Nu al een succes.quote:Aanvallen zoals Feyenoord
FIFA Street 4quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom komt dit nooit meer terug?
quote:EA heeft vandaag bekend gemaakt dat FIFA 14 uitkomt op 26 september in Nederland en België voor de PC, Playstation 3 en Xbox 360. Alle FIFA-spelers die het nieuwste deel in de FIFA-reeks reserveren zullen enkele beloningen ontvangen, waaronder FIFA Ultimate Team pakketten. FIFA Ultimate Team is het populaire speltype van EA SPORTS FIFA waarin je de meest recente prestaties van echte voetbalsterren terugziet. In deze gigantische online FIFA-community met 7,4 miljoen fans kun je je eigen ultieme droomteam met wereldvoetballers samenstellen, coachen en ermee spelen. Er worden elke dag meer dan 3,4 miljoen FIFA Ultimate Team-wedstrijden gespeeld en meer dan 17 miljoen voetballers via de transfermarkt verhandeld. Miljoenen fans schaven continu hun teams bij op basis van de echte prestaties van hun favoriete spelers.
Fans die het Ultimate Edition-reserveringspakket reserveren ontvangen 24 FIFA Ultimate Team Goud-pakketten (24 weken lang één pakket per week), waarmee ze hun ultieme team kunnen samenstellen. De Ultimate Edition bevat extra content, zoals historische tenues en nieuwe vreugdedansen, prof-boosters en het exclusieve adidas™ All Star-team met superster Lionel Messi van Barcelona en Argentinië. De Ultimate Edition is verkrijgbaar tot en met 25 september. Bij een select aantal winkels is het Collector’s Edition-reserveringspakket beschikbaar. Dit speciale reserveringspakket bevat naast alle content van de Ultimate Edition een FIFA 14 Steelbook en een exclusief ontworpen Special Edition adidas® EA SPORTS glider-bal.
Lees verder om de volledige inhoud van de verschillende edities te bekijken.
De reserveringsaanbiedingen zijn:
Ultimate Edition
Goud-pakketten voor FIFA 14 Ultimate Team – 24 weken lang, 1 Goud-pakket per week.*
De adidas®-bundel – 2 paar schoenen, 2 ballen en het adidas® All Star-team. Dit topteam bestaat uit Leo Messi en 29 wereldvoetballers die tot de topspelers van het merk behoren.
Prof-boosters – 5 verschillende prof-boosters waarmee je je online prof omtovert tot een stervoetballer, met verbeterde skills voor passen, schieten, balcontrole en nog meer.
Vreugdedansen – 3 nieuwe manieren om een doelpunt te vieren die je meteen aan je vrienden en rivalen kunt showen.
Historische clubtenues – Een verzameling historische teamtenues uit de hele wereld.
Collector’s Edition
Goud-pakketten voor FIFA 14 Ultimate Team – 24 weken lang, 1 Goud-pakket per week.*
FIFA 14 Steelbook – Exclusief ontworpen voor FIFA 14
Special Edition adidas® EA SPORTS glider-bal – Exclusief ontworpen Limited Edition adidas®-bal.
De adidas®-bundel – 2 paar schoenen, 2 ballen en het adidas® All Star-team. Dit topteam bestaat uit Leo Messi en 29 wereldvoetballers die tot de topspelers van het merk behoren.
Prof-boosters – 5 verschillende prof-boosters waarmee je je online prof omtovert tot een stervoetballer, met verbeterde skills voor passen, schieten, balcontrole en nog meer.
Vreugdedansen – 3 nieuwe manieren om een doelpunt te vieren die je meteen aan je vrienden en rivalen kunt showen.
Historische clubtenues – Een verzameling historische teamtenues uit de hele wereld.
Standard Edition
FIFA 14 Ultimate Team – 4 FUT Goud-pakketten.*
* = Een Goud-pakket bevat steeds 12 items, waaronder spelers, contracten, stadions, managers, stafleden, conditie- en herstelitems, ballen, tenues en badges. Goud-pakketten bevatten spelers met een beoordeling van 75+ in de game, en één zeldzaam item. Deze zeldzame items kunnen bijvoorbeeld spelerseigenschappen zijn, maar ook langere contracten of felbegeerde topspelers.
De Next Gen versie van FIFA 14, voor de Playstation 4 en Xbox One, heeft nog geen releasedatum gekregen.
fifabenelux.com
Eens!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
En maar weer hopen op echte verbeteringenErger me alweer kapot FIFA 13. Vooral dat er wel vaak buitenspelers diep gaan maar er vervolgens niemand mee loopt naar de 16
Verder graag instant rode kaart tackles terug en schwalbes
Precies, dat was gewoon de beste FIFA sedert lange tijd als je versies die ervoor uitkwamen en daarna ermee vergelijkt. PES versies waren gedurende die tijd gewoon stukken beter en realistischer.quote:
Nee hoor. PES is toch een kut spelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
PES nog nooit gespeeld eigenlijk. Moet ik mij nu schamen?
Je moet je ergens op focussen als je geen geld hebt om de licenties te betalenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
True, maar ik vermaak mij er meer mee dan met FIFA, ik speel sinds kort PES.
Tevens PES gezichten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FIFA heeft gewoon alle licenties kunnen krijgen door de naam "FIFA"quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je moet je ergens op focussen als je geen geld hebt om de licenties te betalen
Weet je wat pas irritant is?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
En maar weer hopen op echte verbeteringenErger me alweer kapot aan FIFA 13. Vooral dat er wel vaak buitenspelers diep gaan maar er vervolgens niemand mee loopt naar de 16
Verder graag instant rode kaart tackles terug en schwalbes
Alle punten die je noemt heeft te maken met onkunde. Zowel aanvallend als verdedigend kun je alles prima onder de knie krijgen. Kortom; oefenen en minder zeuren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:50 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
Online erger ik me constant aan Fifa. Penalty's tegen krijgen omdat ik spelers gewoon aantik en gaan vallen, slechte verbinding, tegenstanders die niet doorklikken tijdens een online potje, verdedigers als Pepe die gewoon steeds weglopen van hun tegenstanders. En waarom kun je naar een vlot lopende aanval een bal die je krijgt niet in 1 keer op doel schieten, want bij mij gaan die 9 van de 10 keer keihard over of van dichtbij zelfs naast of over?
En misschien wel met stipt op 1, die irritante aannames. Als je een club neemt met 3 sterren, oke dan is het gewoon, maar een 5 sterren team die steeds zo slecht is met aannemen, zo irritant. En nu vergeet ik er vast nog een paar, maar Fifa 14 moet echt beter!!!
Bij scheidsrechterlijke dwalingen heeft hij wel een punt. (Al heeft de tegenstander in principe hetzelfde probleem.) Afhankelijk van je speelstijl is dat wel vervelend. Daarom kun je bij elke Fifa net weer wat anders inschalen qua hoe goed je bent. Ene Fifa ligt de focus op verdedigen, en dan weer op button mashen bij aanval.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alle punten die je noemt heeft te maken met onkunde. Zowel aanvallend als verdedigend kun je alles prima onder de knie krijgen. Kortom; oefenen en minder zeuren.
Nou nee hoor, mijn verdedigers lopen ook soms weg bij de man en dan heb ik hem niet eens geselecteerd. Hoezo onkunde dus?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alle punten die je noemt heeft te maken met onkunde. Zowel aanvallend als verdedigend kun je alles prima onder de knie krijgen. Kortom; oefenen en minder zeuren.
De camera is tijdens het ballen nooit zo ver ingezoomd hoor. Maar ok die van PES zien er wel netjes uit, maar voor mij draagt het niets bij aan de spanning en gameplay.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Tevens PES gezichten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spanning bij PES is veel hoger dan bij FIFA vind ik, ik vind bij FIFA alleen de lichaamsbewegingen geweldig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
De camera is tijdens het ballen nooit zo ver ingezoomd hoor. Maar ok die van PES zien er wel netjes uit, maar voor mij draagt het niets bij aan de spanning en gameplay.
Leuk die gezichten. Vooral als de rest van het spel helemaal kut is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Tevens PES gezichten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:54 schreef The_Avatar het volgende:
De officiële cover is uit
En messi staat er opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |