Weet je wat pas irritant is?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
En maar weer hopen op echte verbeteringenErger me alweer kapot aan FIFA 13. Vooral dat er wel vaak buitenspelers diep gaan maar er vervolgens niemand mee loopt naar de 16
Verder graag instant rode kaart tackles terug en schwalbes
Alle punten die je noemt heeft te maken met onkunde. Zowel aanvallend als verdedigend kun je alles prima onder de knie krijgen. Kortom; oefenen en minder zeuren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:50 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
Online erger ik me constant aan Fifa. Penalty's tegen krijgen omdat ik spelers gewoon aantik en gaan vallen, slechte verbinding, tegenstanders die niet doorklikken tijdens een online potje, verdedigers als Pepe die gewoon steeds weglopen van hun tegenstanders. En waarom kun je naar een vlot lopende aanval een bal die je krijgt niet in 1 keer op doel schieten, want bij mij gaan die 9 van de 10 keer keihard over of van dichtbij zelfs naast of over?
En misschien wel met stipt op 1, die irritante aannames. Als je een club neemt met 3 sterren, oke dan is het gewoon, maar een 5 sterren team die steeds zo slecht is met aannemen, zo irritant. En nu vergeet ik er vast nog een paar, maar Fifa 14 moet echt beter!!!
Bij scheidsrechterlijke dwalingen heeft hij wel een punt. (Al heeft de tegenstander in principe hetzelfde probleem.) Afhankelijk van je speelstijl is dat wel vervelend. Daarom kun je bij elke Fifa net weer wat anders inschalen qua hoe goed je bent. Ene Fifa ligt de focus op verdedigen, en dan weer op button mashen bij aanval.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alle punten die je noemt heeft te maken met onkunde. Zowel aanvallend als verdedigend kun je alles prima onder de knie krijgen. Kortom; oefenen en minder zeuren.
Nou nee hoor, mijn verdedigers lopen ook soms weg bij de man en dan heb ik hem niet eens geselecteerd. Hoezo onkunde dus?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alle punten die je noemt heeft te maken met onkunde. Zowel aanvallend als verdedigend kun je alles prima onder de knie krijgen. Kortom; oefenen en minder zeuren.
De camera is tijdens het ballen nooit zo ver ingezoomd hoor. Maar ok die van PES zien er wel netjes uit, maar voor mij draagt het niets bij aan de spanning en gameplay.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
True, maar ik vermaak mij er meer mee dan met FIFA, ik speel sinds kort PES.
Tevens PES gezichten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spanning bij PES is veel hoger dan bij FIFA vind ik, ik vind bij FIFA alleen de lichaamsbewegingen geweldig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
De camera is tijdens het ballen nooit zo ver ingezoomd hoor. Maar ok die van PES zien er wel netjes uit, maar voor mij draagt het niets bij aan de spanning en gameplay.
Leuk die gezichten. Vooral als de rest van het spel helemaal kut is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
True, maar ik vermaak mij er meer mee dan met FIFA, ik speel sinds kort PES.
Tevens PES gezichten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:54 schreef The_Avatar het volgende:
De officiële cover is uit
En messi staat er opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |