punt dat het verbaast dat er ook mensen zijn die NIET heel onrustig worden van koppen thee op een bijzettafeltjequote:Op woensdag 29 mei 2013 17:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja maf he? Ik denk dat ik voor ik Billie had eigenlijk dan niet zou weten wat ik had moeten doen. Maar nu denk ik al gauw "Oeh, kijk uit voor dat, of Oeh, kijk uit voor zo."
Ik ook. Maar opa en oma nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:02 schreef Soempie het volgende:
Ik zet hier alleen filmpjes op die ik ook wel mee wil kijken.
Die is ook best een beetje eng met het onweer, de vleermuizen, de tanden, donkere wenkbrauwen en het donkere kasteel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wij zijn ook fan van Sesamstraat. Simon is alleen bang voor de graafHij klampt zich helemaal aan je vast als de graaf in beeld komt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:45 schreef Kyara het volgende:
Het klimmen begint hier ietsje te komen. Hij gaat nu in zijn blokkenkar staan of zitten in plaats van er achter te lopen (duw mij!, hoezo lui) en hij probeer zelf op zijn wishbone flip te klimmen. Maar dat stunten zoals Daan doen gelukkig niet. Wel wordt hij steeds langer en gaat hij steeds vaker staan. Ik kan dus geen dingen meer te dicht bij de rand in de keuken of eettafel en dressoir leggen.
En lamp aan, lamp uit, lamp aan, lamp uit.....
En hij had het vandaag weer steeds over het "pard" (=paard). Ik vroeg waar is het paard dan? (met de bedoeling dat hij het paard in zijn boek ging zoeken en aanwijzen). Antwoord van M: "buiten!".
Oeh, herkenbaar, die drempels. Om dan een paar meter verderop wel zelf een stoeprand op te stappen zonder hulpquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:20 schreef Clubsoda het volgende:
Drempels worden hier genomen alsof het minstens een afdaling van de K2 betreft. Beide handen om de deurpost, *schuifel, schuifel*, voet naar de rand, waar is de afgrond? *tap, tap* weer vaste grond onder de voeten, even evenwicht testen, ja, staat het stevig? Dan gewicht verplaatsen en voet twee bijzetten. Handen loslaten en verder lopenWij hebben een stoepje voor de deur. Daar zijn we een half uur mee bezig
Wij hebben ook een hele tijd de salontafel voor de tv kast gehadquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]! Onze jongen doet dat met de HD ontvanger. Die vindt het iets minder leuk. Af en toe hapert ie dan met opstarten
. Dus onze salontafel zetten we nu maar voor de tvtafel tot ik er iets op bedacht heb.
Oh dat vind ik wel goed om te wetenquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:11 schreef Susie het volgende:
[..]
Wij hebben ook een hele tijd de salontafel voor de tv kast gehadOp een gegeven moment alles terug gezet en was het ook niet interessant meer. Komt dus goed
Tsja, mijn mini kroop dan op de salontafel en ging op de tv kast staan, aan de tv te wiebelen. Ook niet echt een optie.. Gelukkig is de interesse hier ook wel verdwenen..quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:11 schreef Susie het volgende:
[..]
Wij hebben ook een hele tijd de salontafel voor de tv kast gehadOp een gegeven moment alles terug gezet en was het ook niet interessant meer. Komt dus goed
Dankjequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind S zo'n leuk jochieNiet alleen om te zien, maar je beschrijft hem ook zo leuk en liefdevol.
Doe je nuquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:09 schreef Clubsoda het volgende:
Hihi, die Cristel! Grapjas
Ik vind S zo'n leuk jochieNiet alleen om te zien, maar je beschrijft hem ook zo leuk en liefdevol.
Mijn spookje was zo lief aan het scharrelen op het kdv toen ik aankwam. Ze hebben een tuin met zo'n paadje met een booghaag, en hij was zo lekker alles aan het ontdekken. Op de fiets naar huis pak hij steeds even mijn hand terwijl hij zit te babbelen. Toen ik een kus op zijn blote bol drukte (ik was zijn helm vergeten dus ik greep mijn kans), gooide hij lachend zijn hoofd in zijn nek en grijnsde me toe
/verliefde-moeder-modus
Doe ik ook altijd. Hij maakt er gewoon een spelletje van ♥quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:10 schreef Clubsoda het volgende:
Nee, omdat ik zo klef ben dat ik mijn zoons hoofd ga kussen als hij bij me op de fiets zit![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:41 schreef Clubsoda het volgende:
Dat vind ik inderdaad al reuzeknap! M keek mij in zulke gevallen gewoon wat glazig aan
Dat doe ik ook!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:10 schreef Clubsoda het volgende:
Nee, omdat ik zo klef ben dat ik mijn zoons hoofd ga kussen als hij bij me op de fiets zit![]()
Hup, morgenochtend even een klein toertje doen jij!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:24 schreef Kyara het volgende:
ik heb dus nog steeds niet met M gefietst he.....
Doen! Fietsen met dreumes is zo gezellig! Oké, 95% van de fietstochtjesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:30 schreef Kyara het volgende:
Nee, mijn man is pas om half 7 thuis en dan gaat M redelijk snel naar bed. Hopelijk morgen redelijk weer.
Voor 1 keerje een half uurtje later kan wel joh.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:30 schreef Kyara het volgende:
Nee, mijn man is pas om half 7 thuis en dan gaat M redelijk snel naar bed. Hopelijk morgen redelijk weer.
euh ja. alleen gaat dan ons hele schema in de knoei. Om 20.00 uur komen de meisjes weer. We hebben meer dan 1 kind hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:47 schreef laziness het volgende:
[..]
Voor 1 keerje een half uurtje later kan wel joh.
Gun jullie beiden dat uitje met lekker weer nu.
Uh ja ik ken jullie schema niet inderdaad, sorry. Ik dacht je gaat direct met hem fietsen als je vent thuis komt en ipv 7 uur gaat hij om half 8 naar bed.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:14 schreef Kyara het volgende:
[..]
euh ja. alleen gaat dan ons hele schema in de knoei. Om 20.00 uur komen de meisjes weer. We hebben meer dan 1 kind he
Ik had voor jelle de eerste schoentjes van shoesme, met extreme flex zool. Dat zat hier erg goed als eerste schoentjes. maar ik zou daarvoor naar een goede schoenwinkel gaan dat je ook zeker weet dat je de goede maat en goede type schoen hebt, kun je in de winkel ook merken vergelijken hoe ze zitten.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:18 schreef Zoë23 het volgende:
Lekker fietsen soempie!
Beterschap voor M kyara en succes morgen
Hebben jullie ook tips voor goede loopschoenen met stevige zool?
(leren slofjes en schoentjes met soepele zool als aapjes heeft ze al, wil kijken hoe het lopen gaat als ze stevigere schoenen heeft)
Ja naar de schoenenwinkel zijn we ook van planquote:Op zondag 2 juni 2013 15:41 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik had voor jelle de eerste schoentjes van shoesme, met extreme flex zool. Dat zat hier erg goed als eerste schoentjes. maar ik zou daarvoor naar een goede schoenwinkel gaan dat je ook zeker weet dat je de goede maat en goede type schoen hebt, kun je in de winkel ook merken vergelijken hoe ze zitten.
Bij mij is dat andersom, vandaag thuis 4 uur geslapen, op kdv vaak maar 2 uur. Maar wat vervelend zeg!quote:Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef bitterend het volgende:
Wat lief Susie <3
Hier ook eentje die anders is op het kdv,,vandaag daar 4 uur geslapen! terwijl ze nu alweer na een uur wakker is en maar huilen
Wat ontzettend herkenbaar! Op vakantie zwaaide I. ook continu naar iedereen, ik geloof dat hij een hoop mensen vertederd heeft. Ik vind het super dat hij zo open is naar iedereen!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:03 schreef Clubsoda het volgende:
Lijkt me best veel, drie dagen met drie kleintjes, Kyara. Fee, lekker op vakantie geweest! Fijn dat het vliegen goed gingEn draaien benoemen vind ik heel knap! Succes bij de kapper Mevr_Mus!
M leert ook veel woordjes de laatste tijd, maar gek genoeg vooral de toevalstreffers (zo heten alle vrachtauto's, bussen en graafmachines "wooooooooooow" sinds ik ooit eens "wow, wat een grote auto!" uitriep), terwijl 1000 keer gevraagde en benoemde dingen als "poes" niet blijven hangen. M is vooral volkomen gefascineerd door begroeten en zwaaien. Gisteren waren we even in stad en alle kassamevrouwen en het volledig winkelend publiek zijn begroet
Ik schiet acuut in de trotse-moeder-modus als mensen dan vertederd reageren op m'n kind
![]()
![]()
Goed dat je het zegt, ik ging nadenken over wat er anders was en idd het is daar ook donkerder want in de slaapkamer is alleen een hoge kleine raampje...bij ons zijn natuurlijk gordijnen maar het is niet zo donker. Ik heb dus op de rolgordijnen strandhanddoeken gehangen en het raam op een kier gezetquote:Op maandag 3 juni 2013 21:25 schreef Susie het volgende:
Misschien is het te stil bij je thuis? Anouk sliep vanmiddag door het schuren van de trap bij de buren door!
Wat leuk dat je hiermee komt schrijven!!!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat ontzettend herkenbaar! Op vakantie zwaaide I. ook continu naar iedereen, ik geloof dat hij een hoop mensen vertederd heeft. Ik vind het super dat hij zo open is naar iedereen!
En hier wordt het woord 'tieties' met enige regelmaat gezegd nadat vriendlief dat zei toen hij ging drinken. Bedankt hè
Verder zegt hij daaa (dag), kaaa (klaar) en gister opeens aaien toen hij onze poes ging aaien (dat zeggen we altijd, 'aaien hè?' omdat hij anders plukken haar uittrekt).
Oh ja, eigenlijk mag ik volgende week pas meekletsen hier, maar ik lees vast wat mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
ja zeg dat ze was bij de kinderarts vorige week 10,5 kiloquote:
Mijn zus vind het saai dat Anouk zo lang slaapt in de middag, die zou juist in de middag wat dingen ondernemen, ik doe dat dus maar 's morgens en geniet van de rustige tijd in de middagquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:51 schreef bitterend het volgende:
Kyara neeze sliep 45 minuten en toen klaar wakker
![]()
Misschien dat ze op haar eigen kamer kan slapen binnenkort daar is het donkerder...alleen dat vind ik echt niks aan (man ook niet).
Volhoudenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:45 schreef Zoë23 het volgende:
Susie
Hoe heeft je zus het voor elkaar gekregen dat ze daar slaapt? Erbij zitten oid?
Sam
Dankje lief van je
Wat een leuke foto's! Mooie meid is Lisa
We moeten morgen naar de kinderarts @ het zknhuis. Ben eigenlijk wel zenuwachtig omdat het steeds slechter gaat qua slapen en ze huilt veel svonds en snachts. Ik merk dat ze veel last heeft. Overdag gaat het slapen wel goed (nu 1 slaapje van 2,5-4,5u)
Het eten gaat gelukkig wel veel beter.
Ze zegt de hele tijd mama & papaen geeft me een echte kus met 'smak' geluidje
![]()
Bitterendquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:31 schreef bitterend het volgende:
Ja Zoe het enige is dat ze dus na 1 uur nog niet uitgeslapen is, dat is mijne enige zorgen..maar dan doe ik haar in de middag nog op bed en slaapt ze 45 minuten ofzo.
Is het bij S erger geworden sinds de meds eigenlijk? je had vaak verteld over overgeven maar had ze altijd zo veel last van of is het verergerd de afgelopen maanden?
ik had eerst sun pals van dinsney kruidvat. Maar daar reageerde ze al op en daarna heb ik loreal hypoallergene voor kids gekocht Zover ik lees zit er geen noot in of melkbestanddelen De kinderarts twijfelde ook over een eventuele zonneallergie maar aangezien ze haast niks aanhad en het alleen in het gezicht zit en heel lichtelijk op het huidje wist hij het niet zeker lichaampje was niet rood of dik..quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Sam welke zonnebrandcreme heb je? sommige zit noot in dat gaf hier ook gedonder bij oudste ivm notenallergie
Nee beide niet. Weet niet wat er allemaal bestaat aan onderzoeken enz maar als ik het hem vraag is er veel mogelijk. Zelf komt hij niet echt actief met ideeën. Deze med die ze nu krijgt was ook op mijn verzoek hij geeft zelf altijd domperidon of omeprazol maar van de laatste werd ze zieker en de ranitidide is van de 3 nog het best. Als laatste optie is er nog nexium.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Zoe hebben ze al eens een ph metrie gedaan? En een passage foto? Dat operatie riepen ze ook veel bij Arwen en die heeft genoeg onderzoeken gehad etc. Telkens toch wat anders proberen. Hier kwam uiteindelijk de echte verbetering pas met 1,5 jaar en langer aan de omeprazol. En idd een nissen fundoplicatie zorgt ernstig vaak voor problemen en imho en dat heb ik al vaker gezegd hou een voedingsdagboek bij , want doordat het soms wel soms niet goed gaat lijkt me niet dat er een chronische afwijking in de maag/slokdarm zit. Nee ik ben geen arts maar genoeg ervaring met Arwen en oliver in lichte matebeiden reflux Arwen extreem en beiden bleek oorzaak allergie te zijn.
Nou, dit dus.....quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:37 schreef Susie het volgende:
Ahw Sam, wat sneu! En Zoe ook nog steeds zoveel zorgen om je meisje!
Misschien eens een Noord Holland dreumes-meet?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:56 schreef Susie het volgende:
Op de fiets naar de kinderboerderij dus![]()
Wat leuk zo'n mini-meet Bitterend! Als Anouk ooit eens 's middags niet zo lang meer slaapt, lijkt het mij ook eens leuk om af te spreken!
Anouk net weggebracht naar kdv (kon weer geen kus of zwaai af), die zijn vandaag maar met 2 kindjes en zouden met de bolderkar op pad gaan... Maar ze staan ook nog eens met 2 leidsters! Nu ja, 1 stagiere, maar toch. Rustige dag op vrijdags, maar wel veel aandacht voor de kinderen dus!
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:06 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Misschien eens een Noord Holland dreumes-meet?
Zoe, ik zou me nu niet druk gaan maken om een operatie. Eerst maar eens onderzoek doen, overleg met een logopedist ivm slikken en kijken of daar iets aan schort. En geef die medicatie de kans om te werken. Haar slokdarm moet ook herstellen van alles van de afgelopen tijd. Vervelend, ja. Maar een operatie is 100x drastischer. Tienus kan ook pas sinds hij 1,5 is zonder medicatie, het is even niet anders.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:33 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Nee beide niet. Weet niet wat er allemaal bestaat aan onderzoeken enz maar als ik het hem vraag is er veel mogelijk. Zelf komt hij niet echt actief met ideeën. Deze med die ze nu krijgt was ook op mijn verzoek hij geeft zelf altijd domperidon of omeprazol maar van de laatste werd ze zieker en de ranitidide is van de 3 nog het best. Als laatste optie is er nog nexium.
Met voeding zijn we al een hele tijd bezig, kijken waarmee ze meer/minder last krijgt.
Het zou idd kunnen, met vaste voeding kreeg ze nog meer last. We zijn iig bezig met de voeding en allergieën
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het nadeel is alleen wel dat ik gisteren pas laat ontdekte dat M koorts had. Ja, hij was warm en hangerig, maar wat wil je? Pas toen hij rilde na zijn bad viel het kwartjeKoorts is nu weg, maar hij is nog wel wat eh... gevoelig
Mega-driftbui omdat ik de krantenbol die op straat was gevallen had weggegooid. Zo, wat kan mijn kind boos zijn
En daarna heel verdrietig, heftig snikken met van die hikken erachteraan
![]()
En het woord van de dag is 'toto'. ALLE auto's worden benoemd
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Yes, +1. Liefst op een zondagquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:06 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:06 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om de operatie omdat ik weet dat ze m niet gaan uitvoeren. Waar ik van baal is dat er (zoals hij me verteld) weinig is wat we kunnen doen behalve haar situatie in de gaten houden en denken om eten enz. Maar écht een oplossing is er volgens hem niet (de operatie maar die gaat hij niet doen). Bij een allergie had ze volgens hem andere symptomen moeten hebben. Toch blijf ik alert en geef haar een lange tijd geen koemelk/ei/etc en voeg af en toe weer iets toe om te kijken hoe dat gaat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:54 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Zoe, ik zou me nu niet druk gaan maken om een operatie. Eerst maar eens onderzoek doen, overleg met een logopedist ivm slikken en kijken of daar iets aan schort. En geef die medicatie de kans om te werken. Haar slokdarm moet ook herstellen van alles van de afgelopen tijd. Vervelend, ja. Maar een operatie is 100x drastischer. Tienus kan ook pas sinds hij 1,5 is zonder medicatie, het is even niet anders.
Niet Noord-hollanders zijn natuurlijk welkom.quote:
+1quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:06 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Dat het in Noord Hollandis, betekent niet dat je niet welkom bent!quote:
Doe maar augustus, dan kan ik ook legaal komenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:31 schreef bitterend het volgende:
Lieve foto CS!!
Wanneer spreken we af? Juli?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Doe maar augustus, dan kan ik ook legaal komenals ik durf
![]()
Niemand zal om een ID vragenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Doe maar augustus, dan kan ik ook legaal komenals ik durf
![]()
Niemand zal om een ID vragenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (telf foto van 21:00) waar ze de energie vandaan haalt?
[ Bericht 6% gewijzigd door Zoë23 op 08-06-2013 07:37:49 ]
Zit het in de lucht? Mijn kind was om 6 uur al klaarwakkerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:48 schreef PureEvil het volgende:
HELP
mn dochter heeft absoluut géén slaap
[ afbeelding ]
Je kleine man is gewoon de perfecte gentelman <3quote:Op zondag 9 juni 2013 22:51 schreef Kyara het volgende:
Ja, dat is ook zo Tinu.
Maar merk wel dat achterneefje van zelfde leeftijd een oudere broer heeft. Probeer M ook regelmatig met zijn grote neven (6 en 10) te laten spelen. Thuis moet ie zich toch wat meer aanpassen aan zijn zusjes en dan heeft ie ook weer grotere jongens om zich aan op te treken zeg maar.
En R met haar schoenenfetisjM was vooral verbaasd geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |