abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126908029

Welkom in het FUT 13 topic!

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Squad Builder en spelerinformatie: http://www.wefut.com

Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)

Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_126908079
Heeft VDM het topic nu toch maar verlaten :o?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_126908115
Matt met zn irritante geslis wel bazenteam

pi_126908141
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
niet te vroeg juichen he
pi_126908168
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:13 schreef MolFan het volgende:
Matt met zn irritante geslis wel bazenteam

Geen Witsel en geen Lukaku :') Kutopstelling
Elke dag
pi_126908171
Ik kreeg vorige week een 2e herinnering dat ik meterstanden moest doorgeven voor mijn oude huis. Moest de Eneco bellen, want ik had al lang en breed de eindafrekening gehad. Heb toen wel mijn beklag gedaan dat ik naar een betaald nummer moest bellen voor een fout die zij gemaakt hebben (wel op een lieve manier, want het meisje aan de andere kant van de lijn klonk zo lief)

Heb vandaag een briefje van de Eneco gekregen met excuses voor de gemaakte telefoonkosten en een VVV bon van 15 euro _O_
pi_126908179
quote:
Heb ik iets gemist?

Jammer als het waar is.
Feyenoord Rotterdam
pi_126908207
quote:
Heb m nog niet gemist eigenlijk.
pi_126908223
quote:
19s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:10 schreef Fuszy het volgende:
Fifa 14
Ultimate Edition

Goud-pakketten voor FIFA 14 Ultimate Team - 24 weken lang, 1 Goud-pakket per week.
De adidas®-bundel - 2 paar schoenen, 2 ballen en het adidas® All Star-team. Dit topteam bestaat uit Leo Messi en 29 wereldvoetballers die tot de topspelers van het merk behoren.
Prof-boosters - 5 verschillende prof-boosters waarmee je je online prof omtovert tot een stervoetballer, met verbeterde skills voor passen, schieten, balcontrole en nog meer.
Vreugdedansen - 3 nieuwe manieren om een doelpunt te vieren die je meteen aan je vrienden en rivalen kunt showen.
Historische clubtenues - Een verzameling historische teamtenues uit de hele wereld.
Collector’s Edition

Goud-pakketten voor FIFA 14 Ultimate Team - 24 weken lang, 1 Goud-pakket per week.
FIFA 14 Steelbook– Exclusief ontworpen voor FIFA 14
Special Edition adidas® EA SPORTS glider-bal – Exclusief ontworpen Limited Edition adidas®-bal.
De adidas®-bundel - 2 paar schoenen, 2 ballen en het adidas® All Star-team. Dit topteam bestaat uit Leo Messi en 29 wereldvoetballers die tot de topspelers van het merk behoren.
Prof-boosters - 5 verschillende prof-boosters waarmee je je online prof omtovert tot een stervoetballer, met verbeterde skills voor passen, schieten, balcontrole en nog meer.
Vreugdedansen - 3 nieuwe manieren om een doelpunt te vieren die je meteen aan je vrienden en rivalen kunt showen.
Historische clubtenues - Een verzameling historische teamtenues uit de hele wereld.
Standard Edition

FIFA 14 Ultimate Team - 4 FUT Goud-pakketten.
Yesss, vreugdedansen _O_
pi_126908298
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:14 schreef Toefjes het volgende:
Ik kreeg vorige week een 2e herinnering dat ik meterstanden moest doorgeven voor mijn oude huis. Moest de Eneco bellen, want ik had al lang en breed de eindafrekening gehad. Heb toen wel mijn beklag gedaan dat ik naar een betaald nummer moest bellen voor een fout die zij gemaakt hebben (wel op een lieve manier, want het meisje aan de andere kant van de lijn klonk zo lief)

Heb vandaag een briefje van de Eneco gekregen met excuses voor de gemaakte telefoonkosten en een VVV bon van 15 euro _O_
Een VVV bon, bestaan die nog :P?

Wel netjes van ze

quote:
19s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:14 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist?

Jammer als het waar is.
Geen idee, maar al een tijdje niet gezien :P

quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:15 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Heb m nog niet gemist eigenlijk.
Had niet anders van je verwacht :P
Elke dag
pi_126908426
Rollercoaster Tycoon staat te koop :(
pi_126908435
Is de Collectors Edition duurder dan de Ultimate Edition?
pi_126908456
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:19 schreef zerokil het volgende:
Is de Collectors Edition duurder dan de Ultimate Edition?
Jah
pi_126908503
quote:
Werkgeheugen Xbox One blijkt langzamer dan geheugen PS4
  donderdag 23 mei 2013 @ 16:21:45 #15
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126908516
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef zerokil het volgende:

[..]

Lees je ook alles even of snap je alleen dit stukje?
  FOK!fotograaf donderdag 23 mei 2013 @ 16:22:20 #16
364681 over_hedge
pi_126908540
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef zerokil het volgende:

[..]

sowieso is die grafisch etc iets slechter dan de ps4. Alleen als spellen geport worden van af de xbox dan is dat voordeel ook weer weg.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_126908548
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Lees je ook alles even of snap je alleen dit stukje?
Ik post alleen een titel van een artikel.
  donderdag 23 mei 2013 @ 16:22:59 #18
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126908568
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:22 schreef zerokil het volgende:

[..]

Ik post alleen een titel van een artikel.
Oke dan moet je het ook eens proberen te lezen
pi_126908586
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Oke dan moet je het ook eens proberen te lezen
Wat als ik het al gelezen heb?
pi_126908588
Al dat gevergelijk hier. Beoordeel ze gewoon lekker voor jezelf en kijk welke je wil kopen ipv dat fanboy vergelijkings gedoe de hele tijd :')
Elke dag
pi_126908618
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al dat gevergelijk hier. Beoordeel ze gewoon lekker voor jezelf en kijk welke je wil kopen ipv dat fanboy vergelijkings gedoe de hele tijd :')
Dit idd. Ik zie wel tegen die tijd :) Ik verwacht trouwens wel dat Xbox ook cloud gaming gaat krijgen, want daar werd heel kort even over gesproken tijdens die persconferentie.
  donderdag 23 mei 2013 @ 16:24:20 #22
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_126908636
quote:
als je er nou echt conclusies uit kan trekken oke, maar nu zeggen dat soort dingen toch nog niks :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  donderdag 23 mei 2013 @ 16:24:43 #24
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_126908647
Het is weer tijd voor een daily 5k pack

niet echt goed, ik had net een 3-5-2 op mijn andere account dus dat was beter.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_126908665
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef MolFan het volgende:

[..]

Dit idd. Ik zie wel tegen die tijd :) Ik verwacht trouwens wel dat Xbox ook cloud gaming gaat krijgen, want daar werd heel kort even over gesproken tijdens die persconferentie.
Je mag best kritisch zijn hoor, want dat was ik ook na de presentatie. Maar om dan steeds de PS4 erbij te halen _O-
Elke dag
pi_126908698
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

als je er nou echt conclusies uit kan trekken oke, maar nu zeggen dat soort dingen toch nog niks :P
Nee daarom en ik zie hier 100x per dag voorbij komen dat de ps4 beter is. Mijn xbox hart bloedt :'( :'( :'(
Elke dag
pi_126908706
quote:
Achja ik dus echt geen Fanboy van de PS3, zou het wel jammer vinden als ik toch naar een Xbox overstap wegens de extra uitbereidingen. Ben je gelijk heel je Fifa acc kwijt. :(
  donderdag 23 mei 2013 @ 16:26:22 #28
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126908757
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef zerokil het volgende:

[..]

Wat als ik het al gelezen heb?
Dan weet je wat het allemaal inhoud toch?
pi_126908767
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:25 schreef zerokil het volgende:

[..]

Achja ik dus echt geen Fanboy van de PS3, zou het wel jammer vinden als ik toch naar een Xbox overstap wegens de extra uitbereidingen. Ben je gelijk heel je Fifa acc kwijt. :(
Jonge die extra fut shit wordt dingen dat je wissels kan roepen dat soort onzin _O- Fut op de PS4 en xbox wordt echt wel nagenoeg hetzelfde _O-
Elke dag
pi_126908899
Moet trouwens wel weer een handel manier vinden ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')