PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
niet te vroeg juichen hequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft VDM het topic nu toch maar verlaten?
Geen Witsel en geen Lukakuquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:13 schreef MolFan het volgende:
Matt met zn irritante geslis wel bazenteam
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heb m nog niet gemist eigenlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Yesss, vreugdedansenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:10 schreef Fuszy het volgende:
Fifa 14
Ultimate Edition
Goud-pakketten voor FIFA 14 Ultimate Team - 24 weken lang, 1 Goud-pakket per week.
De adidas®-bundel - 2 paar schoenen, 2 ballen en het adidas® All Star-team. Dit topteam bestaat uit Leo Messi en 29 wereldvoetballers die tot de topspelers van het merk behoren.
Prof-boosters - 5 verschillende prof-boosters waarmee je je online prof omtovert tot een stervoetballer, met verbeterde skills voor passen, schieten, balcontrole en nog meer.
Vreugdedansen - 3 nieuwe manieren om een doelpunt te vieren die je meteen aan je vrienden en rivalen kunt showen.
Historische clubtenues - Een verzameling historische teamtenues uit de hele wereld.
Collector’s Edition
Goud-pakketten voor FIFA 14 Ultimate Team - 24 weken lang, 1 Goud-pakket per week.
FIFA 14 Steelbook– Exclusief ontworpen voor FIFA 14
Special Edition adidas® EA SPORTS glider-bal – Exclusief ontworpen Limited Edition adidas®-bal.
De adidas®-bundel - 2 paar schoenen, 2 ballen en het adidas® All Star-team. Dit topteam bestaat uit Leo Messi en 29 wereldvoetballers die tot de topspelers van het merk behoren.
Prof-boosters - 5 verschillende prof-boosters waarmee je je online prof omtovert tot een stervoetballer, met verbeterde skills voor passen, schieten, balcontrole en nog meer.
Vreugdedansen - 3 nieuwe manieren om een doelpunt te vieren die je meteen aan je vrienden en rivalen kunt showen.
Historische clubtenues - Een verzameling historische teamtenues uit de hele wereld.
Standard Edition
FIFA 14 Ultimate Team - 4 FUT Goud-pakketten.
Een VVV bon, bestaan die nogquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:14 schreef Toefjes het volgende:
Ik kreeg vorige week een 2e herinnering dat ik meterstanden moest doorgeven voor mijn oude huis. Moest de Eneco bellen, want ik had al lang en breed de eindafrekening gehad. Heb toen wel mijn beklag gedaan dat ik naar een betaald nummer moest bellen voor een fout die zij gemaakt hebben (wel op een lieve manier, want het meisje aan de andere kant van de lijn klonk zo lief)
Heb vandaag een briefje van de Eneco gekregen met excuses voor de gemaakte telefoonkosten en een VVV bon van 15 euro
Geen idee, maar al een tijdje niet gezienquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
Jammer als het waar is.
Had niet anders van je verwachtquote:
Jahquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:19 schreef zerokil het volgende:
Is de Collectors Edition duurder dan de Ultimate Edition?
sowieso is die grafisch etc iets slechter dan de ps4. Alleen als spellen geport worden van af de xbox dan is dat voordeel ook weer weg.quote:
Ik post alleen een titel van een artikel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lees je ook alles even of snap je alleen dit stukje?
Oke dan moet je het ook eens proberen te lezenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:22 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik post alleen een titel van een artikel.
Wat als ik het al gelezen heb?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke dan moet je het ook eens proberen te lezen
Dit idd. Ik zie wel tegen die tijdquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al dat gevergelijk hier. Beoordeel ze gewoon lekker voor jezelf en kijk welke je wil kopen ipv dat fanboy vergelijkings gedoe de hele tijd
als je er nou echt conclusies uit kan trekken oke, maar nu zeggen dat soort dingen toch nog niksquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al dat gevergelijk hier. Beoordeel ze gewoon lekker voor jezelf en kijk welke je wil kopen ipv dat fanboy vergelijkings gedoe de hele tijd
Je mag best kritisch zijn hoor, want dat was ik ook na de presentatie. Maar om dan steeds de PS4 erbij te halenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dit idd. Ik zie wel tegen die tijdIk verwacht trouwens wel dat Xbox ook cloud gaming gaat krijgen, want daar werd heel kort even over gesproken tijdens die persconferentie.
Nee daarom en ik zie hier 100x per dag voorbij komen dat de ps4 beter is. Mijn xbox hart bloedtquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als je er nou echt conclusies uit kan trekken oke, maar nu zeggen dat soort dingen toch nog niks
Achja ik dus echt geen Fanboy van de PS3, zou het wel jammer vinden als ik toch naar een Xbox overstap wegens de extra uitbereidingen. Ben je gelijk heel je Fifa acc kwijt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jonge die extra fut shit wordt dingen dat je wissels kan roepen dat soort onzinquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
Achja ik dus echt geen Fanboy van de PS3, zou het wel jammer vinden als ik toch naar een Xbox overstap wegens de extra uitbereidingen. Ben je gelijk heel je Fifa acc kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |