![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben!
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftHet boek over Bestemmingsplan.SPOILER
whoo dat was lang geleden
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Was dit nou de magische TT waar je al maanden op zat te azen?
AdoraBelle
graag verwijderen
Mjin snor begint echt te kriebelen,

Echt als ik met mijn tong mijn bovenlip lik kietelt het
quote:
Valt een beetje tegen ja
Ja dat met die teezakjes kwam toch bij je zus vandaan?
Smaakt dat nou nog een beetje? Nog niet aan toegekomen om zelf te proberen
om de TT goed te maken een speciale aldie TC
is tenslotte niet elke dag donderdag
AdoraBelle
graag verwijderen
quote:
Op donderdag 23 mei 2013 16:25 schreef vogelkooi het volgende:uitgeroeid in dat je alles in een maat hebt en of ik het snapte en dat doe ik. of is dat niet zo? te dik, je bent geen walvis toch?
Oh zo, nee dan klopt het wel. Ik groei niet meer dus ik heb alles in dezelfde maat

.
Nee, ik ben geen walvis ofzo

. Misschien wel een beetje aangekomen waardoor die broeken nu wat strakker zitten en soms afzakken

.
AdoraBelle
graag verwijderen
AdoraBelle
graag verwijderen
vogelkooi
De Patricius
quote:
ja nieuw vleesch, op jou zijn we al uitgekeken.
Fear is the grease of society.