abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126923599
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Over vallende dreumesen en eigenwijzige bijna 2-jarigen..
pi_126923648
Over bellenblazen, ballenbakken en bolhoofdjes

Leuke foto's in het vorige deel ;)
pi_126923945
quote:
17s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:36 schreef Kyara het volgende:

[..]

echt waar?

Wanneer gepost dan?

Leuke bellenblaasfoto! En inderdaad, zijn blik O+
En de eetfoto O+

Ik vind hem leuk. En zo'n rond hoofd heeft ie ook weer niet. Maar qua babysmoeltje weer meer richting de mijne dan die van Soemp inderdaad :D

Ooh vandaar mbt de ballenbak. Wij kwamen wel bij de Ikea maar nooit bij de Mac. En toen ik daar wel kwam had ik ook geen interesse meer in de ballenbak ;)
Zondagmiddag geloof ik. Z´n oogjes rolden inderdaad bijna uit de kassen bij het zien van de bellen O+

Hij heeft minder van die gezellig hapwangen dan jouw M maar ik vind het nog wel echt zo´n appelenhoofd, zo rond en kalig O+ Maar bijzonder dat die gezichtjes zo gaan veranderen naar peuter, M was twee weken niet op het kdv geweest en hen direct op dat hij zo anders was geworden in zijn gezicht.

Ik geloof dat ik de Ikea pas ontdekt heb toen ik ging studeren :o (de Mac veel eerder :+ )
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_126928769
Leuke foto van je lieve dreumes CS. Hij is echt superblij met die bellenblazen.

Ik vind de M van Soempie ook echt al een peuterezichtje hebben. Wat s hij groot geworden zeg!

Kyara, jouw M lijkt naast Soempies M idd wat jonger.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:26:16 #5
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_126961775
Wij overwegen morgen weer eens met Simon naar de kapper te gaan. De vorige knipbeurt verliep redelijk dramatisch, ondanks Pocoyo op telefoon, koekjes en het op schoot zitten. Vreemde mensen die aan je hoofd zitten te plukken zijn stom dus kan je het best krijsen alsof je vermoord wordt, aldus mijn zoon :X

Iemand nog tips? Zelf knippen heb ik tussentijds al een paar keer gedaan maar het gebrek aan model begint nu te veel op te vallen :')
Oude (on)bekende.
pi_126962006
Wij laten een kapper thuis komen als ik die verhalen zo hoor ben ik daar erg blij mee :D
pi_126962241
Wat een lieve foto's van jullie 3 Ms!! O+

Ballenbak was hier geen succes, er rende oudere kinderen door de peuter speelplaats heen, ze gooide met dingen en het stonk naar zweet en vieze voeten :'(

De kapper was geen probleem hier..ze zat iets te kijken op de ipad en heeft niks in de gaten gehad :+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:56:20 #8
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126963260
Oh dat is wel jammer Bitterend. Wij gaan volgende week nog een keertje naar Ballorig. Laatste week thuis. Daarna weer werken :'(

Kapper moet ik ook nog een keer doen. Zij haar is bijna weer te lang en ik heb hem al 2 keer verknipt....
pi_126963336
Dat was Ballorig Zaandam..hopelijk is bij jou beter!!

Weer werken.. -O- gaan de meiden naar hetzelfde kdv als M?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 21:05:32 #10
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126963878
Ja, maar de meiden gaan een maandje later pas. Per 1 juli. Wel volgende week wennen.

Hoop het ook! We gaan naar de peuterochtend dus misschien dat dat scheelt?
pi_126964154
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 20:26 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wij overwegen morgen weer eens met Simon naar de kapper te gaan. De vorige knipbeurt verliep redelijk dramatisch, ondanks Pocoyo op telefoon, koekjes en het op schoot zitten. Vreemde mensen die aan je hoofd zitten te plukken zijn stom dus kan je het best krijsen alsof je vermoord wordt, aldus mijn zoon :X

Iemand nog tips? Zelf knippen heb ik tussentijds al een paar keer gedaan maar het gebrek aan model begint nu te veel op te vallen :')
Wat hier hielp is er op tijd zijn, Bartje even rond laten drentelen, en dan toch wel doorzetten. Eerste keer was gillen, tweede keer was het al beter, laatste keer ging hij zelf met de armpjes omhoog bij de kappersstoel staan. We hebben volgens mij geen speelgoed oid nodig gehad toen. De kam van de kapster vond hij het interessantste..
pi_126964278
Kyara ik heb denk ik de fout gemaakt om te gaan toen het regende :X
Fijn dat de meiden nog niet hoeven te gaan naar de opvang!
  vrijdag 24 mei 2013 @ 21:15:56 #13
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_126964529
Eerst even rond laten drentelen is wel een goede :Y En bedenk me nu dat ik me zelf ook wel kan laten knippen. Het helpt vast als ik het "voordoe", want alles wat wij doen is interessant :)
Oude (on)bekende.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 21:26:41 #14
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_126965081
Wat hier hielp was voorbereiden op wat er ging gebeuren. Niet in de stad besluiten te gaan maar thuis al vertellen wat we straks gaan doen. Verder speen, ipad en toch pocoyo :D
En we zijn nooit meteen aan de beurt dus altijd even rond lopen daar idd.

1x was zo drama dat we gewoon weer weg zijn gegaan maar tegenwoordig vraagt hij er zelf om.
Dus houdt hoop, komt goed.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_126971315
Ik zie de voordelen van een kale neet :+ Bij ons komt de kinderkapper op het kdv, ik ga daar in de toekomst ook maar gebruik van maken, lijkt me handig.

Wat zonde Bitterend! Vooral rondrennende oudere kinderen, ik snap dat van ouders niet zo goed -O- Onze Ballorig was wel een succes, maar ik was ook niet toen het regende ;)

Och Kyara, weer aan het werk, wat een overgang na zo'n tijd eruit. Hoeveel dagen ga je werken?
pi_126972552
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:15 schreef Mevr_Mus het volgende:
Eerst even rond laten drentelen is wel een goede :Y En bedenk me nu dat ik me zelf ook wel kan laten knippen. Het helpt vast als ik het "voordoe", want alles wat wij doen is interessant :)
Dat hielp ook wel. Dat zijn vader de een na laatste keer eerst werd geknipt was wel boeiend voor hem om te zien hoor..
  zaterdag 25 mei 2013 @ 07:12:52 #17
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126976872
Ja, oudere kinderen mogen helemaal niet in het peutergedeelte. Ik zou daar dan wel wat van zeggen tegen een medewerker of zo. :@

CS, ik ga weer 3 dagen werken.

M kent weer een heleboel nieuwe woorden. Zo leuk om te zien hoe hij ze oefent. Eerst zegt hij het na en proeft hij het woord in zijn mond terwijl hij naar je kijkt of hij het goed uitspreekt. Bij bevestiging herhaalt hij het een tijdje O+ En dan aan ons om er regelmatig naar te vragen want anders zegt hij het nooit meer. ;)

En sommige woorden zijn nog lastig. Het verschil tussen boek en broek en een bloemd is boem. En soms ook alleen het laatste deel van het woord (giraf is "af").

En na honderd keer antwoord te hebben gegeven op "deze" kan hij nu ook de zebra aanwijzen in het boek :')

/trotsopkindmodus
  zaterdag 25 mei 2013 @ 09:04:36 #18
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_126977436
/ook trotse kind modus :P
Anouk zegt aardappel :D Goed, het klinkt als appel, maar ze bedoelt echt aardappel! :D

Ze probeert hier ook echt alles na te zeggen, maar als het niet lukt of niet wil dan is het hm. :)

Blijft ontzettend leuk die ontwikkeling!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_126977726
Wat goed die pratende kleintjes! O+

Het is al een paar keer dat onze kleine poept maar wij het niet merken want ze zit zo lekker te spelen (torens bouwen, met bal, duplo). Ik ruik het pas als ze dichtbij mij komt :X dan is het al helemaal ontploft in de luier :')
Komen jullie kindjes vertellen dat ze hebben gepoept? ben ik eigenlijk benieuwd naar!
pi_126977922
Hier ook eentje die niet komt vertellen als hij gepoept heeft, hij heeft ook een grotere hekel aan verschonen dan dat hij aan een poepbroek. Maar heeft ook als baby nooit gehuild als hij een poepbroek had.
Tegenwoordig zegt hij wel regelmatig poepen en heeft dan vaak tien minuten later een poepbroek.. Maar dat is niet altijd hoor. We willen van de zomer eens kijken of hij op het potje wil (staat al wel in de kamer en gaat er tussendoor ook wel gewoon even op zitten)

Ook hier een naprater, alles wordt herhaald of geprobeerd en hij kletst vort de oren van m'n kop O+
Hier is het als het moeilijk wordt 'ja' gevolgd door heel serieus ja-knikken meestal :P
  zaterdag 25 mei 2013 @ 10:20:32 #21
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_126978277
Wat een leuke foto's zag ik van M&M van Kyara en Soempie! En ook van M van Clubsoda :).

Ik vind t ook zo leuk, kleintjes die beginnen met kletsen O+ . Wij zijn net terug van vakantie (jaja, eerste keer vliegen! Ging goed :) ) en tijdens de vakantie deed S ook iets wat ik best knap vond. Hij zat in z'n kinderstoel daar en er stond een bordje op t blad wat aan zijn stoel vast zat en hij was met dat bordje aan t draaien. Zegt ie erbij 'daai daai daai'. Wij hadden zoiets van 'huh? zegt hij dat nou echt?!' Maar ja hoor, hij herhaalde t later die avond nog een keer en later in de vakantie ook nog een paar keer :D.

Verder zit ik te wachten tot hij los gaat lopen... Hij kan t namelijk wel (heb er al een filmpje van), maar hij vindt t toch te eng en doet het nooit uit zichzelf. Ben benieuwd wanneer hij de moed bij elkaar geraapt heeft :D.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:51:41 #22
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_126980271
Anouk is ook een stille poeper hoor! :D Soms zie ik het wel eens aan haar gezicht, dan stopt ze even met spelen en vervolgens komt die heerlijke geur je tegemoet! :D

Fijn dat het vliegen goed ging Fee, is toch altijd maar afwachten toch? En dat van 'zei die dat nou echt?' herken ik wel!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:27:49 #23
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126983296
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 09:36 schreef bitterend het volgende:
Wat goed die pratende kleintjes! O+

Het is al een paar keer dat onze kleine poept maar wij het niet merken want ze zit zo lekker te spelen (torens bouwen, met bal, duplo). Ik ruik het pas als ze dichtbij mij komt :X dan is het al helemaal ontploft in de luier :')
Komen jullie kindjes vertellen dat ze hebben gepoept? ben ik eigenlijk benieuwd naar!
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 09:55 schreef hilliebillie het volgende:
Hier ook eentje die niet komt vertellen als hij gepoept heeft, hij heeft ook een grotere hekel aan verschonen dan dat hij aan een poepbroek. Maar heeft ook als baby nooit gehuild als hij een poepbroek had.
Dit geldt ook voor ons. Ik merk het pas als hij in de buurt komt.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:34:10 #24
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_126983494
Hier hetzelfde. Simon heeft een hekel aan verschonen dus als hij gepoept heeft valt ie door de mand doordat hij dat dan heel stellig ontkent 8-)

Om 15.00 afspraak bij de kapper, ben benieuwd :)
Oude (on)bekende.
pi_126984470
Lijkt me best veel, drie dagen met drie kleintjes, Kyara. Fee, lekker op vakantie geweest! Fijn dat het vliegen goed ging ^O^ En draaien benoemen vind ik heel knap! Succes bij de kapper Mevr_Mus!

M leert ook veel woordjes de laatste tijd, maar gek genoeg vooral de toevalstreffers (zo heten alle vrachtauto's, bussen en graafmachines "wooooooooooow" sinds ik ooit eens "wow, wat een grote auto!" uitriep :@ ), terwijl 1000 keer gevraagde en benoemde dingen als "poes" niet blijven hangen. M is vooral volkomen gefascineerd door begroeten en zwaaien. Gisteren waren we even in stad en alle kassamevrouwen en het volledig winkelend publiek zijn begroet :W Ik schiet acuut in de trotse-moeder-modus als mensen dan vertederd reageren op m'n kind O+ :@

Wij zijn vanochtend lid geworden van de speelotheek. Heel pedagogisch verantwoord drie houten auto's en een trommel meegenomen, maar meneer was dusdanig gecharmeerd van een afschuwelijk lawaaiige Nijntje-telefoon, dat we die ook maar hebben meegenomen... Hij vindt 'm fantastisch maar ik ben nu al blij dat ik het ding over drie weken terug mag brengen.... :+
pi_126985062
S zegt; mama, papa, poess (soms alleen ssss als poes voorbij komt wandelen), bau! (Als ze dikkiedik ziet, denk miauw?) en da, oeps en boem.
Per toeval een x 'appel' en 't Friese woord voor brood.

Als ze poept zit ze wel eventjes stil dus dat merk je snel genoeg. Laatst was ik aan het bellen en S aan het spelen, kwam ze bij me :X .. Ook duidelijk
pi_126985331
Geert zegt heit, mauw en otte (Lotte) mem vergeet ie voor het gemak even :D
pi_126992322
Hier zegt rowan ook een paar woordjes..

Alle dieren begroet die wel en alle kindjes haha als we buiten zijn.

Rowan is heel stil als die gaat poepen komt dan naar me toegelopen en dan ruik ik het wel, vind verschonen niet zo erg.

Pakje overgekocht van laziness, past hem prima nu

zaterdag 25 mei 2013 @ 19:36:40 #29
250838 Fee-nix
pi_126995259
Ah wat een lief pakje meissie! (En een lief jongetje ;) )

Oja poepen, volgens mij heeft S nog totaal niet door dat hij dat doet :D. Hij heeft er in elk geval totaal geen moeite mee om in z'n stinkluier te blijven rondbanjeren.

Susie, ja dat vliegen vond ik van tevoren best spannend! Al met al ging het heel voorspoedig, maar het blijft toch een hele onderneming, hoor!

Wat ook nog wel schattig was: S was ontzettend moe de eerste avond dat we weer thuis waren (logisch). Hij wilde echt helemaal niks meer, was alleen maar ontzettend hard aan t huilen. Dus ging hij extra vroeg naar bed. Op het moment dat ik hem in z'n slaapzak heb en hem op zijn buik draai, zegt hij met zo'n heel trillerig stemmetje met een diepe zucht 'jaaaa'. Zo lief!

O en Clubsoda, dat van het begroeten komt mij ook erg bekend voor! S zegt constant tegen iedereen 'haaaaai' en dan met zo'n big smile erbij. Smelt O+ . Tegen alle medewerkers van t hotel was hij ook super vrolijk. Totdat een van hen het in z'n hoofd haalde om voor de grap twee keer heel hard 'miauw' achter S z'n rug te roepen. Brullen! S schrok zich echt een ongeluk. Daarna heeft hij niemand van het personeel meer een blik waardig gekeurd. Als er eentje aankwam, keek hij met een boos koppie stug naar beneden, totdat die persoon weer weg was. _O- :')

Ik merk trouwens wel dat hij in de vakantie een grote sprong heeft gemaakt! We hebben ineens een andere dreumes hier in huis. Hij heeft bijvoorbeeld het klimmen helemaal ontdekt (staat constant op de tripp trapp van grote broer) en hij wil alles zelluf doen. Leuk filmpje van gemaakt vanavond :D:

zaterdag 25 mei 2013 @ 23:01:59 #30
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_127005932
Schattig filmpje Fee-nix :)
Zie ik het nou goed dat ie alle stukjes vlees eruit pikt? :o (Doet Cristel ook :+ )

Leuk Rixtje! _O- Mem vergeten, 't is wat....Maar even extra oefenen dan :P

Zoë, praten jullie ook Fries thuis?
pi_127006766
Wij praten wel Fries tegen de kinderen spreken Geert zijn naam ook in het Fries uit..merk wel dat nu Lotte naar de peuter gaat het steeds meer naar Nederlands gaat en je antwoord ook in het Nederlands terug zonder dat ie het eindelijk door hebt.
pi_127006865
Dat filmpje is het feest der herkenning _O- Het gaat hier pre-cies zo, inclusief dat ge-mmmmmm tussendoor. En die sprong herken ik ook, M gaat in één zo hard, qua praten, qua begrijpen, qua ontdekken. Zo leuk!

Wat een mopje Meissie!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 23:56:57 #33
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_127008234
Whehe, hier gaat het precies zo aan tafel!

Kapper was wederom geen succes... Geen enkele truc had effect dus kind maar weer in de houdgreep genomen. Verbaal hevig protest maar hij bleef wel redelijk stil zitten. Kapper kon er gelukkig wel om lachen :+ En het was wel beter dan de vorige keer, toen moesten we m met z'n tweeën vasthouden :o
Oude (on)bekende.
  zondag 26 mei 2013 @ 00:01:08 #34
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_127008414
En vanmiddag waren we in de Gamma en daar stond een Budha beeld. Simon vond m erg mooi. Na het beeld even goed bekeken te hebben begon hij Budha over z'n hoofd te aaien en toen we verder gingen kreeg hij een paar flinke klapzoenen :D :') O+
Oude (on)bekende.
pi_127014378
Wat knap al die pratende kindjes.

Leuk om te horen Kyara hoe M met de taal bezig is.

Zoe, de jouw kan al veel worden zeggen hoor. Hier is het alleen mama en papa kwa verstaanbare woorden.

Fee, wat een leuk pakje en dat filmpje, echt tof hoor. Wij begonnen altijd zelf te laten eten met lepels, vorken deden we pas later. Ik vond dat enger en moeilijker.

Rixtje hetzelfde heb ik hier met Duits als ik met mijn kleuter praat.

Mevr. Mus balen dat de kapper nog geen succes was. Hopelijk was het wel het begin van een verbeterende lijn. En wat lief van dat Gamma standbeeld. Hier krijgen wij u ook kusjes, natte open mond:)

Hier gaat het weer beter, koorts is over, maar hij hoest nog en is snotverkouden. Verder vrolijk, klimt overal op of probeert het in ieder geval. Trapklimmen is 2e hobby en gisteren klom hij ook over de rand van de zandbak op de speeltuin en hij bleef maar zand eten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 26 mei 2013 @ 10:01:00 #36
250838 Fee-nix
pi_127015156
PE, zo ziet t er wel uit he :D. Ik weet alleen niet of hij dat heel bewust doet. Volgens mij zijn het allemaal nog toevalstreffers :P.

Leuk te horen dat t bij meer mensen zo gaat aan tafel!

Mevr_Mus wat lief met dat Buddha beeld!

Tinuviel, dat lieve pakje was het zoontje van meissie he ;). Lepel hebben we ook weleens gegeven, maar dat snapt hij al helemaal niet. Ik denk omdat hij al een hele tijd zijn brood met een vorkje eet. Hij is gewend om te prikken.
pi_127015411
Meissie
Pakje staat m goed!

Fee-nix
Knap van S!

Rixtje
Zo ging dat bij ons ook, toen we naar school gingen werd er ook meer Nederlands gesproken.

PE
Met mijn vriend niet maar hij wel met zijn fam. en ik met mijn fam. :+
Hij komt oorspronkelijk uit een andere stad en dat klinkt net weer anders.

Tinu
Fijn dat de koorts over is.
En zand.. :Y)
pi_127024063
Fee, sorry, ik bedoelde idd meissie met het mooie pakje.

Ja Zoe, verbaast me nog dat ik geen schuurplekken heb gevonden in het luiergebied van al dat zand.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 26 mei 2013 @ 15:22:44 #39
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127024780
Dierentuinen zijn voor dreumessen echt wel leuk. M heeft zijn ogen uitgekeken. Vooral leuk als de dieren vlakbij zijn.

Wel weer een driftig dreumes momentje. We wilden even wat drinken en hem zij fruit geven maar hij heeft zijn halve banaan op de grond gesmeten. Hij was echt boos omdat hij iets niet mocht en dan is ook niks meer goed. Dus toen zijn we snel maar weer verder gegaan. Dus ook niet meer in de speeltuin gespeeld.
pi_127025249
Driftbuien zijn echt niet leuk. Komt me hier bekend voor, wij hebben nu kleuterdriftbuien, nog geen dreumesdriftbuien.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_127025289
Tinu, Dat zal denk niet lang meer duren Lia heeft het wel heel erg. Als iets niet mag of ik pak het af dan gaat ze heel hard gillen en krijsen en midden op de vloer zitten. Soms als de hond of kat dan voorbij loopt geeft ze die ook een klap op hun kont. Is een pittige dame
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_127028367
Tinu
:D een zand-drolletje

Kyara
Mooie actiefoto!

En driftbuien zijn niet gezellig
pi_127028571
Wat een prachtige foto! _O_ O+

Herkenbaar Sam, M zoekt soms ook echt iets uit om nog even een klap na te geven, kleine spinnekop :D
pi_127028731
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef Clubsoda het volgende:
Wat een prachtige foto! _O_ O+

Herkenbaar Sam, M zoekt soms ook echt iets uit om nog even een klap na te geven, kleine spinnekop :D
Soms is het wel grappig om te zien hoe zo een klein mensje zo boos kan zijn maar aan de andere kant denk ik wel eens hopelijk is dit niet het begin van het einde :P
pi_127029593
Ik denk het niet. Het hoort echt bij de leeftijd en het is ook niet makkelijk: wel een heleboel willen maar dan mag het niet of lukt het niet of krijg je het niet duidelijk gemaakt. Temperant verandert niet zo snel, maar dat is met een beetje handigheid ook wel te kanaliseren. En ik moet ook regelmatig mijn lachen inhouden bij zoveel theater ;)
pi_127033607
Sam, hopelijk duurt het nog een hele tijd. Hij heeft wel een zeur/ wine stem als hem iets niet zint of hij iets niet (snel genoeg) krijgt ofzo. En als hij in bed gelegd wordt en hij wil niet slapen, kan hij krijsen, maar lijkt nog niet echt op driftbuien.

Ik voorzie hier al de drama's als dreumes een klap uitdeelt naar grote broer en die daar dan weer op reageert ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_127033780
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:50 schreef Tinuviel het volgende:
Sam, hopelijk duurt het nog een hele tijd. Hij heeft wel een zeur/ wine stem als hem iets niet zint of hij iets niet (snel genoeg) krijgt ofzo. En als hij in bed gelegd wordt en hij wil niet slapen, kan hij krijsen, maar lijkt nog niet echt op driftbuien.

Ik voorzie hier al de drama's als dreumes een klap uitdeelt naar grote broer en die daar dan weer op reageert ;)
Dat is hier ook drama. Amber moet erg wennen dat Lisa ook loopt enzo en als Amber in de weg staat duwt Lisa zich erlangs en houd ze zich vast waar het maar kan Amber geeft dan weer een dum terug maar natuurlijk veel harder waardoor ze allebei zitten te huilen lisa vanwege de klap op de grond en amber omdat ze toegesproken word erover.
pi_127034935
Sam, hier is het met name de grote broer, die zonder acht te slaan langsloopt, duwt of over zijn benen kruipt. En dan zeggen we al, dat hij afstand moet houden van de kleine broer en ergens anders moet spelen, onze benedenverdieping is echt wel groot genoeg, maar dat doet hij natuurlijk niet.

Wij hebben vandaag deze gehaald, met deels verjaardagsgeld van onze dreumes. Hoewel de dreumes hier nog niet zelf op kan. De grote jongens hadden er wel lol mee:

[ Bericht 37% gewijzigd door Tinuviel op 26-05-2013 19:51:07 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 26 mei 2013 @ 21:41:11 #49
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_127043561
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 23:56 schreef Mevr_Mus het volgende:
Whehe, hier gaat het precies zo aan tafel!

Kapper was wederom geen succes... Geen enkele truc had effect dus kind maar weer in de houdgreep genomen. Verbaal hevig protest maar hij bleef wel redelijk stil zitten. Kapper kon er gelukkig wel om lachen :+ En het was wel beter dan de vorige keer, toen moesten we m met z'n tweeën vasthouden :o
Voor nu te laat, maar heb je ook de timer van de kapper geprobeerd? Zij hebben een timer die ze gebruiken bij de kleuringen en zo. Heeft knopjes en die bliepen. Werkte als een tierelier :D
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_127044486
Leuke glijbaan Tinuviel!

Geert begint steeds meer van zich af te bijten ik laat ze vaak wel even gaan anders ben ik de hele dag aan het corrigeren en dat wil ik ook niet. Op deze manier lossen ze het gelukkig vaak onderling op :)
pi_127055371
Rixtje, ik zou ze ook wel willen laten gaan, maar mijn dreumes staat nog niet eens stabiel. Dus een kleuter, die hem duwt of erop ligt, kan gewoon ernstige gevolgen hebben. En waarschijnlijk heb ik ook zoiets van " mijn arme baby" als ze samen stoeien.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 27 mei 2013 @ 08:57:10 #52
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127056493
Mooie glijbaan Tinu!

Hier is het net andersom en is mijn dreumes de grote lompe broer :D Maar door het geringe leeftijdsverschil zal hij ook wel eens het onderspit delven.

Ik las trouwens in de nieuwe Kinderen een stuk over dreumesdriftbuien. Daarin stond ook dat alleen een dreumes die zich veilig voelt zich zo koppig durft op te stellen. Dus wat ontzettend fijn dat onze dreumessen zich zo veilig voelen om zich op deze manier te uiten (bij gebrek aan een betere manier). ^O^
pi_127057575
Erg mooie glijbaan tinu!!

Hier nemen de driftbuien wat af :) heel af en toe als ze erg moe is dan krijgen we een stervende zwaan voorstelling maar het is tegenwoordig makkelijker om haar iets uit te leggen!

Gisteren was ik boven met haar en papa ging weg dus hij riep "tot zo" ik riep tot zo terug en toen ging de kleine meid OTTT TSOOO roepen en zwaaien!! zooooooooooo lief *;
  maandag 27 mei 2013 @ 10:31:40 #54
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_127058409
quote:
17s.gif Op maandag 27 mei 2013 08:57 schreef Kyara het volgende:
Mooie glijbaan Tinu!

Hier is het net andersom en is mijn dreumes de grote lompe broer :D Maar door het geringe leeftijdsverschil zal hij ook wel eens het onderspit delven.

Ik las trouwens in de nieuwe Kinderen een stuk over dreumesdriftbuien. Daarin stond ook dat alleen een dreumes die zich veilig voelt zich zo koppig durft op te stellen. Dus wat ontzettend fijn dat onze dreumessen zich zo veilig voelen om zich op deze manier te uiten (bij gebrek aan een betere manier). ^O^
Jup, daarom zijn het elders ook vaak engeltjes, op het kdv en de peuterzaal bijv. En leven ze zich thuis lekker uit.... ;)

Al is het ook wel deels karakter, het ene kind heeft er ook veel meer last van als het andere. Hier is het erg afhankelijk van hoe lekker ze in haar vel zit. Bij vermoeidheid of een sprong is ze veel sneller boos en koppig.
pi_127058487
Haha ja Juud, ik hoor vaak van het kdv "we hebben geen kind aan dr gehad vandaag!" "lekker 3 uur geslapen" "lekker gegeten.."

Nou thuis slaapt ze hooguit een uur en 10 minuten, wil op sommige dagen niks eten en is af en toe erg hangerig!

Maar ik denk dat het ook komt omdat het op het kdv erg druk is met veel afleiding die ze thuis minder heeft natuurlijk...
pi_127059710
Bitterend, dat had mijn oudste ook. En nu nog steeds.. Die heeft alleen thuis die dwarse dingen. Een teken dat hij zich daar echt op zijn gemak voelt..
Daan kan ook heerlijk zitten pruilen met zijn armen over elkaar, of met iets smijten wat toevallig in de buurt ligt bij een boze bui.. Heerlijk om te zien ;)

Lekker voor in je tuin Tinu!

Lekker zo'n dierentuin! Over 3 weekjes gaan we naar rhenen, kijken hoe Daan dat gaat vinden.

En nog meer friezen.. Daan heeft het weekend het woordje ticht (nl=dicht) opgepakt van mijn moeder. Ook leuk, maar dat leren we nog wel af ;)
(ik woon met NL-man in oosten des lands, dus fries verstaan is voorlopig wel genoeg, dat leren ze wel van pake en beppe)
Hij wordt echt steeds groter. Gisteren bij mijn neefje geweest, die wordt komende week 1. En die heeft geen haast qua ontwikkeling (hij zit). Wat een verschil dan met Daan die echt maar doorgaat met bewegen, zelfs als je de 5 maand leeftijdsverschil meeneemt. Maar neefje is wel een vrolijke lachebek :P
  maandag 27 mei 2013 @ 11:32:41 #57
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127060027
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 11:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Lekker zo'n dierentuin! Over 3 weekjes gaan we naar rhenen, kijken hoe Daan dat gaat vinden.
Wij zijn ook in Ouwehand geweest. Ze hebben ook superleuke speeltuinen, een monorail en een zeeleeuwenshow. Hebben wij allemaal niet gedaan maar voor je oudste wel superleuk!
pi_127060137
We zijn er vorig jaar ook geweest, toen heeft mijn oudste ook wel plezier gehad inderdaad. Maar Daan was nog zo mini toen..
Ik weet niet precies wat we gaan zien, want het is een familiefeestje, dus geen idee hoeveel we echt zelf kunnen ontdekken..
  maandag 27 mei 2013 @ 11:44:23 #59
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127060354
We zijn vorig jaar met M naar Burgers geweest. Toen vond hij voor de Ocean erg mooi. Ook nu waren de aquaria nog erg in trek. Volgend jaar neem ik een abo op Burgers O+
pi_127061167
quote:
17s.gif Op maandag 27 mei 2013 11:32 schreef Kyara het volgende:

[..]

Wij zijn ook in Ouwehand geweest. Ze hebben ook superleuke speeltuinen, een monorail en een zeeleeuwenshow. Hebben wij allemaal niet gedaan maar voor je oudste wel superleuk!
Klinkt goed! Ouwehand is hier niet zo gek ver vandaan, dat is voor ons ook wel een optie.

Qua driftbuien is het ook vaak een kwestie van 'verandering van spijs' merk ik. Regelmatig heb ik mijn handen vol aan M en is hij bij papa heel ontspannen geweest en dat blijft hij na terugkomst ook. Andersom ook, dat zijn vader hem best bewerkelijk vond terwijl hij dan bij mij weer heel makkelijk is. Net een andere interactie waardoor zo'n vicieuze cirkel wat doorbroken wordt. Maar het gaat hier ook steeds makkelijker nu M veel meer begrijpt van wat we hem vertellen, en hij steeds makkelijker met wijzen en ja en nee duidelijk maakt wat hij precies wil.
  maandag 27 mei 2013 @ 19:29:15 #61
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127076808
M had vandaag ook zo'n dag op het kdv. Blijkbaar voelt hij zich daar dus ook veilig genoeg. Niet leuk voor hem (en voor het kdv) maar wel fijn om te weten dat hij daar zichzelf kan zijn.

Ik zat me trouwens af te vragen wie ik straks het beste als eerste kan wegbrengen: de meisjes of M? Als ik de meisjes eerst doe, moet M heel lang wachten maar hij ziet dan wel dat zij ook blijven en niet met mama mee naar huis gaan terwijl hij moet blijven. Maar misschien dat hij het ook raar vind dat zij daar ook zijn maar zonder mij en ook niet bij hem in de buurt.
pi_127076948
Dierentuinen zijn idd tof. Al was de onze geen dreumes meer toen we voor het eerst met hem gingen.

Fijn, dat de driftbuien wat afnemen als kindjes zich beter verstaanbaar kunnen maken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 27 mei 2013 @ 20:17:01 #63
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_127079236
Ik heb zojuist de eerste 10 minuten gesprek gehad! :D :P Even horen dat ze daar dus wel al haar fruit en brood opeet, het ontzettend leuk vindt om te kleuren/tekenen/schilderen/plakken etc, ze haar gezellig vinden, een kletsmajoor (in haar eigen taal dan wel) en ze op vrijdag echt een 3-eenheid vormt met twee andere meiden, heel gezellig Het enige is dat ze sinds de ziekenhuisbezoeken wat afwachtender is geworden, mja, als dat het enige is.... O+

En hier ook nog heerlijke driftbuien hoor! Vind het fijn om te lezen dat ze niet de enige is en dat het erbij hoort zeg maar... :P

Gewoon even kijken hoe het loopt Kyara?
  maandag 27 mei 2013 @ 20:17:30 #64
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_127079265
Simon laat nu ook af en toe op het kvd zijn "nee" horen en soms doet hij daar ook bewust dingen waarvan hij weet dat het niet mag. Wel met mate, de echte driftbuien bewaart hij voor thuis ;)

Ben zo blij met ons nieuwe kvd trouwens! De sfeer is er zo warm en rustig en Simon komt er zoveel meer tot z'n recht!
Oude (on)bekende.
pi_127079467
Hier trouwen ook driftbuien als iets niet mag.
Gaat die op zijn buik liggen en heel hard spartelen met zijn benen.

Wij gaan ook binnenkort naar de dierentuin, naar zoo parc overloon in limburg. 2 kaartjes gewonnen met vakantieveilingen..
pi_127079579
Susie! 10 minuten gesprek *O* heb ik nog niet gehad dus ben wel benieuwd!

Ik hoor wel altijd aan het einde van de dag wat ze heeft gespookt. Ze was vandaag ineens weg geglipt en naar de peuters binnen gegaan :D
  maandag 27 mei 2013 @ 20:25:39 #67
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_127079768
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:22 schreef bitterend het volgende:
Susie! 10 minuten gesprek *O* heb ik nog niet gehad dus ben wel benieuwd!

Ik hoor wel altijd aan het einde van de dag wat ze heeft gespookt. Ze was vandaag ineens weg geglipt en naar de peuters binnen gegaan :D
Was niet verplicht, maar ik vond het wel eens leuk om mee te maken. Hadden ook al een soort evaluatie formulier gehad.
Ik haal Anouk nooit op, dus dan hoor ik niet heel veel :X Lief luistert altijd met een half oor }:| Tuurlijk, als ik haar breng praten we wel wat, maar toch.
pi_127079904
Ik post hier eigenlijk nooit mee, maar merk nu dat hij zo begint te veranderen en lees veel herkenbaars, leuk is dat. ook hier driftbuien, t is een bijtertje..dus als hij niet aan de keukenkastjes mag komen, dan bijt hij daar van boosheid in bijv.

Hij is ook erg groot, 90cm en 14,4 kg (19 mnd) praten gaat in gekke etappes, veel 3 en 4 woordzinnetjes (waar ben je nou?) (hmm, jeej lekker hoor) achter elkaar maar nog geen opa bijvoorbeeld :D

verder een ontzettend lekker joch, met een pittig karaktertje itt zus

maandag 27 mei 2013 @ 20:33:06 #69
100412 mefke79
komt goed!
pi_127080239
Mooi manneke KD!

Bijten is weer helemaal hip bij dreumes. En hard :X Arme Driekus had net een blauwe plek op zijn rug dankzij een beet van Tienus. We zeggen constant dat het niet mag en Driekus mag em op zijn hoofd tikken als hij het weer doet, maar toch. Het doet em echt heel veel pijn, dus meestal komt ie meteen naar ons gerend. Beetje sneu, hoop dat Tienus snel leert dat dit echt gemeen zeer doet. Ik heb op het punt gestaan em een keer terug te bijten, maar dat wordt niet aangeraden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 27 mei 2013 @ 20:34:30 #70
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_127080327
Ahw, Lex! O+ Hij is zeker lang met zijn 90 cm! Anouk was 81 cm laatst, kleine prop O+
  maandag 27 mei 2013 @ 20:50:34 #71
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127081326
Lex! Lekker ding! O+
Dat praten is hier ook herkenbaar. M zegt de raarste woorden (kussen, koffie en laatst zelfs kolven) maar zijn eigen naam en oma dus niet (dat ie geen oma zegt is niet zo leuk voor mijn moeder die de afgelopen 5 maanden hier praktisch dagelijks is :D )

Dat bijten hebben we hier gelukkig (nog) niet. Lijkt me best lastig om daar op te reageren.
pi_127081535
Wat een lieverd Kd O+

Mefke, heel herkenbaar mijn kleuter beet ook in zijn dreumestijd. En nu soms nog half per ongeluk als die de hand van dreumesbroer in zijn mond heeft.

Ik vraag me toch wel af hoe het komt, dat ze als kleuters dan ineens weer meer driftbuien hebben waarbij ze dan alles prima verstaan en kunnen uiten. Volgens mij gaat het er dan meer om, dat de ouder dan iets verbiedt wat ze heel graag willen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 28 mei 2013 @ 10:24:56 #73
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_127100131
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:28 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik post hier eigenlijk nooit mee,
Schandalig :P

Mooi ventje is t O+ Blijerd :s)

Oh ik zat net ff te kijken op de site van de Action, ze hebben nu deze blokken

Die zijn leuk :)

Misschien tip voor andere mama's hier?
pi_127101384
Die zijn fijn Pe daar hoeven ze nog niet zoveel motoriek voor te hebben als bij de duplo blokken :)

Mijn meisje had net zoiets van als jij aan het werken bent mam en je let toch niet op trek ik de perzikken van tafel en eet ik ze alle 6 aan.

pi_127102477
Sam, heerlijk zo'n perzik diefje!!

PE, mijn oudste vond daar nooit wat aan, en Daan ook (nog) niet. Maar mijn oudste was ook geen duplo kind, dus misschien lag het ook aan de interesse..

Lastig dat bijten zeg. Hopelijk is het een korte fase!

quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:53 schreef Tinuviel het volgende:
Ik vraag me toch wel af hoe het komt, dat ze als kleuters dan ineens weer meer driftbuien hebben waarbij ze dan alles prima verstaan en kunnen uiten. Volgens mij gaat het er dan meer om, dat de ouder dan iets verbiedt wat ze heel graag willen.
Als ik naar mijn eigen kleuter kijk, dan zat er toch weer een verschil tussen wat er in het hoofd omgaat (sociaal emotionele ontwikkeling) en wat hij kon uiten. Het is lastig om uit te leggen waarom een vriendje iets doet, of waarom iemand verdrietig is, of hoe je kunt zorgen dat iemand bij je wil spelen, etc.. Dat is iets wat meer door oefening komt, dan pratend, heb ik hier gemerkt. Daarna kon hij ook een stuk beter emoties benoemen, met nuances. En ook andermans emoties benoemen en erop inspelen..
(Waarom is het vriendje zo heel erg boos, omdat hij vandaag niet mag spelen, maar morgen pas. Terwijl je het zelf een goede oplossing vond om morgen te kunnen spelen. Dat is lastig uit te leggen op een manier dat het echt gesnapt wordt. Hij zag het, en wist dat het de manier van het vriendje was, maar echt snappen was lastig)
pi_127103061
DF, dat begrijp ik ook. Misschien heb ik ook een andere voorstelling van mijn kleuter omdat hij kwa taal altijd al er goed en snel was met zich uiten. Of ik overschat hem.

Ik denk, dat het wel moeilijker is om zich te verzetten en de emoties van een ander kind te begrijpen, dan die van jezelf.

Hij zou in ieder geval geen goed idee vinden, dat vriendje morgen komt spelen, dat zou hij nu willen. En zo gaat het met andere dingen, die hij wil ook, dat moet nu.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_127104230
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:24 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Schandalig :P

Mooi ventje is t O+ Blijerd :s)

Oh ik zat net ff te kijken op de site van de Action, ze hebben nu deze blokken
[ afbeelding ]

Die zijn leuk :)

Misschien tip voor andere mama's hier?
Nopper O+ hier ook laatst van zolder gehaald. Wordt leuk mee gespeeld. En Jelle heeft in een uur tijd daarmee ook de kleuren geleerd (al is blauw en groen nog moeilijk uit elkaar te houden)
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:51:24 #78
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_127104926
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:29 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Nopper O+ hier ook laatst van zolder gehaald. Wordt leuk mee gespeeld. En Jelle heeft in een uur tijd daarmee ook de kleuren geleerd (al is blauw en groen nog moeilijk uit elkaar te houden)
Ik heb het ook ergens op zolder liggen....Alleen ik heb geen idee waar :X
pi_127106468
dat bijten is hier vooral frustratie, negeren of apart zetten werkt goed. dus als ie elin bijt, zeggen we geen nee meer en zetten we hem apart, dat werkt goed
pi_127107230
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 11:54 schreef Tinuviel het volgende:
DF, dat begrijp ik ook. Misschien heb ik ook een andere voorstelling van mijn kleuter omdat hij kwa taal altijd al er goed en snel was met zich uiten. Of ik overschat hem.

Ik denk, dat het wel moeilijker is om zich te verzetten en de emoties van een ander kind te begrijpen, dan die van jezelf.

Hij zou in ieder geval geen goed idee vinden, dat vriendje morgen komt spelen, dat zou hij nu willen. En zo gaat het met andere dingen, die hij wil ook, dat moet nu.
Chris is ook vlot met uiten van emoties of het herkennen bij anderen, maar toch maakte hij nog een extra stap vooruit. Nu is het gat mijn zijn vriendje nog groter (die brult alles bij elkaar als hij niet NU krijgt wat hij wil). Gelukkig negeert Chris dat heerlijk tegenwoordig, maar er was een periode dat hij het gewoon niet snapte.. En daarvoor deed hij gewoon mee met mopperen..
  woensdag 29 mei 2013 @ 13:24:37 #81
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127149809
;( hoektandjes ;(

tenminste, dat denk ik: beetje huilerig, rode wangetjes, 's nachts huilend wakker worden, overal op kauwen en vooral kwijlen. En dat laatste heeft hij tot nu toe eigenlijk amper gedaan.
pi_127150029
Ahw arme M. Billie gaat ook weer aan de gang met kies 3 en 4 }:|
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_127151117
Bah, rotdingen. Sterkte allemaal!

Over bijten: mijn dreumes bijt uit joligheid :') Ik geloof dat hij het heel lief van zichzelf vindt, dan krijg ik zo'n setje tanden in mijn wang bij wijze van kus, of hij hapt in mijn rug bij het knuffelen. Mal kind :D
pi_127151339
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 13:29 schreef Kuukske het volgende:
Ahw arme M. Billie gaat ook weer aan de gang met kies 3 en 4 }:|
Hier ook. Zijn hele shirt ondergekwijld steeds, en in combi met een lekkere snotneus is het een snoeten-veeg-feestje hier
De ene kies zit op het randje, of misschien nu door, en de ander zie je ook al zitten..

Jammer dat het van half 12 tot half 2 uur gekost heeft om hem fatsoenlijk in slaap te krijgen. Steeds even stil, en dan weer keihard brullen. PCM hielp ook niks..

(En dan kleuter erna 3 keer een nachtmerrie.. Waaah :O :P )

Maar verder is hij wel blij:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 35% gewijzigd door Deepfreeze op 29-05-2013 14:04:24 ]
  woensdag 29 mei 2013 @ 14:30:49 #85
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127152913
Wat leuk DF! Wat een stuntmannetje op de glijbaan. En wat een prachtige foto's. Zo mooi ook qua kleur en compositie _O_
pi_127153230
Het was ook echt gaaf dat hij hier en daar ging liggen en omhoog kijken. Een oud dametje maakte er zelfs een foto van "zo vertederend" ;)

Edit: ik zie nu dat het bij de laatste lijkt alsof hij voor een drakenoog ligt te chillen :P
pi_127153648
Daan, kleine stuntpiloot! Die laatste foto is echt prachtig inderdaad. Heerlijk, zo ongevangen gewoon gaan liggen om goed te kunnen kijken. Mooi O+
pi_127153739
DF wat een moppie O+
pi_127156904
Df wat heb je nou op de kast hangen?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_127157021
DF wat een gestunt :D. Ik hield mn hart even vast :@.
Mooie foto's trouwens zeg. :D
pi_127157539
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 15:54 schreef Kuukske het volgende:
Raar he dat je hart een slag overslaat als je dat ziet.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_127157791
Die extra oplettendheid wordt echt een soort reflex he? Ik sprong laatst bijna volautomatisch op een baby af op het cb, omdat zijn moeder even bij de tafel wegliep :@ Moeder keek me wat meewarig aan, want het kind lag volkomen stil. Maar de mijne zou er al vijf keer afgerold zijn en ik krijg dat opletten maar moeilijk uit m'n systeem :@
pi_127158977
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 15:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik hou niks meer vast.. Het begint te wennen. Hij haalt zovaak iets uit, dat dit eigenlijk bijna onschuldig is. Hij schuifelt ook gerust naar het randje, tot zijn voeten wegglijden op het rode, en dan dondert/glijdt hij naar beneden. Het is gewoon onze stuntkip :P

Nicole, terwijl ik op zoek ben naar nieuw werk ben ik maar een handeltje in 2e hands kinderkleding begonnen. Maar dat moet natuurlijk wel mooi op de foto. Vandaar die doeken, kun je mooi wegknippen van de foto's..

Tnx voor de complimenten.. Mooie kleuren krijg je vanzelf in zo'n constructie..
pi_127161840
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:09 schreef Clubsoda het volgende:
Die extra oplettendheid wordt echt een soort reflex he? Ik sprong laatst bijna volautomatisch op een baby af op het cb, omdat zijn moeder even bij de tafel wegliep :@ Moeder keek me wat meewarig aan, want het kind lag volkomen stil. Maar de mijne zou er al vijf keer afgerold zijn en ik krijg dat opletten maar moeilijk uit m'n systeem :@
Ja maf he? Ik denk dat ik voor ik Billie had eigenlijk dan niet zou weten wat ik had moeten doen. Maar nu denk ik al gauw "Oeh, kijk uit voor dat, of Oeh, kijk uit voor zo."
  woensdag 29 mei 2013 @ 17:38:30 #95
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127161924
Mag ik even uithuilen..... M is niet in zijn hum, dus mag de tv aan. Alleen nu zegt hij steeds oh-oh.... 3 keer raden waar hij naar gekeken heeft..... ;(
pi_127161941
quote:
17s.gif Op woensdag 29 mei 2013 17:38 schreef Kyara het volgende:
Mag ik even uithuilen..... M is niet in zijn hum, dus mag de tv aan. Alleen nu zegt hij steeds oh-oh.... 3 keer raden waar hij naar gekeken heeft..... ;(
Teletubbies Teletubbies lalalala.
Of het zandkasteel? Ofzo?
  woensdag 29 mei 2013 @ 17:40:55 #97
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127162028
de 1e.... vre-se-lijk. Heb al geprobeerd om te zappen maar dan is het weer huilen....
pi_127162061
Oh oh Kyara.. :p Ik vind het zo naar dat J bij Bumba hysterisch wordt.. ;(
pi_127162428
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 17:41 schreef Jipster het volgende:
Oh oh Kyara.. :p Ik vind het zo naar dat J bij Bumba hysterisch wordt.. ;(
Bumba snap ik. Wat een gedrocht van een serie. -O-.
quote:
17s.gif Op woensdag 29 mei 2013 17:40 schreef Kyara het volgende:
de 1e.... vre-se-lijk. Heb al geprobeerd om te zappen maar dan is het weer huilen....
Ahwww. Arm manneke. Misschien een selectief gehoor in gang zetten? :D ;)
pi_127162530
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2013 17:36 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ja maf he? Ik denk dat ik voor ik Billie had eigenlijk dan niet zou weten wat ik had moeten doen. Maar nu denk ik al gauw "Oeh, kijk uit voor dat, of Oeh, kijk uit voor zo."
Komt automatisch mee met je kind ofzo. Tot het punt dat het verbaast dat er ook mensen zijn die NIET heel onrustig worden van koppen thee op een bijzettafeltje :+

Oh jee, arme Kyara. Leer 'm snel aan dat je 'ohoh' zegt wanneer er iets gevallen is, dan lijkt het nog wat ;) Ik vind Bumba beter dan de Teletubbies, maar nog steeds niet je dat. Maar M vindt het fan-tas-tisch :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')