Neinquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Falen, de oplossing voor alles![]()
Is het vakantiegeld er al?
wehkamp verkoop het ook allemaal voor dezelfde prijs, maar dan zonder vastlopenquote:
Welkon?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wehkamp verkoop het ook allemaal voor dezelfde prijs, maar dan zonder vastlopen
*heeft jurk besteld*
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Welkon?![]()
Ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet tralalalala
dat scheeltquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:29 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm nee zie niet echt iets wat ik persé wil*sluit site weer*
wat een koopje!quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord tralalalala
En ik heb ook heul niet gezien dat deze nu 30 kost:
[ afbeelding ]
Ja die had ik ook gezienquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord tralalalala
En ik heb ook heul niet gezien dat deze nu 30 kost:
[ afbeelding ]
Zo'n subtiel bericht van jou ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:29 schreef Debsterr het volgende:
Ik zeg op FB tegen Baas dat 'ie best die jurk van TopVintage mag bestellen: ""Gezien in Hitkrant" staat eronder. Fail! Welke maat?".
NOG EEN KEERquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:31 schreef Incantrix het volgende:
Da's een leuke SQ!
Taart, haha, dat was dus duidelijk jaheb er ook nog inpakpapier van gekocht.
En, na maar een half uur zoeken, ook die lade-inzetjes die Debs in haar helmer had. Organiseer all the helmers
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:31 schreef Incantrix het volgende:
Da's een leuke SQ!
Taart, haha, dat was dus duidelijk jaheb er ook nog inpakpapier van gekocht.
En, na maar een half uur zoeken, ook die lade-inzetjes die Debs in haar helmer had. Organiseer all the helmers
NEE IS DUURquote:
Ik heb sowieso kleding genoegquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gezienMaar ik heb eik wel jurkjes zat voorlopig..... Dus nope ik doe het niet
Subtiel werkt ECHT niet bij die van mijquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo'n subtiel bericht van jou ook
die heeft MCquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:31 schreef PriemGirl het volgende:
Of deze: http://www.wehkamp.nl/dam(...)130&F=1,2,19,17&SM=1
Nah... *klikt weer weg*
ik ook, sinds wanneer is dat een valide argument?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso kleding genoeg
jaaaaquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:33 schreef Incantrix het volgende:
Dafuq loop ik nou weer te klooien?
En fu! Ik moet eigenlijk ook nog een jurk voor een bruiloft. Zal ik gaan kijken?
Priem gebruikt het net om geen jurk te bestellenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, sinds wanneer is dat een valide argument?
Thnxquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]je moet er wel ff 1 ijkantje vanaf snijden, dan passen ze beter
.
Priem zwicht toch wel, uiteindelijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Priem gebruikt het net om geen jurk te bestellen
Goed puntquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Priem zwicht toch wel, uiteindelijk
Ja ben je oranje?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik stop trouwens acuut met mijn zonnebankkuur denk ik. Kwam net een vergadering binnen en het eerste wat ik naar mijn hoofd kreeg was "lekker zonnebankje gepakt?"
Gewoon doen wat voor jou fijn voelt, post anders ff foto in de FB, denk dat wij een realistischer test panel zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik stop trouwens acuut met mijn zonnebankkuur denk ik. Kwam net een vergadering binnen en het eerste wat ik naar mijn hoofd kreeg was "lekker zonnebankje gepakt?"
Je wordt niet oranje van een zonnebank, wel van te veel spraytanquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ben je oranje?![]()
Vergeet niet dat de zon vorig jaar zomer voor het laatst geschenen heeft, iedereen is bleek. Dus enige vorm van kleur valt al op
ik denk dat het feit dat ik voor het eerst in 100 jaar make-up loos op kantoor ben ook wel mee speeltquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gewoon doen wat voor jou fijn voelt, post anders ff foto in de FB, denk dat wij een realistischer test panel zijn.
Wellichtquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat het feit dat ik voor het eerst in 100 jaar make-up loos op kantoor ben ook wel mee speelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ja, ik zit nog in die meeting)
disclaimer
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie het niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ja, ik zit nog in die meeting)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Nope, geen zonnebankharsesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ja, ik zit nog in die meeting)
I`m not weird. I`m limited edition.
Dat. Ik zie echt geen giga verkleuring ofzoquote:
vind je? Ik voel me goed naaktquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je kan makeup-loos trouwens goed hebben
Spray tan valt toch ook wel mee? Of was ik zo vreselijk oranje?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je wordt niet oranje van een zonnebank, wel van te veel spraytan
En ik denk ook dat dat het is ja
Welk deel van te veel spraytan lees je nou niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Spray tan valt toch ook wel mee? Of was ik zo vreselijk oranje?
En dan niet naar die gekke foto van mij en Lin kijken! Die is echt vreselijk! Maar dat was de opwinding van de spannende race. Ik wordt snel rood
Als je het veel gebruikt (lees masjajssajajaja) zie je er oranje uitquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Spray tan valt toch ook wel mee? Of was ik zo vreselijk oranje?
En dan niet naar die gekke foto van mij en Lin kijken! Die is echt vreselijk! Maar dat was de opwinding van de spannende race. Ik wordt snel rood
niks mis mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ja, ik zit nog in die meeting)
Dus je zit foto's van jezelf te maken terwijl je in een meeting zit?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik probeer ook meer empathie op te wekken op deze manier, ik zie er way vermoeider uit nu![]()
ja. Ik val haast om van de slaap. En ik ben maar een assistent, ik heb niks in te brengenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
niks mis mee!
Dus je zit foto's van jezelf te maken terwijl je in een meeting zit?
Masjaquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je het veel gebruikt (lees masjajssajajaja) zie je er oranje uit
Jij had dat niet.. En ik ook niet op mijn bruiloft
egale huid? Doet die matige webcam toch nog iets goedquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Nee hoor, het ziet er lekker fris uit![]()
Je hebt ook een mooi egale huid.
Ik had een vriendin vroegah op de middelbare school die een keer geen tijd had voor makeup.. Toen dacht iedereen dat ze ziek was. Ze had ook spontaan rode vlekken op haar wangen
.
Ik heb ook permanent rode wangen trouwens, maar ik ben regelmatig te lam om makeup op te doen, dus bij mij zijn mensen het gewend
Vanaf deze afstand ziet hij er egaal uitquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
egale huid? Doet die matige webcam toch nog iets goed
dat is ie niet hoor. Naja, qua kleur wellicht wel, maar ik ben een redelijk bultenlandschap.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vanaf deze afstand ziet hij er egaal uit
Hahaha! Nou ik ben wel eens wat te enthousiast geweest ermee. Toen schrok ik wel ff toen ik mijn reflectie in het voorbij gaan in een spiegel zag. Dus er was wat onzekerheid over aan mijn kant.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welk deel van te veel spraytan lees je nou niet?
Welkon is dat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hahaha! Nou ik ben wel eens wat te enthousiast geweest ermee. Toen schrok ik wel ff toen ik mijn reflectie in het voorbij gaan in een spiegel zag. Dus er was wat onzekerheid over aan mijn kant.
Plus die vreeeeeselijke foto!
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hahaha! Nou ik ben wel eens wat te enthousiast geweest ermee. Toen schrok ik wel ff toen ik mijn reflectie in het voorbij gaan in een spiegel zag. Dus er was wat onzekerheid over aan mijn kant.
Plus die vreeeeeselijke FANTASTISCHEfoto!
saaaaaaaiiii!!!quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja. Ik val haast om van de slaap. En ik ben maar een assistent, ik heb niks in te brengen
die foto is gewoon keigrappig vrouw. kijk naar mij met mijn achterlijke flamingo outfitquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Plus die vreeeeeselijke foto!
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je het veel gebruikt (lees masjajssajajaja) zie je er oranje uit
Jij had dat niet.. En ik ook niet op mijn bruiloft
Vooral die vlekken op haar beenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dezon mooie spraytan ook
ze zijn en stukje vergetenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dezon mooie spraytan ook
Ik vind het ook mooi dat dat achterste been heel wit is en dan die vlekken jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vooral die vlekken op haar been![]()
Maar die spraytan van d'r feest en die van even daarvoor waren echt episch![]()
O ja, die ene van 1 april, toen iedereen dacht dat het een garp was
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:58 schreef Puckzzz het volgende:
Ja hij is ook grappig! Onze koppen![]()
Ik kan ff niet linken schaar. Ik lig in bed lui te zijn(dus ik zit mobiel)
mission accomplishedquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:58 schreef RenRen- het volgende:
SQ, ik vind dat je er wel moe uit ziet, maar niet lellek
nee op de shjn scquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog 5 minuten voor ik weer moet werken![]()
Staat hij op jouw feestboek?
Die link is kaputquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:00 schreef Debsterr het volgende:
Als 't goed is staat ie nu in de SHJN FB.
DAAR ZITTEN WE NU EINZquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:05 schreef Maisnon het volgende:
Koudste meidag aller tijden
Huuuuuuuuuu zelfs een koude record verpulverd
Sneeuwquote:Het is in het hele land dan ook klotenweer. De regen komt met bakken uit de lucht, op sommige plekken hagelt het en er zou zelfs hier en daar sneeuw uit de lucht zijn gevallen. Bovendien gaat het de komende nacht vriezen, dus zul je nog moeten krabben morgenochtend ook. En dat is al helemaal uitzonderlijk eind mei.
Ja? Gaan ze dan nog een keer emigreren? want volgens mijn facebook is 76% van de NEderlandse bevolking deze week al geemigreerd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Straks schiet de temperatuur ineens omhoog naar 14 graden en dan gaat iedereen op feestboek zeiken dat het zo warm is
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja? Gaan ze dan nog een keer emigreren? want volgens mijn facebook is 76% van de NEderlandse bevolking deze week al geemigreerd.
Vlek allesquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dezon mooie spraytan ook
Gratis zooiquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama spamt heel mijn tijdlijn vol met gratis windingen, I CREATED A MONSTER
Zoalsquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gratis zooiIk heb vet veel gratis zooi gekregen vandaag
Gratis inecto shampoo, gratis gezichtsmasker van lush, gratis clutch en mascara bij de Sephoraquote:
Herpers.quote:
Ik wil ook gratis. Hoe doe je gratisquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gratis inecto shampoo, gratis gezichtsmasker van lush, gratis clutch en mascara bij de Sephora
Ik wil een nieuwe wall-eeeee... nuuhuuuquote:22-05-2013 Uw product is naar de fabrikant/leverancier gestuurd voor herstelling
Eerst 300 euro aan shit kopen bij de kruidvat en dan heb je genoeg punten voor gratis shampooquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik wil ook gratis. Hoe doe je gratis
Hij is niet eens duur dus ik vind van welquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:24 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben echt benieuwd of Baas nou dat jurkje besteld heeft.
hebben ze m nog in je maat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:24 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben echt benieuwd of Baas nou dat jurkje besteld heeft.
Jupquote:
Zou wel tof zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij is niet eens duur dus ik vind van wel
shit ja. Dat zegt dus niks.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Zou wel tof zijn. En dan past 'ie waarschijnlijk niet
.
geen probleem pop! Waarschijnlijk niet, in eindhoven waren ze twee weken geleden al 98%uitverkocht en daarbij vond ik ze veel te magerquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:27 schreef Incantrix het volgende:
Crap, ik ben vergeten te kijken of ze die baddoeken hier hadden, SQhad ik me voorgenomen..
nee, hoezo niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mooi!
Ik heb die ook geprobeerd maar ik heb daar zo ontzettend niet het figuur voor
Story of my lifequote:Op donderdag 23 mei 2013 14:34 schreef Debsterr het volgende:
Aaaaargh, ken je dat, dat je het rustig hebt en dus dat wat je moet doen echt NIET afkomt, omdat je gewoon zo snel bent afgeleid?
ja, altijd?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:34 schreef Debsterr het volgende:
Aaaaargh, ken je dat, dat je het rustig hebt en dus dat wat je moet doen echt NIET afkomt, omdat je gewoon zo snel bent afgeleid?
Dus ga ik nu gewoon een stukse blogpost schrijven i.p.v. m'n werkquote:
Ik vind het kunnenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dus ga ik nu gewoon een stukse blogpost schrijven i.p.v. m'n werk.
Van wie gekregen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
Dat zo een burenbedrijf langs komt met een taart want ze hadden er 6 gekregen en deelden rond![]()
Euh.. wut??quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Van wie gekregen?
Ik moet meteen aan die broodjes rattengif denken
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)erknemers-ziek.dhtmlquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh.. wut??
Van een bedrijf die hier iets verderop zit
Rapportages maken in Excel omdat ik een LG heb die het vind kunnen om dingen met gridlines zichtbaar en halve copy/paste fouten af te leveren aan de klant.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind het kunnen
Wat had je anders voor werk moeten doen?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)erknemers-ziek.dhtml
EAT ALL THE CAKE CAUSE ITS SAFEquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
En de directeur kwam er mee langs; dus
[..]Gelukkig belde hij gewoon aan en kwam binnen ipv heel hard weg te rennen
![]()
![]()
OMNOMNOMNOMquote:
Wat is een LGquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Rapportages maken in Excel omdat ik een LG heb die het vind kunnen om dingen met gridlines zichtbaar en halve copy/paste fouten af te leveren aan de klant.
Dus maak ik een heel nieuw format met verwijzigingen e.d., maar ben er al de hele dag mee bezig en heb nu een beeeeeetje vierkante ogen.
Welk boek?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:39 schreef Maisnon het volgende:
Donderdagmiddag is mijn faaldag want dan heb ik niks te doen en dan zit ik op bol.com of Asos ofzo
Maar nu was het nuttig, want een kadootje voor een vriend gekocht die jarig is. plus een boek voor mezelf
Ohquote:
http://www.bol.com/nl/p/t(...)et/1001004007680866/quote:
Goeden planquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik pak vanmiddag twee uur verlof, ik ga naar huis, ik ga de taartaccesoires bij de taartenbakker afleveren, en ik ga naar bed en de hele wereld valt lekker kapot.
Wat een kutnaam, half engels/nederlandsquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/t(...)et/1001004007680866/
Dezemaar dan niet met de mooie cover (zonde he Debsterr
)
Ja maar het gaat ook over een Nederlandse ontdekkingsreiziger die op een eilandje bij japan settled en verliefd op zo'n Japanse wordtquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat een kutnaam, half engels/nederlands
Ja maar dan nog, CANNOT COMPUTE, ERROR ERRORquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar het gaat ook over een Nederlandse ontdekkingsreiziger die op een eilandje bij japan settled en verliefd op zo'n Japanse wordt
Zeker zonde!quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/t(...)et/1001004007680866/
Dezemaar dan niet met de mooie cover (zonde he Debsterr
)
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
morgen jurk ophalen, er valt toch niks meer aan te redden nu
Ik heb tov mijn heupen een relatief slanke taille en hele holle rug, en dat zie je in die jurk heel duidelijk als 'ruimte over'. En bij die schouderbanden staat die jurk dan ook nog eens omhoog, dat gedeelte is te ruim bij mij, waardoor je ook volledig naar binnen kan kijken.quote:
Jonguh doe eens gezond etenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
morgen jurk ophalen, er valt toch niks meer aan te redden nu
Ik ook... Ik heb het excuus dat ik nog het hardloopschema op mn telefoon moet zettenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben me nog mentaal aan het voorbereiden om hard te lopen
2-3-3-3
GEWOON DRIE KEER DRIE MINUTEN EN GEEN ENKELE KEER 1 MINUUT HUUUU
KOOP DE ENDOMONDO APP. Ik moet om 15.00 gaan van mezelf maar ben al omgekleed enzoquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook... Ik heb het excuus dat ik nog het hardloopschema op mn telefoon moet zetten
en dat mijn nagels nat zijn
Je ziet bij mij wel iets maar ze worden vooral over een grotere oppervlakte verspreidquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
Ik deed gisteren mijn sportbh aan en dacht gelijk: Ow great.. no more boobies
Oh te ruim! Nee dat probleem ken ik nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb tov mijn heupen een relatief slanke taille en hele holle rug, en dat zie je in die jurk heel duidelijk als 'ruimte over'. En bij die schouderbanden staat die jurk dan ook nog eens omhoog, dat gedeelte is te ruim bij mij, waardoor je ook volledig naar binnen kan kijken.
Ik vind dat soort jurken zo mooi en chic en alles maar ze staan me gewoon niet
Het is dat ik een goeie ronde bips heb, anders voel ik me echt een jongetje tijdens het hardlopenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
Ik deed gisteren mijn sportbh aan en dacht gelijk: Ow great.. no more boobies
Wat is nu het probleem als ik 1 avond geen berg groente eet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:51 schreef PriemGirl het volgende:
Denken dat het niet meer uitmaakt en dan maar eat all tze foods
Godsamme ik heb hetzelfde probleem als jij met Runkeeperquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
KOOP DE ENDOMONDO APP. Ik moet om 15.00 gaan van mezelf maar ben al omgekleed enzoKreeg alleen die klote sport bh niet zelf dicht
Dat je je daar morgen waarschijnlijk velen klote over voeltquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat is nu het probleem als ik 1 avond geen berg groente eet?
Of zie ik iets over het hoofd?
Zolang het 1 avond is, maakt het ook vast niet uitquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.itunescode.nl/quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Godsamme ik heb hetzelfde probleem als jij met RunkeeperEn dat zuigt, want ik heb geen geld op itunes dus geen endomondo
Ja dat dan weer welquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat je je daar morgen waarschijnlijk velen klote over voelt
Ja preciesquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is dat ik een goeie ronde bips heb, anders voel ik me echt een jongetje tijdens het hardlopen.
Nee hoor; doe maar waar jij je fijn bij voelt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of ik heb een te dikke kontquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh te ruim! Nee dat probleem ken ik niet
Wel jammer want is erg mooi model vind ik!
Waarom willen ze winst maken met mijn ituneskaart hoerenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.itunescode.nl/
Hoef je niet eens van je lazy ass af te komen om een ituneskaart te kopen
Nee, dat is bullshit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat je je daar morgen waarschijnlijk velen klote over voelt
Omdat zij je een dienst verlenen en anders geen winst maken?quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom willen ze winst maken met mijn ituneskaart hoeren
Oeeee spannendquote:
Jup klopt - 31 meiquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oeeee spannendvolgende week is het zo ver toch? Van wat ik uit alle posts zo heb kunnen halen
je speelt met je privé!! is ook moeilijk studiekeuzes, voelt altijd alsof er zo'n grote druk op zitquote:
Misschien inderdaad maar even beterquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga dus maar naar huis en de kans is groot dat ik voorlopig even niet meer op Fok te vinden ben - is voor iedereen beter denk ikSorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zulks een matigen grappen op de BNN kalender
Waarom bestaan er mannen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Waarom bestaan er mannen?Kan wel als je er allemaal scheermesjes in stopt, standje max, en dan over je gras verspreiden. Een soort levensgevaarlijke dr bibber als je ze dan weer op moet ruimenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of 'Wat is er erger dan siliconen borsten?'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom bestaan er mannen?Het ergste is dat ik em al konSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of
'Wat staat er op de Belgische gebruiksaanwijzing van de morning after pil? 'Kut ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Four unique what-to-wear-to-a-wedding ideas
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of
'Wat staat er op de Belgische gebruiksaanwijzing van de morning after pil? 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Naar je eigen tieten kijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:16 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb nu voor het eerst een mooijen BH ik zit de hele tijd te checken
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:16 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb nu voor het eerst een mooijen BH ik zit de hele tijd te checken
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:19 schreef Maisnon het volgende:
Zal ik even een foto maken?DIT IS GEEN GRAPJE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:19 schreef Maisnon het volgende:
Zal ik even een foto maken?Hier maakt men geen grappen overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Helpt het als ik zeg dat 'm dat niet waard vind?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
Gvd ik denk... ik kijk toch nog even rond voor een 'kleurrijk' jurkje... Voor de bruiloft van vrienden van ons.. Als ik iets leuks vind; niet te duur ook... Kom ik iets tegen; keeiiiiitof... 215 euro
http://www.notoriouscloth(...)/summerfloral-dress/
Typical
Niet speciaal genoeg voor dat bedragquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
Gvd ik denk... ik kijk toch nog even rond voor een 'kleurrijk' jurkje... Voor de bruiloft van vrienden van ons.. Als ik iets leuks vind; niet te duur ook... Kom ik iets tegen; keeiiiiitof... 215 euro
http://www.notoriouscloth(...)/summerfloral-dress/
Typical
quote:
Even in spoilers voor diegene wat nog niet zo ver zijn in het boek/serie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game of Thrones <3 Ben trouwens wel weer lekker door aan het lezen sinds mijn gsm gejat isniet meer doelloos internetten in de trein en tijdens mijn pauzes en alles
吴 曼 迪
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Even in spoilers voor diegene wat nog niet zo ver zijn in het boek/serie.Interessant artikel dan voor je: http://www.theverge.com/2(...)without-the-internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game of Thrones <3 Ben trouwens wel weer lekker door aan het lezen sinds mijn gsm gejat isniet meer doelloos internetten in de trein en tijdens mijn pauzes en alles
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ja ik vind het ook veel te duur hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat 'm dat niet waard vind?
Ennn ik douw net op de BUY NOW knop op eBay.
Dat geloof ik gelijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:45 schreef megamandy het volgende:
Mhehe ik ben zo bij die maattabel van die jurk van Priem te kijkenVoor mijn buste zou ik maat M moeten hebben, voor mijn taille en heupen pas ik wel in maat XS
Die is KEITOF! Wie weet heb ik voor volgende week een mooie mintkleurige jurk haha.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook veel te duur hoorMaar het is wel weer typisch dat dit de eerste kleurrijke bloemenjurk is waarvan ik denk whaaa le pwetty!
Maarrrrr... Ik denk dat ik de jurk aandoe die ik ook naar skjoe aandoe... die is ook bloemig en fleurig en leuk; en ik heb ook geen nieuwe jurk nodig.. nog steeds niet.. eigenlijk![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Even in spoilers voor diegene wat nog niet zo ver zijn in het boek/serie.Ja ik ben ook wel wat gespoilerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game of Thrones <3 Ben trouwens wel weer lekker door aan het lezen sinds mijn gsm gejat isniet meer doelloos internetten in de trein en tijdens mijn pauzes en alles
Inmiddels al een eindje voorbij de serie nu maar wel nog met A Song of Storms bezig, bijna uit
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die is KEITOF! Wie weet heb ik voor volgende week een mooie mintkleurige jurk haha.
Die had shar toch in het blauw op d'r blog staan? Vond ik mooiquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:40 schreef Incantrix het volgende:
Die groene zoya pixie dust, zit er hier toevallig nog iemand heel hard om te springen? Ik kreeg 'm van mijn swapmaatje, maar het is mijn ding niet.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Interessant artikel dan voor je: http://www.theverge.com/2(...)without-the-internet
Aaaaaahquote:My last afternoon in Colorado I sat down with my 5-year-old niece, Keziah, and tried to explain to her what the internet is. She'd never heard of "the internet," but she's huge on Skype with the grandparent set. I asked her if she'd wondered why I never Skyped with her this year. She had.
"I thought it was because you didn't want to," she said.
Ja ik vond het echt een mooi geschreven artikel!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Aaaaaah
Ooh maar ik hou zelf van het internetMaar dan nam ik mij heel vaak voor om dat uur in de trein richting Eindhoven te lezen, maar dan ging ik even FOK!ken als ik stond te wachten en dan ging ik ook dat hele uur in de trein verder op FOK!
En dan kwam ik aan in Eindhoven en baalde ik dat ik weer niet gelezen had. Want ik hou ook van lezen
Vroeger als we in de zomer drie weken op vakantie gingen namen we altijd een hele kist mee met boeken![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel wat gespoilerdInmiddels al een eindje voorbij de serie nu maar wel nog met A Song of Storms bezig, bijna uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:01 schreef megamandy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Is toch niet nodig babequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil priem en space nog even bedanken.
Hoe laat eten we?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx liefje! En jij bent stoer!
Ik heb salade met tonijn en ui en kappers en pasta erm nerm
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zag net bij de zwemles een meisje in een Holo-badpak
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn telefoon was ook een beetje nat, volgende week dus weer naar de hardloopwinkel vragen of zij wel een eckte eckte waterdichte telefoonhouder hebben want ik geef liever 20 euro uit dan 700 voor een telefoon![]()
Ermnerm.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx liefje! En jij bent stoer!
Ik heb salade met tonijn en ui en kappers en pasta erm nerm
Babe; rustig aan doen johquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil priem en space nog even bedanken.
Zo'n armband? Ik doe 'm nu meestal in een ziplockzakjequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn telefoon was ook een beetje nat, volgende week dus weer naar de hardloopwinkel vragen of zij wel een eckte eckte waterdichte telefoonhouder hebben want ik geef liever 20 euro uit dan 700 voor een telefoon![]()
Ja rijstquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Babe; rustig aan doen johEcht; als het even niet gaat; gewoon egoïstisch iets doen waar jij je fijn bij voelt
![]()
En ermnermnerm ik heb hongerrrrr!! Moet zo naar de winkel en heb eik zin om een salade iets te maken... Maar ik heb een vleeshont thuis zitten; dus moet toch weer iets bakken ofzo... OEH OEH OEH GARNALEN WOKKEN VELEN GROENTES OEHHHH!
Met.... Rijst? of... hmmIdeeën?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
Puuuuuuccckkkzzzzz... Kun jij deze maken: http://topvintage.nl/nl/v(...)s-in-black-lace-nude![]()
Echt heel interessantquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Interessant artikel dan voor je: http://www.theverge.com/2(...)without-the-internet
Ja ik heb een armband, van de action, maar die is aan de bovenkant niet 100% afgeslotenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo'n armband? Ik doe 'm nu meestal in een ziplockzakje!
Ik denk dat die jou ook echt suuuuper gaaf zou staanquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Dat moet wel te doen zijn.
Ik moet toegeven dat ik wel ff naar de prijs keek of het de moeite was om zelf te maken maar dat kan wel uit
salade met gerookte kip!!!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Babe; rustig aan doen johEcht; als het even niet gaat; gewoon egoïstisch iets doen waar jij je fijn bij voelt
![]()
En ermnermnerm ik heb hongerrrrr!! Moet zo naar de winkel en heb eik zin om een salade iets te maken... Maar ik heb een vleeshont thuis zitten; dus moet toch weer iets bakken ofzo... OEH OEH OEH GARNALEN WOKKEN VELEN GROENTES OEHHHH!
quote:
Jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Dan gaat cif de kip er uitvissen en dan een klein beetje salade pakkenquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jarijst met garnalen omnomnomnom! En dan die garnalen even door meel rollen en paprikapoeder en cayennepeper. En dan heul veul knoflook in de pan en daar de garnalen in bakken
ERMAHGERD!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan gaat cif de kip er uitvissen en dan een klein beetje salade pakkenIk ken em
[..]ik heb meel; paprikapoeder én cayennepeper ERMAHGERD
WORTELSTAMP OMGquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga ook kip kopen.. maak ik dat morgen klaar
Of wortelstamp!111 Daar is het weer wel nog voor eik![]()
![]()
![]()
* SpaceInvaders belt tandarts opquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:36 schreef Maisnon het volgende:
Ik drink vandaag cola niet tegen de tandarts zeggen
Ja ik ga geen clarified butter whatever maken he... ik pleur ze straks in het meel en doe er paprikapoeder en cayennepeper op en ga bakkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
ERMAHGERD!
Kijkhttp://thegourmandmom.com/2010/09/28/hawaiian-garlic-shrimp/
Haha nee ik had het meer gelinkt voor de ingredientenlijstquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik ga geen clarified butter whatever maken he... ik pleur ze straks in het meel en doe er paprikapoeder en cayennepeper op en ga bakkenAnders duurt het me te lang
![]()
![]()
Ja ik moest ook gelijk denken aan je huidigequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:40 schreef Puckzzz het volgende:
Wij eten spaghetti![]()
En Thnx Priem. Het is ook een hele mooie jurk maat voor mijn gevoel maak ik nu al iets soortgelijks. D.w.z. stof met kant erover en pencil shape. Daarna houdt elke vergelijking op
Echtquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah en knoflook moet ik nog even halen dan... die heb ik enkel in poedervorm
Tering jantje dat klinkt lekker! !quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik ga geen clarified butter whatever maken he... ik pleur ze straks in het meel en doe er paprikapoeder en cayennepeper op en ga bakkenAnders duurt het me te lang
![]()
![]()
Dan moet ik em pellen en pletten.. en dan heb ik het idee dat ik het fout doe en.. ok ik kan er niet mee overwegquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Echt![]()
Iedere keer als ik kook ermnermnerm, superknoflook in kleine stukjes snijden en in de boter gooien, mmmmmmmmmm! Dan krijg ik meteen zin om verder te koken en daarna alles op te eten
Knoflook
en toen zei jij: GA MAAR BUITEN STAAN WEDDEN DAT JE HET KOUD VINDTquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn kinderen zaten net te mekkeren dat het zo warm was is de auto
Ik heb vet hendige tools daarvoor. Een rolletje waarmee de schil er af gaat en een soort doosje van de action om het kaput te maken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan moet ik em pellen en pletten.. en dan heb ik het idee dat ik het fout doe en.. ok ik kan er niet mee overwegEn dan hou ik velen knoflook over en weet ik niet meer wat ik er mee moet doen.
Dus toen heb ik gewoon een zakje knoflookpoeder gekocht want dat bewaarde lang en was makkelijker![]()
Ik heb wel van die Chinese jurkjes stof zien liggen in de winkel gisteren. Dat zou ook goed passen bij dit model.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik moest ook gelijk denken aan je huidige![]()
![]()
BEGIN OPNIEUW EN DOE DIE MAKEN
Nee?
Dat zei ik mijn of meerquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
en toen zei jij: GA MAAR BUITEN STAAN WEDDEN DAT JE HET KOUD VINDT
Koop dan gewoon de gedroogde flakesquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan moet ik em pellen en pletten.. en dan heb ik het idee dat ik het fout doe en.. ok ik kan er niet mee overwegEn dan hou ik velen knoflook over en weet ik niet meer wat ik er mee moet doen.
Dus toen heb ik gewoon een zakje knoflookpoeder gekocht want dat bewaarde lang en was makkelijker![]()
Uhuhquote:
Pletten doe ik nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |