er is vrijwel altijd voetbalquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:33 schreef borisz het volgende:
Maar er is voetbal genoeg komende zomer.
De topictitels van Borisz zijn net zo herkenbaar als die van mij.quote:
Nachtvorstquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:46 schreef chufi het volgende:
Deze TT is voor komende zomerseizoen, als de zon ooit nog eens gaat schijnen?
en we gaan zo beginnenquote:
jepquote:
Zoals het er nu voorstaat zal Volkswagen wel de winnaressen voorzien van een grotere /verbeterde wagen..quote:
GAE terug vind ik op zich best wel leuk. Dat is wel lang geleden. Volendam doet me niet zoveel..quote:
liever GAE dan Volendamquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
GAE terug vind ik op zich best wel leuk. Dat is wel lang geleden. Volendam doet me niet zoveel..
Dat gevoel heb ik ook. Zou leuk zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
GAE terug vind ik op zich best wel leuk. Dat is wel lang geleden. Volendam doet me niet zoveel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:32 schreef chufi het volgende:
GAE, terug in mn geheugen ... Jaarlijks het Nationale jeugd-toernooi dat daar elk jaar werd gehouden ... 2 dagen. Daar kwamen de beste jeugd teams .... Genoten altijd
Daarnaast was er ook het AGOVV toernooi in Apeldoorn... Net zo iets ... Leuk was die tijd en goed dat we waren.... Weet alleen niet meer wie de bekers heeft
Grootste jeugdtoernooi was volgens mij in Groningen. Met Real Madrid enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |