Geen idee. De technische kant ken ik niet, maar dit is iets wat in dat artikel geopperd werd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Hoeveel mb/psec heb je wel niet nodig om alles via de cloud te regelen(gewoon als thuisgebruiker), om soepel te werken als ook de AI en graphics via internet gaan.. Hoeveel wordt er op de servers gezet wat de x-box voor de game niet nodig heeft...
Heb je de PS4-presentatie überhaupt gezien?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:41 schreef existenz het volgende:
En waar het allemaal omdraait; de games. Tja, die staan in de lineup voor de E3. Dan gaan we pas echt zien wie ervoor ligt. De PS4 of de X1.... Nu hebben beide nog geen games laten zien en staan ze op dat punt dus gelijk.
Yup.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Heb je de PS4-presentatie überhaupt gezien?
Daar draaide het alleen maar om games, en ontwikkelaars van games. Ik ben redelijk neutraal maar ik zie niet hoe Microsoft op de E3 nog iets goed kan maken. Tegen de studio's van Sony kunnen ze namelijk niet op en reken maar dat Sony met een zieke line-up komt.quote:
Beide platforms zullen serieus goede spellen krijgen denk ik: beide krijgen blockbusters als fifa, cod en bf. Beide krijgen destiny, watch dogs, etc. Beide krijgen race-spellen, etc. Beide krijgen mooie exclusives.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daar draaide het alleen maar om games, en ontwikkelaars van games. Ik ben redelijk neutraal maar ik zie niet hoe Microsoft op de E3 nog iets goed kan maken. Tegen de studio's van Sony kunnen ze namelijk niet op en reken maar dat Sony met een zieke line-up komt.
Deze generatie zal dat waarschijnlijk niet zo zijn. Omdat de PS3 een cellprocessor heeft die zijn hele eigen manier van programmeren vereiste, was het niet kostenefficiënt voor developers om games te optimaliseren voor die architectuur. Sony heeft die fout ook onderkent. Omdat beide consoles nu dezelfde architectuur hebben is het door middel van kleine aanpassingen en tweaks vrij simpel om van de hogere snelheid van de PS4 gebruik te maken. De toekomst moet het uitwijzen, maar games op de PS4 zullen er waarschijnlijk beter uitzien.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En uiteindelijk zien alle games op de xdoos en de ps er het zelfde uit. Zoals nu ook t geval is.
Zoals inmiddels al is gezegd, ging het daar bijna alleen maar om de games. Er werd veel getoond en veel zag er prachtig uit. Op dit moment ligt de PS4 dan ook zeker voor bij mij. Maar we zullen E3 afwachten.quote:
Los van het feit dat Sony nog niet zwart op wit heeft staan wat de definitieve specs zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:53 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Deze generatie zal dat waarschijnlijk niet zo zijn. Omdat de PS3 een cellprocessor heeft die zijn hele eigen manier van programmeren vereiste, was het niet kostenefficiënt voor developers om games te optimaliseren voor die architectuur. Sony heeft die fout ook onderkent. Omdat beide consoles nu dezelfde architectuur hebben is het door middel van kleine aanpassingen en tweaks vrij simpel om van de hogere snelheid van de PS4 gebruik te maken. De toekomst moet het uitwijzen, maar games op de PS4 zullen er waarschijnlijk beter uitzien.
gddr 5, dus 5 x beterquote:Op vrijdag 24 mei 2013 02:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Los van het feit dat Sony nog niet zwart op wit heeft staan wat de definitieve specs zijn.
Kon je zo niet vergelijken want gddr5 had ook nadelen o.i.d.quote:
5 rams zijn beter dan 3 rams. Als je vijf betere rams hebt, dan het het 5 keer beterquote:Op vrijdag 24 mei 2013 07:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kon je zo niet vergelijken want gddr5 had ook nadelen o.i.d.
Er gaat ook serieus iets mis in je hoofd als je de WiiU een volwaardig alternatief vindt...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:29 schreef Noppie2000 het volgende:
Wii U is na de bekendmaking van X1 op amazon van #390 gesprongen naar #40 en staat nu op #14gaat toch iets mis als de bekendmaking van je console ervoor zorgt dat de concurrent veel meer gaat verkopen
http://playeressence.com/(...)eal/?fb_source=pubv1
Een volwaardig alternatief vind ik het ook niet, is de Wii U te gelimiteerd voor IMO. Maar laat sterk zien dat Microsoft twijfelaars niet over heeft weten te halen en zelfs mensen wegjaagt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Er gaat ook serieus iets mis in je hoofd als je de WiiU een volwaardig alternatief vindt...
De mensen die niet snappen dat deze presentatie niet over de games zou gaan waren toch niet echt doelgroep volgens mijquote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:40 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Een volwaardig alternatief vind ik het ook niet, is de Wii U te gelimiteerd voor IMO. Maar laat sterk zien dat Microsoft twijfelaars niet over heeft weten te halen en zelfs mensen wegjaagt.
Ik word iig PS4U
twitter:ForzaMotorsport twitterde op donderdag 23-05-2013 om 21:56:22Forza Motorsport 5 coming to Xbox One at launch! #Forza5 #XboxOne @Xbox @BBC_TopGear @McLarenAuto http://t.co/DxZXYvi38F reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |