Ze kleden zich alsof ze op het strand zijn en hun kleding bij de kringloop kopen. Eb En ze zijn saai. Ze doen alles in een groep. Gaat er een naar azie, nu zijn ze bijna allemaal naar azie. Wtf manquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dat soort ''hipsters''?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit bedoel je?
http://www.dumpert.nl/med(...)erkeerde_kaaant.html
De wannabe thrifshoppersquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ze kleden zich alsof ze op het strand zijn en hun kleding bij de kringloop kopen. Eb En ze zijn saai. Ze doen alles in een groep. Gaat er een naar azie, nu zijn ze bijna allemaal naar azie. Wtf man
whutquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:30 schreef arachide. het volgende:
En er was een jongen waarmee ik gezoend had. Ging ze helemaal giechelen. Wtf man, ik ben 18 en heb een serieuze relatie. Vervolgens met die jongen gepraat. Ging die mijn ex/beste vriend afzeiken. Beetje jammer
We hadden het over de avond dat we met elkaar gezoend hadden en dat ik die avond ook met mijn ex had gezoend. Hij helemaal: "hahaha hij is zo raar" . Ja prima, maar het is mijn beste vriend. En ohja, ik ben die avond met mijn ex mee naar huis gegaan. It was on like donkeykong.quote:
Dezelfde ex als waar we het over hadden?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
We hadden het over de avond dat we met elkaar gezoend hadden en dat ik die avond ook met mijn ex had gezoend. Hij helemaal: "hahaha hij is zo raar" . Ja prima, maar het is mijn beste vriend. En ohja, ik ben die avond met mijn ex mee naar huis gegaan. It was on like donkeykong.
Engels is zo makkelijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:35 schreef Toto69 het volgende:
Even oefenexamen Engels 2012-1 makenLaters!
Oh ik had daar een 6,9 voorquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:35 schreef Toto69 het volgende:
Even oefenexamen Engels 2012-1 makenLaters!
Nee, want die ex is een mongoolquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dezelfde ex als waar we het over hadden?
Okay beter, ik volgde het al niet meerquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, want die ex is een mongool
Deze ex is mijn eerste echte liefde. Hij lijkt superveel op mijn vriend. Qua innerlijk dan. Alleen mijn ex is niet gemaakt voor serieuze relaties. En mijn vriend wel
Ik heb 3 exen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Okay beter, ik volgde het al niet meer
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:42 schreef Rezania het volgende:
Nieuwe ID-kaart aangevraagd. ¤5,- voor vijf foto's waarvan ik er maar eentje gebruik, en dan ¤41,50 voor de kaart zelf.
Hebben we dat ook weer op een rijtjequote:Op donderdag 23 mei 2013 15:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb 3 exen.
1. Leuke ex
2. Ex waar ik het nooit over heb, want niet boeiend
3. Stomme ex.
Ja, slaat ook nergens op.quote:
waarom niet alleen een paspoort?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:42 schreef Rezania het volgende:
Nieuwe ID-kaart aangevraagd. ¤5,- voor vijf foto's waarvan ik er maar eentje gebruik, en dan ¤41,50 voor de kaart zelf.
Precies, of gewoon iets goedkoper. 40 euro is gewoon te veel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, slaat ook nergens op.Zij verplichten dat ding, geef hem dan gewoon gratis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |