Mooi. Ambi, het komt allemaal wel goed met jou. Wie goed doet goed ontmoet, dit dat. Je bent vast wel lief.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, mijn laat ik anderen ergeren bui is weg. Scoor ik sneller.
No joke.
Het is geen eau de toilette, fagitquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Polsen doen ik meestal niet (soms wel). Nek en walkthrough.
[..]
Mjah, parfum is ook sterker dan eau de toilette hè.
Dat is toch ook de bedoeling? :$quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zonde zoveel sprayen man, 1 spietsje is echt genoeg daarvan. Wrijf mn polsen langs mn nek, done.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit idd. Ik kots van mensen die zoveel spuiten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zonde zoveel sprayen man, 1 spietsje is echt genoeg daarvan. Wrijf mn polsen langs mn nek, done.
Chlo doet polsen en nek sprayen, so so sonduhquote:
Ik gebruik eau de toilette en jij parfum, moron.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is geen eau de toilette, fagit
Ik las "mijn parfum is ook sterker dan eau de toilette"quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik gebruik eau de toilette en jij parfum, moron.
En een luchtspriets.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Chlo doet polsen en nek sprayen, so so sonduh
Mannen die parfum gebruiken, eh.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik las "mijn parfum is ook sterker dan eau de toilette"gvd
Staat gwn eau de parfum, ga ni moeilijk doen niquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Mannen die parfum gebruiken, eh.
En jouw eau de parfum zit dan weer tussen parfum en eau de toilette in. Graag gedaan.
Oh ja, ook nog.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij gebruikt zeker
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij gebruikt zeker
[ afbeelding ]
Ja dat zeg ik toch.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Staat gwn eau de parfum, ga ni moeilijk doen ni
Dafuq.quote:
Hm, had wat exotischers verwacht.quote:
Wat heeft dit met fragrances te maken? Of is er een link met mijn liefde voor ballet die ik even mis?quote:
Moest ik aan denken toen ik Peter Pan zag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Hm, had wat exotischers verwacht.
[..]
Wat heeft dit met fragrances te maken? Of is er een link met mijn liefde voor ballet die ik even mis?
Jakes on you, je zou mijn balletpartner worden dus dan moet je het daar mooi mee doen HAHA.quote:
Ah zo. En weenie, heb geen verstand van ballet dus kies jij maar een goede voorstelling uit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest ik aan denken toen ik Peter Pan zag.En wanneer gaan we naar een balletvoorstelling?
Wat voor?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
wie is jake :squote:Op donderdag 23 mei 2013 17:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Jakes on you, je zou mijn balletpartner worden dus dan moet je het daar mooi mee doen HAHA.
[..]
Ah zo. En weenie, heb geen verstand van ballet dus kies jij maar een goede voorstelling uit.![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor?![]()
Ik wil alle versies van die speciale varianten uitproberen.
Gewoon omdat het kan.Almond, want die vind ik nog steeds het lekkerst. Houd niet van gekke slierten en sauzen in mijn Magnum-ijs en -chocola.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Gvd.quote:
Ja, gvd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik keek net daarnaar en moest even lachen
Ik vind het sowieso wel een mooi kind.quote:
Boodschappenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:54 schreef krioro het volgende:
Geen zin om boodschappen te doen mayne.
#errdayisastruggle
Ik wil niets zeggen, omdat: je bent gewwooooooon jaloers...quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel een mooi kind.
Kom koken voor me, hoef je geen boodschappen te doen. En heb ijsjes.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:54 schreef krioro het volgende:
Geen zin om boodschappen te doen mayne.
#errdayisastruggle
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
BoodschappenIk ga gewoon bij mijn moeder langs. Die heeft vast wel gekookt.
quote:
Houd je van diepvriespizza?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom koken voor me, hoef je geen boodschappen te doen. En heb ijsjes.
Ik ben niet jaloers? Zeg dat ik d'r mooi vind.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wil niets zeggen, omdat: je bent gewwooooooon jaloers...
Ik heb toch eten in huis. Speklappen, krieltjes en rode bieten.quote:
Mooie dames die zichzelf exposeren op een internetforum vaak wel ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers? Zeg dat ik d'r mooi vind.
Vind het vaak zo jammer dat die mooie dames dan weer zo'n verknipt innerlijk hebben.
Nee.. Ik wil niets zeggen, omdat ik anders zo'n opmerking ga krijgenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers? Zeg dat ik d'r mooi vind.
Vind het vaak zo jammer dat die mooie dames dan weer zo'n verknipt innerlijk hebben.
Heb nog nooit speklappen en rode bieten bereid, dat wordt me wat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb toch eten in huis. Speklappen, krieltjes en rode bieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |