PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Dan zou ik inderdaad Candreva of (indien mogelijk) Palacio doen...quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kan niet spelen met 2 van zulke spitsen
Bale LM, GOnalons en SIssoko omdraaien.quote:
Zet Barfa erin en Sissoko Toulousequote:
Oh lol laat maarquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bale LM, GOnalons en SIssoko omdraaien.
quote:
Nice bedanktquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bale LM, GOnalons en SIssoko omdraaien.
Ik had Cazorla + Gonalons netquote:
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een bronze speler heb aangekliktquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dit jaar niet heel veel gold en silver packs geopend maar ik wacht nog altijd op mijn 1e silver of gold IF. Ik heb daarentegen wel 4 bronze IFs gehad en heel veel goede bronzes dus dat maakt een hoop goed.
Vorig jaar?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een bronze speler heb aangeklikt
Overduidelijk, die is zijn step kwijt.quote:
Was dit de reactie van je vriendin?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:55 schreef Maver24 het volgende:
ik moet enorm hier om lachen
[ afbeelding ]
klikfoutje?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:57 schreef Michaelvanb het volgende:
trade op pc, gone wrong![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ouchquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:57 schreef Michaelvanb het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
moest dus 1.5m zijn ipv 150k
Jep, ga ik doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Sissoko en die ander omdraaienen dan bale lm?
hahah nog net niet, scheelt niet veel, hahaquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Was dit de reactie van je vriendin?
[ afbeelding ]
Deze .gif speelt zich altijd af in mijn hoofd als ik gediagnoseerd ben met EAidsquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:55 schreef Maver24 het volgende:
ik moet enorm hier om lachen
[ afbeelding ]
Erg zuur, desondanks wel grappig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:57 schreef Michaelvanb het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:57 schreef Michaelvanb het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
beetje late dit.quote:
Je hebt iemand waarschijnlijk de dag van zijn leven gegeven, da's ook wat waardquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:57 schreef Michaelvanb het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond hem wel merkbaar beter, niet enorm veel, maar wel een beetje.quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Karma?quote:
quote:
GMTAquote:
Zekerquote:
quote:
quote:
Als je dan nog een keer op zoeken drukt deed ie t bij mij welquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:02 schreef Reemi het volgende:
De FUT markt doet weer dom. Geen resultaat bij de meest algemene zoekopdrachten.
alleen die van Bayernquote:
+1quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:14 schreef Nickskuh het volgende:
Als Alderweireld naar Liverpool zou verkassen moet Ajax Assaïditje er nog ff bijvragen.
En dan Fischer banken?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:14 schreef Nickskuh het volgende:
Als Alderweireld naar Liverpool zou verkassen moet Ajax Assaïditje er nog ff bijvragen.
Assaidi komt echt niet om de helft van de wedstrijden te spelen hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:15 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Fischer kan geen 50 wedstrijden achter elkaar spelen hè..
En Assaidi gaat niet banken. En Assaidi op rechts is kut.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:15 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Fischer kan geen 50 wedstrijden achter elkaar spelen hè..
lekker banken, is ie nu toch al gewendquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
En Assaidi gaat niet banken. En Assaidi op rechts is kut.
Lekker bij Liverpool 3 wedstrijden per jaar spelen dan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Assaidi komt echt niet om de helft van de wedstrijden te spelen hoor
Is de spotify van die vriend van je nog verlengd?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lekker banken, is ie nu toch al gewend
quote:
Nieuwe bijnaam voor Djeetje?quote:
hahah geen idee zal het ff vragen zoquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is de spotify van die vriend van je nog verlengd?
Er zit nog genoeg tussen banken bij Liverpool of rotatie bij Ajax hoor. Dat snap je toch zelf ook wel mag ik hopen. Er zijn ook wat Elia geruchten, maar daar zit je met hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:18 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Lekker bij Liverpool 3 wedstrijden per jaar spelen dan.
Van nature is hij een middenvelder ja, da's waar. Op de plek van Eriksen dan. Weet alleen niet of hij daar wel klaar voor isquote:
Dat lijkt me niks voor hemquote:
Tot hij naar Ajax kwam heeft hij altijd als CAM gespeeldquote:
Elia kan wel aan de andere kant. Assaidi weet ik niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zit nog genoeg tussen banken bij Liverpool of rotatie bij Ajax hoor. Dat snap je toch zelf ook wel mag ik hopen. Er zijn ook wat Elia geruchten, maar daar zit je met hetzelfde probleem.
Daar is hij niet klaar voor nee..als hij er ooit klaar voor zal zijn. Toch wel erg een luie momentenvoetballer nu nog..dat kan je niet echt hebben op het middenveld. Eriksen die liep er ook nog eens 12 kilometer per wedstrijd bij ofzo..echt ziek die man.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Van nature is hij een middenvelder ja, da's waar. Op de plek van Eriksen dan. Weet alleen niet of hij daar wel klaar voor is
Poker, hoevaak is Dutchies nou kampioen geworden van div 1?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah geen idee zal het ff vragen zo
Ik denk ook niet dat ie daar de kwaliteit voetballend voor heeft die Eriksen wel heeft, om op CAM te spelen. Ook op het juiste moment medespelers zien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar is hij niet klaar voor nee..als hij er ooit klaar voor zal zijn. Toch wel erg een luie momentenvoetballer nu nog..dat kan je niet echt hebben op het middenveld. Eriksen die liep er ook nog eens 12 kilometer per wedstrijd bij ofzo..echt ziek die man.
13 volgens mijquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Poker, hoevaak is Dutchies nou kampioen geworden van div 1?
best vaakquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Poker, hoevaak is Dutchies nou kampioen geworden van div 1?
Bazen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
best vaakgeen idee, niet bij te houden
Ja, niet leuk meer. Ik heb net als jij ook 350k uitgegeven in 2 dagenquote:
haha op de xbox zijn ze maar 1 keer kampioen geworden van divisie 1quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
best vaakgeen idee, niet bij te houden
Ik heb maar 1x Divisie 1 gewonnen en al iets van 20x de beker, terwijl ik bijna altijd in de divisie speelquote:
Zullen we een praatgroepje oprichten?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja, niet leuk meer. Ik heb net als jij ook 350k uitgegeven in 2 dagen![]()
Nu kom ik coins te kort om mijn team te bouwen
Moet je eerst een POA test doen, om te kijken of je het wel hebt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zullen we een praatgroepje oprichten?
POA (Pack Openers Anonymous)
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je eerst een POA test doen, om te kijken of je het wel hebt.
Ik heb net buiten een HH 90% van mijn coins verkwist aan pakjes, mag ik erbij?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds TOTS Mangala?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jep, Djeetje zal deze tests uitvoeren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je zoveel wedstrijden gespeeld?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef poker4lifee het volgende:
Gespeelde clubwedstrijden 733
Gescoorde doelpunten 602
Totaal assists 257
Man van de wedstrijd 420
Gemiddelde wedstrijdprestatie 7.7
[..]![]()
ja stuk meer clubs gespeeld dan fut dit jaarquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep, Djeetje zal deze tests uitvoeren.
Een dikke wattenstaaf in je snikkel terwijl je FIFA speelt.
Nog steeds 1 van de beste verdedigers waar je mee gespeeld hebt?quote:
Godverdommequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet erg plezant dit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk wel dé beste verdedigerquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nog steeds 1 van de beste verdedigers waar je mee gespeeld hebt?
voor hoeveel heb je hem gekocht?
Top, ik heb hem net gekocht voor 95k, niet echt een koopje op dit moment maar ik moet hem toch eens proberenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk wel dé beste verdediger109K heb ik er voor betaald. Daarna daalde hij in prijs geloof ik. Maar ja, wil m toch niet meer kwijt
De beste verdediger in het spel qua prijs-kwaliteit verhouding is Distin van Everton.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk wel dé beste verdediger109K heb ik er voor betaald. Daarna daalde hij in prijs geloof ik. Maar ja, wil m toch niet meer kwijt
kaboulllquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De beste verdediger in het spel qua prijs-kwaliteit verhouding is Distin van Everton.
Distin > Kaboul. Maar dat is mijn mening. Kaboul is echt sterk en goed, maar hij staat nog wel eens op de verkeerde plek en Distin heeft dat minder/niet.quote:
Ga je geen spijt van krijgen. Nette prijs hoor. Hoop dat met TOTS League 1 ik nog een leuk elftal met hem kan makenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Top, ik heb hem net gekocht voor 95k, niet echt een koopje op dit moment maar ik moet hem toch eens proberen
in 5 atb.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En diakitegwn alledrie op een rijtje
O, misschien sloeg mijn fantasie weer op hol.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]![]()
Heb een keer een SOA test gedaan en dat was alleen bloed afnemen toen.
Met Sirigu op doel dan zeker?quote:
Het gaat over prijs/kwaliteit hè..quote:
Die Xorgteb heeft continu TOTS spelers op de TP staan, ben hem al wel 30x tegen gekomenquote:
Waar het mij om gaat : Ik zoek tot 280K. No results.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die Xorgteb heeft continu TOTS spelers op de TP staan, ben hem al wel 30x tegen gekomen
Ja, die bug hadden meer mensen het over straks..irritant.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waar het mij om gaat : Ik zoek tot 280K. No results.
Ik zoek tot 290K en dan krijg ik kaarten van 270K of lager in de zoekresultaten.
Ook als je op search klikt, terug gaat en weer op search klikt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zoek tot 290K en dan krijg ik kaarten van 270K of lager in de zoekresultaten.
Waarom zoek je dan niet tot 270k?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Franse CB's zijn dus goed vertegenwoordigd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:43 schreef detennismaster het volgende:
Diakité is voor mij de beste verdediger.
Je moet 4-2-2-2 spelen. Die speelt voor mij echt heel goed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:44 schreef zerokil het volgende:
Pff nog steeds problemen met de juiste opstelling vinden.
Wil graag 4-3-3 spelen, maar dat kan ik niet
Klose.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:44 schreef quer het volgende:
serie a prijs/kwaliteit verhouding![]()
ogbonna,gambernini, armero, marchisio, vidal, maggio, miccoli, KLOSE,
beste budget ut league
IF Campagnaroquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:44 schreef quer het volgende:
serie a prijs/kwaliteit verhouding![]()
ogbonna,gambernini, armero, marchisio, vidal, maggio, miccoli, KLOSE,
beste budget ut league
Pepernoot, ik wilde kijken of zijn prijs gezakt was. Heb m voor 285K gekocht dus ik deed 280K intikken. No results. Dus ik hier :quote:
3-4-3 of 3-4-2-1 proberenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:44 schreef zerokil het volgende:
Pff nog steeds problemen met de juiste opstelling vinden.
Wil graag 4-3-3 spelen, maar dat kan ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
die kost minstens 10k en is nauwelijks beter dan een Ogbonna of Diakitequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Die kost geen kut prijs/kwaliteit zocht je toch?
ja, dan ook. maar vind het wel best eigenlijk. Hattrick in de finale en dan kan ik m wel voor 450K kwijt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook als je op search klikt, terug gaat en weer op search klikt?
Kunt u mij een budget 4-2-2-2 teampje sturen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je moet 4-2-2-2 spelen. Die speelt voor mij echt heel goed.
Dat is dus persoonlijk. Ik vind Diakite helemaal niksquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die kost minstens 10k en is nauwelijks beter dan een Ogbonna of Diakite
Dat is dan best klote...quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pepernoot, ik wilde kijken of zijn prijs gezakt was. Heb m voor 285K gekocht dus ik deed 280K intikken. No results. Dus ik hier :![]()
Dan eens kijken of mij misschien duurder geworden is. Dus 290K intikken. En dan kom je kaarten goedkoper tegen. Dus ik hier![]()
Met zijn H/H workrates is ie gewoon slechter...quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die kost minstens 10k en is nauwelijks beter dan een Ogbonna of Diakite
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:47 schreef quer het volgende:
luister al 2 uurtjes naar een goede house mix maar had niet eens in de gaten dat ik muziek luisterdeXTC?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
352 vind ik wel oké.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:57 schreef quer het volgende:
voorproefje van Djeetje z'n zusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:57 schreef quer het volgende:
voorproefje van Djeetje z'n zusHeeft ze nou een aarsgewei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
kom tegen mijquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Facking vaag, het lijkt wel of mijn shot assistance uit is, maar hij staat nog aanAlle schoten gaan echt alle kanten op
Na dit potje?quote:
Ligue 1 volgend jaartwitter:SuleyOzturk twitterde op donderdag 23-05-2013 om 22:05:58Morgenmiddag officiële bekendmaking transfers James Rodríguez en Joao Moutinho naar AS Monaco. Falcao maandag. (Sky Italia) reageer retweet
ziekquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:06 schreef Gramulanion het volgende:
Ligue 1 volgend jaartwitter:SuleyOzturk twitterde op donderdag 23-05-2013 om 22:05:58Morgenmiddag officiële bekendmaking transfers James Rodríguez en Joao Moutinho naar AS Monaco. Falcao maandag. (Sky Italia) reageer retweet
Het is wel apart dat hij alles via de console opent. Ik heb dit jaar nog geen gouden IF gepulled en open alles via de webapp.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat weet hij zelf ook niet denk ik.
Nicequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:11 schreef poker4lifee het volgende:
@Reemi; spotify gewoon verlengdJaarabo voor 15 euro dus
Potje?quote:
zal wel weer ps3 only problemen zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef Ajacied7 het volgende:
Waarom vindt de webapp geen zoekopdrachten?
huh hoe doe je dat danquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zal wel weer ps3 only problemen zijn
IF Courtois doet het fantastisch hier..hopelijk een mooie TOTSquote:
En die andere van je was 45'.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
90ste minuut winnerMaar was wel een leuk potje.GG
Toch ongelooflijk hoe veel beter dat team nu speelde als in divisies
Je speelde met het Benteke-Sturridge team? Hoe speelde het dan in divisies?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
90ste minuut winnerMaar was wel een leuk potje.GG
Toch ongelooflijk hoe veel beter dat team nu speelde als in divisies
Rematch? Nou heb ik die batta van de vorige keer tenminste een beetje rechtgetrokkenquote:
Crookk wil even wraak nemen voor zijn battaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Rematch? Nou heb ik die batta van de vorige keer tenminste een beetje rechtgetrokken
Op zich wel goed, maar de tegenstander doet zieke dingen. En mijn shot assistance is verneukt volgens mij want ballen gaan alle kante op. Al ging net een schot van Santi er wel heerlijk in van 25 meterquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je speelde met het Benteke-Sturridge team? Hoe speelde het dan in divisies?
Hoe ging statistiek?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op zich wel goed, maar de tegenstander doet zieke dingen. En mijn shot assistance is verneukt volgens mij want ballen gaan alle kante op. Al ging net een schot van Santi er wel heerlijk in van 25 meter
Goedquote:
Toppie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
GoedHeb alles gemaakt en volgens mij ging alles goed
Hoef maar een 4 te halen om het vak te halen maar ga er eigenlijk wel vanuit dat ik een 7 heb ofzo
Jap, lekker door 12 gedeeldquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Toppie.Nog de variantie van een uniforme verdelingen nodig gehad?
Huh nee hoor, ook nog niks over gelezen hier. Wat is er dan?quote:
Jaquote:
kan geen spelers vindenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Huh nee hoor, ook nog niks over gelezen hier. Wat is er dan?
Lijkt me ook stug dat je dat moet uitleggen. Heeft eigenlijk meer met gonio te maken dan met statistiek, alhoewel je het statisch gezien ook kunt uitleggen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jap, lekker door 12 gedeeldSerieus even een halfminuutje zitten denken hoe dat ook alweer moest en toen bedacht ik me je uitleg erover.
Niks mee moeten doen natuurlijk, maar het delen door 12 wel onthouden
verkapte kijk mij slim zijn en met lastige termen strooien postquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lijkt me ook stug dat je dat moet uitleggen. Heeft eigenlijk meer met gonio te maken dan met statistiek, alhoewel je het statisch gezien ook kunt uitleggen.
Dan heb je mijn posts van gisteravond nog niet gelezen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
verkapte kijk mij slim zijn en met lastige termen strooien post
Maar het blijft raar dat het zomaar gegeven wordt en zoek het maar uit ermeequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lijkt me ook stug dat je dat moet uitleggen. Heeft eigenlijk meer met gonio te maken dan met statistiek, alhoewel je het statisch gezien ook kunt uitleggen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan heb je mijn posts van gisteravond nog niet gelezen.![]()
en ik geloof niet dat jij een junk bent.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:52 schreef quer het volgende:
ik geloof niet dat jao moutinho rodriquez en falcao naar as monaco gaan..
Lastig lastig lastig !!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:52 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb bedragen van 0-65 miljoen. Het gemiddelde is 3. Hoe zou ik de verdeling doen voor frequency distribution op de x-as? Dus bijv van 0-1 miljoen 1-2 etc.
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:52 schreef Dudeweiser het volgende:
n ik geloof niet dat jij een junk bent.
En toch is het zo.
Das een flinke outlier die je hebt danquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:52 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb bedragen van 0-65 miljoen. Het gemiddelde is 3. Hoe zou ik de verdeling doen voor frequency distribution op de x-as? Dus bijv van 0-1 miljoen 1-2 etc.
Ja Torresquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Das een flinke outlier die je hebt dan
Oh lol, is dat voor je scriptie?quote:
Nice!quote:
Nee niet alleen Chelseaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh lol, is dat voor je scriptie?
Ik zou gewoon hele miljoenen doen, maar dan nog wordt het fucking lelijkIs de gemiddelde transfersom van Chelsea 3 miljoen? Tel je Ake enzo dan ook mee?
Doe anders niet zo vaag en zeg even het hele verhaalquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe anders niet zo vaag en zeg even het hele verhaal
Volgens mij ben ik de enige in Nederland die haar niet echt knap vindtquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:56 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_er_niet_bij_ne.html
Ik wil er wel bij liggen.
Had niet verwacht dat ik 'm zo goedkoop zou kunnen oppikken. Straks even proberen en dan doorverkopen met winst.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:55 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Netjes!![]()
Speelde er net tegen, kwam er helemaal niet langs
Toch mooi als je kan zeggen dat je de chick van mosko doorgesmeerd hebtquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige in Nederland die haar niet echt knap vindtMet haar oostblokhoofd
Sowieso voor zaterdag verkopenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat ik 'm zo goedkoop zou kunnen oppikken. Straks even proberen en dan doorverkopen met winst.
Ik onderzoek welke variabelen de transfer fee van spelers bepalen en of het WK invloed heeft.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe anders niet zo vaag en zeg even het hele verhaal
Of niet... als ze winnen dan gaan die TOTS'en misschien wel stijgen. Helemaal als hij scoortquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sowieso voor zaterdag verkopen
Maar die prijzen dalen hard zeg van die TOTS, en ook geen reden aan te nemen dat ze weer gaan stijgenMisschien toch maar een team met iig Boateng en Dante maken, miss Lewan en kiessling spits Yolo
Als een speler 20x scoort op een WK zal zijn prijs stijgen, ja het heeft invloed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik onderzoek welke variabelen de transfer fee van spelers bepalen en of het WK invloed heeft.
thanks kutquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als een speler 20x scoort op een WK zal zijn prijs stijgen, ja het heeft invloed.
Als 'ie voor zaterdag van completing af is...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sowieso voor zaterdag verkopen
Maar die prijzen dalen hard zeg van die TOTS, en ook geen reden aan te nemen dat ze weer gaan stijgenMisschien toch maar een team met iig Boateng en Dante maken, miss Lewan en kiessling spits Yolo
Blijft toch een vd fijnste teams om mee te spelen wat jij nu hebtquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:00 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ben bezig dit team te maken.
Jajaa ik weet het; lekker origineel, veel te veel man city blabla.
Ik moet wel want door EA en Maver heb ik de helft van mijn coins verneukt![]()
![]()
Wat is dit nou weer voor haat. Zo hard aangekomen net dat verliesquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:58 schreef Thorb het volgende:
Brabanders zijn een belediging voor de Nederlandse taal
Interessantquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik onderzoek welke variabelen de transfer fee van spelers bepalen en of het WK invloed heeft.
Wel leuk onderwerpquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
thanks kut
Ja doe ik, maar zat ff te denken wat een goede verdeling zou zijn. Probeer wel ff wat. Als er maar 3 boven de 30 mil zijn doe ik wel 30+
Er komt zo'n zieke HH rond die wedstrijdquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Of niet... als ze winnen dan gaan die TOTS'en misschien wel stijgen. Helemaal als hij scoort
Maar dan ga je naar ordinale gegevens, wel rekening mee houdenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
thanks kut
Ja doe ik, maar zat ff te denken wat een goede verdeling zou zijn. Probeer wel ff wat. Als er maar 3 boven de 30 mil zijn doe ik wel 30+
Awwhquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Blijft toch een vd fijnste teams om mee te spelen wat jij nu hebt
SMLENO he.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat niemand oplette, das wel netjes, kan je wel met wat winst verkopen
Nice! Koop IF Jackson though.quote:
lekker jezusquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nice! Koop IF Jackson though.
Deze ga ik maken als er een TOTS Jackson komt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker jezus
TOTS Jackson natuurlijk
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:02 schreef Maver24 het volgende:
twijfel weer eens tussen een formatie, 41212 of 433, Lewandowski is beduidend beter dan Mandzukic, niet normaal gewoon hoe goed hij is
Nou, niet meer zo zeuren Maver. Probeer 4-3-3 en als het niet bevalt koop je 11 4-1-2-1-2 kaarten. Toch geld genoeg.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:02 schreef Maver24 het volgende:
twijfel weer eens tussen een formatie, 41212 of 433, Lewandowski is beduidend beter dan Mandzukic, niet normaal gewoon hoe goed hij is
ja die heb je al drie keer gepost vandaagquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Deze ga ik maken als er een TOTS Jackson komt.
[ afbeelding ]
sorry hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, niet meer zo zeuren Maver. Probeer 4-3-3 en als het niet bevalt koop je 11 4-1-2-1-2 kaarten. Toch geld genoeg.
*Jaloersquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:02 schreef Maver24 het volgende:
Ik had hem voor VanTrapz gemaakt maar ik vind hem zelf zo tof dat ik hem ook ga maken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja die heb je al drie keer gepost vandaag![]()
Of SMHEGCMNDLHHWZBAHCHVAPWNWIZWZNGCMHOOSTBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
TOTS Rever is wel een tank hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik had hem voor VanTrapz gemaakt maar ik vind hem zelf zo tof dat ik hem ook ga maken.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Of SMHEGCMNDLHHWZBAHCHVAPWNWIZWZNGCMHOOSTBIk probeerde het hardop uit te spreken en moest nog hardop lachen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die heb ik daar neergezet omdat jij zei dat hij goed was.quote:
Je klonk zeker als een dronke Rus?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik probeerde het hardop uit te spreken en moest nog hardop lachen ook
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Of SMHEGCMNDLHHWZBAHCHVAPWNWIZWZNGCMHOOSTBIk ging controleren of je een letter misteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ik had 't zelf ook al gecontroleerd, omdat ik wist dat mensen het zouden gaan controleren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ging controleren of je een letter miste![]()
nice, autoriteit dit datquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja die heb ik daar neergezet omdat jij zei dat hij goed was.
Congrats. Eindelijk een keer de playoffs overleeft.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:09 schreef OmniRocket het volgende:
FT FC Twente Enschede 0 - 2 FC Utrecht
YEAH!
Utrecht Europa inquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:09 schreef OmniRocket het volgende:
FT FC Twente Enschede 0 - 2 FC Utrecht
YEAH!
SIF Lukaku ook al gekocht?quote:
Lijkt idd wel of het met de minuut erger wordt. De spelers die ik wil zoeken krijg ik niet gevonden en selecteer ik dan een andere club dan komen de spelers wel in beeldquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
EA Met zijn tyfus web appZonder web app vind ik het niet leuk
ook op de console heb ik dit probleemquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lijkt idd wel of het met de minuut erger wordt. De spelers die ik wil zoeken krijg ik niet gevonden en selecteer ik dan een andere club dan komen de spelers wel in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |