Ja, en dit. Die onbedwingbare lust naar aandacht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Mooie dames die zichzelf exposeren op een internetforum vaak wel ja.
Je beschrijft mij gewoon.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en dit. Die onbedwingbare lust naar aandacht.
Oohhh.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.. Ik wil niets zeggen, omdat ik anders zo'n opmerking ga krijgen
Ik loods je er wel doorheen bby.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb nog nooit speklappen en rode bieten bereid, dat wordt me wat.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb nog nooit speklappen en rode bieten bereid
Pas als je je tieten post in US.quote:
Ze heeft een vage duckface....... Waar ik mij dood aan erger. Ze doet iets met haar lippen en wangen...quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oohhh.Dacht al. Maar spui je gal hoor.
[..]
Ik loods je er wel doorheen bby.
Oh.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze heeft een vage duckface....... Waar ik mij dood aan erger. Ze doet iets met haar lippen en wangen...
Je snapt 'm.quote:
Wie is droogquote:
HAHAHAHAHAquote:
Je vriendin sinds ze jou ontmoette.quote:
Gedraag je eens.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Je vriendin sinds ze jou ontmoette.
Ga je anders je username op mij projecteren?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Neh, daar ben ik te lui voor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:18 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ga je anders je username op mij projecteren?
Begin ik wel te geloven, ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik best lief als je het zo bekijkt.
Zal ik haar even vragen wanneer mijn piemel in haar bivakkeert.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
ah die was ik vergeten, 1million heet dat ding ofzo, lekker tokkiegoud flesjequote:
Ojaquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:48 schreef jagga het volgende:
[..]
ah die was ik vergeten, 1million heet dat ding ofzo, lekker tokkiegoud flesje
Niet altijd complimenten over je geurtje krijgen bij welk geurtje dan ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja
Ja door die fles wou ik m nooit. Maar die geur is hemels. En vaak complimentjes door
Bij mijn aqua di gio niet altijd neequote:Op donderdag 23 mei 2013 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet altijd complimenten over je geurtje krijgen bij welk geurtje dan ook.
Oude mannen geur plsquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet altijd complimenten over je geurtje krijgen bij welk geurtje dan ook.
5,47/10quote:
Of heel misschien he, heel misschien, is de camera angle anders!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |