Bazenpostquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:06 schreef yvonne het volgende:
Mono doet 'toet toet' met zijn gat
En is daarna erg nat
Hij houdt niet van appelmoes
maar wel van een fijne flamoes.
Rijmen en dichten kan ik niet
Dus gaan we nu lekker een broodje pindakaas eten.
Van de Lidl. De broodjes dan, de pindakaas is van calvé
Dat is de lekkerste pindakaas
En geloof me, Mono is een baas.
Zo, dawast.
Even een leuke paint * klieder, klieder, klieder*
Nee, tis matigquote:
quote:
Mono, Moira en ik zijn een stel ja.quote:
Oh.quote:
Deze vrouwquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Mono, Moira en ik zijn een stel ja.
ALLES NAAR DE KLOTEUUHHH!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen Mono, ik weet nog niet hoe ik dit ga handelen.
Ogen dichthouden, vuistje goed nat maken en je fallus daar in leggen...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen Mono, ik weet nog niet hoe ik dit ga handelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw is niet altijd beter.
Ik zal er een extra drinken morgen.quote:
Deze is voor jou, mono.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ogen dichthouden, vuistje goed nat maken en je fallus daar in leggen...
Je piemel is onzichtbaarquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal er een extra drinken morgen.
[..]
Deze is voor jou, mono.
[ afbeelding ]
Ehm, sorry? En ik dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Mono, Moira en ik zijn een stel ja.
Jij ligt aan het voeteneindquote:
Niet iedereen komt naar de meets, he?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:41 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die Kaneel en zijn geslachtsdeel niet kennen
Iets gespecificeerder graagquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet iedereen komt naar de meets, he?
Wat jij wilt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iets gespecificeerder graagNiet iedereen komt naar meets waar jij ook komt
Hoge tollerantie alles.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:43 schreef Moira. het volgende:
Ik wil deze ruimte beschikbaar stellen om jullie erop te attenderen dat Ome Oerbeer nog uitstekend en secuur kan modereren als hij kátsbezopen is.
Kwaliteitsbagger welteverstaan. Daar staat Mono voor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:47 schreef Bitterlemon het volgende:
Gaan ze met z'n allen hier zitten nachtbaggeren, ik zal nog eens moeite doen.
Godverquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:47 schreef Monopoly het volgende:
Mijn poten nadat ik de hele dag rangeerdiensten heb gedraaid met veiligheidsschoenen aan en sokken waar harde stukjes in zitten na zo'n dienst
Mensen die dat niet waarderen_!
Moira. haat wel hierzo, maar stiekem likt ze elke keer tussen mijn tenen en vind ik die sokken de volgende ochtend in haar poesje. Heeft ze de hele nacht die zweetsokken in haar fluit gehad
Ik vind je wel een baas.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hoge tollerantie alles.
Of ik daar nou heel trots op mag zijn is het tweede
Bagger is bagger. Ik verkas wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kwaliteitsbagger welteverstaan. Daar staat Mono voor.
Je vindt ze als je haar likt?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:47 schreef Monopoly het volgende:
Mijn poten nadat ik de hele dag rangeerdiensten heb gedraaid met veiligheidsschoenen aan en sokken waar harde stukjes in zitten na zo'n dienst
Mensen die dat niet waarderen_!
Moira. haat wel hierzo, maar stiekem likt ze elke keer tussen mijn tenen en vind ik die sokken de volgende ochtend in haar poesje. Heeft ze de hele nacht die zweetsokken in haar fluit gehad
Wat jij wil.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WIL WIL WIL WIL WIL WIL WIL WIL WIL WIL WIL
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je vindt ze als je haar likt?
[..]
Wat jij wil.
MONO SC # 000001quote:
quote:
Ik ben niet zo beïnvloedbaar daar mee. Dikke /care danquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MONO SC # 000001
[..]
Ik kreeg mijn ex altijd helemaal gek ermee als ik dat zei.
Neeeeeeh! Dat is wat we hem vertéllenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:43 schreef Moira. het volgende:
Ik wil deze ruimte beschikbaar stellen om jullie erop te attenderen dat Ome Oerbeer nog uitstekend en secuur kan modereren als hij kátsbezopen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |