Je bent een goed kind.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:53 schreef Klojo120 het volgende:
Eens met Moira, witte bonen in tomatensaus
Schaam je,quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:53 schreef Klojo120 het volgende:
Eens met Moira, witte bonen in tomatensaus
Absolute waarheid.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:01 schreef Monopoly het volgende:
Opscheplepels passen niet nee
Wijze les dit wel.
Dat is een eh... stevige greep.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:59 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Danoontjes uit proberen te lepelen met een veel te grote (opschep)lepel
Amateurquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:50 schreef Monopoly het volgende:
Moira houdt niet van witte bonen in tomatensaus,_____!!
3 tassen vol boodschappen voor 35 euro, ik mag niet klagen. Bij de AH was ik over de 50 euro kwijt.quote:
Als ik bij appel ben winkelen we ook altijd bij de Boni. Zijn jullie ook aan het sparen voor de borden?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
3 tassen vol boodschappen voor 35 euro, ik mag niet klagen. Bij de AH was ik over de 50 euro kwijt.
En moest je verder fietsen met die 3 tassenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
3 tassen vol boodschappen voor 35 euro, ik mag niet klagen. Bij de AH was ik over de 50 euro kwijt.
Nee wij sparen voor de troetelbeertjes en een boodschappenpakket vol dassenharen en eendenspuugquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Als ik bij appel ben winkelen we ook altijd bij de Boni. Zijn jullie ook aan het sparen voor de borden?
Omdat jij zo nodig de luiaard uit moest hangenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
En moest je verder fietsen met die 3 tassen
Als we nou naar de Hoogvliet waren gegaan hadden we Gymnastiekplaatjes gekregen, damnquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee wij sparen voor de troetelbeertjes en een boodschappenpakket vol dassenharen en eendenspuug
Ja anders moest je met mij achterop met 3 tassen verder fietsenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Omdat jij zo nodig de luiaard uit moest hangen
Godver... en wij zitten opgescheept met kutborden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee wij sparen voor de troetelbeertjes en een boodschappenpakket vol dassenharen en eendenspuug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |