Mooi. Ambi, het komt allemaal wel goed met jou. Wie goed doet goed ontmoet, dit dat. Je bent vast wel lief.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, mijn laat ik anderen ergeren bui is weg. Scoor ik sneller.
No joke.
Het is geen eau de toilette, fagitquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Polsen doen ik meestal niet (soms wel). Nek en walkthrough.
[..]
Mjah, parfum is ook sterker dan eau de toilette hè.
Dat is toch ook de bedoeling? :$quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zonde zoveel sprayen man, 1 spietsje is echt genoeg daarvan. Wrijf mn polsen langs mn nek, done.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit idd. Ik kots van mensen die zoveel spuiten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zonde zoveel sprayen man, 1 spietsje is echt genoeg daarvan. Wrijf mn polsen langs mn nek, done.
Chlo doet polsen en nek sprayen, so so sonduhquote:
Ik gebruik eau de toilette en jij parfum, moron.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is geen eau de toilette, fagit
Ik las "mijn parfum is ook sterker dan eau de toilette"quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik gebruik eau de toilette en jij parfum, moron.
En een luchtspriets.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Chlo doet polsen en nek sprayen, so so sonduh
Mannen die parfum gebruiken, eh.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik las "mijn parfum is ook sterker dan eau de toilette"gvd
Staat gwn eau de parfum, ga ni moeilijk doen niquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Mannen die parfum gebruiken, eh.
En jouw eau de parfum zit dan weer tussen parfum en eau de toilette in. Graag gedaan.
Oh ja, ook nog.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij gebruikt zeker
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij gebruikt zeker
[ afbeelding ]
Ja dat zeg ik toch.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Staat gwn eau de parfum, ga ni moeilijk doen ni
Dafuq.quote:
Hm, had wat exotischers verwacht.quote:
Wat heeft dit met fragrances te maken? Of is er een link met mijn liefde voor ballet die ik even mis?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |