abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130162000
Niks mis met aftermath. Maps als Hijacked en Nuketown zijn maps waar ik alergisch voor ben. Als ik BO2 kan spelen zonder continu in die maps gedropped te worden ben ik blij.

Ow en :r Drone :r
A mind with a heart of it's own
pi_130167202
Wat ik leuk zou vinden is een Call of Duty met de beste maps van alle voorgaande edities. Aangezien ze dan niet alles van 0 hoeven te verzinnen kunnen ze er meer mappen in doen (gekozen door de community) die ze eventueel licht kunnen aanpassen zoals ze ook gedaan hebben met een paar van de huidige 'nieuwe' oude mappen.

Vaak zitten er 2/3 leuke mappen in een nieuwe CoD en de rest is gewoon om te janken
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_130167372
Ze moeten gewoon nieuwe maps maken die niet helemaal gefocust zijn op gameplay en balans. Dat verpest een spel juist.

Ik zie liever maps als Omaha beach uit medal of honor allied assault. Deze zijn totaal niet gebalanceerd, maar dat maakt het juist leuker. Zorgt voor teamplay.
pi_130178444
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Aftermath en interchange zijn prima mappen en spelen goed
Goed voor jou dat jij ze wel leuk vindt.
pi_130178567
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:35 schreef maurisioo het volgende:
Ze moeten gewoon nieuwe maps maken die niet helemaal gefocust zijn op gameplay en balans. Dat verpest een spel juist.

Ik zie liever maps als Omaha beach uit medal of honor allied assault. Deze zijn totaal niet gebalanceerd, maar dat maakt het juist leuker. Zorgt voor teamplay.
Op Omaha beach werd je als allies totaal geowned door de axis die overal konden campen, doe me dan maar v2 of stalingrad. Heerlijk spel was dat wel.
pi_130181010
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:29 schreef Kiid het volgende:
Wat ik leuk zou vinden is een Call of Duty met de beste maps van alle voorgaande edities. Aangezien ze dan niet alles van 0 hoeven te verzinnen kunnen ze er meer mappen in doen (gekozen door de community) die ze eventueel licht kunnen aanpassen zoals ze ook gedaan hebben met een paar van de huidige 'nieuwe' oude mappen.

Vaak zitten er 2/3 leuke mappen in een nieuwe CoD en de rest is gewoon om te janken
Die koop ik dan niet. De maps die het meest gekozen worden zijn de maps die ik het meest kut vind :')
Ik zou het wel leuk vinden als ze eens wat van de COD1 en COD 2 maps in een nieuw jasje gooien. Hebben ze in MW2 natuurlijk wel gedaan met Wasteland (Brecourt) maar dat zouden ze wat meer mogen doen.
pi_130181423
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:13 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Die koop ik dan niet. De maps die het meest gekozen worden zijn de maps die ik het meest kut vind :')
Ik zou het wel leuk vinden als ze eens wat van de COD1 en COD 2 maps in een nieuw jasje gooien. Hebben ze in MW2 natuurlijk wel gedaan met Wasteland (Brecourt) maar dat zouden ze wat meer mogen doen.
zoals nuketown :r :r :r
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_130184642
Nuketown word ik ook schijtziek van. Je kan niet fatsoenlijk spelen. Ik ken de namen niet meer zo goed, maar een Downpour/Crash etc. mis ik wel
Dag knapste man van FOK!
pi_130187294
Nog iets wat direct mag verdwijnen is splitscreeners. Om een of andere reden zit ik altijd met die lui opgescheept in mijn team.
pi_130230319
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:16 schreef kristyle het volgende:

[..]

Op Omaha beach werd je als allies totaal geowned door de axis die overal konden campen, doe me dan maar v2 of stalingrad. Heerlijk spel was dat wel.
Klopt, maar het was wel een leuke map om te spelen vond ik. Ik gaf bij dat soort maps ook niet echt om de punten.

Trouwens, die raketbasis was ook erg vet. _O_
pi_130271088
quote:
13s.gif Op zondag 18 augustus 2013 02:50 schreef DrMarten het volgende:
Nog iets wat direct mag verdwijnen is splitscreeners. Om een of andere reden zit ik altijd met die lui opgescheept in mijn team.
:') Verschrikkelijk is dat

Ik speel alleen maar Hardcore en dat soort gasten eindigen dan ook altijd met 2/3 kills en gaan dan gemiddeld 20 keer dood _O-
Dag knapste man van FOK!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:45:17 #262
80382 manny
30 is best veel
pi_130274569
Die treyarch maps hebben toch bijna altijd het recept met een hoofdroute door het midden, en links en rechs de sluiproutes / minder drukke stuk. Hierdoor krijg je meestal wel balans in de maps. Helaas heeft tryarch ook een voorliefde voor verschrikkelijk kleine, hectische maps als nuketown, firerange en die achtelijke boot.

In de oude, niet mw3, maps van infinity ward vond ik de ruimte, iets meer rust, en minder "vooropgezette" maps echt leuk, alhoewel ook iw met een containerboot enzo kwam.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_130275744
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:45 schreef manny het volgende:
Die treyarch maps hebben toch bijna altijd het recept met een hoofdroute door het midden, en links en rechs de sluiproutes / minder drukke stuk. Hierdoor krijg je meestal wel balans in de maps. Helaas heeft tryarch ook een voorliefde voor verschrikkelijk kleine, hectische maps als nuketown, firerange en die achtelijke boot.

In de oude, niet mw3, maps van infinity ward vond ik de ruimte, iets meer rust, en minder "vooropgezette" maps echt leuk, alhoewel ook iw met een containerboot enzo kwam.
Elke map heeft z'n hectische punt, groot of klein..

Geef mij zo nu en dan maar een lekkere kleine rushmap, ala Nuketown/Hijacked/Dome/Summit etc.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:16:10 #264
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_130277903
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:20 schreef Timmos het volgende:

[..]

Elke map heeft z'n hectische punt, groot of klein..

Geef mij zo nu en dan maar een lekkere kleine rushmap, ala Nuketown/Hijacked/Dome/Summit etc.
Je hebt kleine mappen zoals Summit en Firing Range die wel fatsoenlijk spelen en pure kut mappen zoals Nuketown en Hijacked waar totaal geen flow in zit en het maar dom knallen is.

Overigens mogen ze van mij alle mappen groter maken stuk minder frustrerend
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:31:40 #265
80382 manny
30 is best veel
pi_130278527
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Je hebt kleine mappen zoals Summit en Firing Range die wel fatsoenlijk spelen en pure kut mappen zoals Nuketown en Hijacked waar totaal geen flow in zit en het maar dom knallen is.

Overigens mogen ze van mij alle mappen groter maken stuk minder frustrerend
Waarbij ik nuketown echt het dieptepunt vind. Gelukkig zat ie achter zon downloadcode toen bops2 net uitkwam en kon je hem dus ook niet downloaden en dus nooit in je playlist, later hebben ze hem helaas voor iedereen toegevoegd, en stemmen ze er ook nog elke keer voor ook...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_130279943
Ach joh, lekker rushen en alles kapot knallen :)
pi_130280375
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:17 schreef Timmos het volgende:
En continu in je rug geknald worden omdat de spawns compleet fucked up zijn.

Geef mij maar de grotere maps als Afghan, Jungle, WMD, Grid etc
pi_130280406
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:20 schreef Timmos het volgende:

[..]

Zo nu en dan kan ik mee leven, maar in BO2 is het constant Nuketown of Hijacked. Om compleet gestoord van te worden.
Ze zouden naast DLC ook een optie in moeten bouwen om maps permanent te deleten.
pi_130290826
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:36 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Zo nu en dan kan ik mee leven, maar in BO2 is het constant Nuketown of Hijacked. Om compleet gestoord van te worden.
Ze zouden naast DLC ook een optie in moeten bouwen om maps permanent te deleten.
Ja, dat zou perfect zijn. Dat je van te voren bepaalde maps kan selecteren die je graag wilt spelen. Ik word er ook schijtziek van. Had geloof ik een week of 2 geleden Vengeance gedownload en heb die maps nauwelijks gespeeld (ik weet dat je wel aparte play list hebt, maar niet wat ik leuk vind). BO2 heeft wel een aantal leuke mappen, maar die speel je maar zelden
Dag knapste man van FOK!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:49:34 #270
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_130291783
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:17 schreef Timmos het volgende:
Lekker dom rond rennen en schieten dus.

Ik weet dat COD niet realistisch is maar ik moet wel een beetje het idee hebben dat mijn eigen spel invloed heeft om mijn deaths
pi_130313671
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:34 schreef DrMarten het volgende:

[..]

En continu in je rug geknald worden omdat de spawns compleet fucked up zijn.

Geef mij maar de grotere maps als Afghan, Jungle, WMD, Grid etc
Niet met mongolen spelen die pushen zodat de spawns switchen, dus ook geen TDM..

quote:

[..]

Hijacked en Nuketown komen zelden voor bij mij.. Als ze al voorbij komen speel je ze 2x achter elkaar en klaar..

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Lekker dom rond rennen en schieten dus.

Ik weet dat COD niet realistisch is maar ik moet wel een beetje het idee hebben dat mijn eigen spel invloed heeft om mijn deaths
Is zeker niet dom rondrennen en schieten, ligt geheel aan wat je speelt en hoe je het speelt..
pi_130354918
quote:

[..]

Dat zijn toch de beste maps? Gebeurt tenminste nog actie.
-
  donderdag 22 augustus 2013 @ 18:16:39 #273
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_130355119
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:11 schreef Timmos het volgende:

[..]

Niet met mongolen spelen die pushen zodat de spawns switchen, dus ook geen TDM..

[..]

Hijacked en Nuketown komen zelden voor bij mij.. Als ze al voorbij komen speel je ze 2x achter elkaar en klaar..

[..]

Is zeker niet dom rondrennen en schieten, ligt geheel aan wat je speelt en hoe je het speelt..
Ja want op die kleine mappen kun je inderdaad tactisch spelen :')!!!!!!!!

Het is gewoon spawnen EMP nade gooien en met een shotgun rond rennen en non stop 1 om 1 gaan
pi_130357337
Vind de maps toch al waardeloos. Maar moet toegeven dat ik het soms ook wel leuk vind om in die kleine maps (nuketown uitgezonderd, wat een kutmap) hersenloos rond te rennen en iedereen die je tegen komt neer te schieten.

Veel anders kun je toch niet doen. Het is kiezen tussen rondrennen of campen. Tactiek zit er in de laatste delen al niet meer in.
pi_130649659
Nuketown op domination is gewoon lmg town wat mij betreft,
middenstuk bezet houden met je kompanen en sprayen en prayen geblazen
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')