OUD / Op vakantie geweestquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan er wel in. Eens wat moois brouwen nu, waarom ook niet..
Oh mevrouw Murp tochquote:
mono stomme homoquote:
oh jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet haten. Ik ben hetero, je weet zelf!
Da's goedquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar wanneer ik weer eens geld heb en ze toevallig weer eens een keer sjoelen en jij er dan ook toevallig eens bent, volgend jaar ofzo
whehehe
dat is je geradenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt wel goedIk blijf gewoon op FOK!.
Wou zeggen, beter hoor je bij ons dan bij die vieze blauwtjes als Bart, Oerbeer en LompeHorkquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij - WIJ - nou tegenvallen?
En bier drinken natuurlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:31 schreef Cat22 het volgende:
Monononono![]()
Man met de cooole shirts.Volgende meet gaan we niet alleen zoenen maar ook praten.
crewbash, even een banaanvraag doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wou zeggen, beter hoor je bij ons dan bij die vieze blauwtjes als Bart, Oerbeer en LompeHork![]()
Ja godverquote:
Echt hè, crew.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wou zeggen, beter hoor je bij ons dan bij die vieze blauwtjes als Bart, Oerbeer en LompeHork![]()
Aan het fappen op die naaktpics die je me laatst stuurdequote:Op donderdag 23 mei 2013 19:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja godver
JIJ WAS TOCH VOOR TEAM MOIRAPOLY? WAAR WAS JIJ TOEN DE WERELD VERGING?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |