Zondagmiddag geloof ik. Z´n oogjes rolden inderdaad bijna uit de kassen bij het zien van de bellenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:36 schreef Kyara het volgende:
[..]
echt waar?
Wanneer gepost dan?
Leuke bellenblaasfoto! En inderdaad, zijn blik![]()
En de eetfoto
Ik vind hem leuk. En zo'n rond hoofd heeft ie ook weer niet. Maar qua babysmoeltje weer meer richting de mijne dan die van Soemp inderdaad
Ooh vandaar mbt de ballenbak. Wij kwamen wel bij de Ikea maar nooit bij de Mac. En toen ik daar wel kwam had ik ook geen interesse meer in de ballenbak
Wat hier hielp is er op tijd zijn, Bartje even rond laten drentelen, en dan toch wel doorzetten. Eerste keer was gillen, tweede keer was het al beter, laatste keer ging hij zelf met de armpjes omhoog bij de kappersstoel staan. We hebben volgens mij geen speelgoed oid nodig gehad toen. De kam van de kapster vond hij het interessantste..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:26 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wij overwegen morgen weer eens met Simon naar de kapper te gaan. De vorige knipbeurt verliep redelijk dramatisch, ondanks Pocoyo op telefoon, koekjes en het op schoot zitten. Vreemde mensen die aan je hoofd zitten te plukken zijn stom dus kan je het best krijsen alsof je vermoord wordt, aldus mijn zoon![]()
Iemand nog tips? Zelf knippen heb ik tussentijds al een paar keer gedaan maar het gebrek aan model begint nu te veel op te vallen
Dat hielp ook wel. Dat zijn vader de een na laatste keer eerst werd geknipt was wel boeiend voor hem om te zien hoor..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:15 schreef Mevr_Mus het volgende:
Eerst even rond laten drentelen is wel een goedeEn bedenk me nu dat ik me zelf ook wel kan laten knippen. Het helpt vast als ik het "voordoe", want alles wat wij doen is interessant
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:36 schreef bitterend het volgende:
Wat goed die pratende kleintjes!![]()
Het is al een paar keer dat onze kleine poept maar wij het niet merken want ze zit zo lekker te spelen (torens bouwen, met bal, duplo). Ik ruik het pas als ze dichtbij mij komtdan is het al helemaal ontploft in de luier
![]()
Komen jullie kindjes vertellen dat ze hebben gepoept? ben ik eigenlijk benieuwd naar!
Dit geldt ook voor ons. Ik merk het pas als hij in de buurt komt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:55 schreef hilliebillie het volgende:
Hier ook eentje die niet komt vertellen als hij gepoept heeft, hij heeft ook een grotere hekel aan verschonen dan dat hij aan een poepbroek. Maar heeft ook als baby nooit gehuild als hij een poepbroek had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |