PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
niet te vroeg juichen hequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft VDM het topic nu toch maar verlaten?
Geen Witsel en geen Lukakuquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:13 schreef MolFan het volgende:
Matt met zn irritante geslis wel bazenteam
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heb m nog niet gemist eigenlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Yesss, vreugdedansenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:10 schreef Fuszy het volgende:
Fifa 14
Ultimate Edition
Goud-pakketten voor FIFA 14 Ultimate Team - 24 weken lang, 1 Goud-pakket per week.
De adidas®-bundel - 2 paar schoenen, 2 ballen en het adidas® All Star-team. Dit topteam bestaat uit Leo Messi en 29 wereldvoetballers die tot de topspelers van het merk behoren.
Prof-boosters - 5 verschillende prof-boosters waarmee je je online prof omtovert tot een stervoetballer, met verbeterde skills voor passen, schieten, balcontrole en nog meer.
Vreugdedansen - 3 nieuwe manieren om een doelpunt te vieren die je meteen aan je vrienden en rivalen kunt showen.
Historische clubtenues - Een verzameling historische teamtenues uit de hele wereld.
Collector’s Edition
Goud-pakketten voor FIFA 14 Ultimate Team - 24 weken lang, 1 Goud-pakket per week.
FIFA 14 Steelbook– Exclusief ontworpen voor FIFA 14
Special Edition adidas® EA SPORTS glider-bal – Exclusief ontworpen Limited Edition adidas®-bal.
De adidas®-bundel - 2 paar schoenen, 2 ballen en het adidas® All Star-team. Dit topteam bestaat uit Leo Messi en 29 wereldvoetballers die tot de topspelers van het merk behoren.
Prof-boosters - 5 verschillende prof-boosters waarmee je je online prof omtovert tot een stervoetballer, met verbeterde skills voor passen, schieten, balcontrole en nog meer.
Vreugdedansen - 3 nieuwe manieren om een doelpunt te vieren die je meteen aan je vrienden en rivalen kunt showen.
Historische clubtenues - Een verzameling historische teamtenues uit de hele wereld.
Standard Edition
FIFA 14 Ultimate Team - 4 FUT Goud-pakketten.
Een VVV bon, bestaan die nogquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:14 schreef Toefjes het volgende:
Ik kreeg vorige week een 2e herinnering dat ik meterstanden moest doorgeven voor mijn oude huis. Moest de Eneco bellen, want ik had al lang en breed de eindafrekening gehad. Heb toen wel mijn beklag gedaan dat ik naar een betaald nummer moest bellen voor een fout die zij gemaakt hebben (wel op een lieve manier, want het meisje aan de andere kant van de lijn klonk zo lief)
Heb vandaag een briefje van de Eneco gekregen met excuses voor de gemaakte telefoonkosten en een VVV bon van 15 euro
Geen idee, maar al een tijdje niet gezienquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
Jammer als het waar is.
Had niet anders van je verwachtquote:
Jahquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:19 schreef zerokil het volgende:
Is de Collectors Edition duurder dan de Ultimate Edition?
sowieso is die grafisch etc iets slechter dan de ps4. Alleen als spellen geport worden van af de xbox dan is dat voordeel ook weer weg.quote:
Ik post alleen een titel van een artikel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lees je ook alles even of snap je alleen dit stukje?
Oke dan moet je het ook eens proberen te lezenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:22 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik post alleen een titel van een artikel.
Wat als ik het al gelezen heb?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke dan moet je het ook eens proberen te lezen
Dit idd. Ik zie wel tegen die tijdquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al dat gevergelijk hier. Beoordeel ze gewoon lekker voor jezelf en kijk welke je wil kopen ipv dat fanboy vergelijkings gedoe de hele tijd
als je er nou echt conclusies uit kan trekken oke, maar nu zeggen dat soort dingen toch nog niksquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al dat gevergelijk hier. Beoordeel ze gewoon lekker voor jezelf en kijk welke je wil kopen ipv dat fanboy vergelijkings gedoe de hele tijd
Je mag best kritisch zijn hoor, want dat was ik ook na de presentatie. Maar om dan steeds de PS4 erbij te halenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dit idd. Ik zie wel tegen die tijdIk verwacht trouwens wel dat Xbox ook cloud gaming gaat krijgen, want daar werd heel kort even over gesproken tijdens die persconferentie.
Nee daarom en ik zie hier 100x per dag voorbij komen dat de ps4 beter is. Mijn xbox hart bloedtquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als je er nou echt conclusies uit kan trekken oke, maar nu zeggen dat soort dingen toch nog niks
Achja ik dus echt geen Fanboy van de PS3, zou het wel jammer vinden als ik toch naar een Xbox overstap wegens de extra uitbereidingen. Ben je gelijk heel je Fifa acc kwijt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jonge die extra fut shit wordt dingen dat je wissels kan roepen dat soort onzinquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
Achja ik dus echt geen Fanboy van de PS3, zou het wel jammer vinden als ik toch naar een Xbox overstap wegens de extra uitbereidingen. Ben je gelijk heel je Fifa acc kwijt.
IF's?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:29 schreef zerokil het volgende:
Moet trouwens wel weer een handel manier vinden ...
IF's inkopen IF's duurder verkopen in de zelfde tijd.quote:
Zelfde tijdquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:33 schreef zerokil het volgende:
[..]
IF's inkopen IF's duurder verkopen in de zelfde tijd.
Of bedoel je IF's kopen, IF's verkopen na paar weken.
wie is die rb van milan danquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is weer tijd voor een daily 5k pack
[ afbeelding ] niet echt goed, ik had net een 3-5-2 op mijn andere account dus dat was beter.
Staat niet op wefutquote:
jup, wefut heeft hem nietquote:
WeFutquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit dus!
en zij maar adverteren dat ze alle transfers hebben
Schadevergoeding vragen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit dus!
en zij maar adverteren dat ze alle transfers hebben
Dit potje nietquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:45 schreef Djeetje het volgende:
Misschien maar Benteke in mijn bundesliga team zetten
Mand - Essquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:45 schreef Toefjes het volgende:
Esswein. 950 coins. 4 wedstrijden, 7 goals.
TOTS Mandzukic. 285K. 4 wedstrijden, 4 goals.
meer zwetenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:45 schreef Toefjes het volgende:
Pacejesquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:45 schreef Toefjes het volgende:
kreeg je dit jaar bij de standaard edition 4 Goud pakketten ?quote:
Dit is de opstellingquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:46 schreef zerokil het volgende:
[..]
Mand - Ess
OF
Ess - Mand
In je opstelling
Zo zie je maar dat je alleen pace nodig hebtquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:45 schreef Toefjes het volgende:
andersom toefjesquote:
Esswein 90 Pace, Mandzukic 83. Ronden af naar beneden. Gemiddeld 86. Dat zal je toch wel bevallen Tim?quote:
Andersom, dat maakt toch niet uit? Mandzukic is steeds weg als Elia of Dortmund RM met moeilijke naam de achterlijn haalt. Maar ja, 4 uit 4 is op zich ook nog niet ontslag waardig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
andersom toefjes![]()
mandzukic niet zo bewegelijk en moet gewoon recht op dat hok af rennen en snoei hard uithalen
Och meid is het weer zover?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou tis weer leuk geweest
Lijkt ook wel of iemand met mijn schietinstellingen heeft lopen fucken
Jaquote:
Kom hier krijg je een lekkere dikke pakkert van mequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja
Het gaat helemaal niet zoals het zou moeten sinds ik mijn nieuwe teams heb![]()
![]()
Ga daarmee maar naar hoogstaandequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:51 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kom hier krijg je een lekkere dikke pakkert van me
Aids-fasequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja
![]()
En je dmt dat je dat wel wilt maar niet via forum?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga daarmee maar naar hoogstaande
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Esswein 90 Pace, Mandzukic 83. Ronden af naar beneden. Gemiddeld 86. Dat zal je toch wel bevallen Tim?
TR GEMACHTquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
En je dmt dat je dat wel wilt maar niet via forum?
Waarschijnlijk is je team belachelijk duur en verwacht je er te veel van?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja
![]()
Nee want ik merk wel heel erg dat het team goed is. Ik merk alleen ook dat de tegenstanders veel beter zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is je team belachelijk duur en verwacht je er te veel van?
Dat was mijn ervaring iig met hele dure teams dan speelde het ineens heel stroperig en verneukt. Daarom maak ik geen echt dure teams meer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee want ik merk wel heel erg dat het team goed is. Ik merk alleen ook dat de tegenstanders veel beter zijn
tegenstanders schieten bij het zien van zo'n team ook in de stress, en gaan ultra defensive spelen waarschijnlijk. In elk geval heel anders dan wanneer je met een standaard Serie A team komt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee want ik merk wel heel erg dat het team goed is. Ik merk alleen ook dat de tegenstanders veel beter zijn
Maar dat is het juist niet, dat is het kutte eraanquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was mijn ervaring iig met hele dure teams dan speelde het ineens heel stroperig en verneukt. Daarom maak ik geen echt dure teams meer.
Link?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat spuwen die youtubers de afgelopen dagen toch een grote berg kots uit over Youtube zegMaar die van Airjapes was wel het ergst. Op de voet gevolgd door die domme dunkvideo van KYR
www.youtube.comquote:
Geen zin om te zoekenquote:
Snel naar TP en weer terugquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:58 schreef zerokil het volgende:
Hoe kan je de Bid freeze bug voorkomen?
Ik loop nu weer 3k mis..
Ja want niemand zou nog een keer over je heen bieden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:58 schreef zerokil het volgende:
Hoe kan je de Bid freeze bug voorkomen?
Ik loop nu weer 3k mis..
Wel als je 3 spelers in nog 10sec moet bijhouden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja want niemand zou nog een keer over je heen bieden.
Verder maakt het niet uit wat je doet zolang je maar even naar een ander scherm gaat en weer terug.
en dan zo'n matig kut team gebruiken, makes sensequote:
Moet jij niet naar schoolquote:
Jij spamt het hele topic ziekquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:14 schreef MolFan het volgende:
Bazengame http://store.steampowered.com/news/10675/
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien je neus te vaak als ingang gebruikt?
Haha, heb vandaag mijn hoorcolleges maar gelaten voor wat het was, stap nu mijn bedje uit. Heerlijk, zo'n dagje in bed liggen en een beetje FIFA spelenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:12 schreef quer het volgende:
eigenlijk wel, maar een dagje op z'n tijd missen is juist goed voor je schoolresultaten
Beetje swaffelen tegen je controller aan, prima manquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:22 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Haha, heb vandaag mijn hoorcolleges maar gelaten voor wat het was, stap nu mijn bedje uit. Heerlijk, zo'n dagje in bed liggen en een beetje FIFA spelen
Ik vond Farfan wel smooth hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:23 schreef Maver24 het volgende:
ik heb nu TOTS Muller en TOTS Farfan geprobeerd, en de conclusie is gekomen dat Farfan beter is. Robben is wel de beste RM uit de bundesliga nog steeds. Muller is wel goed maar de workrates nakken hem behoorlijk op RM
Ja en dan expres de laatste wedstrijden verliezen om zodoende niet te promoveren > competitievervalsing much.quote:
Lees je eerst even in voordat je zulke dingen gaat roepenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:28 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja en dan expres de laatste wedstrijden verliezen om zodoende niet te promoveren > competitievervalsing much.
Beker? Hoe zit het daarmee?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lees je eerst even in voordat je zulke dingen gaat roepen
Gefoptquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:29 schreef Gramulanion het volgende:
Tegen iemand met het team 'cheap BPL' TOTS Suarez en TOTS Van Persie in de spits
Dat zijn altijd de fijnstequote:Op donderdag 23 mei 2013 17:31 schreef Reemi het volgende:
Eerste potje divisie 1 sinds maanden, natuurlijk meteen tegen een 5atb. Gewonnen door een goal in de 90e minuut![]()
Jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:33 schreef quer het volgende:
als je een kaart van een vriend koopt betaal je dan nog steeds tax?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:33 schreef quer het volgende:
als je een kaart van een vriend koopt betaal je dan nog steeds tax?
Juist wel. Op EA forum zijn er wel een paar minkukels ontevreden, maar die weten überhaupt niet wie hij is volgens mij aangezien ze vooral klaagden over het feit dat hij niet zo snel en wendbaar wasquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef dion_v_k het volgende:
De mensen die hier met TOTS Fellaini hebben gespeeld waren niet echt positief toch?
Ik vind het wel tofquote:
Lijkt je maatje Butthead welquote:
Ik heb maar 1 miljoen coins en maver om hem te halenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Juist wel. Op EA forum zijn er wel een paar minkukels ontevreden, maar die weten überhaupt niet wie hij is volgens mij aangezien ze vooral klaagden over het feit dat hij niet zo snel en wendbaar was
nee je moeder op de foto hierbovenquote:
Voor je step spannen die hapquote:
Nee.quote:
er is een centraal topic voor dit soort "grappige" meme's/foto's en filmpjesquote:
Csbquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:44 schreef quer het volgende:
[..]
er is een centraal topic voor dit soort "grappige" meme's/foto's en filmpjes
bij ONZ
Cool story broquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:44 schreef quer het volgende:
[..]
ONZ / Funny links, pics & clips - #149 Nu ook met leerzame filmpjes
csb?
Hij is wel echt heel goed imo, maar goed..het is een flink deel van je bank meteenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 miljoen coins en maver om hem te halen![]()
En ik heb ook maar 1 team.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is wel echt heel goed imo, maar goed..het is een flink deel van je bank meteen
Ik speelde er tegen. Hij heeft geen 1 bal gekregen omdat ik iedere keer smooth omheen rende. Hij is zo groot dat hij makkelijk te ontwijken is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 miljoen coins en maver om hem te halen![]()
JA IK TOCHquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:50 schreef Thorb het volgende:
Wie wil er een potje futten? Eerste potje met mijn team dus je maakt kans.
fikstquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:49 schreef MolFan het volgende:
Als je hondensteps verkoopt ben je wel een opperretard
Ik wilde zeggen dat je zelf eerder een downer bent maar dat vind ik niet netjes tegenover downers.quote:
Die moeten nog geboren worden.quote:
Step is niet voor je hond idioot, echt denk ff naquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:55 schreef quer het volgende:
wie zijn je klanten? wie wilt er nou weer een step voor zijn hond?
dat weet ik (nu)ook heus welquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Step is niet voor je hond idioot, echt denk ff na
Ik heb even wat onderzoek gedaan: de step is voor een mens (bijv: eigenaar van de hond). Daar moet je schijnbaar op gaan staan en dan moet je jouw hond d.m.v. een touw vooraan de step binden maar waarom je dit allemaal zou willen,quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:55 schreef quer het volgende:
wie zijn je klanten? wie wilt er nou weer een step voor zijn hond?
zie foto hierbovenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:57 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Ik heb even wat onderzoek gedaan: de step is voor een mens (bijv: eigenaar van de hond). Daar moet je schijnbaar op gaan staan en dan moet je jouw hond d.m.v. een touw vooraan de step binden maar waarom je dit allemaal zou willen, ???
Waarom zou je gaan fietsen met je hond? Zelfde vraagquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:57 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Ik heb even wat onderzoek gedaan: de step is voor een mens (bijv: eigenaar van de hond). Daar moet je schijnbaar op gaan staan en dan moet je jouw hond d.m.v. een touw vooraan de step binden maar waarom je dit allemaal zou willen, ???
Gezellig met je hond steppen als je geen vrienden hebt!quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:57 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Is opzich logisch, bedoel fietsen met je hond kan ook alleen dit is wat veiliger door middel van die stepbeugel die je aan het frame vastzet. Plus goed voor je conditie etc etcquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:58 schreef quer het volgende:
ik vind het wel interessant eigenlijk, gewoon dat er interesse is in dit soort producten
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Step is niet voor je hond idioot, echt denk ff na
20 tot 40 jaar voornamelijk jongerenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:59 schreef quer het volgende:
zijn je klanten grotendeels op pensioen? of juist 40'ers?
Ja, en dit heb jij vandaag verdientquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:58 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zo te zien zijn er vandaag een hoop geboren
[ afbeelding ]
Ja, maar stel je voor: je komt iemand tegen die je kent. Dat is sociale zelfmoord, welke mongool klimt op een step en maakt daar zijn hond aan vast?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Is opzich logisch, bedoel fietsen met je hond kan ook alleen dit is wat veiliger door middel van die stepbeugel die je aan het frame vastzet. Plus goed voor je conditie etc etc
Nee dat is de omzet kerol maar ik ruik jaloezie prima hoor maar doe niet zo retarded aub.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja, en dit heb jij vandaag verdient
Looprek met beugel en een touwtjequote:Op donderdag 23 mei 2013 17:59 schreef quer het volgende:
zijn je klanten grotendeels op pensioen? of juist 40'ers?
Is natuurlijk onzin wat je zegtquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:00 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Ja, maar stel je voor: je komt iemand tegen die je kent. Dat is sociale zelfmoord, welke mongool klimt op een step en maakt daar zijn hond aan vast?
hahaha jij hebt er ook 1. Gayyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die haat op hondensteps is natuurlijk ook wel een beetje achterlijk
Ik heb niet 1 reden om jaloers te zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee dat is de omzet kerol maar ik ruik jaloezie prima hoor maar doe niet zo retarded aub.
Grappige is sommigen hier bekijken de website meerdere minuten etc schijnbaar vind men het toch wel interessant of baalt men ervan dat men zelf er nooit mee begonnen is.,quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die haat op hondensteps is natuurlijk ook wel een beetje achterlijk
Ik heb alleen nog geen hondquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahaha jij hebt er ook 1. Gayyyyyyyyyyy
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahaha jij hebt er ook 1. Gayyyyyyyyyyy
Waarom zou je dan twijfelen aan dat screenshot?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb niet 1 reden om jaloers te zijn.
Die komen vanzelf als ze zien dat de plek nog vrij is als je aan het steppen bentquote:
je hoeft jezelf echt niet te bewijzen hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waarom zou je dan twijfelen aan dat screenshot?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Grappige is sommigen hier bekijken de website meerdere minuten etc schijnbaar vind men het toch wel interessant of baalt men ervan dat men zelf er nooit mee begonnen is.,
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die komen vanzelf als ze zien dat de plek nog vrij is als je aan het steppen bent
Mijn eigen wolfpackquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die komen vanzelf als ze zien dat de plek nog vrij is als je aan het steppen bent
twitter:Hondenrolstoel twitterde op maandag 12-12-2011 om 16:21:29Beau zou vanmiddag een hondenrolstoel krijgen, maar is hier bij binnenkomst zojuist overleden.Wij condoleren Hans en zijn vrouw. reageer retweet
Omdat ik dacht dat er niet 1 iemand zo dom zou zijn om zijn omzet op internet te zetten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waarom zou je dan twijfelen aan dat screenshot?
Het is 1 shot who gives a fuckquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat er niet 1 iemand zo dom zou zijn om zijn omzet op internet te zetten.
Faillllllllllllquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:03 schreef quer het volgende:
[..]
je hoeft jezelf echt niet te bewijzen hoor
Even knutselenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:11 schreef Tim86 het volgende:
Sowieso een achterlijk team om daadwerkelijk mee te gaan spelen
Dan had hij het nog beter zo kunnen doen
[ afbeelding ]
Al moet Chivu er ook in
Nieteens een slecht team ook zegquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Al moet Chivu er ook in
Heitinga wtfquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Al moet Chivu er ook in
Ik kwam laatst een topic van je tegen waarin je over verschillende dingen raad vroeg. Betreft de inrichting van je nieuwe huis. Ik herkende je totaal niet, gewoon normaal vragen en antwoorden geven.quote:
Als Steek nou echt naar Fullham ging dan was het Hybridden een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Al moet Chivu er ook in
Even een vraagje; Je hebt het alsmaar over voorvocht? Gay issues of?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een topic van je tegen waarin je over verschillende dingen raad vroeg. Betreft de inrichting van je nieuwe huis. Ik herkende je totaal niet, gewoon normaal vragen en antwoorden geven.
Maar buiten dat topic praat je echt alleen maar poep en gedraag je je als een voorvochtpuber met adhd.
Reageer hier gewoon net zo normaal als in dat topic en iedereen mag je, alleen advies dit
Hmmzz Bayern i guess?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:14 schreef Toefjes het volgende:
Wat worden jullie weddenschappen voor de CL finale?
Ja, ik heb mijn vriendin in haar kont geneukt en nu is ze zwangerquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Even een vraagje; Je hebt het alsmaar over voorvocht? Gay issues of?
geenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:14 schreef Toefjes het volgende:
Wat worden jullie weddenschappen voor de CL finale?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een topic van je tegen waarin je over verschillende dingen raad vroeg. Betreft de inrichting van je nieuwe huis. Ik herkende je totaal niet, gewoon normaal vragen en antwoorden geven.
Maar buiten dat topic praat je echt alleen maar poep en gedraag je je als een voorvochtpuber met adhd.
Reageer hier gewoon net zo normaal als in dat topic en iedereen mag je, alleen advies dit
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn vriendin in haar kont geneukt en nu is ze zwanger![]()
Ik begrijp jou echt niet![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Al moet Chivu er ook in
In elk geval mijn standaard weddenschap de rode kaart. Tja, verder lastig. Overs zouden normaal zijn, maar kan net zo goed een nerveuze pot worden met weinig goals. Bayern to win the final misschien.quote:
Dm deed hij ook gewoon normaal.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja Bayern winnen lijkt mij ook wel, maar zal wel niet interessant genoeg zijn om op in te zetten. Live wedden blijft het chillste als je voor overs wil gaan, gewoon kijken hoe de wedstrijd gaatquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In elk geval mijn standaard weddenschap de rode kaart. Tja, verder lastig. Overs zouden normaal zijn, maar kan net zo goed een nerveuze pot worden met weinig goals. Bayern to win the final misschien.
Ik hoef op zich niet geld te winnen, als ik maar niks verlies, ivm het vrijspelen van mijn unibet bonusquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja Bayern winnen lijkt mij ook wel, maar zal wel niet interessant genoeg zijn om op in te zetten. Live wedden blijft het chillste als je voor overs wil gaan, gewoon kijken hoe de wedstrijd gaat
Is nu bezigquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:23 schreef Maver24 het volgende:
hoop op een Happy Hour vanavond, maar denk het niet
15k packs, shitty.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:23 schreef MolFan het volgende:
[..]
Is nu bezig
FIFA Ultimate Team
23 minuten geleden
Happy Hour for those kicker TOTS Bundesliga in-forms!
500c jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die CB van Arsenal is veel waard
da's wel chill danquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoef op zich niet geld te winnen, als ik maar niks verlies, ivm het vrijspelen van mijn unibet bonus![]()
Bayern slechts 1.38 to win CL
quote:
Happy Hour! 7pm-8pm UK time. Prem Gold Jumbo 15K packs for those @kicker_bl_li #TOTS Bundesliga in-forms! #FUTquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
da's wel chill danpff 1.38, zo dik favoriet. wel terecht natuurlijk daar niet van
Ik zie er weinig boeiends bij staan eigenlijk..hooguit wat betjes voor het kijkplezier, maar dat is het.quote:
Heb je die Bance ooit geprobeerd?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:30 schreef Thorb het volgende:
TOTS van 2 weken geleden krijgen en dan zeiken, Hugh
Tots Michu
Ja samen met IF Mandzukic. De MOTM toen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je die Bance ooit geprobeerd?
Ik vond hem ook vet kut. Zijn aanname was was echtquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:30 schreef Thorb het volgende:
TOTS van 2 weken geleden krijgen en dan zeiken, Hugh
Tots Michu
Hoe vond je hem?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja samen met IF Mandzukic. De MOTM toen.
Ditquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik gun het Sparta echt, briljante club![]()
Zeker. Ojee een promo filmpje over Sjack Tuypquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik gun het Sparta echt, briljante club![]()
Haha, ja. Ken er ook wel een paar. Ik vind het echt onzin, woon nu dichtbij het Kasteel en ga daar vaak met veel plezier heen, altijd rete gezellig daar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De Excelsior liefhebbers die ik ken, hebben juist een hekel aan Sparta
Na de 2-1 tegen Sparta kreeg ik dit op mijn fb:quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:39 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Haha, ja. Ken er ook wel een paar. Ik vind het echt onzin, woon nu dichtbij het Kasteel en ga daar vaak met veel plezier heen, altijd rete gezellig daar.
Ik ben gewoon een 'Rotterdam'-supporter
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:43 schreef Toefjes het volgende:
Hallo Toefjes Das lachen. 2-1 tegen dat kut-Sparta Nu willen ze thuis tegen Excelsior komend voorjaar kampioen worden. Hopelijk hebben ze dan genoeg punten, want die wedstrijd winnen ze natuurlijk ook niet. Prettig weekend en tot ziens. Gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |