PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Dan zou ik inderdaad Candreva of (indien mogelijk) Palacio doen...quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kan niet spelen met 2 van zulke spitsen
Bale LM, GOnalons en SIssoko omdraaien.quote:
Zet Barfa erin en Sissoko Toulousequote:
Oh lol laat maarquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bale LM, GOnalons en SIssoko omdraaien.
quote:
Nice bedanktquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bale LM, GOnalons en SIssoko omdraaien.
Ik had Cazorla + Gonalons netquote:
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een bronze speler heb aangekliktquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dit jaar niet heel veel gold en silver packs geopend maar ik wacht nog altijd op mijn 1e silver of gold IF. Ik heb daarentegen wel 4 bronze IFs gehad en heel veel goede bronzes dus dat maakt een hoop goed.
Vorig jaar?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een bronze speler heb aangeklikt
Overduidelijk, die is zijn step kwijt.quote:
Was dit de reactie van je vriendin?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:55 schreef Maver24 het volgende:
ik moet enorm hier om lachen
[ afbeelding ]
klikfoutje?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:57 schreef Michaelvanb het volgende:
trade op pc, gone wrong![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ouchquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:57 schreef Michaelvanb het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
moest dus 1.5m zijn ipv 150k
Jep, ga ik doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Sissoko en die ander omdraaienen dan bale lm?
hahah nog net niet, scheelt niet veel, hahaquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Was dit de reactie van je vriendin?
[ afbeelding ]
Deze .gif speelt zich altijd af in mijn hoofd als ik gediagnoseerd ben met EAidsquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:55 schreef Maver24 het volgende:
ik moet enorm hier om lachen
[ afbeelding ]
Erg zuur, desondanks wel grappig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:57 schreef Michaelvanb het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:57 schreef Michaelvanb het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
beetje late dit.quote:
Je hebt iemand waarschijnlijk de dag van zijn leven gegeven, da's ook wat waardquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:57 schreef Michaelvanb het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond hem wel merkbaar beter, niet enorm veel, maar wel een beetje.quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Karma?quote:
quote:
GMTAquote:
Zekerquote:
quote:
quote:
Als je dan nog een keer op zoeken drukt deed ie t bij mij welquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:02 schreef Reemi het volgende:
De FUT markt doet weer dom. Geen resultaat bij de meest algemene zoekopdrachten.
alleen die van Bayernquote:
+1quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:14 schreef Nickskuh het volgende:
Als Alderweireld naar Liverpool zou verkassen moet Ajax Assaïditje er nog ff bijvragen.
En dan Fischer banken?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:14 schreef Nickskuh het volgende:
Als Alderweireld naar Liverpool zou verkassen moet Ajax Assaïditje er nog ff bijvragen.
Assaidi komt echt niet om de helft van de wedstrijden te spelen hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:15 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Fischer kan geen 50 wedstrijden achter elkaar spelen hè..
En Assaidi gaat niet banken. En Assaidi op rechts is kut.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:15 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Fischer kan geen 50 wedstrijden achter elkaar spelen hè..
lekker banken, is ie nu toch al gewendquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
En Assaidi gaat niet banken. En Assaidi op rechts is kut.
Lekker bij Liverpool 3 wedstrijden per jaar spelen dan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Assaidi komt echt niet om de helft van de wedstrijden te spelen hoor
Is de spotify van die vriend van je nog verlengd?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lekker banken, is ie nu toch al gewend
quote:
Nieuwe bijnaam voor Djeetje?quote:
hahah geen idee zal het ff vragen zoquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is de spotify van die vriend van je nog verlengd?
Er zit nog genoeg tussen banken bij Liverpool of rotatie bij Ajax hoor. Dat snap je toch zelf ook wel mag ik hopen. Er zijn ook wat Elia geruchten, maar daar zit je met hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:18 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Lekker bij Liverpool 3 wedstrijden per jaar spelen dan.
Van nature is hij een middenvelder ja, da's waar. Op de plek van Eriksen dan. Weet alleen niet of hij daar wel klaar voor isquote:
Dat lijkt me niks voor hemquote:
Tot hij naar Ajax kwam heeft hij altijd als CAM gespeeldquote:
Elia kan wel aan de andere kant. Assaidi weet ik niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zit nog genoeg tussen banken bij Liverpool of rotatie bij Ajax hoor. Dat snap je toch zelf ook wel mag ik hopen. Er zijn ook wat Elia geruchten, maar daar zit je met hetzelfde probleem.
Daar is hij niet klaar voor nee..als hij er ooit klaar voor zal zijn. Toch wel erg een luie momentenvoetballer nu nog..dat kan je niet echt hebben op het middenveld. Eriksen die liep er ook nog eens 12 kilometer per wedstrijd bij ofzo..echt ziek die man.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Van nature is hij een middenvelder ja, da's waar. Op de plek van Eriksen dan. Weet alleen niet of hij daar wel klaar voor is
Poker, hoevaak is Dutchies nou kampioen geworden van div 1?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah geen idee zal het ff vragen zo
Ik denk ook niet dat ie daar de kwaliteit voetballend voor heeft die Eriksen wel heeft, om op CAM te spelen. Ook op het juiste moment medespelers zien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar is hij niet klaar voor nee..als hij er ooit klaar voor zal zijn. Toch wel erg een luie momentenvoetballer nu nog..dat kan je niet echt hebben op het middenveld. Eriksen die liep er ook nog eens 12 kilometer per wedstrijd bij ofzo..echt ziek die man.
13 volgens mijquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Poker, hoevaak is Dutchies nou kampioen geworden van div 1?
best vaakquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Poker, hoevaak is Dutchies nou kampioen geworden van div 1?
Bazen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
best vaakgeen idee, niet bij te houden
Ja, niet leuk meer. Ik heb net als jij ook 350k uitgegeven in 2 dagenquote:
haha op de xbox zijn ze maar 1 keer kampioen geworden van divisie 1quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
best vaakgeen idee, niet bij te houden
Ik heb maar 1x Divisie 1 gewonnen en al iets van 20x de beker, terwijl ik bijna altijd in de divisie speelquote:
Zullen we een praatgroepje oprichten?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja, niet leuk meer. Ik heb net als jij ook 350k uitgegeven in 2 dagen![]()
Nu kom ik coins te kort om mijn team te bouwen
Moet je eerst een POA test doen, om te kijken of je het wel hebt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zullen we een praatgroepje oprichten?
POA (Pack Openers Anonymous)
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je eerst een POA test doen, om te kijken of je het wel hebt.
Ik heb net buiten een HH 90% van mijn coins verkwist aan pakjes, mag ik erbij?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds TOTS Mangala?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |