quote:
omg ik wist nooit van wie die was :Squote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef JRRY het volgende:
hebben jullie de #17 machtigste vrouw ter wereld ook gemist ik wel hoor
Ennnnn genoeg beyoncequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef JRRY het volgende:
hebben jullie de #17 machtigste vrouw ter wereld ook gemist ik wel hoor
Nu wel. Live versie (farewell tour van CH) is nog mooier:quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef supersof het volgende:
[..]
omg ik wist nooit van wie die was :S
sof, blijf!quote:
Eigenlijk wel primaquote:
nee ik krijg nooit strafquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Dankje! Waar hing je uit? Had je computerhuisarrest ofwa?
prima hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk wel prima
En met jerry?
Niet verwacht dat je in in je had om zo erg af te kicken!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee ik krijg nooit straf
ik had het gewoon druk met school enzo, nog steeds eigenlijk
oh ik kan het welquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet verwacht dat je in in je had om zo erg af te kicken!
qftquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh ik kan het wel
maar dan moet ik wel wat te doen hebben, als ik niks te doen heb heb ik al wel gauw de neiging hierheen te gaan
Zal ik hem drooglikkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:10 schreef AldoTheApache het volgende:
krijg er gewoon een kletsnatte poez van![]()
Maar FOK! is toch ook gewoonquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh ik kan het wel
maar dan moet ik wel wat te doen hebben, als ik niks te doen heb heb ik al wel gauw de neiging hierheen te gaan
Wie wil voor mij opkomen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:12 schreef ShortyGirl het volgende:
[..]
Altijd overal commentaar op. Kan je niet een keer je bek houden?
arme jijquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm ja klopt, ik sta de laatste tijd ook te vaak in de dagcijfers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |